آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگان

هر آنچه باید درباره کلاب هاوس بدانیم

کلاب هاوس یکی از مدرن ترین و به روزترین شبکه های اجتماعی موجود در جهان می باشد که در حال حاضر به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در میان میلیون ها کاربر تبدیل شده است. شما می توانید برای دانلود به روزترین و جدیدترین نسخه مربوط به برنامه اجتماعی Clubhouse، از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام کرده و این برنامه را مورد استفاده قرار دهید.

دانلود کلاب هاوس برای ویندوز و مک و لینوکس کامپیوتر و لپتاپ

تاریخچه ی کلاب هاوس

آیا شما نیز به دنبال راهنمای استفاده از نسخه به روز شده ی برنامه اجتماعی Clubhouse هستید؟ می دانید که برای دانلود آخرین نسخه مربوط به این برنامه بایستی از کجا اقدام کرد؟ از شما دوستان عزیز خود دعوت می کنیم که مقاله ی پیش روی خود را تا انتها مورد مطالعه قرار داده و از این طریق ارزشمندترین و بهترین اطلاعات را در خصوص برنامه اجتماعی Clubhouse به دست آورید.

 کلاب هاوس از مشهورترین و جدید ترین برنامه های شبکه اجتماعی می باشد که برای بار اول در بهار سال 2020 راه اندازی شد و در همان ماه های اولیه جزء کاربران سرمایه گذار، کسی تمایلی به استفاده از این برنامه را نداشت. تا اینکه برنامه کلاب هاوس به سرعت در میان بسیاری از استارت آپ ها مشهور شد و همین امر نیز سبب شد تا امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از برنامه اجتماعی Clubhouse باشند. در ادامه راجع به مشخصات و امکانات این برنامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 هر آنچه باید درباره کلاب هاوس بدانیم

هر آنچه باید درباره کلاب هاوس بدانیم

اصلی ترین مشخصات مربوط به کلاب هاوس

افرادی که دوست دارند تا از نسخه اصلی برنامه اجتماعی کلاب هاوس استفاده کنند، بایستی قبل از دانلود آن، راجع به اصلی ترین و مهمترین مشخصات مربوط به این برنامه یک سری از مهمترین و اصلی ترین اطلاعات را در اختیار داشته باشند. از اصلی ترین مشخصات مربوط به کلاب هاوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توسعه دهنده برنامه اجتماعی Clubhouse: Alpha Exploration Co
  • رونمایی برای اولین بار در آوریل 2020
  • تعداد کاربران بیشتر از سه میلیون نفر
  • نوع ارتباط: صوتی و گفتگو محور
  • ارزش سرمایه گذاری: بیش از صد میلیون دلار
  • ارزش فعلی: بیش از یک میلیارد دلار

تاریخچه ی کلاب هاوس

تعداد کاربران مربوط به Clubhouse

برنامه اجتماعی Clubhouse همانطور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره شد، یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه های اجتماعی در سال های اخیر می باشد و این برنامه توانسته است در کوتاه ترین زمان بعد از طراحی خود، توجه بسیاری از کاربران را در کل جهان به سوی خود جذب کند. توجه داشته باشید که تعداد کاربران کلاب هاوس تا ژانویه سال 2021 حدود دو میلیون و 300 نفر بوده اند که بعد از این ماه شاهد رشد 30 درصدی کاربران را داشته ایم. در حال حاضر تعداد کاربرانی که از برنامه اجتماعی Clubhouse استفاده می کنند، مرز سه میلیون نفر را رد کرده است و سازندگان این برنامه با ارتقا دادن یک سری از قسمت های مربوط به برنامه اجتماعی Clubhouse، بی شک می توانند در کم ترین زمان ممکن، توجه میلیون ها دیگر از کاربر را به سوی خود جلب کنند.

تعداد کاربران مربوط به Clubhouse

نحوه ی اخذ دعوتنامه از Clubhouse

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص استفاده از کلاب هاوس وجود دارد، نحوه ی دریافت دعوت نامه می باشد. توجه نمایید در صورتی که کاربری از شما برای پیوستن به برنامه اجتماعی Clubhouse دعوت نامه ای را ارسال نکرده است، می توانید به شکل خودکار در لیست انتظار ثبت نام کرده و منتظر ارسال دعوت نامه از سوی این برنامه باشید. از اوایل سال 2021، سازندگان برنامه اجتماعی Clubhouse توانسته اند اپلیکیشن این برنامه را به طوری ارتقا دهند که دسترسی به آن، برای هر کاربری آزاد باشد. به همین جهت انتظار می رود که برای استفاده کردن از برنامه اجتماعی Clubhouse، دیگر نیازی به ارسال دعوتنامه ای نمی باشد و شما می توانید به راحتی با دانلود و نصب این برنامه، از آن نهایت بهره مندی را برای خود به ارمغان آورید.

نحوه ی اخذ دعوتنامه از Clubhouse

فرستادن دعوتنامه برای دیگران در کلاب هاوس

 اگر شما نیز دوست دارید تا از برنامه اجتماعی Clubhouse، دعوتنامه ای را برای نزدیکان و دوستان خود ارسال کنید، می توانید چنین فرصتی را از دست نداده و هر یک از گام های مربوط به فرستادن دعوتنامه برای دوستان خود از کلاب هاوس را دنبال کنید:

  • در گام اول بر روی آیکونی که شبیه پاکت نامه است کلیک می کنید.
  • در این مرحله لیستی از کاربران و مخاطبان برای شما در یک صفحه نمایش داده می شود که شما می توانید با توجه به علاقه مندی خود، بر روی گزینه دعوت کلیک کرده و از فرد مورد نظرتان برای پیوستن به برنامه اجتماعی Clubhouse دعوت کنید.
  • شما بعد از کلیک بر روی گزینه دعوت، با یک پیام متنی از قبل آماده شده روبروی می شوید که می توانید این پیام را به مخاطب مورد نظر خود ارسال کرده و یا آن را مورد ویرایش قرار داده و سپس گزینه ارسال را بزنید.

همانطور که مشاهده می کنید ارسال دعوتنامه از طریق برنامه اجتماعی Clubhouse برای دوستان و نزدیکان بسیار راحت و ساده می باشد.

فرستادن دعوتنامه برای دیگران در کلاب هاوس

دانلود نسخه به روز شده و اصلی Clubhouse

توجه داشته باشید که برای بهره مندی از مزیت های مربوط به برنامه اجتماعی کلاب هاوس بایستی نسخه و ورژن جدید و به روز شده ی آن را دانلود و نصب کنید. البته توصیه می شود که برای دانلود برنامه ی مورد نظر خود، حتما از وب سایت های اینترنتی معتبری اقدام کنید تا بتوانید اصل این برنامه را دانلود کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. برای دانلود آخرین نسخه مربوط به برنامه اجتماعی Clubhouse می توانید چنین فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست نداده و همین حالا بر روی گزینه دانلود کلیک کرده و این برنامه را در گوشی موبایل یا لپ تاپ خود نصب کنید. توجه داشته باشید که در روزهای اخیر تعداد کاربرانی که به دنبال راهنمای استفاده از برنامه اجتماعی Clubhouse هستند، به شکل چشمگیری افزایش یافته است و این امر نشان از محبوبیت این برنامه در میان بسیاری از مردم جهان می باشد. شما نیز می توانید با پایان دادن به استفاده از شبکه های اجتماعی قدیمی، این برنامه را دانلود کرده و با مهمترین و اصلی ترین قابلیت های مربوط به آن از نزدیک آشنا شوید.

دانلود نسخه به روز شده و اصلی Clubhouse

امکانات مربوط به Clubhouse

اگر شما نیز به دنبال عضویت در برنامه اجتماعی Clubhouse هستید بایستی از نزدیک در خصوص اصلی ترین و مهمترین امکانات و ویژگی های مربوط به این برنامه آشنا باشید تا بتوانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار داده و نهایت لذت را از داشتن برنامه اجتماعی Clubhouse برای خود به ارمغان آورید. در نظر بگیرید که کلاب هاوس امکانات بسیار متعددی را دارد که از مهمترین و اصلی ترین این موارد می توان به آیتم های ذیل اشاره کرد:

  • بهبود رابط کاربری
  • قابلیت بزرگ نمایی عکس های موجود در پروفایل ها
  • قابلت برگشتن به گفتگوهای فعال
  • رفع کردن اشکالات موجود در صفحه اعلان
  • تماس جهت دریافت کد فعال سازی
  • بلاک و آنبلاک کردن کاربران
  • حذف کردن سخنرانی ها
  • قابلیت جستجوی کاربران مورد نظر
  • ایجاد گروه یا اتاق برای گفتگوهای جدید
  • دعوت کردن از کاربران جدید برای حضور در اتاق گفتگو
  • نمایش دادن تمام کاربران جدیدی که در برنامه اجتماعی Clubhouse عضو شدند
  • قابلیت ایجاد مدیر برای اتاق های گفتگو

حال شما نیز می توانید با توجه به امکانات و ویژگی های مربوط به برنامه اجتماعی Clubhouse، اقدامات مربوط به دانلود این نرم افزار را انجام داده و آن را هم اکنون مورد نصب و استفاده قرار دهید. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی نیز با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس بوده و راهنمایی های مورد نیاز خود را در خصوص نحوه استفاده از برنامه اجتماعی Clubhouse به دست آورید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


آشنایی با دلایل مختلف محبوبیت کلاب هاوس

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا