برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورآموزش روت گوشی‌های اندرویدآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینهک آیفون

هر آنچه که باید در ارتباط با برنامه هک گوشی بدانید

آیا برنامه هک گوشی موبایل و کنترل آن وجود دارد؟ چگونه کنترل گوشی دیگران را به دست بگیریم و آیا این کار از راه دور امکان پذیر خواهد بود؟ امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از گوشی های هوشمند، برنامه های زیادی توسط برنامه نویسان طراحی و به بازار عرضه شده اند. گاهی اوقات خانواده ها به کنترل فرزندان خود هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه بدون متوجه شدن آنها فکر می کنند و به دنبال راهکاری هستند تا کنترل از راه دور گوشی هوشمند فرزندان را انجام دهند یا همسری قصد دارد، فعالیت های همسر خود در موبایل زیر نظر بگیرد و به دنبال روشی برای هک گوشی می باشد؛ زیرا در دنیای امروزی گوشی موبایل از پراستفاده ترین و پرکاربردترین تکنولوژی های روز به حساب می آید که اغلب افراد، اطلاعات شخصی خود را در آن ذخیره می کنند و همواره نگران نفوذ هکرها به دستگاه تلفن همراه خود هستند.

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با انواع برنامه هک گوشی موبایل و روش های مختلف نفوذ به اطلاعات تلفن همراه در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

هک گوشی موبایل

در حال حاضر، هک گوشی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات همگانی شناخته می شود و این نگرانی از زمانی به وجود آمده است که منابع رسمی از هک و نفوذ به تلفن های همراه افراد مشهور یا عادی خبر دادند. به مرور زمان هک و نفوذ به حریم شخصی افراد، حتی هک گوشی به موضوعی فراگیر در جوامع بشری تبدیل شده است. بدون تردید هک گوشی، بدترین خبری است که دارندگان گوشی می توانند در ارتباط با موبایل خود بشنوند؛ زیرا با هک شدن گوشی همراه، کلیه اطلاعات صاحب تلفن از قبیل عکس و فیلم ها، اطلاعات حساب های کاربری، مخاطبین، شبکه های اجتماعی، پیام های شخصی و … توسط شخص دیگر قابل دسترس خواهد بود که این موضوع، می تواند مشکلات زیادی را برای صاحب موبایل ایجاد کند؛ بنابراین مبحث هک گوشی هوشمند موبایل در عصر حاضر به دغدغه استفاده کنندگان گوشی تبدیل شده است که باید به آن توجه کرد. برنامه هک گوشی تلفن همراه از جمله روش های مرسوم برای نفوذ و دسترسی به اطلاعات افراد محسوب می شود.

هک گوشی موبایل
هک گوشی موبایل

هک گوشی شامل نفوذ به چه بخش هایی می شود؟

در واقع هک و نفوذ به گوشی تلفن توسط شخص خارجی انجام می شود که در واقع این شخص می تواند اهداف مختلفی را از انجام این کار دنبال کند. فرد هکر به روش های مختلفی به هک گوشی مورد نظر اقدام می کند و به بخش های مختلفی از تلفن همراه نفوذ کرده و به اطلاعات حریم شخصی صاحب گوشی هوشمند دسترسی پیدا می کند. به طور کلی، هکر با هک گوشی به بخش های زیر نفوذ خواهد کرد: 

  • هک تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی
  • عکس و فیلم ها
  • اطلاعات حساب های کاربری
  • مخاطبین
  • پیام های شخصی
  • هک شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و …

با هک تلفن همراه، کلیه اپلیکیشن ها و اطلاعات شخصی موجود در گوشی مورد نظر به خطر افتاده و کلیه اطلاعات در اختیار هکر قرار می گیرد؛ بنابراین اگر بخواهیم هک گوشی تلفن همراه را درجه بندی کنیم، ابتدا باید هک برنامه های موجود در تلفن همراه را در نظر بگیریم و سپس به هک دستگاه بپردازیم که هک دستگاه تلفن همراه نسبت به اپلیکیشن ها پیچیده تر می باشد؛ از این رو اگر به نکات امنیتی به خصوص نکاتی که در زمینه نصب و استفاده از برنامه های غیر معتبر وجود دارد، توجه نشود، هکر به راحتی با ایجاد یک تروجان و مخفی سازی آن در قالب یک اپلیکیشن به اطلاعات شخصی دستگاه دسترسی پیدا خواهد کرد. 

هک گوشی شامل نفوذ به چه بخش هایی می شود؟
هک گوشی شامل نفوذ به چه بخش هایی می شود؟

روش های هک گوشی تلفن همراه

بسیاری از افراد این سوال را در ذهن دارند که هکرها از چه روش هایی برای نفوذ به تلفن گوشی همراه استفاده می کنند؟ در ادامه قصد داریم تا رایج ترین روش هایی که هکرها از آن برای دسترسی به اطلاعات صاحبان گوشی استفاده می کنند را معرفی دهیم:

  • برنامه هک گوشی؛ اپلیکیشن های تقلبی و به کارگیری رت و تروجان در آن ها

یکی از مرسوم ترین روش ها برای دسترسی به اطلاعات تلفن همراه مورد نظر، استفاده از برنامه هک گوشی یا اپلیکیشن است که در این روش، شخص هکر با ساخت یک برنامه جاسوسی گوشی اندرویدی با فرمت apk و تبلیغات آن، افراد را به نصب آن ترغیب می کند؛ بنابراین یکی از رایج ترین روش های دسترسی و نفوذ به تلفن همراه، اپلیکیشن هک گوشی می باشد که تمام کدها و دستورهای به‌کار رفته در آن مربوط به هک و نفوذ است که با نصب بر روی گوشی، دسترسی به اطلاعات تلفن همراه مورد نظر میسر خواهد شد.

این برنامه ها نهایتا چند عکس یا منوی بسیار ساده دارند که در اصل آن برنامه هک موبایل در پشت پرده در حال اجرا بوده و کدهای مخربی (رت و تروجان) که شخص هکر در اپلیکیشن قرار داده است، اطلاعات موجود در موبایل را به کامپیوتر هکر ارسال خواهند کرد؛ بنابراین تنها روشی که هکرها، می توانند به خواسته خود برسند، توجه به اصول ایمنی فضای مجازی و عدم نصب اپلیکیشن ها از منابع نامعتبر می باشد. به عنوان مثال در در گروه تلگرامی، فردی ناشناس پیامی را با مضمون جذاب به همراه یک فایل نصبی اندروید برای کاربران ارسال می کند که در واقع نوعی برنامه هک گوشی جاسوسی می باشد. 

روش های هک گوشی تلفن همراه
روش های هک گوشی تلفن همراه
  • نصب اپلیکیشن های جاسوسی اطلاعات روی تلفن همراه شخص دیگر

بدون تردید، نصب برنامه هک گوشی به عنوان اپلیکیشن جاسوسی اطلاعات بر روی تلفن همراه شخص دیگر بدون اجازه شخص و بدون اینکه فرد متوجه شود، روش دیگری است که برخی از هکرها تلفن همراه مورد نظر را بدون اجازه برداشته و یک اپلیکیشن جاسوسی و نفوذ را بر روی آن نصب می کند. این برنامه های مخرب و جاسوسی که بر روی تلفن همراه نصب می شوند، معمولا Hidden بوده و در منوی اصلی گوشی نمایش داده نمی شوند؛ از این رو صاحب گوشی به راحتی متوجه وجود آن نخواهد شد و مدت های طولانی اطلاعات فرد در معرض دسترسی هکر قرار می گیرد. امروزه نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با هدف کنترل اعضای خانواده روی گوشی آنها نصب شده و اطلاعات شخصی فرد مورد نظر را با به شخصی که این برنامه را نصب کرده است، ارسال می کند. لازم به ذکر است که برخی از برنامه هک گوشی موجود در بازار قانونی هستند و برخی غیر قانونی می باشند.

نصب اپلیکیشن های جاسوسی
نصب اپلیکیشن های جاسوسی

بهترین برنامه هک گوشی موبایل

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال کنترل از راه دور فرزند یا همسر خود هستید و می خواهید از برنامه هک گوشی مناسب بدین منظور استفاده کنید، باید بدانید که انواع و اقسام اپلیکیشن هک گوشی هوشمند وجود دارد که اغلب آنها برنامه ای نیستند که برای هک مستقیم گوشی طراحی شده باشند بلکه خیلی از آنها فقط قابلیت نصب بر روی گوشی های موبایل را دارند و از این طریق امکان هک گوشی، شبکه های وای فای و غیره را فراهم می ‌آورند. در ادامه برخی از برنامه های هک تلفن همراه را معرفی خواهیم کرد:

  • برنامه هک گوشی Xspy

این برنامه توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده است که امکان نظارت بر پیامک ها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و … را برای والدین فراهم می کند.

برنامه هک گوشی Xspy
برنامه هک گوشی Xspy
  • اپلیکیشن  Android RAT

این برنامه هک گوشی از جالب ترین برنامه های اندرویدی به حساب می آید که عبارت  RAT در واقع  مخفف Remote Administrative Tool  به معنای « ابزار کنترل کننده از راه دور» است. از جمله اطلاعاتی که با استفاده از این برنامه، می توان دریافت کرد شامل؛ لیست مخاطبین، لیست تماس ها، پیامک ها، لوکیشن ها و … هستند که به صورت رایگان در دسترس می باشد.

اپلیکیشن  Android RAT
اپلیکیشن  Android RAT
  • اپلیکیشن  Hackode

اپلیکیشن Hackode از جمله برنامه هک گوشی موبایل برای اندروید می باشد که قابلیت های بسیار جالبی را برای استفاده کننده خواهد داشت و به عنوان بهترین برنامه کنترل از راه دور در سال 2018 میلادی به بازار عرضه شده است.

اپلیکیشن  Hackode
اپلیکیشن  Hackode
  • برنامه هک گوشی  DroidBox 

این برنامه از جمله برنامه های هک گوشی رایگان و کاربردی به حساب می آید که امکان دسترسی به شبکه وای فای، شبکه های اجتماعی چون توییتر، فیسبوک و … را دارد. همچنین اطلاعاتی چون لیست مخاطبین، پیامک ها، لیست تماس ها و … نیز با استفاده از برنامه هک گوشی DroidBox قابل دستیابی می باشد.

  • سایر برنامه های هک گوشی پرکاربرد

از دیگر برنامه های هک تلفن همراه که اغلب به صورت رایگان با کدهای برنامه نویسی طراحی شده اند و به قابلیت کنترل از راه دور را برای افراد فراهم می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه  APK Inspector
  • برنامه cSploit 
  • نرم افزار FaceNiff 
  • و …
سایر برنامه های هک گوشی پرکاربرد
سایر برنامه های هک گوشی پرکاربرد

جمع بندی

جاسوسی و نفوذ به تلفن همراه یکی از بزرگترین مشکلاتی محسوب می شود که اغلب دارندگان گوشی هوشمند، نگران آن هستند. در ال حاضر برنامه های مختلفی تحت عنوان اپلیکیشن یا برنامه هک گوشی طراحی شده اند که امکانات بسیاری از قبیل دستیابی به شبکه وای فای، عکس و فیلم گالری، لیست تماس ها، لیست مخاطبین، پیامک ها و دسترسی به شبکه های اجتماعی را ارائه می دهند؛ از این رو توصیه می کنیم هرگز از برنامه هایی با منبع غیر رسمی در گوشی خود استفاده نکنید.  

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا