آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونفناوری

هك كردن موبايل و گوشی از طريق اینترنت

هك كردن موبايل از طريق اینترنت سامانه مراقبت از خانواده spy24 که در حوزه سامانه مراقبت از خانواده فعالیت خود را شروع کرده است نزدیک به 3 سال توانسته پیشرفت هایی داشته باشد که برای نظارت بر گوشی فرزندان نیاز به دسترسی به گوشی آنها نیست . البته برنامه هایی به همین منظور طراحی شده بودند اما برخی از والدین به دلیل دور بودن از فرزندان یا دسترسی نداشتن به گوشی آنها ، مسُولان این سامانه را بر آن داشت تا برنامه طراحی و بسازند که نیاز به دسترسی به گوشی فرزند نداشته باشد برنامه نویسان ما با تحقیق و تلاشهای زیادی توانستند با استفاده از تکنولوژی ،(( SS7 )) و آموزش جامع و کامل هک گوشی آیفون (( کالی لینوکس )) رسما گوشی مورد نظر را تنها با داشتن شماره تلفن و سریال گوشی هک کنند که بعد از نفوذ به گوشی مورد نظر، اطلاعاتی همچون تماسهای تلفنی ، کلیه contact ها ، پیام های متنی شبکه های اجتماعی، شنود مکالمات و حتی اطلاعات GPS و محل قرارگیری فرد مورد نظر برای والیدن به پنل کاربری ارسال خواهد کرد.

در نهایت موفق به ساخت نسخه جدید SPY24 بدون دسترسی شده ایم که به خاطر همین تلاش توانستیم بسیار موفق ظاهر شویم و والدین زیادی به راحتی بر فرزند خود نظارت کنند (( بدون متوجه شدن فرزند )) که همین باعث شد در سال گذشته چند جایزه و تقدیر نامه را دریافت نمایند .

روش‌های هک سیم کارت چگونه است؟

همه کسانی که این روزها از تکنولوژی‌هایی همچون اینترنت، موبایل و … استفاده می‌کنند با واژه هک نیز آشنایی کامل دارند. در واقع هر روز از نقاط مختلف دنیا خبرهای متعددی در مورد هک گوشی، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و موارد این چنینی می شنویم، اما ممکن است کمتر کسی شنیده باشد که این روزها هکرها حتی سیم کارت افراد مختلف را نیز هک می کنند.

یکی از روش‌های هک سیم کارت SIM jacking یا SIM hijacking نام دارد. sim jacking از جمله روش‌های هک سیم کارت است که در طول چند سال اخیر بسیاری از هکرها از آن استفاده می‌کنند.

Sim jacking یا  sim hijacking چیست و چگونه کار می کند؟

در این روش حمله با یک SMS آغاز می‌شود که شامل دستورات UICC/eUICC مربوط به سیم کارت است. برای این که این دستورات کار کند یک نرم افزار خاص باید روی سیم کارت وجود داشته باشد. نام این نرم افزار S@T Browser یا SIMalliance Toolbox Browser می‌باشد. وقتی اولین SMS ارسال می‌گردد با اجرای کد درون S@T Browser در ابتدا IMEI و موقعیت موبایل را از سیم کارت درخواست می‌کند و برای مهاجم ارسال می‌نماید. در زمان حمله مشترک هیچگونه آگاهی از ارسال و دریافت SMS ها ندارد و کلا هیچ پیامی در Inbox و OutBox خود مشاهده نمی کند.

این حمله بر اساس آسیب پذیری که در S@T Browser وجود دارد این امکان را به مهاجم می‌دهد تا با یک سری دستورات خاص UICC کنترل سیم کارت قربانی را بدست بگیرد. این نرم افزار خیلی شناخته شده نیست به دلیل اینکه خیلی قدیمی است و در ابتدا به این منظور در سیم کارت‌ها قرار گرفت تا میزان اعتبار یک حساب را از طریق سیم کارت در خود نگهدارد و اکثر کاربردهای این نرم افزار با تکنولوژی‌های جدید جایگزین و آخرین بار در سال 2009 به روز رسانی شده است. با اینکه تکنولوژی‌های جدید در سیم کارت‌ها مورد استفاده قرار گرفته ولی این نرم افزار در پس زمینه باقی مانده و تا آنجا که حداقل در 30 کشور پروتکل S@T هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روش‌های جلوگیری از هک سیم کارت چیست؟

یکی از روش‌های جلوگیری از هک سیم کارت استفاده از نرم افزارهای امنیتی مانند dfndr security  است. با نصب این نرم افزار می‌توانید در صورت گم شدن دستگاهتان هم به آن دسترسی داشته باشید. چرا که شخص دزد نمی‌تواند این نرم افزار را از روی گوشی شما پاک کند. همچنین در صورت هک سیم کارت شما هکر به این نرم افزار دسترسی نخواهد داشت.

اما چطور سیم کارت خود را قفل کنیم؟ سریع ترین روش برای هک سیم کارت در واقع دسترسی به خود سیم کارت اصلی است. اما وقتی دزد سیم کارت را وارد گوشی جدیدی می‌کند به راحتی تماس‌ها و پیامک‌های شما را می‌بیند. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید قفل پیش فرض سیم کارت خود را روشن بگذارید.

شاید بدانید که پس از خرید سیم کارت روی پوکه دو رمز Pin و  Puk قرار دارد که معمولا افراد این ها را غیرفعال می‌کنند. پیشنهاد ما به شما این است که برای جلوگیری از هک سیم کارت خود این رمز را فعال بگذارید اما اعداد را به خوبی به خاطر بسپارید و یا در جایی مطمئن یادداشت کنید.

جوان آمریکایی به جرم هک سیم کارت به 10 سال زندان محکوم شد.

جوئل اورتیز یک جوان آمریکایی است که توانست با هک سیم کارت های مردم آمریکا مبلغی معادل 5 میلیون دلار بدزدد و بدین ترتیب بعد از دستگیری به 10 سال زندان محکوم شد. در واقع این هکر از روش Sim jacking استفاده کرد.

روش کلاهبرداری اورتیز بدین صورت بود که در ابتدا اطلاعات شخصی افراد را می‌دزدیدد و سپس با کمک کارمند شبکه‌ی اپراتور موبایل، یک سیم کارت جعلی بر اساس این اطلاعات می‌ساخت و بدین ترتیب با سیم کارت جدید تمامی گذرواژه‌های مورد نیاز برای نفوذ به اکانت‌های ارزمجازی کاربر را پیدا کرده و مبالغ موجودی را به حساب خود انتقال می داد

نرم افزار SPY24 بدون دسترسی و نظارت فقط با سریال و شماره موبایل فرزند

این نسخه که نزدیک به 3 سال است در خدمت والدین گرامی است ، با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی فرزند گوشی نظارت کاملی بر گوشی داشته باشید و نیاز به نصب نرم افزاری در گوشی فرزند خود ندارید

این نسخه برای والدینی مناسب است که فرزند از آنها دور است یا به دلیل رمز داشتن گوشی نمیتوانند به گوشی دسترسی داشته باشند

نسخه جدید نصبی spy24 نسخه جدید و نظارت با دوربین گوشی

جدا از نسخه ای که میتوانید بدون دسترسی گوشی فرزند خود را نظارت نمایید ، نسخه جدید این سامانه با نام spy24  طراحی شده است که میتوانید از طریق دوربین گوشی فرزند خود را مشاهده نمایید تفاوت این نسخه با نسخه بدون دسترسی این است که برنامه را باید بروی گوشی فرزند نصب نمایید که پس از نصب کامل مخفی خواهد شد و فرزند شما متوجه آن به هیچ عنوان نمی شود

پشتیبانی از گوشی های اندروید و آیفون ( گوشی های اپل با اپل آیدی ) ((همراه با فیلم آموزشی فارسی )) برنامه ای برای کنترل سیستم کامپیوتر فرزندان خود
(( مشاهده کامل دسکتاپ کامپیوتر-وب سایت های بازدید شده–اسکایپ ،تلگرام و پیام ها و تصاویر ))

هك كردن موبايل از طريق اینترنت

هك كردن موبايل از طريق اینترنت

قابلیت های نرم افزار SPY24

مکالمات

شنود مکالمات و شنود صدای اطراف

پیامک ها

نظارت بر تمام پیامک های دریافتی و خروجی و پیامهای پاک شده

تماس ها و مخاطبین

نظارت بر تماسهای دریافت و خروجی مشاهده لیست مخاطبین

شبکه های اجتماعی

نظارت بر تمام شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، اینستاگرام ، وایبر ، واتساپ و غیره …

موقعیت مکانی

دریافت موقعیت های مکانی فرزند به صورت دقیق و دکل

گالری هك كردن موبايل

مشاهده تمام فایل های تصویری و عکسها در جهت جلوگیری از صحنه های غیر مجاز و غیر اخلاقی

سوالات متداول

1- آیا تنها با شماره تلفن و سریال گوشی میتوان بر گوشی فرزندان نظارت کرد ؟

بله امکان دارد مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند. برنامه spy24 ، یک SS7 تقریبا جدید است ۲- آیا فرزند متوجه کنترل گوشی خود میشود ؟

خیر برنامه اصلا ارتباطی به سیستم کاری گوشی فرزند ندارد و هیچ پیغامی ارسال نخواهد شد

۳- فقط با شماره تلفن امکان دارد از این برنامه استفاده کرد ؟
فقط در یک صورت امکان دارد آن هم این است اگر گزینه fimd my phone گوشی فرزند فعال باشه میتوان پنل کاربری را ست کرد و اینکه به طور پیش فرض این گزینه فعال است و احتمال خیلی کمی دارد غیر فعال باشد ( فقط جهت اطلاع کاربران )

۴- چگونه خرید کنیم ؟
بروی کار سبز رنگ که بروی آن خرید نرم افزار نوشته است کلیک میکنیم 3 کادر باز شده نام خانوادگی و شماره موبایل به صورت انگلیسی و ایمیل خود را کامل و صحیح وارد میکنیم

بعد از خرید برنامه چه کاری باید انجام داد ؟
پس از خرید ایمیلی که با آن خرید کرده اید همراه با شماره تلفن و سریال گوشی فرزند برای ست کردن پنل کاربری به keleis.andre.1992{at}gmail.com ارسال کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

نفوذ و هك گوشي‌هاي آندرويد از طريق اينترنت

بررسي هاي يك محقق مسائل امنيتي نشان مي دهد كه حمله به برخي از گوشي هاي هوشمندي كه سيستم عامل اندرويد بر روي آنها نصب شده از طريق اينترنت ممكن است.

به نقل از تك وب، اين حملات به خصوص اگر كاربري نسخه هاي قديمي تر سيستم عامل آندرويد (نسخه 2.1 به پايين) را بر روي گوشي هاي خود نصب كرده باشد به طور ساده تري ممكن مي شود.

ام جي كيت كه در شركت امنيتي Alert Logic كار مي كند معتقد است كدهاي مخربي كه وي طراحي كرده به راحتي اجراي فرامين مختلف را براي هر هكري از راه دور ممكن كرده و در نتيجه كنترل گوشي فرد قرباني از راه دور ممكن مي شود.

همچنين مي توان اين كدهاي مخرب را در درون وب سايت هاي مختلف گنجاند تا زماني كه كاربر با استفاده از گوشي مجهز به سيستم عامل آندرويد به اين وب سايت ها سر مي زند، به كدهاي ياد شده آلوده شود.

گوگل در واكنش به اين خبر اعلام كرده كه از اين آسيب پذيري آگاه است و با توجه به اينكه تنها نسخه هاي قديمي آندرويد از اين طريق آسيب پذير هستند از كاربران اين سيستم عامل خواست تا هر چه سريعتر جديدترين نسخه آن را خريداري و نصب كنند.

اين كدهاي مخرب قادر به آلوده كردن نسخه هاي 2.2 به بعد سيستم عامل آندرويد نيست.

دانلود نرم افزار ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب برنامه

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا