اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

همه چیز درباره ربات رفع ریپورت اینستاگرام

در این مقاله، روش‌هایی را برای رفع ریپورت در اینستاگرام بیان می‌کنیم. هرچند اینستاگرام چنین اقدامی را برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی ربات‌ها و اشاعه‌ی اسپم‌ها انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات این مشکل گریبان‌گیر کاربران عادی هم می‌شود.  ربات رفع ریپورت اینستاگرام در ابتدا پیش از آن که بخواهیم ربات رفع ریپورت اینستاگرام را به شما معرفی کنیم ، بهتر است کمی قابلیت ریپورت در اینستاگرام را شرح دهیم. اینستاگرام هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی قوانینی دارد که این قوانین در سایت اینستاگرام و در قسمت TERMS بیان شده است. با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از انواع شبکه های اجتماعی پرطرفدار و محبوب است و قابلیت های زیادی دارد؛ کاربران باید قوانین آن را رعایت کنند چرا که عدم رعایت قوانین و یا نقض حریم شخصی دیگر کاربران ، باعث مسدود شدن (ریپورت ، بلاک) و یا حتی حذف اکانت اینستاگرام کاربران می شود.

کلاهبرداری یا روشی جدید ردیابی گوشی سایت همیار جی پی اس

همه چیز درباره ربات رفع ریپورت اینستاگرام
همه چیز درباره ربات رفع ریپورت اینستاگرام
از جمله دلایل ریپورت شدن حساب اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. 1. در صورت انتشار بیش از حد پیام تبلیغاتی در دایرکت
  2. 2. انتشار پیام هایی دارای محدودیت کپی رایت
  3. 3. انتشار عکس های خصوصی دیگران
  4. 4. انتشار مطالب جنسی و مطالب غیر اخلاقی،
  5. 5. انتشار پیام های نژاد پرستانه و یا بی احترامی به زنان 
  6. 5. فالو و آنفالو کردن زیاد در طول یک روز
  7. 6. لایک پست های متعدد در طول یک روز
  8. 7. نوشتن کامنت بیش از اندازه
  9. بلاک شدن پی در پی توسط کاربران
  10. 9. انتشار مطالب مطالب تروریستی و خشن
  11. 10. انتشار  پست یا کامنت هایی مثل خودکشی ، تهدید و آزار ، استفاده از مواد مخدر و … 
11.در صورت انتشار  یک تصویر یا کامنت اسپم یا تبلیغاتی منتشر می کند . حال بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که با ریپورت شدن اینستاگرام چه محدودیت هایی برای ما ایجاد می شود؟ معمولا در فعالیت هایی مثل : کامنت گذاشتن، فالو کردن، لایک کردن دچار مشکل می شویم . اما راه های متعددی معرفی شده تا ربات رفع ریپورت اینستاگرام متوجه شود ما اسپم نیستیم و ما را از ریپورت خارج کند. در اینجا به چند نمونه از آن اشاره خواهیم نمود: 
  1. طبق قرارداد ربات رفع ریپورت اینستاگرام ، با نوشتن کامنت های انگلیسی معنا دار توسط مخاطبان شما، ربات رفع ریپورت اینستاگرام برای خارج کردن اکانت شما از محدودیت اقدام خواهد نمود.
  2. در بعضی از مواقع با تغییر شماره موبایل اکانت و ایمیل ، مشکل ریپورت بودن حساب شما مرتفع خواهد شد. لازم به ذکر است  برای انجام این کار، می بایست وارد قسمت ویرایش پروفایل خود شوید.
  3. برای تشخیص بهتر ربات رفع ریپورت اینستاگرام ، بهتر است بعد از اینکه پیغام بلاک اینستاگرام را مشاهده کردید  برای حداقل 2 روز فعالیتتان را در اینستاگرام متوقف کنید. لازم به ذکر است هنگامی که اینستاگرام شما بلاک می‌شود ۴ ساعت تا ۴ هفته طول می‌کشد تا حساب کاربری شما مجددا فعال شود. اگر بعد از دریافت پیغام مسدودیت، فعالیت داشته باشید این مدت زمان را افزایش خواهد داد. پس بهتر است ریسک
  4. در مدتی که ریپورت هستید به هیچ عنوان تخلفات خود را تکرار نکنید و تلاش کنید که نقض قانون نکنید. 
  5. راه حل بعدی ثبت درخواست رفع بلاک از بخش تنظیمات اینستاگرام هست. برای انجام این کار کافی است وارد صفحه پروفایل خود شوید، چرخ دنده در گوشه سمت راست صفحه را فشار دهید و گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. اکنون Something isn’t working را کلیک کنید. حالا فرم را با درخواستی برای رفع بلاک پر کرده و دکمه ارسال را فشار دهید.
  6. تماس ایمیلی با پشتیبان اینستاگرام یکی دیگر از راهکارهای خروج از ریپورتی است. شما می توانید ایمیلی حاوی بازبینی حساب شما و خارج کردن اکانت شما از ریپورتی به آدرس : [email protected] ارسال کنید. در زمان ارسال ایمیل خودتان را شخص حقیقی معرفی کرده که بدون هیچ دلیلی این اتفاق برای شما افتاده است. همراه با متن ارسالی حتما آی دی پیج اینستاگرام خود را به همراه ایمیل و شماره تلفنی که با اکانت اینستاگرام شما ست شده است را ارسال کنید. این نکته را فراموش نکنید که متن ارسالی شما باید به زبان انگلیسی باشد.
 ربات رفع ریپورت اینستاگرام
ربات رفع ریپورت اینستاگرام
در دنیای وب پیام های مرسوم زیادی برای ارسال پیشنهاد شده. ما نیز در این مقاله پیام پیشنهادی خود را به شما ارائه می دهیم:

Hi, There Is some problem with my Instagram account someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account Would you please fix problem My UserName: Your username

  1. درصورتی‌که راه‌های بالا مشکل شما را حل کردند، با مراجعه به سایت اصلی اینستاگرام ، در قسمت مربوطه می توانید اعلام هک شدن صفحه اینستاگرام خود را به اینستاگرام اعلام کنید. برای این کار لازم است فرم اعلام اکانت هک شده را تکمیل کنید. اینستاگرام بعد از تایید هویت واقعی شما به عنوان صاحب اکانت ، صفحه اینستا شما را از بلاکی خارج می کند.
  2. خوانندگان این مقاله قطعا کسانی هستند که صفحه اینستاگرام آن ها ریپورت شده، پس در هنگام ورود به صفحه پروفایل خود پیام action block را دریافت کرده اید. با گزینه دکمه tell us می توانید از اینستاگرام درخواست بررسی مجدد نمایید و به ربات رفع ریپورت اینستاگرام گزارش می دهد که که اشتباهی رخ داده است. پس از آن اینستا برای شما از طریق آدرس ایمیلی که قبلا در حساب کاربری تان ثبت کرده اید به شما پاسخ می دهد و از شما میخواهد تا اطلاعات امنیت بیشتری برای آنها ارسال کنید به طور مثال اینستا از شما می خواهد نام کامل، نام کاربری و کدی که اینستا ارسال می کند و یک عکس از خودتان را ارسال کنید تا مطمئن شود شما یک آدم واقعی هستید.. پس از ارسال اطلاعات به اینستاگرام ، تقریبا پس از چند روز حساب شما از ریپورت خارج خواهید شد.
  1. اما سریع ترین راهی که برای خروج از این مشکل بیان شده ، ویرایش تمام اطلاعات حساب است. برای انجام این کار ابتدا وارد پروفایل خود شوید. حال تمامی اطلاعات بیوگرافی، وب سایت، نام، مشخصات و هر چیزی که نوشته اید را کاملا پاک کنید. حتی در صورت وجود عکس پروفایل آن را نیز عوض کنید. خش تنظیمات را باز نموده و از اکانت logout  کنید (دقت کنید که رمز عبور خود را حتما برای ورود مجدد نیاز دارید بدانید). حال اتصال اینترنت گوشی خود را قطع کرده و گوشی را ریست کنید. حال وارد اکانت خود شوید، مشاهده می کنید که مشکل ریپورت شما مرتفع شده است.
لازم به ذکر است تمامی راه های فوق راه حل های احتمالی است. اگر هیچ یک از راه های بالا برای شما جواب نداد و مشکل شما رفع شد فقط باید صبر کنید تا مدت زمان محدودیت شما سپری شود.
بلاک یا ریپورت شدن در اینستاگرام
بلاک یا ریپورت شدن در اینستاگرام
جمع بندی:  جریمه اصلی و بزرگ اینستاگرام برای پیج هایی که قوانین را رعایت نمی کنند و در پی ریپورت دیگر اکانت ها به اینستاگرام گزارش شده اند دیسیبل و یا  غیر فعال شدن حساب آنها میباشد. لازم به ذکر است اگر یک میلیون اکانت پیج شما را گزارش کنند ولی دلیل موجه ای برای گزارش خود نداشته باشند هیچ خطری شما را تهدید می کند یا برعکس اگر شما اکانت دیگری را بی مورد ریپورت کنید طبیعتا اکانت مربوطه هیچ جریمه ای نخواهد شد بنابراین ریپورت کردن بی مورد هر چقدر هم زیاد باشد بی تاثیر خواهد بود. اما برای خروج از ریپورت اینستاگرام و جریمه نشدن باید فعالیت های قبلی خود را تغییر دهید تا در نهایت اکانت اینستاگرام شما دیسیبل نشود.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا