هک آیفون

چگونه اسپاتیفای ویندوز را هک کنیم؟

هک اسپاتیفای ویندوز

مشترکین رایگان Spotify نمی توانند به صورت آفلاین به موسیقی Spotify گوش دهند. و باید وقفه تبلیغات را تحمل کنند. در نتیجه، افراد بیشتری مشتاق دریافت ویندوز و مک کرک شده Spotify برای باز کردن این محدودیت‌ها هستند. ما در این مقاله این پرسش شما را پاسخ خواهیم داد: چگونه اسپاتیفای ویندوز را هک کنیم؟

البته، ارتقاء به برنامه رسمی Spotify Premium یک راه آسان برای پخش موسیقی آفلاین بهتر است. اما تا آنجا که به بسیاری از مردم مربوط می شود، به هزینه زیادی از هزینه اشتراک ماهانه مستمر نیاز دارد. در این شرایط، به نظر می رسد نسخه کامپیوتر کرک Spotify ضروری تر باشد. ما روش کرک را برای دریافت Spotify Premium رایگان تشویق نمی کنیم. اما اگر واقعاً به آن نیاز دارید و فقط برای استفاده شخصی از آن استفاده می کنید، منطقی و قابل قبول است. در اینجا به معرفی 3 راه برای دریافت نسخه های کرک شده Spotify Premium PC می پردازیم.

قسمت 1. نحوه دریافت ویندوز کرک شده Spotify از طریق Spotify Premium برای رایانه شخصی آیا بهترین ابزار ویندوز کرک شده Spotify را به نام Spotify Premium برای رایانه شخصی جستجو کرده اید که هنوز کار می کند؟ اگر بله، با مانع روبرو خواهید شد زیرا گاهی اوقات برخی از پیوندهای تصادفی ظاهر می شود. بدتر از آن، آنها ایمن نیستند و با ویروس همراه هستند. برای جلوگیری از دردسرهای غیر ضروری، از قبل تحقیقاتی انجام داده ایم. و اکنون، برای رفتن به صفحه دانلود کرک رایانه شخصی Spotify Premium، اینجا را کلیک کنید. در اینجا مراحل دقیق دانلود Spotify Premium برای رایانه شخصی آورده شده است.

چگونه Spotify را برای ویندوز کرک کنیم مرحله 1. مرورگر وب خود را باز کنید و به این صفحه بروید تا نسخه رایانه شخصی کرک شده Spotify Premium را برای دانلود در رایانه های ویندوزی انتخاب کنید. علاوه بر این، برای سیستم عامل مک یا لینوکس نیز موجود است.

مرحله 2. پس از آن، لطفاً برای نصب این نسخه کرک شده Spotify Premium Windows بر روی رایانه شخصی خود، به صفحه جادوگر مراجعه کنید.

مرحله 3. پس از اتمام مراحل اقساط، آن را اجرا کنید و وارد جزئیات حساب Spotify خود شوید. در اینجا می توانید از موسیقی Spotify بدون تبلیغات، پرش های نامحدود، پخش آفلاین Spotify و غیره لذت ببرید. spotify

محاسن این روش:

  • می توانید بدون اینترنت به موسیقی و لیست های پخش Spotify گوش دهید.
  • . آن را با یک گزینه شخصی ارائه می شود.
  • این می تواند تبلیغات Spotify را به راحتی مسدود کند.

. معایب :

1- حساب Spotify شما ممکن است در هر زمانی مسدود یا مسدود شود.

 2-هنوز هم نوعی ناامن است.

قسمت 2. چگونه Spotify Premium را در مک کرک کنیم :

اگر متوجه شدید که نسخه ویندوز کرک شده Spotify کار نمی کند، می توانید به این قسمت بروید. این یکی دیگر از مدهای حرفه ای Spotify را برای بارگیری رایگان برای مک، رایانه شخصی و حتی سایر سیستم عامل ها پوشش می دهد. این به شما کمک می‌کند محدودیت کشوری در ارزیابی کتابخانه Spotify را باز کنید و مجموعه موسیقی مورد علاقه خود را با دیگران در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

هک اسپاتیفای ویندوز

نحوه دانلود Spotify Premium Cracked برای مک:

 مرحله 1. به procrackpc.com بروید و سپس عنوان ‘Spotify Crack 2022’ را جستجو کنید تا دکمه دانلود این Spotify کرک شده برای مک را پیدا کنید.

مرحله 2. پس از یافتن، لطفاً روی دکمه «دانلود» کلیک کنید تا فایل APK Spotify Premium .dmg را روی لپ‌تاپ macOS خود نصب کنید.

مرحله 3. این فایل کرک شده را اجرا کنید، روی “فعال سازی” ضربه بزنید و سپس می توانید دستگاه های خود را مجددا راه اندازی کنید.

مرحله 4. پس از آن، Spotify Premium شما یک نسخه کرک شده است که با آن می توانید آزادانه از ویژگی های Spotify Premium مانند پرش نامحدود، پخش آفلاین، کیفیت بالاتر و غیره لذت ببرید.

محاسن این روش:

  • این ماد Spotify Premium نه تنها برای macOS و Windows بلکه برای سیستم عامل های اندروید، iOS، لینوکس نیز در دسترس است.
  • به طور خودکار یک لیست پخش بر اساس تجربه شنیداری مورد علاقه خود ایجاد کنید.

 معایب :

1-شما در معرض خطر مسدود شدن حساب خود هستید.

قسمت 3. نحوه دریافت Spotify Crack PC از طریق AudFree SpoDable

بدون شک راه های فوق می توانند به راحتی Spotify Premium را در رایانه شخصی و مک کرک کنند. اما در عین حال، هنگام استفاده از اسپاتیفای باید ریسک ممنوعیت شدن توسط تیم رسمی اسپاتیفای را نیز بپذیرید. برای برخی از کاربران اهمیتی ندارد زیرا می توانند بارها و بارها یک حساب جدید ایجاد کنند. اما لیست های پخش در حساب Spotify شما نیز ناپدید می شوند. و هم شما و هم کامپیوترتان باید با استفاده از این دو روش ریسک بیشتری بپذیرید.

استفاده از ابزارهای مشابه دیگر، مانند Spotify Crack، Spotify Premium Crack 2022، Spotify برای کامپیوتر و غیره، همه آنها با خطراتی همراه خواهند بود. بنابراین، در اینجا ما یک راه جایگزین قدرتمند برای دانلود نسخه رایانه شخصی کرک Spotify ارائه می دهیم. با انجام این کار، می توانید آهنگ های Spotify را به صورت آفلاین به صورت رایگان دانلود کنید، تبلیغات را از Spotify حذف کنید و حتی نگران مسدود شدن حساب خود نباشید. جایگزینی برای هک رایانه شخصی Spotify، مبدل موسیقی AudFree Spotify است. این قابلیت دانلود آهنگ ها، پادکست ها و کتاب های صوتی Spotify را با یک حساب کاربری رایگان دارد. می تواند آهنگ های Spotify را به MP3، FLAC، WAV، AAC، M4A و M4B با افت کیفیت صفر تبدیل کند.

 این شما را قادر می سازد تا نرخ بیت و نرخ نمونه را سفارشی کنید تا کیفیت صدا را افزایش دهید. با این ویندوز کرک شده Spotify، می توانید سرگرمی های موسیقی Spotify را بهتر کشف کنید. مبدل موسیقی AudFree Spotify مبدل موسیقی audfree spotify محافظت از آهنگ ها / لیست های پخش / آلبوم های Spotify را حذف کنید آهنگ های Spotify را با حساب رایگان یا پریمیوم دانلود کنید آهنگ های Spotify را به MP3، FLAC، WAV و غیره تبدیل کنید. با سرعت 5 برابر بیشتر کار کنید و کیفیت و پارامترهای موسیقی را حفظ کنید دانلود دانلود چگونه Spotify نسخه کامپیوتر کرک شده را دریافت کنیم .

قبل از شروع به کرک Spotify Premium برای مک و ویندوز، لطفاً ابزارهای زیر را آماده کنید:

 1-یک کامپیوتر ویندوزی با ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10، ویندوز 11.

2-یک رایانه مک با macOS Monterey 12، macOS Big Sur 11، macOS 10.16 و غیره.

  • . برنامه دسکتاپ Spotify لطفاً برنامه رسمی Spotify یا نسخه Windows Store را دانلود و نصب کنید
  • . مبدل موسیقی AudFree Spotify برای ویندوز یا مک. مرحله 1 آهنگ ها، لیست پخش را از Spotify اضافه کنید موسیقی Spotify را به audfree spodable اضافه کنید برای آپلود فایل‌های Spotify، موسیقی را از برنامه Spotify به رابط اصلی AudFree بکشید و رها کنید. یا، می‌توانید پیوند Spotify را در کادر جستجوی AudFree کپی و جای‌گذاری کنید و برای افزودن آنها روی «+» کلیک کنید.

مرحله 2 – فرمت و پارامترهای صوتی خروجی Spotify را تنظیم کنید.

 تنظیمات صوتی Spotify را تعریف کنید در گوشه سمت راست بالا، یک نوار منو برای ورود به رابط “Preferences” وجود دارد.

 و سپس روی گزینه “تبدیل” کلیک کنید تا فرمت خروجی را به عنوان فرمت های صوتی رایج مانند MP3، FLAC، WAV به دلخواه تنظیم کنید و سایر پارامترهای صوتی را تنظیم کنید.

 اگر می خواهید کیفیت بهتری داشته باشید، لطفاً نرخ بیت خروجی را 320 کیلوبیت بر ثانیه تعریف کنید.

مرحله 3 آهنگ های Spotify را دانلود و تبدیل کنید اسپاتیفای کرک کامپیوتر دکمه بزرگ «تبدیل» را فشار دهید، مبدل موسیقی AudFree Spotify به حالت تبدیل می‌رود.

فایل های اضافه شده Spotify را دانلود کرده و در رایانه محلی شما ذخیره می کند.

با این کرک Spotify برای رایانه شخصی، می توانید Spotify Premium را برای همیشه رایگان دریافت کنید..

محاسن:

1-به موسیقی Spotify بدون آگهی به صورت آفلاین گوش دهید.

 2-یست های پخش Spotify را به MP3، FLAC و سایر فرمت های صوتی رایج دانلود کنید0

3-آهنگ های Spotify را تقریباً در همه دستگاه ها و پخش کننده ها پخش کنید.

4-بسیار ایمن است و توسط Spotify ممنوع نشده است.

 5-حتی با استفاده از یک حساب کاربری رایگان، از آهنگ های Spotify با کیفیت 320 کیلوبیت در ثانیه لذت ببرید..

 معایب:  برای خرید نسخه کامل 14.95 دلار هزینه می کنید.

سخن آخر: ما هک و کرک را پیشنهاد نمی کنیم مطالب عنوان شده صرفا جهت آگاهی شما است. هک یک عمل مجرمانه است مگر اینکه قانون اجازه آن را بدهد و یا اینکه مانند سامانه کنترل والدینSPY24 برای نظارت بر رفتارهای فرزندان زیر سن قانونی تهیه شده باشد و برای کنترل و تربیت آنها بکار گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا