آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

هک اندروید و راه های نفوذ یا هک گوشی از راه دور امکان پذیر است؟

هک اندروید و راه های نفوذ به گوشی دیگران آیا امکان پذیر است؟ کنترل گوشی فرزندان

سیستم عامل اندروید یک سیستم عامل متن باز است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار توسعه دهندگان برنامه ها و سیستم عامل ها فراهم می آورد.

سیستم عامل های متن باز معمولا دسترسی های بیشتری را برای کاربرانشان ایجاد می کنند.

به همین علت بسیار بیشتر در معرض خطر قرار دارند.

اندروید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و انواع بدافزارها ، ویروس ها و برنامه های هک برای آن نوشته شده است.

در این مطلب قصد داریم نکاتی را درباره روش های هک اندروید و راه های نفوذ به گوشی های اندروید بررسی کرده و همچنین روش هایی را نیز برای ایمن سازی اندروید در اختیار علاقه مندان قرار دهیم تا با استفاده از آن بتوانند از نفوذ دیگران بر گوشی خود، جلوگیری نمایند که در ادامه به آن می پردازیم.

کنترل گوشی اندروید با استفاده از برنامه استفاده از نرم افزارهایی که برای هک گوشی معرفی می شود، معمولا چندان کارایی نداشته و نیاز به پیچیدگی های زیادی خواهد داشت.

یکی از ساده ترین راه های کنترل و نظارت بر گوشی، استفاده از برنامه هایی است که از قبل برای همین منظور طراحی شده اند.

اگر به دنبال پیچیدگی های مربوط به برنامه نویسی نبوده و یا وقت این کار را ندارید، می توانید از طریق دانلود و نصب برنامه های نظارتی، اقدام به کنترل گوشی فرزندان خود نمایید.

برنامه SPY24 از جمله برنامه های محبوب در این زمینه بوده که با هدف نظارت و کنترل روی تلفن همراه فرزندان و اعضای خانواده، طراحی و عرضه شده است.

با استفاده از این برنامه بدون اینکه نیاز به نوشتن کدهای پیچیده داشته باشید، قادرید به تمامی اطلاعات گوشی فرزند خود دست پیدا کرده و کنترل کاملی روی آن داشته باشید.

علاقه مندان می توانند از طریق دکمه زیر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پرداخته و علاوه بر این از نسخه دمو و تستی برنامه نیز استفاده نمایند.

آیا هک اندروید امکان پذیر است؟

در همین ابتدا ، بدون اینکه بخواهیم خواننده را گیج کنیم باید بگوییم پاسخ این سوال مثبت است.

هک هر دستگاه الکترونیکیامکان پذیر است. بطور کلی راه های هک و نفوذ آنقدر متنوع و زیاد است که بلاخره با یکی از آن ها می توان هر دستگاهی را هک نمود.

گوشی های اندروید نیز همانند سایر ابزار الکترونیکی قابلیت هک شدن را دارند اما روش ها گوناگون بوده و هر روشی مستلزم داشتن ابزاری خاص می باشد که به همان نسبت قابلیت های بیشتری را در اختیار هکر قرار می دهد.

اصلی ترین ابزاری که یک هکر برای انجام عمل هک نیاز دارد، یک سیستم کامپیوتری مجهز به سیستم عامل لینوکس می باشد که از نسخه کالی لینوکس یا بکترک استفاده کند.

خبر بد برای دارندگان گوشی های اندروید این است که سیستم عامل اندروید نیز بر اساس هسته سیستم عامل لینوکس طراحی شده است و همین عامل سبب می شود پروسه هک اندروید بسیار ساده تر برای یک هکر حرفه ای صورت پذیرد.

  • کنترل گوشی فرزندان

هک اندروید از طریق لینوکس – هک اندروید و راه های نفوذ

برای این که هکر بتواند اقدام به هک اندروید نماید باید نسخه کالی لینوکس را روی سیستم خود داشته باشد.

پس از آن با استفاده از ترمینال محبوب لینوکس اقدام به فراخوانی برنامه msfvenom می کند.

با استفاده از این ابزار، هکر اقدام به ساخت یک برنامه هک اندروید به صورت APK می نماید. برای ساخت چنین ابزاری هکر تنها نیاز دارد که دستور زیر را در محیط ترمینال لینوکس وارد نماید.

در دستور فوق هکر به جای عبارت LHOST می تواند از آدرس آی پی خودش و در قسمت LPORT از پورت اینترنت خودش استفاده کند.

Name.apk نام ابزاری است که هکر آن را می سازد تا با آن اقدام به هک اندروید نماید.

پس از انجام مراحل بالا باید تعدادی از دستورات مختلف را در ترمینال وارد کند.

کار تقریبا تمام است. حال اگر شخص قربانی مجاب شود که روی برنامه ای که هکر با عنوان Name.apk ساخته کلیک کند و آن را اجرا کند، عملیات هک اندروید از طریق لینوکس موفقیت آمیز انجام می شود.

همانطور که می بینید در این روش هک نیاز چندانی به دانش برنامه نویسی نیست و تنها از طریق دنبال کردن یک سری قواعد و دستورات هر شخصی قادر خواهد بود با استفاده از یک سیستم عامل کالی لینوکس اقدام به هک اندروید نماید.

هک اندروید و راه های نفوذ کنترل گوشی فرزندان
هک اندروید و راه های نفوذ یا هک گوشی از راه دور امکان پذیر است؟ 6

هک اندروید با استفاده از ترمینال کالی لینوکس هک اندروید با استفاده از نرم افزار – کنترل گوشی فرزندان البته همه راه های هک اندروید به پیچیدگی راه قبل نیستند.

بسیاری از هکر ها برنامه هایی را ساخته اند که به سادگی می تواند با استفاده از غفلت خود قربانی گوشی شخص را هک نماید.

تعداد این برنامه ها به حدی زیاد است که انسان در انتخاب یکی از آن ها ممکن حتی گیج شود.

البته این برنامه ها برای اجرا و درست کار کردن نیز نیازمند الزاماتی می باشند که بعضا به سادگی در اختیار فرد هکر قرار ندارد.

به عنوان نمونه یکی از این برنامه ها که برای هک اندروید طراحی شده است برنامه AndroRAT نام دارد.

نام این برنامه مخفف عبارت دسترسی از راه دور به دستگاه اندرویدی می باشد.

همچنین برنامه های دیگری نیز برای این منظور طراحی شده اند که به اجمال هر کدام از آن ها در ادامه معرفی خواهیم نمود.

هک گوشی اندروید با برنامه AndroRAT کنترل گوشی فرزندان

همانطور که گفتیم، برنامه AndroRAT یکی از محبوب ترین برنامه های هک اندروید می باشد که رایگان بوده و می تواند از راه دور با هک گوشی طرف مقابل، اقدام به ارسال Sms ، مخاطبین و حتی موقعیت فرد قربانی کند.

این برنامه حتی قادر است با استفاده از دوربین جلو یا پشت گوشی، بدون اینکه طرف مقابل چیزی بفهمد، اقدام به تصویر برداری نماید.

هک اندروید و راه های نفوذ کنترل گوشی فرزندان
هک اندروید و راه های نفوذ یا هک گوشی از راه دور امکان پذیر است؟ 7

برنامه هک Androrat هک اندروید و راه های نفوذ

هک اندروید با برنامه Hackode

Hackode برنامه دیگری است که با هدف هک اندروید طراحی شده است. این برنامه نیز مثل برنامه AndroRAT مجموعه ای از ابزار مختلف را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که در سه حالت قابل استفاده می باشد.

حالت کشف ، اسکن و امنیت سه حالتی هستند که برنامه می تواند در هر یک از آنها شروع به کار کند.

این برنامه بیشتر جنبه کمک به کارشناسان امنیت داشته و با هدف شناسایی نقاط ضعف سیستم و برنامه ها طراحی شده است. اما از آنجا که این ابزار ها همانند یک چاقوی دولبه عمل می کنند، می توانند به عنوان ابزار هک نیز در اختیار افراد سودجو قرار گیرند.

هک اندروید و راه های نفوذ کنترل گوشی فرزندان
هک اندروید و راه های نفوذ یا هک گوشی از راه دور امکان پذیر است؟ 8

برنامه hackode کنترل گوشی فرزندان

برنامه هک zANTI هک اندروید و راه های نفوذ

این برنامه نیز همانند برنامه Hackode با هدف انجام تست نفوذ به سیستم طراحی شده است.

این برنامه به کارشناسان امنیت شبکه کمک می کند در سریعترین حالت ممکن اقدام به شناسایی نقاط ضعف شبکه نمایند.

این برنامه هک اندروید به برنامه Backtrack گوشی معروف شده است چرا که همانند سیستم عامل بک ترک لینوکس، ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر برای انجام عمل هک قرار می دهد و از طرفی قدرت فوق العاده نیز دارد.

برنامه SPY24 برای کنترل گوشی از راه دور

یکی دیگر از برنامه هایی که با هدف نظارت و کنترل از راه دور گوشی های اندروید و حتی ios طراحی شده است، برنامه SPY24 می باشد.

البته این برنامه بیشتر یک برنامه نظارتی محسوب می شود تا یک برنامه هک اندروید. این برنامه یک بار روی گوشی طرف مقابل نصب شده و پس از آن اقدام به ارسال اطلاعات مختلف از گوشی فرد می نماید.

این برنامه علاوه بر ارسال موقعیت لحظه به لحظه، قادر است با استفاده از دسترسی هایی که دارد به پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، لاین و واتس اپ شخص نیز دسترسی پیدا کند.

همچنین با استفاده از این برنامه می توان به اطلاعات تمامی مخاطبین، پیامک ها، تماس ها و غیره نیز دسترسی داشت. این برنامه برای کارکرد صحیح نیاز به شماره طرف مقابل ندارد و از این جهت بسیار کاربردی نیز می باشد.

روش های جلوگیری از هک اندروید -کنترل گوشی فرزندان

همانطور که بررسی شد، دیدید که به سادگی هرچه تمام تر تنها با استفاده از چندخط کد یا استفاده از برنامه ای خاص می تواند

یکگوشی اندروید را از راه دور هک کرد. اما برای اینکه اینگونه مورد هجوم قرار نگیریم و اصطلاحا هک نشویم، چه کاری می توان انجام داد؟

در اولین قدم باید بگوییم که حتما از یک آنتی ویروس به روز و آپدیت شده روی تلفن همراه اندرویدی خود بهره بگیرید.

یک آنتی ویروس قدرتمند توانایی جلوگیری از بسیاری حملات را دارد که می تواند بسیار در زمینه جلوگیری از هک شدن مثمر ثمر باشد.

در قدم دوم باید آگاه باشید که اکثر برنامه هایی که در اینترنت موجود می باشند و بسیاری از افراد اقدام به تبلیغ آن می کنند و یا برنامه با عناوینی جذاب سعی در جذب شما دارد، یک برنامه مخرب مثل تروجان و یا برنامه ای برای هک گوشی اندروید شما می باشد.

پس باید قبل از نصب هر برنامه ای در گوشی خود، ابتدا بدانید که منبع این برنامه کجاست؟

آیا این برنامه در سرویس گوگل پلی موجود است؟ چرا باید من این برنامه را نصب کنم؟

آیا ادعایی که این برنامه دارد واقعا با عقل جور در می آید؟

حقیقت این است که بسیاری از برنامه هایی که به این شکل سعی در جذب مخاطب دارند توسط هکر هایی چیره دست طراحی شده اند تا اقدام به جاسوسی از شما نمایند.

کنترل گوشی فرزندان :

هک اندروید و راه های نفوذ کنترل گوشی فرزندان
هک اندروید و راه های نفوذ یا هک گوشی از راه دور امکان پذیر است؟ 9

جلوگیری از هک اندروید

و در آخر باید گفت که گوشی خود را در اختیار افراد غیر قابل اعتماد قرار ندهید.

بسیاری از برنامه هایی که به شما معرفی گردید برای هک اندروید ، یکی از الزاماتشان این است که به گوشی فرد هک شونده دسترسی داشته باشیم.

پس اگر گوشی اندرویدی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهیم می توانیم تا حد بسیار زیادی از هک شدن گوشی خود جلوگیری نماییم.

کنترل گوشی فرزندان : هک اندروید و راه های نفوذ

هک اندروید و راه های نفوذ به گوشی دیگران آیا امکان پذیر است؟

آیا هک دوربین گوشی دیگران امکان پذیر است؟

یکی از مسائل امنیتی که اکثر افراد در رابطه با آن پرسش هایی را مطرح می کنند، در رابطه با هک دوربین گوشی می باشد. بسیاری از افراد که در رابطه با حریم خصوصی خود نگران هستند، گاهی مواقع این سوال را از خودشان می پرسند که آیا ممکن است دوربین گوشی من هک شده باشد و شخص دیگری در حال تماشای اعمال من باشد؟ ما در این پست قصد پاسخگویی به چنین سوالاتی را داریم و اگر در ادامه با ما همراه باشید، به شما خواهیم گفت که آیا هک دوربین گوشی از راه دور امکان پذیر هست یا خیر!

آیا می توان دوربین گوشی را هک نمود؟

متاسفانه پاسخ به این سوال مثبت است! همواره این نکته را باید مد نظر خود قرار دهید که هیچ چیز در دنیای پیشرفته امروزی دور از ذهن نیست. این حقیقت در بحث امنیت سیستم های رایانه ای بیشتر نمود پیدا می کند و از نظر کارشناسان خبره در زمینه هک و امنیت، همه چیز قابل هک شدن است اما بسته به لایه های امنیتی بکار رفته و ابزارهای در اختیار هکر، این عمل ممکن است بین چند ثانیه تا چند صد سال به طول انجامد!

پس با این حساب می توان گفت که هک شدن یا نشدن هر دستگاهی، به لایه های امنیتی به کار رفته در آن دستگاه و ابزارهای در دسترس هکری که قصد نفوذ به آن دستگاه را دارد وابسته است. پس اگر شما از یک دستگاه ایمن استفاده کنید و در مقابل هکری که قصد نفوذ به دستگاه شما را دارد، ابزار و منابع زیادی در دسترس نداشته باشد، می توانید از بابت هک نشدن دستگاهتان اطمینان نسبی داشته باشید. اما چطور می توان این امنیت نسبی را بدست آورد و به طور کلی، هکر ها از چه روش هایی اقدام به هک کردن دستگاه و مخصوصا دوربین گوشی های تلفن همراه می کنند؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

روش های هک دوربین گوشی

روش های متنوعی برای هک دوربین گوشی وجود دارد که برخی از آن ها ساده و برخی دیگر بسیار پیچیده و زمانبر هستند. بسته به دسترسی که هکر به منابع مورد نیاز خود دارد، می تواند یک روش ساده و یا یک روش پیچیده را بکار بگیرد. به عنوان مثال اگر هکر به گوشی هدف خود دسترسی داشته باشد، به سادگی و با یک برنامه مخصوص، می تواند اقدام به هک دوربین گوشی شما کند! اما اگر دسترسی به گوشی شما نداشته باشد، کار برای او سخت تر شده و باید روش های دیگری را برای این منظور امتحان کند.

به طور کلی پروسه هک بدون در اختیار داشتن دستگاه هدف، یک امر پیچیده بوده و نیاز به مهارت های زیادی در این زمینه دارد. اما هنگامی که هکر حتی برای چند دقیقه به دستگاه مورد نظر خود دسترسی پیدا کند، می تواند با نصب یک نرم افزار به سادگی اختیار قسمتی یا کامل دستگاه مورد نظر خود را بدست آورده و در نتیجه موفق به جاسوسی شود.

گوشی تلفن همراه می تواند حامل اطلاعات مهمی باشد که باید همواره از آن نهایت حفاظت را کرد

آنچه که امروزه بیشتر با عنوان هک دوربین گوشی دیگران انجام می شود، با استفاده از متد نصب نرم افزار جاسوسی روی گوشی های تلفن همراه است که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم نمود:

استفاده از برنامه IP Webcam

اپلیکیشن IP Webcam برنامه ای است که با استفاده از آن می توان کنترل دوربین گوشی دیگران را به دست آورد. البته این نرم افزار به صورت مخفی کار نمی کند و در لیست برنامه های نصب شده در گوشی هدف نمایش داده می شود. این نرم افزار بیشتر با هدف کنترل گوشی فرزندان طراحی شده است و موارد استفاده به عنوان دوربین مخفی را نیز دارد. کار با این برنامه و راه اندازی آن بسیار ساده بوده و در راهنمای خود نرم افزار به آن اشاره شده است.

برای کار با این برنامه تنها کافی است آن را دانلود نموده و روی تلفن همراه هدف خود نصب کنید. سپس گزینه Start Server را انتخاب کرده و آدرس IP نمایش داده شده را در مرورگر خود وارد کنید. اگر ورود موفقیت آمیز باشد، شما می توانید از طریق مرورگر خود در کامپیوتر یا یک گوشی دیگر، به تصاویر دوربین گوشی هدف دسترسی پیدا کرده و به نوعی موفق به هک دوربین گوشی دیگران شوید.

برنامه IP Webcam از جمله برنامه هایی است که با استفاده از آن می توان کنترل دوربین گوشی دیگران را بدست آورد.

استفاده از برنامه کنترل گوشی

یک روش دیگر برای بدست آوردن کنترل گوشی دیگران و به خصوص دوربین گوشی، استفاده از برنامه های کنترل گوشی می باشد. این برنامه ها که توانایی بدست گرفتن کنترل کامل گوشی هدف را دارند، باید یک بار روی گوشی هدف نصب شوند. معمولا این برنامه ها پس از نصب مخفی شده و کاربر نمی تواند وجود چنین برنامه ای را روی تلفن همراه خودش احساس کند. پس از نصب موفقیت آمیز، کاربر می تواند از طریق پنل مدیریت نرم افزار، اقدام به دریافت تصاویر دوربین گوشی هدف خود نماید.

برنامه هایی مثل برنامه SPY24 از جمله این برنامه ها هستند که قادرند تصاویری از دوربین گوشی هدف دریافت کرده و آن ها را به سمت مقصد مورد نظر ارسال کنند. آنچه باید در نظر داشته باشید این است که این برنامه ها معمولا می توانند تنها عکس برداری کرده و آن تصاویر را به سمت هدف ارسال کنند.

استفاده از کدهای مخرب هک اندروید و راه های نفوذ

روش دیگری که برای هک دوربین گوشی دیگران مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا دارای مراحل پیچیده ای است، استفاده از روش های کدنویسی مخرب است. این کدهای مخرب می توانند از طریق رات، تروجان، لینک ها و بدافزارها به تلفن همراه هدف نفوذ کرده و سپس کنترل دوربین گوشی را بدست بگیرند. البته این روش معمولا دارای پیچیدگی های خاص خود است و به سادگی نمی توان آن را اجرایی نمود.

هکر در این روش با استفاده از منابعی که در اختیار دارد، بدون در اختیار داشتن گوشی هدف، اقدام به نفوذ می کند. این نفوذ می تواند از طریق ارسال لینک های آلوده برای کاربر و یا ارسال تروجان ها به گوشی او، صورت پذیرد. پس از موفق بودن نفوذ، حال هکر اقدام به دریافت اطلاعات مورد نظر خود نموده و به این ترتیب موفق به هک دوربین گوشی دیگران می شود.

۳ راه برای هک Whatsapp کسی بدون تلفن آنها

کنترل گوشی فرزندان

این هیچ راز که واتساپ به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما از زمان آغاز آن در سال ۲۰۰۹٫ صرف نظر از اینکه شما با استفاده از این برنامه را برای کسب و کار و یا شخصی دلایل بوده است، واتساپ بدون شک باید، باید برنامه برای همه ما است. در آن زمان، تعداد قابل توجهی از ما ممکن است بخواهید به جاسوس شرکای خود و یا کینه جویی کسب و کار که استفاده از واتساپ فقط به آنچه آنها ممکن است تا به. چگونه می توان این ممکن است در یک جهان که در آن افراد مختلف می خواهید برای حفظ حریم خصوصی خود را تحت پوشش در تمام هزینه. پاسخ ساده است؛ فقط هک حساب واتساپ در سوال، و شما آماده برای رفتن. این مقاله را به جزئیات روش های مختلف در مورد چگونگی هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود و یا بدون دانش خود.

قسمت ۱: چگونه برای هک واتساپ کسی بدون تلفن آنها

روش دیگر در مورد نحوه هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود را با استفاده از آدرس MAC گوشی است. در این روش، ما را به آدرس MAC گوشی مورد نظر، نیاز برنامه BusyBox به ، و همچنین به عنوان شبیه ساز ترمینال . شما می توانید هر دو BusyBox و شبیه ساز ترمینال از فروشگاه Google Play دانلود کنید. با این سه الزام در دست، ما هم اکنون می توانید ادامه دهید.

۱: با استفاده از گوشی های هوشمند خود، دانلود، نصب، و اجرای برنامه BusyBox به است. از شما می خواهند مورد نیاز برای ایجاد یک حساب کاربری.

۲: گوشی های هوشمند هدف و به دست آوردن آدرس MAC آن است. این مراحل را برای به دست آوردن آدرس MAC “تنظیمات> درباره تلفن> وضعیت> MAC آدرس را دنبال کنید. ارسال این آدرس را به عنوان شما در حال رفتن به آن نیاز دارید.

نکته: توجه داشته باشید که ما اول باید آدرس MAC از تلفن هدف جعل. برای این کار، ما می رویم به استفاده از برنامه ترمینال.

۳: راه اندازی نرم افزار ترمینال و نوع است $ su . مطبوعات “را وارد کنید”.

۴: در مرحله بعد، وارد ” $ busybox را iplink نشان eth0 را” و شیر “را وارد کنید”.

نکته: اگر یک “دستگاه پیدا نشد” پیام شما، وارد کنید wlan0 به جای eth0 را در فضای ارائه.

۵: در مرحله بعد، از نوع ” $ دستور ifconfig eth0 را هربرت واکر busybox را اتر” به دنبال آن آدرس MAC خود را. به جای XX: XX: XX: XX: XX: XX با آدرس MAC خود را.

نکته: شما در حال حاضر موفقیت جعلی آدرس MAC خود را. شما می توانید این را با وارد کردن دستور زیر را در “اعلام $ busybox را iplink نشان eth0 را”.

۶: راه اندازی WhatsApp خود را و شماره تلفن از حساب واتساپ هدف را وارد کنید.

۷: قبل از اینکه شما می توانید به طور کامل هک Whatsapp قربانی شما مورد نیاز خواهد برای تایید هک. در این مورد، تأیید پاسخ را انتخاب نمایید.

۸: نوشتن کد که شما دریافت خواهد کرد و به جعبه ارائه شده در گوشی های هوشمند خود را وارد کنید.

این سادگی است. از این نقطه به بعد، شما دریافت می شود و هر پیام است که برگ و وارد حساب هدف واتساپ تلفن.

اگر دو روش اول در مورد چگونگی هک Whatsapp کسی بدون تلفن خود را جذاب نیست، من روش دیگری داشته باشد. هک واتساپ بدون دسترسی به تلفن می تواند یک کار دلهره آور، به خصوص به تازه. با این حال، من به شما فقط سادگی آن است برای هک در دیگری واتساپ کسی بدون آنها دانستن نشان می دهد. برای کسانی از ما که ممکن است بخواهید برای هک بر روی شخص دیگری واتساپ بدون اینکه لزوما از تماس با تلفن هدف، برنامه FlexiSpy و APK آیکون ویرایشگر ناجی نهایی خود است. با استفاده از این برنامه، شما می توانید به هدف جعل برای دانلود فایل APK از برنامه بدون آنها دانستن که فایل استفاده خواهد شد به آنها را پیگیری کند. در زیر به فرایند دقیق در هک واتساپ بدون دسترسی به تلفن است.

۱: خرید برنامه FlexiSpy و دانلود و نصب و راه اندازی دستورالعمل مشخص شده در ایمیل خرید را دنبال کنید.

۲: هنگامی که شما برنامه را نصب کرده اند، شما یک کد فعال سازی / نصب و راه اندازی دریافت خواهید کرد. لطفا مطمئن شوید که شما توجه داشته باشید حفظ این کد به عنوان شما می خواهید به استفاده از آن در مراحل بعد از این روند هک کردن. 

۳: هنگامی که شما برنامه را فعال کرده اید، شما باید برای برخی از چند دقیقه برای داده های ذخیره شده به حساب FlexiSpy خود آپلود کرد صبر کنید. 

۴: پس داده های خود را در حساب خود را نجات داد، گام بعدی خواهد بود برای تغییر آیکون و به طور پیش فرض نام این برنامه را از “سیستم به روز رسانی” را به نام دیگری را انتخاب کنید. در این مورد، ما می توانیم با استفاده از “کسب درآمد”. برای ما برای انجام این کار، ما باید برای دانلود APK آیکون ویرایشگر بر روی کامپیوتر ما است.

نکته: دلیل به همین دلیل ما در حال تغییر آیکون و نام برنامه است به طوری که به جعل کاربر مورد نظر برای دانلود برنامه بر روی تلفن خود را. هنوز هم تعجب که چگونه این است برای رفتن به ممکن است؟ خوب؛ بیا ادامه بدیم. 

  • کنترل گوشی فرزندان

۵: کشیدن آیکون از انتخاب خود را به فضای ارائه شده به شرح زیر نشان داده شده است.

۶: در سمت راست رابط شما، بر روی “ApkTool” کلیک کنید و “Properties” را انتخاب کنید. فایل انتخابی خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.

۷: تغییر نام FlexiSpy به “کسب درآمد” و شیر بر روی “پک اندروید” گزینه ای برای اعلام این تغییر را بالا نشان داده شده.

۸: استفاده از آدرس ایمیل خود را، ارسال این برنامه را همراه با کد فعال سازی FlexiSpy شما در هنگام ثبت نام به تلفن مورد نظر دریافت و درخواست آنها را برای دانلود نرم افزار. شما باید مطمئن شوید که شما در حال متقاعد به اندازه کافی به آنها را به برنامه دانلود کنید. هنگامی که آنها به دام خود را می گیرند و دانلود نرم افزار، شما شروع به نظارت بر آنها را از داشبورد FlexiSpy خود را. این سادگی است.

یکی دیگر از راه های بزرگ چگونه برای هک واتساپ کسی بدون آنها دانستن است توسط یک نرم افزار بسیار پیشرفته. یک نرم افزار مانند / برنامه افزار mSpy . با این برنامه، شما تضمین دسترسی کامل به مکالمه واتساپ گوشی های دیگر را به عنوان آنها می آیند و می بدون کوچکترین آگاهی از طرف دیگر. اگر می خواهید بدانید که چگونه برای هک کسی واتساپ بدون آنها دانستن با استفاده از افزار mSpy، فقط این مراحل اساسی را دنبال.

۱: از آنجا که ما می رویم به استفاده از یک برنامه خارجی برای هک در حساب واتساپ در سوال، اولین چیزی که برای ما انجام می شود برای خرید، دانلود و نصب افزار mSpy بر روی گوشی هدف.

نکته: لطفا توجه داشته باشید که شما از لحاظ جسمی باید نصب این برنامه بر روی گوشی های هوشمند هدف برای آن به کار به عنوان مورد نیاز است.

۲: هنگامی که شما نصب و راه اندازی این برنامه، سر راست به داشبورد و WhatsApp را انتخاب کنید.

۳: از این نقطه به بعد، شما را در یک موقعیت است برای پیگیری از هر پیام واتساپ که با ورود به حساب کاربری شما افزار mSpy فرستاده شده و دریافت شده توسط تلفن مورد نظر. لطفا توجه داشته باشید که شما تنها قادر به دسترسی به سیاهههای مربوط اول و یا پیام های پس از ۲۴ ساعت خواهد بود.

چیز خوب در مورد افزار mSpy این واقعیت است که فرد جاسوسی نمی توانید بیابید است و نه می تواند آنها می دانند که آنها در حال تعقیب. همچنین، این واقعیت است که این برنامه سازگار با iOS است، MAC، دستگاه های ویندوز و اندروید آن را گزینه ایده آل برای هک در حساب واتساپ هر کسی می سازد.

از سه روش تحت پوشش بالا، این هیچ راز که شما به راحتی می توانید بر روی هر کسی حساب واتساپ هک بدون دانش خود و پیگیری پیام های خود را به عنوان آنها می آیند و رفتن است. روش شما انتخاب می کنید بدون شک به تنظیمات شما بستگی دارد، نوع گوشی و همچنین دلیلی برای هک استفاده می شود. هر چند روش ما را تشویق هک در یک راه یا دیگری، شما باید در نظر داشت که هر فرد به حریم خصوصی خود را با عنوان. شما همیشه باید به یاد داشته باشید که هر بار که شما به حساب واتساپ دیگری کسی بدون رضایت آنها هک، فقط می دانم که شما در حال نقض حریم خصوصی خود را، و این باعث می شود شما برای پیگرد قانونی مسئول اگر در عمل گرفتار. بنابراین، بازی امن و دانا است. همه در همه، اگر شما افکار، نظرات و پیشنهادات، لطفا احساس رایگان به من رسید تا و من خوشحالم که برای پیوستن به گفتگو خواهد بود. 

  • هک اندروید و راه های نفوذ
  • کنترل گوشی فرزندان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

با دانلود این برنامه قادر خواهید بود تا هر وب سایت و اکانتی را هک کنید. این نرم افزار در گوشی و هم در موبایل قابل استفاده بوده و استفاده از آن نیز بسیار آسان است کافیست بر روی لینک دانلود پایین کلیک کرده و نرم افزار دانلود و سپس نصب کنید.

دانلود برنامه هک

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن [SPY24] گفته می شود برای دانلود نرم افزار SPY24-mail باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

از طرفی نیز این سیستم های هوشمند به یک مخزن اسرار برای هر شخص تبدیل شده که همه اطلاعات خصوصی خود را در آن نگهداری می کنند.

اما این خصوصی شدن سیستم های هوشمند باعث شده که افراد زیادی در پی پیدا کردن راهی برای دسترسی به اطلاعات خصوصی اشخاص موردنظرشان باشند. برای دسترسی و نفوذ به اطلاعات موجود در دستگاه شخصی دیگر یا همان هک دستگاه های دیگر، راه های زیادی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از نرم افزار هک گوشی بدون نصب برنامه می باشد.

دانلود برنامه هک

هک حساب کاربری، ایمیل، گوشی، بازی، اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ به تنهایی قابل انجام نیست؛ شما نیاز به دانلود نرم افزار مخصوصی دارید که به آن SPY24] گفته می شود برای دانلود نرم افزار SPY24-app باید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اما افراد زیادی هستند که می خواهند هک را از نحوه هک وب سایت و اصولی یاد بگیرند و انجام دهند و به یک هکر حرفه ای تبدیل شوند. ما نیز در این مطلب قصد داریم به آموزش هک حرفه ای بپردازیم و مراحل تبدیل شدن به یک هکر حرفه ای را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آموزش هک حرفه ای

واژه ی هک برای بسیاری مفهوم خراب‌کاری و یا سرقت اینترنتی را دارد، اما در واقعیت آموزش هک حرفه ای کاربردهای بسیار بیشتری دارد. اگر یک فرد خود هکر نبوده و از راه‌های نفوذ خراب‌کاران به سیستم‌های الکترونیکی مطلع نباشد، چطور می‌تواند از دسترسی دیگران به سرویس‌هایش جلوگیری کند؟

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا