هک آیفون

آیا میدانید هک اپل ایدی با شماره IMEI چگونه انجام میشود ؟

 چرا هک اپل ایدی با شماره IMEI برای هکر ها مهم است ؟

هکر ها چه چیزی نیاز دارند برای هک تلفن هر شخصی هرگونه بی احتیاطی ما در نگه داشتن اطلاعات باعث می شود که خطر هک را برای دستگاههای خودمان و به دنبال آن اطلاعات ما و حتی ضرر های مالی و … را به دنبال داشته باشد. یکی از این اطلاعات شماره imei است که می تواند باعث هک دستگاه ما بشود . در ایم مقاله ما به دنبال روش هایی برای  هک اپل ایدی با شماره IMEI هستیم .لطفا ما را دنبال کنید.

 آیا میدانید کد ملی گوشی شما شناسه imei میباشد ؟

 این شناسه مانند شناسنامه یا کد ملی انسانها است در میان گوشی ها در واقعیک شماره 15 یا 16 حرفی است  که اگر 16 رقمی شد به آن imeisvمی گویند به طور خلاصه مانند کد ملی شناسه گوشی شما است. Imeiمخفف International Mobile Equipment Identity  است.

آیا از کارایی اپل ایدی در گوشی خود اطلاع دارید ؟

زمانی که شما می خواهید از یکی از انواع دستگاه های اپل (آیفون، آیپدو …) و یا سیستم هایی که با مک کار می کنند (مانند مک بوک و یا آی مک و…)و همچنین اگر بخواهید از نرم افزار مانند مک اپ استور – Mac App store و آیکلاود – iCloud و … استفاده کنید  نیاز است یک اسم و شناسه مختص خودتان در این سیستم داشته باشید. موارد مربوط به اپل آیدی زیاد است که من به همین اندازه در این مقاله بسنده می کنم. 

بهتر است بدانید که در گوشی های اپل امنیت  اپل ایدی به مراتب کمتر از گوشی است به همین دلیل هکر ها بیشتر به دنبال آن هستند. بهتر است بدانید که در سیستم های ارتباطی وقتی نفوذی ایجاد شد امکان رخنه به سایر قسمتها هم می رود مثلا از اپل آیدی به ایکلود هم دسترسی پیدا کرد و امکان دستیابی به اطلاعات دیگر وجود دارد. بخوانید و بدانید هکر ها چه اطلاعاتی از هک اپل ایدی شما بدست میاورند .

هکر کیست؟

هرگونه دسترسی غیر مجاز و مخفیانه و بدون اطلاع به سیستم های ارتباطی و یا رایانه ای را به زبان ساده هک می گویند و کسی که این کار را انجام  می هد اصطلاحا هکر نامیده می شود.

 هکر ها برای  هک اپل ایدی با شماره IMEI  نیاز به دسترسی مستقیم به  گوشی دارند  . حال اگر به هر شکلی این شناسه را بدست آورددند  و با دانستن شماره تلفن فرد مورد نظر گذشته از اینکه مارک و نوع گوشی ایشان چیست به راحتی و بدون نیاز به دانش فراوان می توانند گوشی فرد مورد نظر را هک کنند. به این منظور نرم افزارهایی طراحی شده است که بعضی انها کاربردهای اخلاقی و قانونی نیز دارند . اگر علاقه به آموزش روش کار هکر ها دارید بخوانید مقاله هک اپل ایدی با لینوکس را.

 فلذا چون ما هک را عملی اخلاقی نمی دانیم در اینجا این کار را با استفاده از نرم افزار سامانه کنترل خانواده SPY24 را توصیه می کنیم که یک  کاملا اخلاقی و قانونی است که والدین برای کنترل فرزندان زیر سن قانونی بکار برده می شود.

 شما توسط این نرم افزار بسیار راحت می توانید با داشتن شماره سریال گوشی منظور همان imei و داشتن شماره تلفن براحتی گوشی را نظارت  کرده و کلیه اطلاعات گوشی در اختیار شما قرار بگیرد. 

شما قاادر خواهید بود مکانهایی که گوشی در ان تردد دارد و یا داشته است حتی بدون نیاز به اینترنت برای شما ذخیره و به محض برقراری ارتباط اینترنت به گوشی شما منتقل نماید.

توجه داشته باشید که این  نقص برای برند گوشی تلفن شما نیست باگ هایی که در سیستم های مخبراتی وجود دارد این امکان را برای هکر ها ایجاد می کند که از این نقاط ضعف برای هک کردن شبکه موبایل استفاده می شود . و اگر هرچند تا آنتی ویروس و یا نرم افزارهای ضد هک تهیه کنید باز قادر نخواهید بود از هک این شبکه جلوگیری نمایید. 

معنای این حرف این است که همواره امکان دارد گوشی شما هک شود. چند وقت پیش یک کارشناس آلمانی در یک برنامه زنده تلوزیونی یا استفاده از شماره تلفن یک سیاستمدار مشهور و با اجازه خود آن فرد گوشی وی را هک کرد و حتی مسیر تردد ایشان را هم اعلام کرد در ادامه سخنانش اعلام کرد که  با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، 

فارق از اینکه شما از چه برندی و نوعی استفاده می کنید. با هر سیستم عاملی، هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات گوشی شما . موقعیت مکانی شما . حسابهای ایمیلی و  شما را هک کند. این نقص ها در زیر ساخت های مخابراتی وجود دارد و در اکثر کشورها هم وجود دارد.

نکته : هکر ها از هر اطلاعاتی برای Hack Apple ID with IMEI number استفاده میکنند . لطفا مراقب باشید .

در اینجا به معرفی یک نرم افزار جاسوسی کاملا مجاز به نام سامانه مراقبت از خانواده SPY24  می پردازیم این نرم افزار بسیار ر احت و آسان نصب می گردد و کار با ان نیاز به مهارت های زیادی ندارد 

این نرم افزار در واقع برای کنترل والدین در فضای مجازی و تهدیداتی که در آن ایجاد شده است طراحی شده است و حتی می توان با نصب آن بر روی والدین کهن سال موقعیت آنها را ردیابی کرد و به این ترتیب نگرانی های  عادی موجود  در خانواده ها را کم کرد .

در این نرم افزار والدین قادر خواهند بود تمامی تماسها و پیام های فرزندان خود را در شبکه های مختلف اجتماعی به همراه زمان و تاریخ را کنترل نمایند.

والدین می توانند هر لحظه بدانند که فرزند یا گوشی مورد نظر کجا است و یا درچه مسیرهایی تردد می کند.

برای کنترل سایت هایی که فرزندان آنها ممکن است مخفیانه به آنها رفته و بازدید کنند مانند سایت های پورن و یا امثال آنها

این برنامه این امکان را به والدین می دهد در صورتیکه تمایل داشته باشند همانطوری که در حال آشپزی هستند سایت های خطر ناک و یا بازیهای مورد نظر کودکشان راکه مثلا در مدرسه به جای درس خواندن در حال بازی با آنها هستند مسدود نمایند.

این نرم افزار این قابلیت را دارد که مخفی باشد و باهوش ترین بچه ها نتوانند آن را بیابند و یا غیر فعال نمایند.

در واقع تمامی این امکانات فقط با داشتن سریال imei و شماره تلفن و با نصب این نرم افزار امکان پذیر می شود. که تفاوتی نخواهد داشت که گوشی اپل باشد و یا اندروید.

به همان شکلی که شما می توانید به گوشی فرزندتان نفوذ کنید برای سایر هکر ها هم این امکان وجود دارد پس بایستی  دقت نمایید که فریب نخورده و اطلاعات خاص گوشی خود را خوب نگهداری کنید و ازسوالهای امنیتی هم غافل نشوید الزاما سوالهای امنیتی نمی بایستی واقعی باشند مثلا نام مادر بزرگتان را واقعی قید نکنید . برای آموزش بهتر  جلوگیری از هک اپل ایدی  به مقاله ما در این باره مراجعه فرمایید.

امیدواریم مقاله هک اپل ایدی با شماره IMEI مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا