هک نرم افزارهای گوشی

بهترین راه برای هک اکانت اسپاتیفای

هک اکانت اسپاتیفای

کسانی که موسیقی را خیلی دوست دارند بدون شک با نرم افزار Spotify آشنایی  دارند. محاسن زیاد این نرم افزار آن را خیلی محبوب ساخته است. قیمت گران این نرم افزار باعث شده که هک آن در دستور کار هکر ها قرار بگیرد. مادر این مقاله صرفا برای آموزش شما چگونکی بهترین راه برای هک اکانت اسپاتیفای  و دانلود رایگان از آن را ارائه می دهیم.

چگونه Spotify Premium را به صورت رایگان هک کنیم؟

 همانگونه  که می دانید امروزه Spotify یک سرویس پخش موسیقی سطح بالا در سراسر جهان است که 35 میلیون آهنگ را برای گوش دادن به کاربران ارائه می دهد. هم کاربران آزمایشی رایگان و هم Premium می توانند از منابع عظیم Spotify لذت ببرند. با این حال، فقط اعضای Spotify Premium که 9.99 دلار در ماه برای هزینه اشتراک پرداخت می کنند،  یا دانشجویان که نصف آن و نوع فامیلی آن  نزدیک به 15 دلار در ماه بایستی هزینه بکنند تا بتوانند موسیقی را برای پخش آفلاین دانلود کنند.  این مبالغ برای بسیاری از افراد بسیار گران است و در نتیجه به دنبال ترفندهایی برای هک قانونی Spotify Premium هستند. این پست شما را راهنمایی می کند که چگونه Spotify Premium را به صورت رایگان دریافت کنید! با مشخصات زیر:


1-  از کل کتابخانه Spotify که شامل 35 میلیون آهنگ است لذت ببرید.

2- هنگام گوش دادن به موسیقی، آهنگ های نامحدود را رد کنید

3- آهنگ ها را برای پخش آفلاین در 3 دستگاه مجاز دانلود کنید .

4-  آهنگ های موسیقی با کیفیت بالا .

5- از شر تبلیغ در برنامه خلاص شوید.

ما در این مقاله در دو بخش دانلود رایگان و هک برایتان توضیحاتی می دهیم.

بخش 1. نحوه دانلود رایگان موسیقی Spotify

بخش2. چگونه Spotify Premium را به صورت رایگان هک کنیم.

بخش  1. نحوه دانلود رایگان موسیقی Spotify حتی اگر در عضویت Spotify Premium مشترک شده باشید، باز هم نمی توانید آهنگ ها را به طور کامل دانلود کنید—زمانی که حساب Premium شما سررسید شود، آهنگ ها نیز از بین خواهند رفت. علاوه بر این، در صورتی که Premium هستید، فقط مجاز به دانلود آهنگ های Spotify تا 3 دستگاه هستید. به سختی می توانید موسیقی Spotify را از طریق دستگاه های دیگر پخش کنید زیرا آهنگ هایی که دانلود می کنید تحت محدودیت DRM کدگذاری شده اند. برای حذف DRM، یک مبدل مفید وجود دارد که به ما کمک می کند موسیقی Spotify را دانلود و به فرمت MP3 تبدیل کنیم. این نرم افزار TuneFab Spotify Music Converter نام دارد، نرم افزاری که ضرر Spotify Premium را به خطر می اندازد. برای دانلود موسیقی در Spotify مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1. دانلود TuneFab Spotify Music Converter روی دکمه کلیک کنید تا TuneFab Spotify Music Converter را دانلود کنید، که می تواند به راحتی در ویندوز و مک اجرا شود. نسخه مناسب برای کامپیوتر خود را انتخاب کنید. آن را رایگان امتحان کنید آن را رایگان امتحان کنید .

مرحله 2. نرم افزار را نصب و راه اندازی کنید دستورالعمل نصب را دنبال کنید و سپس TuneFab Spotify Music Converter را راه اندازی کنید. می توانید رابط کاربری زیبا را مشاهده کنید: رابط مبدل موسیقی TuneFab Spotify توجه داشته باشید: کاربران دیگر نیازی به نصب برنامه Spotify ندارند. در آخرین نسخه TuneFab Spotify Music Converter V3.0.0، Spotify Web Player تعبیه شده است. به سادگی به حساب Spotify خود وارد شوید و می توانید از ویژگی های تبدیل Spotify که توسط TuneFab ارائه شده است لذت ببرید

هک اکانت اسپاتیفای

مرحله 3. Spotify Playlist را برای تبدیل باز کنید اکنون، به سادگی یک لیست پخش Spotify را باز کنید و TuneFab Spotify Music Converter مستقیماً آن را برای شما تجزیه و تحلیل می کند. فقط یک دقیقه صبر کنید و می توانید آهنگ های Spotify را از لیست پخش برای تبدیل انتخاب کنید.

مرحله 4. فرمت خروجی را انتخاب کنید اکنون باید یک فرمت خروجی برای موسیقی انتخاب کنید. روی “Preferences” و سپس “Advanced” کلیک کنید، یکی از چهار فرمت ارائه شده مانند MP3، M4A، WAV و FLAC را انتخاب کنید(در اینجا MP3 را به عنوان مثال انتخاب می کنیم).

مرحله 5. پوشه خروجی را انتخاب کنید روی «Preferences» > «General» کلیک کنید و می‌توانید یک پوشه خروجی را جدا از پوشه پیش‌فرض در رایانه خود انتخاب کنید.

مرحله 6. تبدیل آهنگ Spotify به MP3 را شروع کنید برای شروع تبدیل آهنگ هایی که انتخاب کرده اید به MP3 روی دکمه “تبدیل” کلیک کنید. اگر تعداد زیادی آهنگ اضافه کرده اید، فقط یک ثانیه صبر کنید تا فرآیند انجام شود.

بخش 2. چگونه Spotify Premium را به صورت رایگان هک کنیم از آنجایی که ما صلاحیت دانلود موسیقی Spotify را داریم، پس چگونه می‌توانیم سایر حقوق Spotify Premium مانند حذف رایگان موسیقی در Spotify را دریافت کنیم و یک نسخه بدون آگهی دریافت کنیم؟ ابزار دیگری وجود دارد – Spotify Lucky Patcher، ابزاری که برای حل این مشکل منتشر شده است که چگونه Spotify Premium را به صورت رایگان هک کنید.

مرحله 1. Spotify Luck Patcher را دانلود کنید در دستگاه تلفن همراه خود، می توانید Lucky Patcher را دانلود کرده و سپس آن را نصب کنید.

 مرحله 2. روی نماد Spotify ضربه بزنید اگر Lucky Patcher را با موفقیت نصب کرده اید، برای باز کردن آن ضربه بزنید و سپس نماد Spotify را انتخاب کنید.

مرحله 3. فرآیند درخواست روی “Open Menu of Patches” و سپس “Custom Patch” که باید آن را اعمال کنید ضربه بزنید. در مرحله بعد، این روند ممکن است برای فرآیند شما دلهره آور باشد و شما مجبور نیستید آن را متوقف کنید.

مرحله 4. به برنامه Spotify بروید برنامه Spotify را باز کنید، اگر گزینه “Shuffle All” ناپدید شود، فرآیند تکمیل می شود.

مرحله 5. تنظیمات نهایی به گزینه “7 Days Trial” بروید و سپس روی دکمه اشتراک ضربه بزنید. سپس برای تغییر تاریخ به گزینه “تنظیمات” دستگاه تلفن همراه خود بروید. فقط تاریخ را به هر زمان که می خواهید تنظیم کنید. اکنون Spotify Premium را با موفقیت هک کرده اید و می توانید از مزایای Premium برای مدت زمان طولانی لذت ببرید.

نتیجه:

هک Spotify Premium به صورت رایگان آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. و ما تضمین می کنیم که این دو روش برای دانلود موسیقی Spotify یا هک Spotify Premium کاملا قانونی هستند. با این ترفندها در Spotify Premium، می توانید Spotify Premium را به صورت رایگان دریافت کنید و حتی محدودیت DRM موسیقی Spotify را برای دانلود آهنگ ها در دستگاه های دیگر باز کنید.

هک یک عمل مجرمانه است و فقط در مواردی مانند کنترل فرزندان زیر سن قانونی و یا با مجوز قضایی قانونی محسوب می شود. مثلا سامانه کنترل والدین SPY24از جمله مواردی است که برای مقاصد مفید مانند ردیابی مسیر فرزندان و کنترل تماسهای آنان کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا