اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

هک اینستاگرام با گوشی ایفون

اکانت اینستاگرام هک با گوشی ایفون با گوشی را با استفاده از برنامه های هک شده – IG Hack in 2020

بدون شک اینستاگرام یکی از پرکاربردترین برنامه ها در هنگام آپلود و اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده است. با این حال ، به همان اندازه که می خواهید از اینستاگرام استفاده کنید ، واقعیت این است که هرکسی می تواند با یا بدون اجازه شما به حساب شما دسترسی پیدا کند. اگر من از شما بپرسم هک حساب اینستاگرام امکان پذیر است یا نه؟

پاسخ در اهمیت سیستم برنامه هکرهای اینستاگرام است. آره !! درست شنیدی برنامه هکر اینستاگرام نوعی برنامه است که با بازیابی رمزهای عبور و سایر جزئیات ورود از یک حساب هدف کار می کند.

همانطور که گفته می شود ، از آنجا که اینستاگرام در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است ، این برنامه را می توانید در این پلتفرم نیز پیدا کنید. این برنامه های هک اینستاگرام در هنگام هک کردن پسورد کارآمد هستند ، بنابراین بهتر است مطمئن شوید که آنها در چند دقیقه اکانت IG شما را هک می کنند.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی
هک اینستاگرام با گوشی ایفون 14

اگر می خواهید در مورد هک کردن اطلاعات بیشتری کسب کنید ، به این ویدیوی برتر بپیوندید و تمام این فیلم را بصورت رایگان تماشا کنید.

۵ برنامه رایگان هک اینستاگرام برای هک کردن حساب شخص با استفاده از تلفن همراه آیفون

محتوا پنهان

۱٫ Keyguard Key برنامه های هک آن

IKeyMonitor Keylogger یک برنامه هک کردن است که وظیفه بازیابی رمزهای عبور از راه دور از آیفون مورد نظر را دارد. این بدان معناست که اگر این برنامه را برای آیفون مورد نظر نصب کنید ، ممکن است نیاز به بازیابی رمزهای عبور از یک iPhone موقعیت مکانی داشته باشید. این کار هیچ تفاوتی با دسترسی به جزئیات ورود به سیستم اینستاگرام نخواهد داشت.

keylogger از keyguard در دستگاه های شیوه زندگی کار می کند و رایگان و آسان برای استفاده است. غیرفعال یا غیرفعال کردن نرم افزار به لطف پنل مدیریتی Inbuilt بسیار آسان است. قبل از اجرای این برنامه ، لازم است هر آنتی ویروس در حال اجرا در آیفون را خاموش کنید.

۲٫ برنامه رایگان هک اینستاگرام – ArroApp

ArroApp برنامه ای است که به خوبی در هر دو دستگاه iPhone و Android کار می کند تا بتوانید یک حساب اینستاگرام را با خود هک کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید هک کردن اینستاگرام است که این کار را در دستگاه شما انجام می دهد و شما آماده هستید که این برنامه را بارگیری کنید. بر خلاف برنامه های دیگر ، این برنامه به شما نیازی ندارد که دستگاه خود را فرار از زندان کنید.

۱: کافی است به وب سایت رسمی ArroApp مراجعه کرده و روی گزینه بارگیری کلیک کنید.

۲: برنامه را نصب کرده و نام کاربری حساب مورد نظر برای هک کردن را وارد کنید.

۳: روی گزینه “Hack Account” ضربه بزنید و برنامه بقیه را برای شما انجام می دهد.

۳٫ بهترین برنامه رایگان هک کردن – برای هک کردن حساب اینستاگرام

Get Instagram Haunted App یکی دیگر از برنامه های هک اینستاگرام عالی جهت آیفون است که می تواند برای هک کردن هر حساب کاربری اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد. اگر می خواهید این روش در دسترس باشد ، هک کردن اکانت اینستاگرام آسان است. پاسخ ۲۴/۷ مراقبت از مشتری ، این هکر اینستاگرام را به یکی از بهترین های صنعت اپلیکیشن تبدیل می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید هک کردن یک حساب اینستاگرام است ، برنامه را در آیفون خود بارگیری کرده و نام کاربری فضای مشخص را وارد کنید. این برنامه حساب اینستاگرام را هک کرده و جزئیات حساب را در اختیار شما قرار می دهد.

۴٫ برنامه رایگان برای هک – رمز عبور یاب

یکی دیگر از برنامه های هک اینستاگرام در Instagram Password Finder 100٪ یا نتیجه تضمین شده هنگام استفاده از آن را تضمین می کند. این برنامه هک اینستاگرام در دستگاه های iOS ، Android ، Windows و Mac بسیار خوب عمل می کند. این برنامه با یک رابط کاربرپسند ارائه شده است که استفاده و هک کردن حساب اینستاگرام را برای شما آسان می کند.

برای پسوردی که کرک کرده اید ، ابتدا باید برنامه را بارگیری کنید ، آن را نصب کنید و نام کاربری فضای IG ارائه شده در آن را وارد کنید. هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

۵٫ رایگان در سال ۲۰۲۰ – اینستاگرام حساب هکر آسان برای استفاده

اگر به دنبال یک فرآیند هک آنلاین هستید ، یک برنامه قابل بارگیری و همچنین یک برنامه هک اینستاگرام را به ارمغان می آورد ، بیشتر از این نیست که به دنبال Instagram Account Hacker v3.7.2 باشید. این برنامه همراه با یک رابط کاربری مفید برای استفاده است. این برنامه رایگان است که از آن برای شارژ و بهتر کردن موارد استفاده کند ، این دستگاه از دستگاههای iOS پشتیبانی می کند که فقط بدان معنی است که کاربران آیفون و مک به طور یکسان تحت پوشش هستند.

می توانید اکانت اینستاگرام را بصورت آنلاین هک کرده یا برنامه را در آیفون خود بارگیری کنید. صرف نظر از روش انتخاب شده ، نتایج تضمین می شود.

برنامه هک اینستاگرام

۵ برنامه رایگان هک کردن بالا برای حساب کاربری اینستاگرام هک شخصی Android

۱٫ برنامه رایگان هک اینستاگرام – Instahack

با استفاده از برنامه هک اینستاگرام Insta Hacker می توانید پسورد اینستاگرام خود را بازیابی کنید و همچنین حساب شخص دیگر را غیرفعال کنید. نکته خوب در مورد این برنامه هک اینستاگرام این است که در هشتگ های کامل ، رایگان و سریع موجود است و شما می توانید از آن به هر حساب کاربری استفاده کنید.

۱: هرکدام از حساب های اینستاگرام را هک کنید ، روی دکمه “Start Hacking” کلیک کرده و دکمه پاپ آپ را وارد کنید نام کاربری Instagram Account.

۲: برای گرفتن رمز ، روی دکمه “Hack” در زیر پنجره بازشو کلیک کنید.

۳: این برنامه به طور خودکار رمز عبور را از طریق برقراری اتصال مطمئن پردازش می کند.

۴: روی دکمه “ادامه” در پایین کادر بازشو کلیک کنید تا رمز را بدست آورید.

۲٫ برنامه رایگان – ابزار هک اینستاگرام رمز عبور برای اندروید موبایل

برنامه هک سازی گذرواژه اینستاگرام با کمک باز کردن حلقه به شما کمک می کند تا به پایگاه داده اینستاگرام شخص دیگری دسترسی پیدا کنید. Instagram Password Hack Tool برای نرم افزار رایانه شخصی ارزش بسیار خوبی کسب می کند و این باعث می شود هک شدن حساب اینستاگرام شخصی آسان شود. برای استفاده از اینستاگرام برنامه ها ، بارگیری ها و نصب برنامه ها را برای شما هک کنید. نصب را تمام کنید و پرونده را اجرا کنید تا شروع شود.

۳٫ برنامه رایگان هک کردن – در عوض

در عوض یک برنامه هک اینستاگرام است که به شما آزادی دسترسی به هر حساب کاربری اینستاگرام را می دهد.

در عوض همراه است:

یک رابط کاربری آسان

– استفاده از آن ۱۰۰٪ رایگان است

-این یک spoofer داخلی داخلی است که IP واقعی شما را پنهان می کند.

تمام کاری که باید انجام دهد اینستاگرام است؛

۱: نام کاربری مورد نظر را در قسمت مشخص شده پر کرده و روی دکمه “تأیید” کلیک کنید.

۲: اگر پیامی دریافت کردید که نشان می دهد هک موفقیت آمیز بوده است.

۳: رمز عبور را دریافت کرده و از آن برای دسترسی به حساب کاربری استفاده کنید.

۴٫ برنامه رایگان هک کردن – SPY24

SPY24 Instagram Hack App یک برنامه هک سازگار است که کاملاً سازگار با دستگاه های اندرویدی و آیفون است. این برنامه های هک اینستاگرام قدرتمندترین نرم افزار مانیتورینگ در جهان برای رایانه های شخصی ، تلفن های همراه و تبلت ها با بیش از ۱۵۰ ویژگی در حساب هک اینستاگرام خود خواهد بود.

SPY24 به شما ارائه می دهد خدمات ردیابی با یک سیستم ردیابی کامل GPS. می توانید زبانه ها را در مخاطبین هدف ، تماس ، پیامک ، گذرواژه و فایل های چندرسانه ای جاسوسی کنید. برای هک کردن اینستاگرام ، باید آیفون یا دستگاه اندرویدی را بارگیری کرده و برنامه مورد نظر را در رایانه شخصی خود نصب کنید.

۵٫ برنامه هک برنامه گرم اینستاگرام

برنامه دیگری که به راحتی می توانید برای هک کردن اکانت اینستاگرام از آن استفاده کنید ، برنامه هکرهای App Warm Instagram است. با این وجود هکرهای مؤثر قادر خواهند بود تا با کار با بازیابی رمز ورود حساب اینستاگرام مورد نظر ، به حساب اینستاگرام مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

نکته خوب در مورد این نرم افزار این واقعیت است که می توانید کد QR آن را اسکن کرده و بعداً بارگیری کنید. هنوز می توانید برنامه را از وب سایت رسمی بارگیری کنید. پس از بارگیری ، کافیست برنامه را نصب کرده و نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کرده و جستجو را انجام دهید.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

هک کردن حساب با استفاده از تفسیر به عنوان جایگزین

اگر به دنبال بهترین اظهار نظر هستید به دنبال بهترین برنامه هکر اینستاگرام باشید. نظر یکی از بهترین و انعطاف پذیرترین نرم افزاری است که می توانید برای هک کردن اکانت اینستاگرام از آن استفاده کنید. همچنین با هک کردن حساب کاربری اینستاگرام شخص ، می توانید به کل زندگی رسانه های اجتماعی شخص اطلاعاتی بدست آورید و فعالیت های انجام شده در همه دستگاه ها را کنترل کنید.

نحوه استفاده از نظرات

۱: اولین قدم انتخاب بسته اشتراک حقوق خرید اینترنتی کامنت است.

۲: پس از خرید برنامه ، نامه تأییدیه دریافت خواهید کرد که برای اظهار نظر خوش آمدید. نامه حاوی پیوندی به صفحه کنترل خود و جزئیات ورود به سیستم است.

۳: دستگاه هدف را نصب کرده و در کنترل پنل خود به آن دسترسی پیدا کنید

۴: برای مشاهده مستقیم همه تصاویر و پیام ها از ویژگی اینستاگرام استفاده کنید.

نکته : برای هک کردن کلمه عبور می توانید از ویژگی “Key Logging” نیز استفاده کنید.

اینستاگرام دومین برنامه کاربردی رسانه های اجتماعی امروز است که بیش از یک میلیارد نفر تصاویر و فیلم ها را در فیس بوک ، به صورت خصوصی یا عمومی منتشر می کنند. با استفاده از برنامه های مختلف ، ادعای بهترین هکرها می تواند پیدا کردن یک قانون قانونی کمی مشکل باشد ، و به همین دلیل من ده برنامه رایگان هک اینستاگرام را ارائه داده ام که به شما کمک می کند ناشناسانه هرکسی را به دسترسی به حساب اینستاگرام خود کمک کند.

نحوه هک کردن یک حساب اینستاگرام در iOS / Android Phone در سال ۲۰۲۰

امروزه اینستاگرام از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی است. تقریباً هر نوجوانی که با آن روبرو می شویم ، یک حساب کاربری اینستاگرام در تلفن های هوشمند خود دارد. با توجه به اینکه اینستاگرام بستر بسیار خوبی را برای نمایش عکس های خود و مشاهده عکس های دوستان و افراد مشهور در اختیار ما قرار می دهد ، بنابراین تعداد کاربران آن به آرامی در حال رشد است. هیچ سکویی غیر از اینستاگرام وجود ندارد ، جایی که می توانیم مشهورترین محبوب خود را از نزدیک دنبال کنیم. هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

اینستاگرام به خودی خود فواید زیادی دارد اما می تواند یکی از دلایل عمده حواس پرتی نوجوانان باشد. تقریباً هر والدینی این روزها نگران زمان سپری فرزندان خود در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام هستیم ، زیرا این امر بر بهره وری کودکان و همچنین سلامتی بسیار تأثیر می گذارد. همچنین کودکان امروزه خیلی سریع از طریق رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام با دوستان یا دوستداران خود تعامل دارند ، که ممکن است آنها را از برنامه های منظم خود منحرف کند ، و یکی به عنوان والدین می خواهد به طور جدی نظارت بر این تعاملاتی را که بچه ها دارند برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند داشته باشند.

نکات اضافی : اگر عکس زیبایی که از اینستاگرام در iPhone ذخیره شده است را از دست داده اید و فراموش نکرده اید که در آن کجا قرار گرفته است ، همیشه می توانید از Jihosoft iPhone Data Recovery استفاده کنید تا به راحتی تصاویر حذف شده از آیفون خود را به سرعت بازیابی کنید .

در اینجا ما قصد داریم تا شما را از ۶ راه راهنمایی کنیم که می توانید برای هک کردن اکانت اینستاگرام در آیفون یا تلفن اندرویدی فرزندان یا دیگران خود استفاده کرده و فعالیت های مربوط به آن را کنترل کنید.

۱٫ با استفاده از “رمز فراموش شده” برای رسیدن به اینستاگرام بچه خود

با کمال تعجب ، ساده ترین روش ، روش “Forger Password” همان چیزی است که می توانید بدون نیاز به یادگیری هر نوع تکنیک ، برای هک کردن حساب Instragram استفاده کنید.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی
هک اینستاگرام با گوشی ایفون 15

برای هک کردن حساب اینستاگرام خود با “رمز فراموش شده” مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در تلفن iPhone یا Android خود ، برنامه Instagram را باز کنید.
  • به “فهرست” بروید و روی گزینه “افزودن حساب” کلیک کنید.
  • صفحه نمایش صفحه ورود به سیستم اینستاگرام را نشان می دهد. در آنجا باید نام کاربری شخصی را که باید هک شود ، وارد کنید. 
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی
هک اینستاگرام با گوشی ایفون 16

  • روی “گذرواژه فراموش شده؟” ضربه بزنید گزینه زیر نام کاربری و شیار رمز عبور را انتخاب کنید.
  • پس از آن گزینه پیامک را انتخاب کرده و شماره موبایل تلفن فرزند خود یا شماره شخص مورد نظر را وارد کنید. 
  • پیوند تنظیم مجدد گذرواژه به شماره ارسال می شود. در اینجا شما نیاز به گرفتن تلفن مورد نظر را بدون اطلاع او دارید.
  • پیام را بر روی تلفن باز کرده و روی پیوند کلیک کنید. پیوند شما را به برگه تغییر رمز عبور هدایت می کند.
  • در آنجا باید رمز جدید را وارد کرده و آن را تأیید کنید.
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

پس از طی کردن مراحل ذکر شده ، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا خواهید کرد. از آنجایی که تلفن مورد نظر را در دست گرفتید ، با گذرواژه جدید نیز وارد حساب کاربری اینستاگرام شوید تا نظارت خود را ادامه دهید.

۲٫ استفاده از برای ردیابی رمز عبور اینستاگرام Target در آیفون یا تلفن آندروید

‘spy24’ برنامه ای است که می تواند به راحتی از آن استفاده کند تا به حساب اینستاگرام هر کسی دسترسی پیدا کند ، حتی بدون اطلاع آنها.

مراحل زیر به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با استفاده از برنامه ‘spy24’ یک حساب اینستاگرام هک کنید.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

کنترل گوشی همسر بدون نصب برنامه

  • به spy24 بروید و برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید.
  • پس از ارائه کلیه جزئیات در ثبت نام ، از طریق spy24 یک نامه تلفیقی دریافت خواهید کرد که حاوی جزئیات ورود به سیستم و پیوند کنترل پنل است.
  • برنامه spy24 را در تلفن شخصی نصب کنید که حساب شما به دنبال هک کردن است.
  • پس از نصب آن با موفقیت در تلفن ، از همان صفحه کنترل می توانید به همین کار دسترسی پیدا کنید.
  • اکنون با کمک جزئیاتی که در نامه دریافت کرده اید ، به حساب spy24 خود وارد شوید.
  • به گزینه Keylogger دسترسی پیدا کنید و تمام اطلاعات مربوط به کلیدهای مورد استفاده توسط شخص مورد نظر را دریافت کنید. 
  • هک اینستاگرام با گوشی ایفون
  • سعی کنید برنامه را از صفحه تلفن هدف مخفی کنید.
  • اکنون کار شما تقریباً تمام شده است. صبر کنید تا فرد حساب کاربری اینستاگرام خود را باز کند. keylogger رمز عبوری را که شخص وارد کرده است ردیابی می کند. می توانید رمز عبور را از keylogger تهیه کرده و از آن برای دسترسی به حساب اینستاگرام مربوطه از طریق تلفن یا رایانه خود استفاده کنید.
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

پس از این می توانید فعالیتهای کاربر را بدون دانش خود پیگیری و نظارت کنید.

۳٫ استفاده از SPY24 برای ردیابی گذرواژه اینستاگرام حساب

SPY24 یکی از برنامه های جاسوسی امن و مطمئن است. برای هک کردن و جاسوسی یک حساب اینستاگرام؛ شما فقط باید مراحل ارائه شده در زیر را دنبال کنید.

  • به وب سایت “SPY24.ir” بروید و به برنامه دسترسی پیدا کنید. SPY24 عاری از هزینه نیست ، بنابراین یک برنامه مناسب را انتخاب کرده و برنامه را خریداری کنید.
  • پس از ثبت نام با SPY24 ، شما یک ایمیل برای تأیید دریافت می کنید که در آن لینک کنترل پنل و جزئیات ورود به سیستم را پیدا خواهید کرد.
  • به صفحه کنترل بروید و دستورالعمل نصب برنامه SPY24 را بر روی تلفن شخص مربوطه دنبال کنید.
  • پس از نصب برنامه در تلفن شخص ، می توانید از کنترل پنل به آن دسترسی پیدا کنید. 
  • برای مشاهده تصاویر و پیام ها به ویژگی های اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.
  • شما یک ویژگی keylogging را پیدا خواهید کرد که از طریق آن می توانید به هر کلید فشار وارد شده توسط شخص دسترسی پیدا کنید.
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

همچنین این امکان را به شما می دهد تا رمز ورود حساب اینستاگرام شخص را بدانید.

پس از طی کردن مراحل ذکر شده در بالا ، قادر خواهید بود بدون اطلاع او به حساب اینستاگرام شخص مربوطه در رایانه خود دسترسی پیدا کنید.

۴- استفاده از Log Key Key SPY24 برای ردیابی اینستاگرام در آیفون

SPY24 Keylogger برای آیفون ها طراحی شده است. به راحتی می توانید به کمک این برنامه به حساب کاربری اینستاگرام یک کاربر آیفون دسترسی پیدا کنید.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

چگونه واتساپ هک کنم؟

برای هک کردن حساب اینستاگرام کاربر آیفون ، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • آیفون شخصی را که حساب کاربری اینستاگرام مورد نیاز شماست ، نگه دارید.
  • بدون اطلاع شخص ، برنامه SPY24 Keylogger را در گوشی نصب کنید. 
  • برنامه تلفن همراه را بر روی تلفن خود نصب کنید ، و می توانید به هر ضربه کلید ساخته شده توسط شخص موجود در تلفن وی دسترسی پیدا کنید.
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

این کار همچنین به شما امکان می دهد که هنگام ورود به سیستم ، رمز ورود اینستاگرام شخص را بشناسید.

۵- استفاده از Instaleak برای هک کردن یک اکانت اینستاگرام آنلاین

وقتی صحبت از هک شدن حساب های اینستاگرام می شود ، Instaleak.net یکی از محبوب ترین ابزارها در این زمینه است. استفاده از این ابزار رایگان است و برای هک کردن اکانت اینستاگرام به صورت آنلاین بسیار ساده است.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی
هک اینستاگرام با گوشی ایفون 17

برای دسترسی به اکانت اینستاگرام شخصی با کمک Instaleak.net مراحل زیر را دنبال کنید.

  • از مرورگر وب خود به وب سایت “Instaleak.net” بروید. 
  • بر روی دکمه “شروع هک” در صفحه سایت کلیک کنید. شما به صفحه هک هدایت می شوید.
  • نام کاربری اینستاگرام شخص مورد نظر را وارد کرده و روی گزینه “Check Account” کلیک کنید. با این کار بررسی می شود که آیا حساب غیرفعال شده است یا هنوز فعال است.
  • پس از تأیید اعتبار ، روی گزینه “برای ادامه” اینجا کلیک کنید.
  • روند هک شدن به صورت خودکار شروع می شود و بعداً برای دانلود جزئیات حساب هک شده ، پیوندی دریافت خواهید کرد. برای بارگیری آن روی لینک کلیک کنید.
  • پرونده بارگیری شده را باز کنید تا از جزئیات حساب به همراه رمز عبور مطلع شوید.
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

۶٫ استفاده از Instahax0r برای هک کردن رمز عبور اینستاگرام

Instahax0r در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و به عنوان جدید و یکی از بهترین ابزارهای هک رمز عبور اینستاگرام ظاهر شد. این میزان موفقیت فوق العاده ای برابر با ۹۴٪ داشته و برای هک شدن رمز عبور بیش از ۱۰۰ ثانیه زمان نمی برد. همراه با چند الگوریتم دیگر ، Instahax0r از روش هک کردن Rainbow Tables برای هک کردن رمز عبور هر حساب اینستاگرام بصورت آنلاین استفاده می کند.

برای هک کردن رمز ورود یک حساب اینستاگرام به صورت آنلاین و با استفاده از Instahax0r مراحل زیر را دنبال کنید.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی
هک اینستاگرام با گوشی ایفون 18

  • از طریق مرورگر وب خود به وب سایت instahax0r.com بروید.
  • بعد از باز شدن صفحه ، نام کاربری مورد نظر را در قسمت مربوطه وارد کرده و بر روی “شروع” کلیک کنید. 
  • Instahax0r پایگاه داده را جمع می کند تا رمزعبور هدف خود را جمع کند. این ممکن است مدتی طول بکشد.
  • پس از آن باید تأیید کنید که یک انسان هستید و می توانید پسورد اینستاگرام اکانت هدفمند را ببینید.
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

نت نهایی

تمام روش های ذکر شده در هک کردن رمز عبور برای هر حساب کاربری اینستاگرام بسیار مفید و مؤثر است. تکنیک های صحیح را طی کرده و از آنها استفاده کنید تا به حساب اینستاگرام شخص مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم فقط درصورتی که قصد شما نظارت بر فعالیت فرزندانتان در اینستاگرام باشد یا در صورت وجود هر ضرورت فوری ، از این تکنیک ها استفاده کنید. انجام چنین مانع هایی با اهداف منفی ممکن است مجازات شود. اگر سؤال یا پیشنهادی دیگر دارید ، لطفاً نظر خود را در زیر بگذارید.

آموزش برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

اگر فرد سودجویی اکانت اینستاگرام شما را هک کرده و از آن استفاده می‌کند، نگران نباشید. تیم SPY24 به راحتی می‌توانند بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام شما را بازیابی کرده یا اصطلاحا برگردانند. در این مقاله قصد داریم در مورد برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام صحبت کنیم. با SPY24 همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازیابی اکانت هک شده هک اینستا با ایفون

اگر بنا به هر دلیل اکانت اینستاگرام شما هک شد، نگران نباشید چرا که کارشناسان واحد پشتیبانی SPY24 با استفاده از ترفندهای خاص و حتی مکاتبه با پشتیبانی اینستاگرام می‌توانند اکانت هک شده شما را بازیابی کرده یا اصطلاحا پس بگیرند. پس با آگاهی از این مسئله جایی برای نگرانی وجود ندارد.

در ادامه این مقاله توضیحات جامعی در رابطه با این مسئله و برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام خدمتتان ارائه می‌کنیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌هایی که به آن‌ها اشاره می‌شود نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با SPY24 همراه باشید.

اکانت اینستاگرام چگونه هک می‌شود؟

شاید تصور کنید که پشت مسئله هک شدن اکانت اینستاگرام شما یک هکر سایبری قرار دارد! اما حقیقت این است که در اغلب موارد مسئله به این پیچیدگی‌هایی که تصور می‌کنید نیست و یک سهل انگاری کوچک از جانب شما منجر به هک شدن اکانت اینستاگرام‌تان شده است. افراد سودجویی که حتی نمی‌توان نام آن‌ها را هکر قرار داد هم گاها می‌توانند با ترفندهای خاصی به رمز عبور اکانت های خاصی در اینستاگرام دست پیدا کنند.

یکی از اصلی ترین مسائلی که شانس هک شدن اکانت های کاربران در شبکه های اجتماعی را افزایش می‌دهد، انتخاب رمز عبور یا پسورد ضعیف است. بسیاری از افراد پسورد اکانت اینستاگرام خود را همان شماره موبایل‌شان در نظر می‌گیرند! یا دو بار تکرار پشت سر هم یوزرنیم خود را به عنوان پسورد اکانت در نظر خواهند گرفت! مطمئنا استفاده از این رویکردها می‌تواند شانس هک شدن اکانت شما را افزایش دهد. هکرها و افراد سودجو حتی در برخی شرایط سعی می‌کنند تا به طور غیر مستقیم از زبان شما حرف بکشند و مسیر خود برای حدس زدن و هک کردن پسورد اکانت های مختلف شما را هموارتر کنند.

در یک کیس یا نمونه بسیار جالب دیده شده بود که کاربری سیم کارت خود را به دوستش داده بود تا موقتا از آن استفاده کند. شماره این سیم کارت هم همان شماره تماسی بود که برای اکانت اینستاگرام خود ثبت کرده بود. دوست او هم با دانستن این مسئله، به راحتی و از طریق همان شماره تلفن رمز عبور اکانت اینستاگرام وی را تغییر داد. اگر با روش های بازیابی رمز عبور اینستاگرام آشنا باشید، می‌دانید که انجام این کار چقدر آسان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش تصویری بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده” استفاده کنید.

بنابراین از آنجایی که هک شدن اکانت اینستاگرام بسیار شایع شده است، نیاز به برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام هم در کنار آن پر اهمیت‌تر از گذشته می‌شود. اما چگونه می‌توانید اکانت هک شده اینستاگرام خود را بازیابی کنیم؟ در ادامه به بهترین روش های یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام اشاره می‌کنیم. با SPY24 همراه باشید.

روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام یا بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام

به منظور بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام می‌توانید از روش های خاصی استفاده کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

روش اول: بازیابی پسورد اینستا با شماره موبایل

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی SPY24 قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت هک شده اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان SPY24 می‌شود.

روش دوم: فراموش کردن رمز اینستاگرام 

در روش دوم شما شخصا از طریق اپلیکیشن اینستاگرام باید نسبت به شرح مشکل خود و اقدام برای بازیابی آن وارد عمل شوید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

  • برنامه اینستاگرام را در گوشی خود اجرا و در صفحه ورود به اکانت یا لاگین (Login) گزینه Get help signing in را لمس کنید.
  • سپس گزینه Use Username or Email را انتخاب کنید.
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

  • آدرس ایمیل یا یوزرنیم اینستاگرام خود را در این بخش وارد نمایید. اگر یوزرنیم خود را به خاطر نمی‌آورید، می‌توانید از مقاله “آموزش بازیابی یوزرنیم و پسورد فراموش شده اینستاگرام” راهنمایی بگیرید.
  • در مرحله بعد باید مثل عکس بالا گزینه Need more help? را انتخاب کنید.
  • در این شرایط صفحه‌ای مثل عکس فوق پیش رویتان ظاهر می‌شود. باید گزینه‌های این بخش را به گونه‌ای انتخاب کنید که اطلاعات درستی در مورد اکانت اینستاگرام‌تان به پشتیبانی ارائه کند. برای مثال اگر اکانت شما یک اکانت هک شده شخصی بود باید گزینه Personal account with photos of me را انتخاب کنید. در فیلد آخری هم که در این صفحه ضمیمه شده است باید مشکل خود را به طور دقیق برای اینستاگرام شرح دهید. پس از پر کردن این فیلد و انتخاب گزینه‌های مناسب باید گزینه Submit Request را لمس کنید.
  • هک اینستاگرام با گوشی ایفون

نکته: شرح مشکل و درخواست شما در فیلد آخر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین حتما باید برای نوشتن متن این بخش دقت کافی را به خرج دهید تا شانس برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود را از بین نبرید. به دلیل حساسیت بالایی که این بخش دارد، توصیه می‌کنیم حتما انجام آن را به کارشناسان SPY24 واگذار کنید و اجازه دهید که آن‌ها این پروسه را برای شما تکمیل کنند و با موفقیت اکانت اینستاگرام‌تان بازیابی شود.

  • بعد از انجام مراحل فوق و ارسال درخواست باید منتظر ایمیلی از سوی اینستاگرام باشید که برای اکانت ایمیل در تعامل با اینستاگرام‌تان ارسال می‌شود.
  • وارد ایمیل دریافتی از سوی اینستاگرام شوید و بر روی لینکی که برای افزایش امنیت اکانت ارائه شده است کلیک کنید.
  • سپس قادر خواهید بود تا رمز عبور جدیدی را برای اکانت خود وارد کنید و به این ترتیب پروسه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام‌تان به پایان می‌رسد.
  • هک اینستاگرام با گوشی ایفون
  • هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

مجددا تاکید می‌کنیم که بهتر است انجام پروسه برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود را فقط با یک تماس ساده به کارشناسان SPY24 واگذاری کنید. دو روش نام برده شده از بهترین روش های بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام محسوب می‌شوند.

اگر هکر بعد از دسترسی به اکانت اینستاگرام شما آن را حذف کند چه می‌شود؟

اگر به قدری بدشانس باشید که هکر یا فرد سودجو بعد از دستیابی به اکانت اینستاگرام‌تان آن را حذف یا غیرفعال کند، متاسفانه راه حل قطعی و تضمینی برای بازیابی آن اکانت وجود نخواهد داشت. اینستاگرام به محض اینکه اکانتی از سوی صاحب آن حذف شود، تمام پست‌های آن را از بین خواهد برد و راه ساده‌ای هم برای بازیابی آن اکانت ارائه نمی‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله از مقاله “چگونه حساب اینستاگرام غیرفعال یا حذف شده خود را دوباره فعال کنیم؟” استفاده کنید. اما از کجا بفهمیم که هکر بعد از ورود به اکانت شما آن را غیر فعال یا حذف کرده است؟

اگر در زمان اقدام به منظور بازیابی اکانت خود و وارد کردن یوزرنیم و ایمیل خود پیامی از سوی اینستاگرام دریافت کردید که حاکی از رجیستر نبودن آن ایمیل یا یوزرنیم در اینستاگرام است، احتمالا فرد سودجو یا هکر بعد از دسترسی به اکانتتان آن را غیر فعال کرده است. اگر با شرایط این چنینی هم مواجه شدید، نگران نباشید و عجله نکنید. تماسی با کارشناسان SPY24 برقرار سازید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. شاید هنوز شانسی برای برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام وجود داشته باشد.

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی
هک اینستاگرام با گوشی ایفون 19

چگونه از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم؟

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! پس با رعایت کردن نکات امنیتی سعی کنید که از هک شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنید. در قدم اول هیچوقت یک رمز عبور ساده را برای اکانت های خود در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام انتخاب نکنید. در قدم دوم سعی کنید که اطلاعات اکانت خود را به طور کامل وارد کنید. برای مثال اکانت اینستاگرام خود را حتما به فیسبوک وصل کنید یا شماره تلفن در دسترسی را برای آن ثبت نماید.

از دیگر مسائلی که می‌تواند به شدت در افزایش امنیت اکانت اینستاگرام شما موثر شود و از هک شدن آن جلوگیری کند، فعال سازی قابلیت تایید هویت دو مرحله ای است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد این موضوع و نحوه فعال سازی آن از مقاله “آموزش تصویری فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای اینستاگرام” استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد برگرداندن یا بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام صحبت کردیم. اگر این مشکل برای شما پیش آمده و تصور می‌کنید که اکانت اینستاگرام‌تان هک شده است، تماس کوتاهی با کارشناسان SPY24 برقرار کنید و از آن‌ها بخواهید تا ضمن تماس با پشتیبانی اینستاگرام، اکانت هک شده شما را بازیابی کنند. هک اینستاگرام با گوشی ایفون

هک اکانت اینستاگرام با گوشی ایفون با گوشی

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا