اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینهک اینستاگرام

هک اینستاگرام با گوشی روش عملی

هک اینستاگرام با گوشی چگونه هک اینستاگرام آنلاین – 5 روش عملی

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است. مردم از آن برای به اشتراک گذاشتن عکسها ، برقراری تماس ، پخش هشتگ ها و حتی معروف شدن استفاده می کنند.

با توجه به گزینه DM (پیام های مستقیم) برای گپ زدن ،

دومی نشان می دهد که چرا اینستاگرام به رسانه ای انتخاب برای تقلب همسران تبدیل شده است.

از آنجایی که این گفتگوها کاملاً پنهان است ، هیچ چیز یک معشوق ناموس

را از حفظ روابط با صدها نفر دیگر باز نمی دارد. تمام کاری که او باید انجام دهد ایجاد پروفایل جذاب است.

اینستاگرام همچنین مکانی مناسب برای شکارچیان آنلاین است. در حالی که به عنوان یک نوجوان جذاب ، با استفاده از عکس هایی که از یک حساب دیگر به سرقت رفته است ، استفاده می کنید ، این کودکان و نوجوانان سعی می کنند جوانان را برای ملاقات با آنها فریب دهند. متأسفانه ، این واقعیتی است که امروز با آن روبرو هستیم.

تمام موارد ذکر شده توضیح می دهد که چرا بسیاری از افراد

لزوم جاسوسی در اینستاگرام شخصی خود را احساس می کنند.

شما باور نخواهید کرد که تعداد اسرار اینستاگرام شامل چه مواردی است.

ما تحقیقات گسترده ای انجام داده ایم و نکاتی در مورد نحوه هک کردن اکانت اینستاگرام

را جمع آوری کرده ایم.توصیه های ما را دنبال کنید و بدون هیچ

مشکلی به حساب کاربری اینستاگرام دسترسی پیدا خواهید کرد.

هک اینستاگرام با گوشی روش عملی

 

هک اینستاگرام با گوشی روش عملی

نحوه هک کردن اکانت اینستاگرام شخصی به راحتی

اگر در مورد هک کردن حساب اینستاگرام کسی سؤال دارید ، ممکن است دو مسئله اصلی ظاهر شود: “آیا ممکن است؟” ، و “آیا انجام این کار سخت است؟” جواب هر دو سؤال کاملاً ساده است. این ممکن است و خیلی دشوار نیست. با تشکر از توسعه دهندگان نرم افزار و برنامه های هک ، که آنها توسعه داده اند ، این روند حتی بدون رمز عبور قابل دسترسی است. ما متداول ترین روش ها را آزمایش کرده ایم و آنها را به طور خلاصه در زیر شرح داده ایم.

mSpy

mSpy بهترین برنامه جاسوسی برای هک کردن اینستاگرام در iPhone و Android است. این امکان دسترسی کامل به حساب اینستاگرام دستگاه هدف ، از جمله کلیه DM ها در زمان واقعی ، تاریخچه همه چت ها ، عکسهای پسندیده / اشتراک شده / اظهار نظر را به شما خواهد داد. mSpy همچنین به شما امکان جاسوسی در بسیاری از جنبه های دستگاه هدف خود را می دهد. ویژگی های اصلی آن عبارتند از: ردیابی موقعیت مکانی ، حصار کشی جغرافیایی ، نظارت بر برنامه های چت و رسانه های اجتماعی (اسنپ چت ، فیس بوک ، تینر و …) ، نظارت بر تماس و مسدود کردن تماس ها ، مسدود کردن برنامه ها و محدود کردن دسترسی به اینترنت ، مسدود کردن وب سایت ها ، نظارت بر Wi-Fi نقاط ، ضبط همه کلیدها.

برنامه های جاسوسی تلفن همراه برای هک اینستاگرام

بهترین راه برای نظارت بر همسر ، فرزند یا کارمندان اینستاگرام خود با یک برنامه جاسوسی است. می توانید برای تلفن های همراه از برنامه های جاسوسی ویژه استفاده کنید. آنها فقط در چند دقیقه نمای کاملی از اینستاگرام شخصی ارائه می دهند. ما این روش را به چند دلیل بهترین می دانیم:

  • روش قانونی است.
  • کاربردش ساده است.
  • مقرون به صرفه است
  • کاربر دستگاه شما را تشخیص نمی دهد.

برنامه های جاسوسی چیست؟

برنامه های جاسوسی نرم افزار تلفن همراه (محبوب mSpy و spy24 هستند ). این برنامه ها دسترسی کاملی به دستگاه هدف و کلیه داده های موجود در آن از جمله داده های حساب اینستاگرام ، بلکه Snapchat ، WhatsApp ، مسنجر و موارد دیگر را به شما می دهند. می توانید همه تماس های تلفنی ، پیام ها ، فایل های ویدئویی ، تصاویر ، کنتاکت های کنترلی و برنامه ها را مشاهده کنید ، کلیه فعالیت ها را در همه حساب های رسانه های اجتماعی (از جمله اینستاگرام) مشاهده کنید و مکان GPS را ردیابی کنید . فقط یک برنامه جاسوسی را بارگیری و نصب کنید و از هر اتفاقی که در دستگاه هدف می افتد آگاه خواهید بود.

صدها برنامه جاسوسی در اینترنت وجود دارد ، اما همه آنها به همان اندازه قابل اعتماد و مفید نیستند. جوانب و منفی هر برنامه را بررسی کنید و بهترین مورد را برای شما انتخاب کنید. موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • شهرت توسعه دهنده؛
  • قیمت و ویژگی ها؛
  • سازگاری برنامه (برخی از برنامه ها به ریشه اندیشه یا فرار از زندان iOS نیاز دارند)؛
  • بررسی ها و توصیفات کاربر.

نظرات برنامه های جاسوسی تلفن همراه را در اینجا بخوانید .

برنامه های جاسوسی چگونه کار می کنند؟

برنامه های جاسوسی با ارسال اطلاعات در مورد کلیه فعالیت های دستگاه هدف خود به یک سرور امن کار می کنند. این برنامه های جاسوسی اینستاگرام در حالت خفا کار می کنند. این بدان معنی است که آنها بلافاصله پس از نصب به پس زمینه سیستم عامل می روند. برنامه راه اندازی به طور خودکار خودش را حذف می کند. کاربر تلفن هدف هرگز متوجه آن نمی شود. پس از نصب بر روی دستگاه مورد نظر ، آنها شروع به ارسال اطلاعات روی دستگاه مورد نظر به سرورهای نرم افزار جاسوسی می کنند. توجه داشته باشید که تنها با نصب برنامه ، فقط یک بار نیاز به دسترسی به تلفن مورد نظر خواهید داشت. پس از آن نرم افزار همه کارها را از راه دور انجام می دهد.

نحوه نصب و استفاده از برنامه های هک اینستاگرام

برای جاسوسی در Instagram اینستاگرام به کمک جاسوسی ، باید چندین مرحله را دنبال کنید:

  1. برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و از سایت رسمی توسعه دهنده شرکت بازدید کنید.
  2. برنامه را در دستگاه مورد نظر بارگیری کنید.
  3. مراحل نصب را اجرا کنید و صبر کنید تا نصب شود (نصب و بارگیری مدت زمان زیادی طول نمی کشد).
  4. تنظیمات کاربر را تنظیم کنید.
  5. اکنون اعتبار خود را وارد کنید تا وارد پنل خود شوید و در زمان واقعی مانیتور شوید.

پس از انجام این کار ، دیگر نیازی به انجام کار دیگری نیست. برنامه داده ها را جمع آوری کرده و آن را در صفحه شما بارگذاری می کند ، که می توانید از طریق تلفن هوشمند یا رایانه خود به آنها دسترسی پیدا کنید.

بهترین برنامه ها برای جاسوسی در اینستاگرام

ده ها برنامه جاسوسی در دسترس است و می توانید بررسی های کامل در مورد هر یک از آنها را در این سایت مشاهده کنید. با این وجود ، ما مشکل گذراندن همه آن ها را برای شما ذخیره خواهیم کرد و سه برنامه برتر را برای جاسوسی در اینستاگرام به شما ارائه می دهیم.

FlexiSpy

FlexiSPY رقیب اصلی mSpy است. برنامه آنها عملکردهای مشابهی را برای نظارت بر رسانه های اجتماعی بر روی یک دستگاه هدف ارائه می دهد. این موارد شامل موارد زیر است: c در گرفتن هر ضربه به کلید با keylogger ، ردیابی موقعیت مکانی با GPS ، ردیابی گزارش های تماس و پیام کوتاه ، ردیابی برنامه های چت و رسانه های اجتماعی (اسنپ چت ، اینستاگرام ، واتس اپ ، مسنجر ، لاین ، تلگرام و موارد دیگر).

از همه چتهای ارسال شده از جمله DM اینستاگرام به صورت خودکار چت می گیرید. شما به هر کلمه ای که تاکنون تایپ شده است دسترسی پیدا می کنید زیرا این برنامه دارای یک Keylogger مفید است ، که هر ضربه زدن به کلید ، از جمله DM ، ورود به سیستم ، آدرس اینترنتی را ذخیره می کند.

FlexiSPY یک نسخه Extreme را ارائه می دهد تا ویژگی های جاسوسی بیشتری را نیز به شما ارائه دهد: رهگیری تماس ، ضبط تماس زنده ، ضبط محیط ، ساخت فیلم های از راه دور و ارسال پیامک های جعلی. این نسخه حتی بیشتر می تواند کنترل دستگاه هدف خود را کنترل کند ، اگرچه این فراتر از حد هک اینستاگرام ساده فراتر می رود.

نسخه Premium کاملاً ارزان قیمت است و برای جاسوسی در اینستاگرام بیش از اندازه کافی است. هزینه آن کمتر از 3 فنجان قهوه در هر ماه است.

قیمت گذاری: 12.50 دلار در ماه یا 149 دلار در سال برای FlexiSPY Premium یا 349 دلار در سال برای FlexiSPY Extreme.

هک اینستاگرام شخصی

هک اینستاگرام شخصی خود را با استفاده از خدمات هک کردن آنلاین مانند Instaleak هک کنید

می توانید بسیاری از سرویس های آنلاین را پیدا کنید که فرصتی برای ردیابی اینستاگرام شخصی شما فراهم می کند. آنها گران نیستند؛ برخی از آنها حتی رایگان هستند. با این حال ، به همه آنها اعتماد نکنید زیرا ممکن است آنچه شما نیاز دارید را ارائه ندهند.

Instaleak یک سرویس آنلاین قابل اعتماد است. برای بارگیری دستورالعمل ها را دنبال کنید:

  1. به وب سایت سرویس مراجعه کنید؛
  2. روی دکمه “شروع هک” کلیک کنید.
  3. نام کاربری حساب هدف Instagram را وارد کنید.
  4. روی دکمه “Check Account” کلیک کنید که نشان می دهد این حساب فعال است یا خیر.
  5. سپس بر روی “ادامه” کلیک کنید و داده ها بررسی و انتقال می شوند.
  6. در اسرع وقت جزئیات مربوط به حساب اینستاگرام را بارگیری کنید زیرا این پرونده زمان انقضا دارد.
  7. هک اینستاگرام آنلاین

این نوع از سایت های هک اینستاگرام معمولاً رایگان هستند یا با هزینه اندکی همراه هستند. با این حال ، خدماتی که ارائه می دهند حداقل است. افراد رایگان همچنین شما را مجبور می کنند قبل از اینکه به شما اجازه دهد پرونده های “هک شده” را بارگیری کنید ، نظرسنجی را پر کنید یا روی پیوند هرزنامه کلیک کنید. داده “هک شده” شما ممکن است پس از اتلاف وقت خود و یا خرید آنلاین طاقت فرسا ، در نهایت دریافت کنید.

هک اینستاگرام با لینک هک کردن

هک اینستاگرام شخصی

هکرها بعضی اوقات پرونده ها را در تصاویر ، فیلم های کوتاه یا پست هایی که حاوی یک لینک حمله سایبری هستند پنهان می کنند. هنگامی که کاربر اکانت اینستاگرام بر روی چنین پیوندی کلیک کند ، روند نصب نرم افزار هک فعال می شود و هکر دسترسی به اینستاگرام مورد نظر را پیدا می کند. برای جلوگیری از آن ، به دانش فنی یا کمک یک متخصص نیاز دارید. برنامه کنترل اینستاگرام SPY24

نتیجه – هک اینستاگرام با گوشی 

حالا می دانید چگونه یک اکانت اینستاگرام را هک کنید. و ، همانطور که می بینید ، کار سختی نیست. بهترین راه با یک برنامه جاسوسی است. با استفاده از برنامه های جاسوسی ، می توانید طی چند دقیقه رفتار آنلاین کودک یا همسرتان را تحت نظر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که اگر دستگاه خاصیت شما باشد ، نصب یا اصلاح دستگاه قانونی است. با این گفته ، ما امیدواریم که شما به زودی مسائل و مشکلات شما را در وهله اول مرتفع کنید.برای شما ، همسر و فرزندانتان آرزو می کنیم آینده ای شاد در کنار هم داشته باشیم.

لطفا نظرات خود را در زیر بگذارید ما به نظر شما علاقه مندیم اگر سوالی دارید ، خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

هک اینستاگرام شخصی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا