آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک اینستاگرام واقعی آموزش ترفند شبکه اجتماعی اینستاگرام

برنامه هک اینستاگرام واقعی با برنامه اندروید و آموزش مقابله با این ترفند هک اکانت اینستاگرام: بر اساس آمارها پس از شبکه اجتماعی تلگرام بر اساس میزان محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دارد.هدف این شبکه که توسط فیسبوک خریداری شده است.اشتراک گزاری عکس و فیلم کوتاه میباشد.و با توجه به اینکه ممکن است که هکرها با نفوذ به این شبکه اجتماعی عکس ها و فیلم های خصوصی افراد در خطر ترفند هک قرار گیرند .وبسایت روباه گرام با آموزش چگونگی ضد نفوذ کردن آن مینماید.

ترفند و هک اینستاگرام با برنامه اندروید.

یکی از مهمترین و ساده ترین روشی که هکران اکانت اینستاگرام را مورد حمله قرار میدهند توسط یک برنامه اندرویدی میباشد که کار کردن با آن بسیار ساده میباشد. علاوه بر هک نمودن اکانت اینستا گرام با این برنامه اندرویدی میتوان همچنین اکانت جیمیل،فیسبوک،کلش،رویال،اکانت یاهو را نیز ترفند هک نمود.

کار این برنامه اندرویدی تولید صفحات شبیه صفحه لاگین اینستا گرام میباشد که هکر با ترفندی این لینک را به قربانی ارسال مینماید.و قربانی به خیال اینکه این صفحه واقعی اینستاگرام میباشد آیدی و رمز عبور خود را قرار میدهد .و رمز آن به ایمیل هکر ارسال میگردد.

هک اکانت اینستاگرام با فیک پیج یا همان صفحات جعلی مشابه صفحه لاگین اصلی هک جیمیل با صفحه مشابه صفحه لاگین جیمیل هک اکانت کلش با فریب جم رایگان!!!

اینها نمونه از این برنامه فیک پیج ساز اندرویدی میباشد.که هکر با فریب کاربران و بدون هیچ دانشی در زمینه ترفند هک به اکانت دیگران نفوذ میکند.

میخواهید این را رایگان دانلود کنید؟!

این صفحه را مطالعه کنید!

برای آشنایی با محیط  این برنامه میتوانید آدرس سایت و همچنین دانلود برنامه به سایت مورد نظر مراجعه کنید. یکی از قربانیان هک شده آمریکایی بوسیله این برنامه در تصویر زیر نشان داده شده .اکانت وی دارای پی پال نیز بود.و چندین دلار وی خرج جم کلش اف کلنزشده است!!

برنامه هک اینستاگرام واقعی :

رآه مقابله با این هک :توجه داشته باشید که کلیه صفحات لاگین برنامه های شبکه های اجتماعی از SSLو ارتباط رمزنگاری شده استفاده میکنند.همان قفل سبز رنگ در کنار آدرس سایت مانند سایت روباه گرام .و اگر شما به آدرس لاگین بدون قفل هدایت شدید به هیچ وجه آیدی و رمز عبور خود را وارد نمایید. 

توجه کنید آدرس سایت لاگین مانند تصویر فوق باشد نشان ایمنی سایت توصیه اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام:

نکات امنیتی از حسابتان محافظت کنید:

نکات امنیتی
در اینجا مواردی آمده است که می‌توانید برای ایمن کردن حسابتان انجام دهید:
  • یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. از ترکیبی از حداقل شش عدد، حرف و علامت نقطه‌گذاری (مانند ! و &) استفاده کنید. باید با رمزهای عبور دیگرتان که در جای دیگری در اینترنت استفاده می‌کنید، فرق داشته باشد.
  • رمز عبورتان را به طور منظم تغییر دهید، مخصوصاً اگر پیامی را از طرف Instagram دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهد این کار را انجام دهید. در طی بررسی‌های امنیتی خودکار، گاهی اوقات Instagram اطلاعات ورود به حسابی را که از سایر سایت‌های دزدی شده است، بازیابی می‌کنید. اگر Instagram تشخیص دهد که رمز عبورتان دزدیده شده است، تغییر رمز عبورتان در Instagram و سایر سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا حسابتان را ایمن نگه دارید و مانع از هک شدن حسابتان در آینده می‌شود.
  • هرگز رمز عبورتان در اختیار شخصی که نمی‌شناسید و اعتماد ندارید، نگذارید.
  • برای امنیت بیشتر حساب، تأیید دو عاملیرا روشن کنید
  • مطمئن شوید که حساب ایمیلتان ایمن است. هر شخصی که بتواند ایمیلتان را بخواند، احتمالاً می‌تواند به حساب Instagram شما دسترسی داشته باشد. رمزهای عبورتان را برای حساب‌های ایمیل خود تغییر دهید و مطمئن شوید که هیچ دو رمز عبوری شبیه هم نیستند.
  • وقتی از رایانه یا تلفن مشترک استفاده می‌کنید، از حساب Instagram خارج شوید. زمانی که از رایانه عمومی وارد حسابتان می‌شوید، کادر «من را به یاد داشته باش» را علامت نزنید، زیرا باعث می‌شود حتی پس از اینکه پنجره مرورگر را می‌بندید، وارد حساب بمانید.
  • قبل از اینکه به یک برنامه شخص ثالث اعتماد کنید، فکر کنید.
  • برنامه هک اینستاگرام واقعی
  • هک اکانت اینستاگرام

دانلود برنامه جاسوس اینستاگرام :

رنامه SocialView for Instagram که برنامه جالب برای طرفداران اینستاگرام میباشد که توسط استودیوی برنامه نویسی MobileArts LLC ساخته شده است. این برنامه بسار جالب به شما نشون میده که چه کسانی از پست های شما دیدن کردن ! همانطور که میدونید تا کسی شمارو لایک نکنه و یا نظر بده متوجه میشید که چه کسی پست شمارو بازدید کرده … اما خیلی ها از پست های شما دیدن میکنن بدون آنکه شمارو لایک کنند برای شناسایی این اشخاص کافیه برنامه InstaView رو نصب کنید تا این افراد رو شناسایی کنید مثل آب خوردن متاسفانه خدمات این برنامه برای اندرویدی ها و آی او اس دارها رایگان نخواهد بود اما اگر گوشی شما روت یا جیلبریک باشه میتونید این برنامه رو هک کنید و ازش رایگان استفاده کنید .

روش استفاده از برنامه SocialView for Instagram :

کافیه برنامه SocialView for Instagram رو دریافت و نصب کنید سپس نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را وارد کنید سپس به برنامه اجازه دسترسی به اکانتتون رو بدید و بعد لیست آخرین افرادی که از اکانت شما دیدن کردن رو خواهید دید.

برنامه هک پیج اینستاگرام
برنامه هک پیج اینستاگرام

برنامه جاسوسی اینستاگرام : هک اکانت اینستاگرام

اپل اپلیکیشن Like Patrol را به علت نقض قوانین از اپ استور حذف کرد. این اپلیکیشن می‌توانست عملکردی مشابه با تب Following را ارایه دهد که اینستاگرام چند هفته پیش آن را غیرفعال کرد.

چند هفته پیش بود که اینستاگرام تب Following را از اپلیکیشن خود حذف کرد. این قابلیت اطلاعات زیادی را در رابطه با افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کردید در اختیار شما می‌گذاشت. اینستاگرام عنوان کرد که بسیاری از افراد حتی نمی‌دانند که فعالیت‌هایشان در این شبکه اجتماعی مورد رصد سایر کاربران قرار می‌گیرد.

پس از آن بود که یک اپلیکیشن تحت نام Like Patrol توانست با ارایه دوباره این قابلیت به سرعت محبوب شود. با این حال امروز اپل این اپلیکیشن را از فروشگاه نرم‌افزاری خود حذف کرد. اینستاگرام چند روز پیش اخطارنامه‌ای را به سازنده Like Patrol ارسال کرده بود. در این اپلیکیشن تب Following با قابلیت‌های بیش‌تری وجود داشت. سرانجام اپل دست به کار شد و این برنامه جاسوسی اینستاگرام را از فروشگاه نرم‌افزاری خود حذف کرد.

البته فعالیت Like Patrol مقداری پیچیده‌تر از تب Following بود. در واقع این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت‌های معمول ویژگی‌های عجیبی نیز داشت. به عنوان مثال این اپلیکیشن می‌توانست ارتباط شخصی که دنبال می‌کندی با یک مرد یا زن دیگر را به شما اطلاع دهد. هم‌چنین با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی می‌توانست نشان دهد که پست‌ها از یک فرد جذاب بوده است یا خیر!

در گزارش CNET آمده است که فعالیت اپلیکیشن Like Patrol بر اساس جمع‌آوری اطلاعات از پروفایل‌های عمومی افراد بوده است. این موضوع خط مشی‌های اینستاگرام را نقض می‌کرد. اپل به CNET اعلام کرده است که حذف برنامه جاسوسی اینستاگرام به علت نقض قوانین این شرکت بوده است، اما توضیحات بیش‌تری در دسترس نیست.

ترفند هک اکانت اینستاگرام :

نمایش مشخصات عمومی بدون شک یکی از برنامه های پر استفاده ترین است که آن را به آپلود و به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده خود می آید. با این حال، به همان اندازه که شما ممکن است مایل به استفاده از نمایش مشخصات عمومی، واقعیت این است که هر کسی می تواند حساب خود را با یا بدون رضایت شما دسترسی داشته باشید. این چگونه ممکن است شما ممکن است بپرسید؟ پاسخ این سوال در برنامه هکر نمایش مشخصات عمومی نهفته است. بله! شما درست شنیده است. برنامه هکر نمایش مشخصات عمومی یک نوع نرم افزار است که با بازیابی کلمه عبور و دیگر مشخصات ورود با یک حساب هدف کار می کند است.

همانطور که می ایستد، از نمایش مشخصات عمومی موجود در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS است، این برنامه ها را می توان در این سیستم عامل نیز در بر داشت. این نمایش مشخصات عمومی هک برنامه های کارآمد هستند وقتی که می آید به هک کلمات عبور، بنابراین بهتر است به تضمین شده است که آنها را حساب IG خود را در عرض چند دقیقه هک.

برنامه هک اکانت اینستاگرام واقعی

همانطور که اشاره شد در روش هک اینستاگرام با استفاده از برنامه جاسوسی، می توان به سادگی از محصولات موجود که برای این هدف یا سایر اهداف ساخته شده اند استفاده نمود. در این روش شما باید برنامه مورد نظر را روی دستگاه فردی که قصد دارید اینستاگرام او را هک کنید، نصب کرده و سپس یک سری تنظیمات را به صورت دستی در آن وارد کنید. پس از نصب موفقیت آمیز، برنامه به صورت مخفیانه شروع به جمع آوری اطلاعات و ارسال آن اطلاعات به مقصدی دیگر می کند.

برنامه های داخلی و خارجی زیادی برای این امر طراحی شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال برنامه SPY24 یک برنامه نظارت و کنترل بر رفتارهای اعضای خانواده در فضای مجازی است که می تواند روی تلفن همراه افراد زیر ۱۸ سال نصب شده و پس از آن اطلاعات کاملی را از فعالیت های کاربر خود در فضای مجازی برای والدین ارسال کند. این برنامه صرفا یک برنامه نظارتی برای فرزندان و اعضای خانواده است و با توجه به اینکه بستر فضای مجازی می تواند برای افراد نوجوان بسیار خطرآفرین باشد، بسیار مفید باشد.

فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان
فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا