بازی ها

هک بازی زولا

هک  بازی زولا

سرگرمی های رایانه ای امروزه یک تجارت پر سود و بی بدیل برای صاحبان آن است که از یک طرف در ابتدا با فروش و در مراحل بعد با فروش آیتم های مختلف بازی درآمدهای فراوانی کسب می کنند و می دانید که هرجا اثری از پول و سود باشد پای هکر ها هم به آنجا باز می شود. در اینجا می خواهیم با هک بازی زولا آشنا بشویم.

هک بازی زولا حقیقت دارد؟

در پاسخ باید گفت که بله و نه تنها بازی زولا بلکه تمامی گیم های دیگر نیز امکان چیت و هک را دارند  این چیت ها می توانند برای یک مورد خاص باشندمثلا ممکن است یک چیت فقط سکه شما را افزایش دهد یا یک چیت باعث شود شما قابلیت عبور از دیوار راپیدا کنید و یا دشمن را از روی نقشه ببینید.

اول با بازی زولا کمی آشنا بشویم:

زولا یکی از انواع  بازی های  اول شخص در سبک شوتر است که توسط یک شرکت ترکیه ای ساخته و به بازار عرضه شده است  این بازی در ابتدی ورودش به بازار  فقط برای  گیم پلیر های ترکیه ای در دسترس بود و  تمامی سرور هایش محدود به کشور ترکیه می شد. بازی زولا خیلی زود در کشور ترکیه  طرفداران زیادی پیدا کرد و محبوب شد و به پرطرفدار ترین بازی انلاین ترکیه تبدیلگردید  به نحوی  که سطح رقابت میان بازیکنان آن  خیلی بالا رفته و باعث شد تا سازندگان  زولا به فکر راه اندازی مسابقات بازی زولا بین شهر های ترکیه بیفتند. امروزه در هر شهری از ترکیه یک تیم رسمی برای بازی زولا مخصوص آن شهر دارد و در هر فصل مسابقاتی مانند مسابقات لیگ فوتبال بین آنها برگزار می شود  و جوایز نقدی بسیار خوبی نیز پرداخت می گردد.  این موفقیت های بازی زولا در ترکیه به حدی خوب بود که تصمیم  گرفتند که بازی  زولا برای دیگر کشور ها نیز در دسترس قرار بگیرد و در ادامه تمامی  اتحادیه اروپا، ایران، امریکای جنوبی و امریکای شمالی توانستند  هر کدام سرور هایی جداگانه  برای بازی زولا در کشور خود داشته باشند و بازی را برای پلیر های خود بومی سازی نمایند.

نحوه اجرای این بازی زولا همانند کانتر و کالاف دیوتی است ولی با سبک شوتینگ متفاوت  و مختلف با آن و بکارگیری یک  گرافیک بسیار پایین تر که یکی از نقطه قوت های این بازی بشمار می رود برای اینکه  پلیر هایی که سیستم های قوی ندارند هم می توانستند بازی زولا را اجرا کنند ..بازی  زولا مپ های خود را اکثرا از بازی کانتر و بازی  کالاف دیوتی کپی کرده است و حس خوب و حال اشنایی برای کسانی که تازه شروع به بازی کردن زولا می کنند می دهد .بازی  زولا یک بازی شوتینگ به سبک مولتی پلیرها که با تمامی مود های مولتی پلیر است و تمامی مولتی پلیر ها  باآنها آشنایی دارند.

بازی زولای ایرانی:

یک شرکت ایرانی به نام  سورنا گیم  با خریداری سرور از شرکت مدیا گیم که سازنده بازی زولا است کار خود را در ایران آغاز نمود.

درآمد از بازی زولا

بازی زولا به دلیل اینکه  تبدیل به یک بازی تمام ایرانی شده و تمام مشخصات آن به زبان فارسی تبدیل کرده اند و تمامی پلیرهای آن نیز برو  بچه های  ایرانی هستند، فضای بسیار خوبی برای خرید و فروش و کسب درآمد در اختیار شما قرار خواهد داد.  

هک بازی زولا

هک بازی زولا  چگونه صورت می گیرد ؟

  1. وال هک زولا

نحوه سبک بازی زولا مولتی پلیر است و در بازی مولتی پلیر مود های مختلفی وجود دارد که در همه ی آنها وال هک ضروری ترین ابزار ی است که مورد نیاز  و استفاده شما قرار می گیرد.  با استفاده از وال هک شما قادر خواهید بود که دشمنان را از پشت دیوار ها ببینید و مکان دقیق آنها را شناسایی کنید. در یکی از بازی ها به نام  سرچ اند دستروی یا خرابکاری که وظیفه یک تیم دفاع کردن از مکان بمب و وظیفه تیم دیگر بکار گذاشتن بمب است، مهم ترین عامل موفقیت  و برتری در این شرایط این است که شما بدانید دشمن قصد دارد به کدام منطقه حمله کند یا اینکه  بدانید دشمن شما از کدام منطقه بهتر دفاع می کند یا در کجای نقشه  قرار گرفته اند پس شما به وال هک نیاز دارید تا به صورت قطعی جای دشمنان را به شما نشان داده  و حمله ای مرگبار یا دفاعی مستحکم را ایجاد نمایید. وال هک ابزاری است که از غافگیر شدن شما جلوگیری می کند و همواره از اقدامات دشمن جلوتر هستید.

  1. ایم بات زولا

ایم بات ابزاری است برای کمک به هدف گیری دقیق شما بر علیه دشمن. هک بازی زولای اول گیم دارای ایم بات با اپشن های مختلفی بوده و  برای مثال اگر شما از ایم بات 100 درصد استفاده نمایید هنگامیکه  شروع به تیراندازی بکنید شبکه هدف شما به طور خودکار روی سر نزدیک ترین دشمن شما قفل شده  و برنده شدن شما را در آن مبارزه قطعی خواهد کرد.  شما می توانید در صورت تمایل از ایم بات با درصد های پایین تر نیز استفاده کنید تا بازی را  کمی برای خودتان  جذاب تر کنید و کمی از دقت هدفگیری  بوسیله خود و مهارت خود را نیز به کار ببرید. برای مثال اگر از ایم بات 40 درصد استفاده کنید هدف شما روی سر انمی قفل نخواهد شد ولی مقدار زیادی  به شما کمکخواهد کرد  تا هدفتان نزدیک به دشمن باقی بماند. توصیه ما به شما این است که  ایم بات 80 درصد استفاده کنید که در مجموع  بهترین عملکرد را دارد . ایم بات در بازی های تیمی و قتل عام کردن دشمن  عامل قطعی برنده شدن شما است. با داشتن ایم بات اول گیم شما بدون پذیرش هر گونه ریسک و خطری می توانید برنده تمام بازی ها باشید.

  1. چیت سرعت در بازی زولا

چیت سرعت اول گیم که یکی از اپشن های هک زولا بشمار می رود که طی آن  به شما کمک می کند سرعت ریلود و سرعت حرکت خود در بازی را افزایش بدهید،  چون در بازی های خرابکاری سرعت مهم ترین عامل و دلیل یک حمله یا دفاع موفق است. هر تیمی که زود تر و سریعتر به محل مبارزه در یکی از دو محل قرار گیری بمب برسد می تواند به برتری دست پیدا کند این دلیل است که شما به چیت سرعت  بایستی دست پیدا کنید ئ احتمال پیروزی شما افزایش یابد . 

  1. بولت مجیک بازی زولا

بولت مجیک یکی دیگر از اپشن های هک زولا است که به شما این قابلیت را می دهد که  دمیج تفنگ ها را افزایش دهید . با استفاده از این ابزار  شما می توانید به راحتی با هر اسلحه ای که در دست دارید برنده نبرد شوید.چ ون این ابزار ( بولت مجیک) به شما قابلیت سرعت تیراندازی بالا و قدرت گلوله بالایی را خواهد داد. پس احتمال پیروزی شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.  

5.هک فروشگاه بازی زولا

یکی دیگر از اپشن های هک زولا قابلیت دست یابی به فروشگاه رایگان است. همانطور که قبلا گفتیم تمامی ایتم های خوب بازی  زولا پولی هستند و شما برای خرید آنها نیازمند سکه هستید و برای خرید سکه بایستی که حساب خود را شارژ کنید. با استفاده از هک زولا شما می توانید بدون  پرداخت پول برای حساب خودتان  سکه های اکانت خود را افزایش دهید و تمامی ایتم های جذاب بازی را برای خود بخرید

نرم افراهای کنترل فرزندان می تواند وسیله مناسبی برای  کنترل رفتار کودکان در فضای مجازی و ارتباطات با گوشی های هوشمند آنها و سایر ابزار های مشابه باشد. نرم افزار SPY24 یک نرم افزار مناسب برای اینکار است

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا