بازی ها

هک بازی پابجی

هک بازی پابجی

پابجی نام یک بازی سبک بتل رویال است که  کاربران فعال زیادی در سراسر دنیا دارد و جز پردانلودترین بازی های سال و بازی محبوب گوگل پلی شناخته شده است.

بازی پابجی جزء بازی های اکشن می باشد. این بازی بیش از ۵۵ میلیون بار توسط کاربران در جهان دانلود شده است

کلمه Pubg  مخفف

 Player Unknown ‘s Battel Ground

به معنی بازیکنان ناشناخته  در میدان جنگ  می باشد.

پابجی برای اولین بار توسط استدیوی Tencent Games موبایل طراحی و عرضه شده است.

آیا بازی پابجی هک می شود؟

بازی هایی مانند پابجی  که محبوبیت جهانی پیدا می کنند و جز بهترین بازی های سال شناخته  می شوند .باعث می شوند که  افراد زیادی تصمیم به  هک آن بگیرند  و یا در آن تقلب کنند. بازی پابجی PUBG نیز یکی از همین بازی های وسوسه برانگیز است که گیمر ها را  وادار به هک کردن آن می کند.

هک های PUBG کاملاً شناسایی نشده اند و بنابراین هیچ تهدیدی برای حساب های شما ایجاد نمی کنند. اگر به تقلب و روش‌های دیگر آشنایی دارید  این نباید برای شما چیز عجیبی باشد.

خود گیم پلی فوق العاده است و به شما این امکان را می دهد که زندگی خود را مانند شخصیت خود بگذرانید. اگر همزمان با افراد زیادی می جنگید، مطمئناً یک نبرد خونین خواهد بود.

به همین دلیل است که تعداد اکسپلویت ها متعدد است، اما مدیریت کردن  بهتر آنها، دشوار خواهد بود.

چگونه بازی پابجی را  هک کنیم؟

در ابتدا برای هک این بازی باید مطمئن شوید که روت نشده باشید. برای این منظور باید از برنامه ی روت چک root check استفاده کنید. اگر در جلوی قسمت root access بله یا yes بود به این معنی است که گوشی شما روت شده است و در غیر این صورت با no به شما این را اطلاع می دهد که روت نشده اید.

زمانی که مطمئن شدید گوشی شما روت نشده است می توانید به  هک بازی PUBG بپردازید.

با هک pubg می توانید دیوارها را شیشه ای کنید یا خود را نامرئی کنید یا بدن خود را سیاه و سفید کنید و همچنین به شنا و دویدن خود سرعت دهید. بسیاری از کارهای دیگر وجود دارد که می توانید به راحتی در نسخه هک شده انجام دهید.

بازی هایی همچون  پابجی که  بازی کردن  آنها هم بصورت  تک نفره و هم  بصورت گروهی می باشد. رقابت کردن  در این چنین  بازی هایی هم بصورت تک نفره است و هم بصورت گروهی . اندروید برای این بازی 4.3 به بالا میباشد و 3 گیگ حافظه اشغال میکند و مناسب افراد بالای 15 سال است.

نسخه موبایل این بازی با دیتای در حدود 2 گیگ است و نسخه pc در حدود 13 گیگ می باشد  که در رقابت با بازی فورتنایت است ‌ درحال حاضر نسخه هک شده کامپیوتر این بازی ارائه نشده است.

معرفی اپلیکیشن های هک بازی پابجی

برنامه ی Game Guardian

ابتدا برنامه Game Guardian را دانلود کنید و سپس آنرا نصب کنید بعد از  نصب برنامه ی Game Guardian آن را باز کنید. در اینجا سه بخش برای شما ظاهر می شود:

بخش اول حالت پیش فرض است.

بخش دوم مربوط به هک بازی های 32 بیتی در فضای مجازی 64 بیتی می شود.

بخش آخر هک بازی های 64 بیتی در فضای مجازی 64 بیتی است.

گزینه اول را باید انتخاب کنید  و تا پایان انجام عملیات صبر کنید.

بعد از بالا آمدن کامل برنامه Game Guardian، این برنامه از شما اجازه منبع برنامه را می خواهد و شما باید تیک آن را بزنید. سپس به طور خودکار یک نرم افزار از طرف Game Guardian اجازه نصب از شما می‌ خواهد و شما باید آن را نصب کنید.

هک بازی پابجی

برنامه Virtual PUBG

ابتدا  برنامه Virtual PUBG را دانلود کنید و سپس  برنامه این برنامه را نصب کنید و بعد آن را باز کنید. در داخل برنامه گزینه ی Add Games را  کلیک کنید و در قسمت Local Games بازی اصلی PUBG و برنامه Game Guardian را انتخاب کنید.

بازی اصلی PUBG را در همان Virtual PUBG Global باز کنید. در اینجا قبل از باز شدن مجوز های لازم را از شما می خواهد و باید به همه آنها اجازه بدهید.

پس از اجرای بازی پابجی، برای هک  بازی پابجی وارد اکانت تان شوید و یا اینکه به صورت مهمان (Guest) وارد شوید و یک تا دو  دقیقه در بازی بمانید و سپس بازی را ببندید. توجه کنید که در این مدت باید برنامه Virtual PUBG Global باز باشد.

نرم افزار 1.1.1.1

نرم افزار 1.1.1.1 را دانلود کرده و سپس آن را نصب و اجرا کنید. بعد از اجرای آن، باید فیلتر شکن را روشن کنید و آن را بصورت wrap قرار دهید  تا به عنوان VPN عمل کند. سپس روشن کنید و منتظر بایستید تا وصل شود. همچنین شما می توانید از ابزار های دیگری نیز برای این کار استفاده کنید.

بعد از اینکه وصل شد بیرون بیاید و دوباره وارد Virtual PUBG Global شوید.

در Virtual PUBG Global برنامه ی Game Guardian را باز کنید و به بازی مجوز های اولیه را بدهید. اکنون باید در قسمت پایینی برنامه گزینه رفع آن را بزنید. پس از آن در کادری که باز شده است باید گزینه  ی جلوگیری از تخلیه را زده و سطح 3 را انتخاب کنید.

سپس باید دکمه ی شروع سریع را بزنید و بعد از آن از برنامه خارج خواهید شد و فقط لوگو برنامه باقی می ماند.

اکنون وارد بازی اصلی پابجی PUBG شوید و بعد از باز کردن آن کادری از طرف برنامه Game Guardian برایتان نمایش داده می شود که باید در آن PUBG Mobile را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب کردن گزینه PUBG Mobile کادر دیگری باز می‌شود که باید در بالای آن  صفحه وارد بخش تنظیمات شوید و دکمه محدوده حافظه را انتخاب کنید.

در اینجا باید تمام گزینه ها را فعال کرده (1، 3، 4، 5، 7 و در آخر گزینه bad)  البته گزینه دوم و ششم باید غیر فعال شوند و بقیه گزینه ها باید فعال باشند.

حال برنامه Game Guardian را پنهان کنید. با کلیک بر روی گزینه پنهان کردن  Game Guardian  که در بخش پایین‌تر از گزینه محدوده حافظه است  کادری برایتان باز خواهد شد که باید در آن همه ی گزینه ها را فعال کنید و دکمه ی ذخیره را بزنید.

پرش مناطق حافظه را بر روی گزینه خالی بگذارید.  سپس در بالا قسمت جستجو را بزنید و در گوشه دکمه اجرا را بزنید. بعد در فایل‌هایتان اسکریپت دانلود شده را انتخاب کنید.

پس از اجرا، وال هک Wallhack را بزنید و گزینه سفید SD 835 Wallhack را فعال کنید. تا کامل شدن وال هک صبر کنید و بعد از اینکه کامل شد ماشین و خودتان به رنگ سفید در خواهید آمد.

شما می توانید بسیاری از گزینه های هک را در قسمت فانکشن برنامه Game Guardian فعال کنید و از هک  بازی پابجی لذت ببرید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا