آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگان

برنامه هک روبیکا | دانلود برنامه هک روبیکا با آیدی و شماره تلفن

خیلی از مردم ایران می پرسندامنیت روبیکا چقدر است و آیا روبیکا را میشود هک کرد . پیام رسان های ایرانی تقریبا دارای امنیت بالایی هستند ولی هیچ کسی نمیتواند بگوید نرم افزاری ۱۰۰% امنیت دارد .لذا در این مقاله می خواهیم بدانیم آیا برنامه هک روبیکا با شماره تلفن امکان پذیر است.

 معرفی نرم افزار روبیکا

روبیکا یک اپلیکیشن جامع (سوپر اپ) کاملا ایرانی است که برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس های خدماتی  متعددو متفاوت و جذابی را یکجا فراهم کرده است تاکاربران قادر باشند فقط از طریق این اپلیکیشن کاربرپسند، با کیفیت و هوشمند به تمامی آنچه در تلفن همراه خود متصور هستندو نیاز دارند  دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن با استفاده  از تیم خبره استارتاپی و کارشناسان متخصص و متعهد ایرانی  درصدد است بهترین و متنوع ترین سرویس های خدماتی را برای کاربران فراهم آورد.

نحوه ثبت نام و برنامه هک روبیکا با آیدی و شماره تلفن چیست؟

  1. در نرم افزار روبیکا وارد شوید؛
  2. یک  نام کاربری برای خود انتخاب کنید مثلا [پشتیبانی روبیکا]؛
  3. یک عکس از لوگوی روبیکا را روی پروفایل خود در نرم افزار قرار دهید؛
  4. این متن را در اول آی دی خود [robika]و یک چیزی بنویسد مثلا [robika_P]؛
  5. در بیوگرافی خود این متن را قرار دهید[مسئول نظارت و فیلترینگ] انتخاب اسمی که نمایانگر نظارت بر برنامه باشد؛
  6. به پی وی فردی که میخواهید برنامه هک روبیکا را روی اکانت او انجام دهید؛ رفته و متنی مشابه متن زیر را برای او ارسال کنید.

با سلام

طی اتفاقات مشکوکی که در این چند روز در اکانت شما در نرم افزار روبیکا رخ داده است، اکانت شما تا 24 ساعت آینده فیلتر(مسدود)می گردد وبرای رفع فیلتری اکانت خود لطفا شماره خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که این مسدودیت از طرف نرم افزار دایمی است.

  • وقتی موفق شدید شماره کاربر را بگیرید توسط یک روبیکای دیگر شمارشو داد شما باید با یک روبیکای دیگه شمارشو بزنید
  •  برای فریب قربانب هک دوباره این متن رو برای قربانی ارسال کنید
  • به دلیل اطمینان کامل از اکانت شما یا مثلا مطمئن شویم ربات نیست لطفا کدی که ما برای شما ارسال کرده‌ایم را وارد کنید.
  • وقتی کد را برای شما ارسال کرد آن را تایپ نموده و وارد اکانتش بشوید
  • هنگامی که  وارد اکانت قربانی شدید از تنضیمات ان را از اکانت بیرون نمایید..
  • بعد از تنضیمات برای حساب قربانی گزینه  تائید دو مر حله‌ای را فعال نمایید تا دیگر نتواند وارد اکانتش شود.

در این اقدام و عملیات هک ما با استفاده از روش مهندسی اجتماعی و توسط شماره تلفن اقدام به عملی کردن برنامه هک روبیکا کرده  و با سایر روشها مانند روش برنامه تفاوت دارد.

هک روبیکا با شماره تلفن

اکثر کسانی که هک میشوند در واقع پیام رسانشان هک نمیشود بلکه حساب کاربری آنها هک میشود این یعنی شخص خود شما هک شده اید و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه به حساب کاربری شخصی دسترسی پیدا کنید.

آموزش هک روبیکا با شماره تلفن

همه ما می دانیم که اگر کد ۵ رقمی آن پیام رسان را داشته باشیم؛  به راحتی می توانید به اکانت فرد دسترسی داشته باشید. روش های بدست آوردن کدهای روبیکا شامل موارد زیر می شود:

  • شما میتونید با در دست داشتن گوشی فرد مورد نظر این کد را دریافت کنید و اقدام به عملی کردن برنامه هک روبیکا کنید.
  • شما میتوانید توسط مهندسی اجتماعی (برای اطلاعات بیشتر میتوانید سرچ کنید) این کار را انجام دهید .
  • کنترل پیامک های ورودی و خروجی شخص از طریق نرم افزار های کنترلی (جاسوسی) مانند برنامه SPY24 که برنامه ای برای نظارت بر فرزندان طراحی شده است.
  • از طریق ساختن فیک اپ های ساختگی و جعلی که قابلیت ارتباط با نرم افزار را دارد.
  • و….

روش های جلوگیری از هک شدن حساب کاربری Robika

با عنایت به موارد عنوان شده  بالا متوجه شده اید که احتمال اجرای و دانلود برنامه هک روبیکا با آیدی و شماره تلفن بسیار پایین است. اما در ادامه روش های ایمن سازی بیشتر را به شما معرفی می کنیم؛ که همین احتمال کم را نیز کمتر نمایید.

  1. محافظت از دسترسی گوشی خودمان به این معنی که  گوشی خود را دست هرکسی نسپارید.
  2. گذاشتن رمزهای پیچیده و قوی و حتی استفاده از حسگر انگشتی برای جلوگیری از دسترسی فیزیکی به گوشی و به دنبال آن اطلاعات گوشی شما و نرم افزار روبیکا .
  3. برای ورود به اپلیکیشن روبیکا باید چند مرحله را طی کنید یکی از آنها در لحظه ی ورود به اپلیکیشن Robika برای بار اول است که یک کد را دریافت می کنید. این کد را در جایی امن یادداشت کرده و پیامک آن را پاک نمایید. توجه نمایید که هر کسی با این کد می تواند از حساب شما استفاده کند و اقدام به اجرای برنامه هک روبیکا کند.
  4. تنظیمات این اپلیکیشن بخشی دارد به نام حریم خصوصی و امنیت که با ورود به آن می توانید برای قسمت های مختلف محدودیت دسترسی  ایجاد کنید. این محدودیت ها نیز تا حدی تاثیر بر امنیت صفحه شما خواهد داشت.
  5. یکی از اصلی ترین روش های افزایش امنیت در این اپلیکیشن برای جلوگیری از برنامه هک روبیکا، استفاده کردن  از رمز دوم است. به این روش که وارد حریم خصوصی و امنیت شده و سپس گزینه ای به نام تایید دو مرحله ای را انتخاب کنید. بعد از آن بایستی تنظیم گذرواژه اضافی را کلیک کرده و یک رمز قوی تشکیل شده از حروف، اعداد و کاراکترهای مختلف را وارد کنید و مجددا آن را دوباره  تکرار کنید. پس از وارد کردن راهنما و عنوان کردن ایمیل و تایید فعال بودن آن، کار با اتمام می رسد.
  6. شما باید هرچند وقت یکبار چک کنید که آیا توسط کسی هک شده اید یا نه.
  7. از یک آنتی ویروس معتبر و معروف روی گوشی موبایل خود باید استفاده کنید. این کار باعث بالا رفتن  ایمنی دستگاه و به دنبال آن، نرم افزار ها را خواهد شد.

از کجا بدانیم که آیا هک روبیکا اتفاق افتاده است یا خیر؟

برای اینکار روش زیر را اجرا نمایید:

  • انتخاب گزینه تنظیمات؛
  • پس از ورود به این بخش، گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب کرده تا از اجرای برنامه هک روبیکا جلوگیری کنید. سپس دستگاه های فعال را انتخاب نمایید؛
  • درمشاهده تنظیمات حریم خصوصی نگاه کنید که چه دستگاه هایی به شما متصل هستند و قادرند به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشند. اولین دستگاه شما است که اکنون با آن وارد شده اید.

اگر متوجه شدیم کسی در حال سوء استفاده از حساب کاربری ماست چه کارهایی باید انجام بدهیم؟

با انجام مراحل فوق در صورتی که متوجه حضور بدون مجوز دستگاه یا سیستمی شدید بایستی روی آن کلیک کرده و یک پیام دریافت نمایید که حضور وی تمام شده است. در اینجا یک نکته کوچک وجود دارد که باید به آن توجه نمایید و آن هم اشتباهی دستگاه های خودتان را و یا گوشی دیگرتان را به عنوان هکر تلقی نکنید.

روبیکا یک اپلیکیشن جامع می باشد که برای کاربران فارسی سرویس های متعددی و جذابی می دهد. هک کردن روبیکا به دلیل امنیت بالای این برنامه سخت است؛ اما امکان پذیر است. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با دانلود برنامه هک روبیکا با آیدی و شماره تلفن اشنا کردیم.

منبع: www.the-sun.com

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا