اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک تلگرام با استفاده از روش های مختلف و بدون اینکه شخص متوجه شود

آموزش هک کردن تلگرام با استفاده از روش های مختلف و بدون اینکه شخص متوجه شود تلگرام از جمله برنامه های پیام رسانی بسیار ایمن و پر قدرت است که از رمزنگاری پیشرفته ای برای ایمن نگاه داشتن ارتباط کاربران خود استفاده می کند.

اما آیا این رمزنگاری قدرتمند می تواند مانع نفوذ هکرها به حساب های کاربری اشخاص شود و همه ارتباطات افراد در تلگرام را ایمن نگاه دارد؟

با توجه به این که حتی جایزه ای برای اولین هکری که موفق به نفوذ به تلگرام شود تعیین شده است، آیا باز هم ممکن است این پیام رسان هک شود؟

اگر پاسخ خیر است پس تکلیف این همه نرم افزار و اپلیکیشن های مختلف که ادعای هک تلگرام را دارند، چیست؟

در ادامه با ما همراه باشید تا برای همه این سوال ها پاسخ مناسبی را ارائه دهیم و با استفاده از دانشی که در اختیار داریم، چگونگی فرایند هک تلگرام و امکان پذیر بودن این فرایند را به تفصیل، بررسی نماییم.

آیا تلگرام هک می شود؟

اصلی ترین سوالی که ممکن است برای هر شخصی که با عبارت “هک تلگرام” روبرو شود پیش بیاید، این است که آیا به طور کلی می توان تلگرام را هک نمود؟

برای پاسخ به این سوال باید قبل از هر چیز، ابتدا به توضیح مفهوم هک بپردازیم.

اصولا در دنیای فناوری اطلاعات، به پروسه ای عبارت “هک” اطلاق می شود که یک فرد یا حتی یک ربات تحت وب، بتواند با استفاده از روش هایی خاص، به اطلاعاتی دسترسی پیدا کند که اجازه دسترسی به آن را نداشته است.

خواندن، تغییر دادن و حتی پاک کردن این اطلاعات، هر کدام به نحوی هک محسوب شده و می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای سیستم هک شده، گردد.

اما در بحث پیام رسان ها و به طور کلی اطلاعاتی که یک فرد در پیام رسان های مختلف ارسال می کند، مفهوم هک شدن، کمی متفاوت است.

هنگامی که ما از هک یک پیام رسان، به عنوان نمونه تلگرام، حرف می زنیم، می توانیم چند منظور مختلف را بیان نماییم.

هک هر پیام رسان می تواند شامل ۳ نوع مختلف باشد:

  • هک سرور اصلی پیام رسان و در نتیجه دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده درون سرور
  • هک پروتکل ارتباطی پیام رسان و در نتیجه خواندن بسته های ارسالی بین فرستنده و گیرنده
  • هک دستگاهی که پیام رسان مربوطه روی آن نصب شده است و دسترسی به اطلاعات دیتابیس آن

هر برنامه پیام رسانی را می توان از چند جنبه مورد حمله و نفوذ قرار داد.

از آنجا که تلگرام، داده های موجود در سرورهای خود را کاملا به صورت رمزنگاری شده نگه داری می کند و برای دسترسی به این داده های طبقه بندی شده، نیاز به عبور از لایه های امنیتی چند سطحی می باشد، پس گزینه اول برای اکثر هکرها، شکست خورده محسوب شده و احتمال آن حتی برای هکرهای حرفه ای نیز بسیار ناچیز است.

گزینه دوم نیز به دلیل استفاده از نوعی الگوریتم رمزنگاری پیام که ساخته خود پاول دوروف و نیکولای دوروف است و به رمزنگاری MTProto معروف است، بسیار پیچیده و سخت بنظر می رسد.

چراکه برای شکستن آن نیاز به صرف ساعت ها زمان و انرژی می باشد تا بتوان به طور کلی الگوریتم رمزنگاری را شکست و به متن اصلی پیام پی برد.

اما اصلی ترین و ساده ترین روش هک تلگرام ، استفاده از پتانسیل هک دستگاه پذیرنده پیام رسان است که معمولا به دلیل ایمنی کمتر، می تواند به راحتی انجام شود.

اکثر برنامه ها و اپلیکیشن هایی هم که ادعای هک تلگرام یا هر برنامه پیام رسانی ایمن دیگر را نیز دارند، به این روش متکی هستند و به جای اینکه وقت خود را روی شکستن الگوریتم های رمزنگاری صرف کنند، با نصب یک برنامه روی دستگاه هدف و دسترسی به اطلاعات دیتابیس، تمامی اطلاعاتی که نیاز دارند را بدست می آورند.

تلگرام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همانند هر برنامه دیگری، نیاز به حافظه برای ذخیره اطلاعات خود دارد.

برنامه های هک تلگرام، از این نیاز سوء استفاده نموده و می توانند با داشتن دسترسی به این فایل ها، تمامی اطلاعاتی که در تلگرام یا هر برنامه دیگری وجود دارد را بدست بیاورند.

پس با این حساب می توان چنین نتیجه گرفت که هک تلگرام در حال حاضر تنها در صورتی امکان پذیر است که بتوان دستگاه میزبان تلگرام را هک نمود.

حال این دستگاه می تواند گوشی یا لپ تاپ و سیستم کامپیوتر رومیزی باشد.

بهترین برنامه برای هک تلگرام تاکنون برنامه های زیادی برای هک تلگرام معرفی شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند تا حدودی موفق ظاهر شوند.

با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است و سنجش میزان رضایت کاربران از نحوه عملکرد برنامه، ما در اینجا دو نمونه از بهترین و جدیدترین برنامه های هک تلگرام را معرفی می کنیم که علاوه بر دارا بودن قابلیت کنترل تلگرام، قابلیت کنترل و نظارت بر برنامه های دیگری نظیر اینستاگرام، واتس اپ، ایمو، اسنپ چت، لاین و سایر برنامه ها را نیز دارند.

نمونه اول با نام سامانه مراقبت از خانواده spy24 شناخته می شود که کاملا ایرانی و بومی می باشد و نمونه دوم نیز یک نمونه خارجی با نام Underspy می باشد که قابلیت های فراوانی را دارا می باشد.

نکته مهمی که در این دو برنامه لحاظ شده است، این است که این برنامه ها پس از طی کردن موفقیت آمیز مراحل نصب، در گوشی هدف به طور کامل مخفی شده و در لیست برنامه های نصب شده قابل مشاهده نخواهند بود.

برای کار با این دو برنامه تنها نیاز است که یک بار در دستگاه هدف نصب و فعال سازی شوند و نیازی به نصب برنامه ای مجزا در دستگاه خود کاربر نمی باشد.

کاربر می تواند از طریق پنل مدیریتی خود که تحت وب می باشد، از طریق مرورگر اینترنت خود، با هر دستگاه و در هر کجا که باشد، توانایی کنترل گوشی هدف خود را در دست داشته باشد.

آموزش هک کردن تلگرام

برنامه ی هک گوشی
برنامه ی هک گوشی

برنامه های زیادی مدعی هک تلگرام هستند، اما بسیاری از آنها کارایی چندانی نداشته و منجر به هک اطلاعات خود فرد می شوند.

سامانه مراقبت از خانواده spy24 از جمله برنامه های کنترل و نظارت بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی است

که اگر به دنبال برنامه هایی برای هک گوشی یا هک تلگرام و اینستاگرام بوده باشید، حتما نام آن را به کرّات شنیده اید.

این برنامه مراقبتی با داشتن مجوزهای لازم از سازمان ها و ادارات مختلف ذیربط، کاملا به صورت قانونی عمل کرده و قادر است اطلاعات جامعی را از نحوه فعالیت کودکان و فرزندان در فضای مجازی، در اختیار والدین قرار دهد.

spy24 دارای ۴ تعرفه یک ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و یک ساله می باشد و برای اطمینان از صحت عملکرد، یک تعرفه تست رایگان ۴۸ ساعته نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مراحل نصب و راه اندازی برنامه چندان پیچیده نبوده و با استفاده از ویدیوهای آموزشی که در وب سایت اصلی برنامه قرار گرفته است، می توان به سادگی آن را راه اندازی نمود.

همچنین تیم پشتیبانی سامانه spy24 همواره آنلاین بوده و می تواند در تمامی مراحل نصب، راه اندازی و کار با برنامه، کاربران را از طریق شماره تلفن مستقیم و یا صفحه چت مستقیم، راهنمایی نماید.

هک تلگرام و کنترل آن، کنترل کامل گوشی، کنترل اینستاگرام، اسنپ چت، ایمو، واتس اپ، پیامک ها، موقعیت یابی دقیق، مشاهده مخاطبین و سایر مواردی که در صفحه امکانات برنامه قادر به مشاهده آن هستید، از جمله امکاناتی است که spy24 در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

spy24 هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل iOS دارای نسخه های متناسب می باشد.

آموزش هک کردن تلگرام

apple macbook pro png spy24 min
نرم افزار کنترلی

سامانه مراقبت از خانواده spy24 از جمله برنامه های کاربردی برای کنترل و نظارت بر تلگرام و گوشی افراد است.

ورود به سامانه مراقبت از خانواده

برنامه Underspy

برنامه Underspy نیز یک نمونه خارجی بسیار کارآمد در امر هک تلگرام و سایر برنامه های پیام رسانی و به طور کلی کنترل گوشی مقصد است که می تواند نمونه جالب توجهی در نوع خود باشد. این برنامه نیز دارای تعرفه های ۱ ماهه، ۳ ماهه و یک ساله می باشد که به دلار مشخص شده است.

Underspy نیز همانند spy24 دارای قابلیت هایی از قبیل امکان کنترل گوشی، تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، ایمو، واتس اپ و سایر برنامه های پیام رسانی می باشد که علاوه بر این ها قابلیت رکورد صدای محیط و صدای مکالمات را نیز در خود دارد.

مراحل نصب و راه اندازی Underspy نیز به طور کامل در وب سایت اصلی برنامه شرح داده شده است و ویدیوهایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

Underspy هم دارای تیم پشتیبانی فنی می باشد اما عمده فعالیت های این برنامه به زبان انگلیسی بوده و اگر آشنایی چندانی با زبان انگلیسی نداشته باشید، ممکن است مشکلاتی را در برقراری ارتباط با پشتیبانان آن داشته باشید.

البته پشتیبانی از طریق چت هم امکان پذیر است که می تواند گزینه خوبی باشد.

این برنامه دارای دو نسخه متناسب با اندروید و iOS می باشد که متناسب با نوع گوشی هدف می توانید یکی از این دو نسخه را تهیه نمایید.

آموزش هک کردن تلگرام

برنامه Underspy نیز از جمله نمونه های خارجی برای هک تلگرام و کنترل گوشی می باشد که دارای کاربران زیادی است.

آیا می توان تنها با شماره تلفن، تلگرام دیگران را هک نمود؟

اگر بخواهیم خیلی صریح به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم پاسخ منفی است.

به دلایلی که در همان ابتدای متن حاضر، به آن پرداختیم، امکان هک تلگرام تنها از طریق شماره و بدون دسترسی به گوشی فرد وجود نداشته و حتما باید گوشی را برای چند لحظه هم که شده در اختیار داشته باشیم.

در واقع یک روش معمول برای هک تلگرام که نمی توان نام هک را روی آن نهاد، استفاده از روش باز کردن یک حساب جدید با استفاده از شماره فرد مورد نظر است.

این روش که بیشتر می توان نام دور زدن احراز هویت تلگرام را روی آن نهاد تا نام هک تلگرام ، می تواند تا حدودی در رسیدن به هدف، شما را یاری کند، اما ابدا روش پایداری نبوده و اگر فرد هک شده، کمی آشنایی با تلگرام داشته باشد، خیلی سریع به نفوذ شما پی خواهد برد.

در این روش نیاز است که برای چند لحظه گوشی هدف را در اختیار داشته باشیم.

شما با استفاده از تلفن همراه خود و نصب مجدد تلگرام، یا استفاده از یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام، با شماره فرد مورد نظر خود، یک اکانت ایجاد می کنید.

پس از ایجاد اکانت، کد تاییدیه برای فرد مورد نظر ارسال می شود که شما می توانید با در اختیار داشتن گوشی فرد، آن کد را خوانده و در گوشی خود وارد کنید.

حال با شماره شخص دیگری وارد تلگرام شده اید و می توانید پیام های او را مشاهده کرده و حتی به جای او پیام ارسال کنید.

در قسمت نشست های فعال می توان دستگاه هایی که از شما جاسوسی می کنند را شناسایی نمود.

این روش به ظاهر ساده، دارای یک سری

نقص های عمده می باشد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اگر شخص مورد نظر تایید دو مرحله ای تلگرام را فعال کرده باشد،
  • شما بدون داشتن کد تایید دو مرحله ای، نمی توانید به حساب او وارد شوید.
  • پس از ورود به حساب، نام دستگاه شما و زمان ورودتان به تلگرام شخص،
  • در قسمت “نشست های فعال” تلگرام نمایش داده می شود.
  • در صورت فعال بودن همگام سازی مخاطبین، مخاطبین شما نیز در لیست
  • مخاطبین شخص ظاهر می شود و برعکس آن نیز برای شما اتفاق خواهد افتاد.
  • در صورت انتخاب گزینه پاک کردن نشست های فعال،
  • توسط فرد هک شده، دسترسی شما به تلگرام او از بین خواهد رفت.
  • با توجه به ساعت های آنلاین بودن، شخص می تواند حدس بزند که مورد نفوذ قرار گرفته است.
  • با توجه به نمایش نوع گوشی و ساعت آنلاین شدن، فرد می تواند تا
  • حدودی حدس بزند که چه کسی او را هک کرده است و هویت هکر فاش می شود.
  • آموزش هک کردن تلگرام

نتیجه گیری کلی

ما در این مطلب به معرفی روش های هک تلگرام پرداختیم و این موضوع را مفصلا مورد بحث و بررسی قرار دادیم که آیا تلگرام قابل هک هست یا خیر.

برنامه هایی را نیز برای هک تلگرام معرفی کردیم که با مراجعه به وب سایت های اصلی آنان می توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص آن ها بدست آورید.

امنیت تلگرام را مورد بررسی قرار دادیم و چگونگی عملکرد برنامه های هک را نیز توضیح دادیم.

همچنین برنامه هایی را که ادعا داشتند تنها از طریق شماره می توانند به تلگرام افراد نفوذ پیدا کنند را نیز مورد بررسی قرار دادیم و تحلیل نمودیم.

به طور کلی در این مطلب به این سوالات سعی کردیم پاسخ مناسب ارائه دهیم:

  1. آیا تلگرام قابل هک است؟ √ خیر، آنچه که برنامه های هک تلگرام ارائه می دهند، در
  2. واقع هک دستگاهی است که تلگرام روی آن نصب شده است.
  3. آیا می توان تنها با شماره، تلگرام دیگران را هک نمود؟ √ خیر، چنین امکانی وجود ندارد و نمی توان تنها با شماره افراد اقدام به هک تلگرام نمود.
  4. بهترین برنامه برای هک تلگرام چیست؟ √ برنامه های Underspy و سامانه مراقبت از خانواده spy24 دو نمونه
  5. از بهترین برنامه های کنترل تلگرام دیگران محسوب می شوند.
  6. آیا روش دیگری برای هک تلگرام وجود دارد؟ √ بله، می توان از طریق ایجاد حساب جدید در تلگرام با شماره تلفن
  7. دیگران و دریافت کد پنج رقمی تاییدیه، موفق به انجام این کار شد.
  8. آیا روش استفاده از کد پنج رقمی، ایمن است؟ √ خیر، این روش دارای نقص های فراوانی است که مفصلا در رابطه با آن ها صحبت نمودیم.
  9. آموزش هک کردن تلگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا