هک تلگرام و نظارت بر عملکرد

5راهکارهکرها، برای هک شدن تلگرام|بهمن1400

آنچه را که شما باید در مورد هک شدن تلگرام بدانید ؟

هک تلگرام یک موضوع بحث برانگیز و جنجالی در بین مردم است و بسیاری از افراد علاقه ی بسیار زیادی به دانستن روش های هک کردن تلگرام هستند. 

علت های بسیار زیادی برای هک  شدن تلگرام وجود دارد بطور مثال برخی از والدین قصد دارند فعالیت فرزند خود را در فضای مجازی کنترل کنند، یا برخی از افراد برای جلوگیری از هک شدن توسط افراد سودجو به دنبال دانستن روش های هک تلگرام هستند. 

در ادامه قصد داریم نرم افزار عالی برای کنترل و نظارت تلگرام را بدون هک به شما معرفی کنیم پس با SPY24 همراه باشید

هک تلگرام چیست؟

یکی از برنامه های اندروید که طرفداری های بسیار زیادی در بین مردم دارد، تلگرام است. این برنامه رقیب های زیادی مانند اینستاگرام، واتساپ و…دارد. محبوبیت تلگرام با وجود محدودیت و فیلترینگی که در ایران دارد، بسیار بیشتر از سایر پیام رسان ها است. 

این برنامه یک پیام رسان بسیار عالی و روشی مناسب برای کسب درآمد می باشد. تلگرام از امنیت بسیار بالایی در سطح جهان برخوردار است و هک کردن آن کار آسانی نیست اما برخی از سهل انگاری ها و برنامه های هک وجود دارد که ممکن است امنیت پیام رسان شما را به خطر اندازد.

دانستن روش های هک تلگرام خالی از لطف نیست و به وسیله آنها می توانید فعالیت های مجازی فرزند، همسر و سایر بستگان را کنترل کنید؛ همچنین با دریافت اطلاعات کافی در این زمینه دیگر نگران هک شدن تلگرام خود، توسط افراد سودجو نباشید.

برنامه های بسیار زیادی برای هک کردن تلگرام وجود دارد  در ادامه به معرفی بهتر و بیشتر این برنامه ها می پردازیم.

هک تلگرام با برنامه telegramxapp

1-هک  شدن تلگرام با برنامه telegramxapp

همانطور که گفتیم برنامه های زیادی برای هک کردن تلگرام ساخته شده اند اما هر کدام از آنها ایرادی داشت. بهترین برنامه برای شکستن پسورد تلگرام، اپلیکیشن telegramxapp است. این برنامه قدرت بسیار زیادی در شکستن پسورد و هک تلگرام دارد. 

پس از نصب این برنامه کد تاییدی برای تلگرام فرد مورد نظر به همراه یک لینک آبی ارسال شده و در صورت کلیک بر روی لینک تلگرام وی هک می شود و شما به راحتی از راه دور آن را کنترل می کنید. 

برای جلوگیری از هک شدن خود در برابر افراد سودجو، اگر لینک کوتاهی برای شما ارسال شد بر روی آن کلیک نکنید زیرا ممکن است سبب هک شدن تلگرام شما شود. کار با برنامه telegramxapp  بسیار آسان بوده و به کمک این اپلیکیشن به راحت می توانید تلگرام را هک کنید.

هک تلگرام

2-هک تلگرام به وسیله درز اطلاعات

هنگامی که با دوست خود در پیام رسان ها صحبت می کند، مراقب باشید اطلاعات تلگرام خود را در آن پیام رسان بازگو نکنید. زیرا ممکن است فرد هکر اطلاعات شما را از این طریق به دست آورد و با هک کردن تلگرام شما، قصد اخاذی داشته باشد.

 همچنین زمانی که در مناطق عمومی و شلوغ هستید از صحبت کردن در رابطه با اطلاعات شخصی مانند پسورد تلگرام و… خودداری کنید.

اطلاعات تلگرام شما بسیار محرمانه است و دئرز شدن این اطلاعات در جایی ممکن است سبب هک شدن شما شود.

افرادی که در تلگرام خود اطلاعات مهمی دارند یا به وسیله این پیامرسان کسب درآمد می کنند بیشتر از افراد دیگر در معرض هک شدن قرار می گیرند و بهتر است تمامی جوانب احتیاط را رعایت کنند.

3-هک شدن تلگرام به وسیله بد افزار ها

برخی از برنامه ها هستند که به عنوان بدافزار از آنها یاد می شود. به عنوان مثال برنامه هایی وجود دارد که برای کار کردن نیاز به دسترسی به تمامی اطلاعات گوشی شما دارند. 

این بد افزار ها با ضبط تمامی اطلاعت شما مانند پسورد برنامه ها، این اطلاعات را به هکرها می فرسند و سبب هک تلگرام شما می شوند. بهتر است هر برنامه ای را بر روی گوشی خود نصب نکنید و پس از نصب از معتبر بودن آن برنامه اطمینان لازم را دریافت کنید.

بهترین روش جلوگیری از این اتفاق، جلوگیری از نصب بد افزار ها بر روی گوشی و قرارندادن اطلاعات شخصی در پیام رسان ها است.

هک شدن تلگرام به کمک RAT

4-هک شدن تلگرام به کمک RAT

یکی از خطرناکترین روش های هک تلگرام، استفاده از RAT است. به کمک RAT می توان تمامی پیام رسان ها را به صورت نامحسوس هک کرد. برای آشنایی بیشتر با رت لطفا مقاله رت (RAT) چیه؟  را بخوانید .

 RAT یک بدافزار  معروف در زمینه هک تلگرام است، این برنامه ممکن است از طریق ایمیل، نصب برمه یا بازی به صورت نامحسوس بر روی گوشی شما نصب شود. 

با نصب شدن آن بر روی گوشی، هکر به راحتی می تواند به اطلاعات شخصی فرد دسترسی پیدا کند و شما متوجه آن نشوید. دلایل زیادی باعث شده است که RAT از پر خطرترین روش های هک تلگرام باشد. برخی از این دلایل به شرح زیر هستند:

  • نصب شدن به صورت کاملا نامحسوس بر روی گوشی

  • ممکن است پس از نصب بر روی دستگاه، در دستگاه های دیگر نیز مستقر شود و آنها نیز آلوده شوند.

  • دریافت تمامی اطلاعات شخصی

  • دسترسی به تمامی چت های شخصی در همه پیام رسان ها

اسپوفینگ تلگرام

5-اسپوفینگ کردن تلگرام

ممکن است بسیاری از شما واژه اسپوفینگ کردن پیام رسان های مختلف به گوشتان خورده باشد اما ندانید که اسپوفینگ چیست و چه اتفاقی رخ می دهد.

اسپوفینگ یک اصطلاح است که در آن شخص هکر به تمامی اطلاعات یک فرد که به وسیله آن در دنیای اینترنت شناخته می شود، دسترسی می یابد.

 تمامی اطلاعات بر روی گوشی هکر ذخیره می شوند و با انجام چند حرکت کاری می کند که کد تایید ورود به تلگرام هم برای شما هم برای وی ارسال شود.

 به این طریق به راحتی می توانید تلگرام شما را هک کند. در گذشته این روش خطرناک ترین روش هک برنامه تلگرام بود اما در سال های اخیر با افزایش امنیت شبکه های اجتماعی، دیگر روش خطرناکی نیست.

چگونه متوجه هک شدن تلگرام خود شویم؟

چگونه متوجه هک شدن تلگرام خود شویم؟

ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید سپس به بخش تنظیمات و حریم خصوصی و امنیت بروید. پس از وارد شدن به این قسمت یک گزینه به نام نشست های فعال مشاهده می کنید. در آنجا تعداد دستگاه هایی که به تلگرام شما متصل هستند مشاهده می کنید. قابل به ذکر است که شخص شما با چند دستگاه تلگرام متصل است(؟)

در نشست های فعال تلگرام تعداد دستگاه های متصل مشخص می شود بطور مثال اگر شما با دو دستگاه به تلگرام متصل هستید، آن دو را نشان می دهد و اگر تنوع بیشتر از دو عدد بود به این معناست که تلگرام شما توسط یک شخص دیگر هک شده است. 

برای متوقف کردن فرد هک کننده، تمامی دستگاه های اضافه ای که به تلگرام شما متصل شده اند را از این بخش حذف کنید؛ با این کار هک شدن تلگرام خود توسط اشخاص دیگر را متوقف می کنید.

 اما توصیه می کنیم برای اطمینان خاطر تمامی دستگاه ها را حذف کنید و به سرعت پسورد خود را تغییر دهید. پس از تغییر پسورد اگر قصد داشتید با دستگاه دیگری وارد اکانت تلگرام شوید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

 

اسپوفینگ کردن تلگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا