هک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک تلگرام با روش علمی ! جلوگیری از رخنه تلگرام با چند ترفند ساده Telegram

آیا تلگرام هک می شود ؟! این برنامه  را از دست ندهید.

محتوا پنهان

هک تلگرام این ایام یعد از هک اینستاگرام در بین یوزرها اهل ایران داغ شده‌است.گوشی نگران شدن اعضای خانواده در شبکه های اجتماعی آسیب دیدن اعضای خانواده خود هستند. هک تلگرام با شماره تلفن با باگ پروتکل SS7 یا هک تلگرام با ربات

با این اوصاف  بهترین شبکه اجتماعی تلگرام یکه تاز در ایران است و باوجود پیامرسان های قدرتمند دیگر مانند واتس اپ، هنوز هم میل و رغبت کاربران ایرانی برای استفاده از این شبکه روز به روز افزایش پیدا میکند. 

امنیت اطلاعات و جلوگیری از هک شدن برای همه یوزر به یک  درد سر تبدیل شده است. اولین فکری که میکنیم در گوگل سرچ میکنیم هک تلگرام  و یا راهکارهای هک تلگرام ونفوذ به اکانت های شخص آن تحقیق می کردم که به نتیجه جالبی برخورد کردم : 

عکس اول

هک تلگرام با روش علمی ! جلوگیری از رخنه تلگرام با چند ترفند ساده حساب تلگرامی

سایت هایی که به ادعا خودشان، برنامه هک تلگرام و کنترل اکانت های کاربری را ارائه می کنند.

اما واقعیت چیست؟ آیا هک تلگرام امکان پذیر است ؟

 با خودم فکر کردم که چطوری میتونم مطمئن بشم که تلگرام قابلیت هک شدن هست؟!  تا اینکه به وبسایت خود تلگرام مراجعه کرد بخش سوال و پاسخ را به زبان انگلیسی برای خودم ترجمه کردم دوستان برای شما هم در ترجمه خواهم کرد ببینم آیا امکان هک کردن تلگرام وجود دارد یا خیر…..

نشانی وب سایت تلگرام دقت بفرمایید:

https://telegram.org/crypto_contest

$۲۰۰,۰۰۰ to the hacker who can break Telegram

The 2013-2014 winter contest has ended. Check out our new contest »

Telegram backer, Pavel Durov, will give $200,000 in BTC to the first person to break Telegram’ encrypted protocol. Starting today, each day Paul (+79112317383) will be sending a message containing a secret email address to Nick (+79218944725). In order to prove that Telegram crypto was indeed deciphered and claim your prize, send an email to the secret email address from Paul’s message.

Your email must contain:

– The entire text of the message that contained the secret email.

– Your Bitcoin address to receive the $200,000 in BTC.

– A detailed explanation of the attack.

Encrypted Telegram traffic from and to Paul’s account is publicly available for download from this page. You can send Telegram messages to Paul and view his traffic in real time.

To prove that the competition was fair, we will publish the participating keys necessary to decrypt the traffic as soon as a winner is announced. In case there is no winner by March 1, 2014, encryption keys will be published at that date.

Got questions about this contest? Check out the Contest FAQ!

ترجمه متن انگلیسی به زبان فارسی در بخش سوال و پاسخ تلگرام

۲۰۰۰۰۰ دلار به هکری که می تواند تلگرام را بشکند

مسابقه هک ب . مسابقه جدید ما را بررسی کنید »

پشتیبان تلگرام ، پاول دوروف ، به ۲۰۰۰۰ دلار BTC به اولین کسی می دهد که پروتکل رمزگذاری شده تلگرام را بشکند. از امروز ، هر روز (+۷۹۱۱۲۳۱۷۳۸۳) پیامی حاوی یک آدرس ایمیل مخفی به نیک (+۷۹۲۱۸۹۴۴۷۲۵) ارسال می کند. برای اثبات اینکه رمزنگاری تلگرام در واقع رمزگشایی شده و مدعی جایزه شماست ، از طریق پیام پائول یک ایمیل به آدرس ایمیل مخفی ارسال کنید.

ایمیل شما باید حاوی موارد زیر باشد: 

– کل متن پیام که حاوی ایمیل مخفی است. 

– آدرس بیت کوین شما برای دریافت ۲۰۰،۰۰۰ دلار BTC. 

– توضیحی دقیق درباره حمله.

ترافیک رمزگذاری شده تلگرام از حساب کاربری و به حساب پل برای بارگیری در این صفحه در دسترس عموم است. می توانید پیام های تلگرام را به پل ارسال کنید و ترافیک وی را در زمان واقعی مشاهده کنید.

برای اثبات این که رقابت منصفانه بود ، کلیدهای شرکت کننده لازم را برای رمزگشایی ترافیک به محض اعلام برنده منتشر خواهیم کرد. در صورت عدم برنده شدن تا اول مارس ۲۰۱۴ ، کلیدهای رمزگذاری در آن تاریخ منتشر می شوند.

در مورد این مسابقه سؤال دارید؟ سؤالات متداول مسابقه را ببینید !

هک تلگرام جایزه و ما تعیین کرده که هر کس بتواند رمزنگاری اطلاعات هک کنه یه مبلغ رو به این شخص یا هکر در اختیارشون میده از سال ۲۰۱۴ تا الان کسی نتونسته چنین کاری را انجام بده پس به این نتیجه می رسیم امنیت خیلی بالایی دارد تا الان کسی نتوانسته است هک کند.

 هک سرورهای تلگرام امکان پذیر نیست مگر اینکه خود شما بخواهید!

هک تلگرام به دلیل پروتکل های رمزنگاری دوطرفه پیام امکان پذیر نیست امکان هک کردن تلگرام خود شخص مورد نظر وجود دارد رعایت نکردن نکات امنیتی توسط خود شخص امکان پذیر است که این مورد را می توان اشتباه کاربران در استفاده از این پیامرسان دانست نه مشکل امنیتی سرورهای تلگرام !

 

برنامه هک تلگرام رسمی چه فارسی با نرم افزار SPY24

می پردازیم به برنامه SPY24 که چگونه می‌تواند هک تلگرام کنترل کنید.

 آیا ما می توانیم با اپلیکیشن SPY24 کنترل تلگرامی به دست بیاوریم؟
برنامه SPY24 یک برنامه‌ای برای کنترل اعضای خانواده طراحی شده است.این برنامه به شما اجازه می دهد تا شبکه‌های اجتماعی مانند

 تلگرام و تلگرام های فارسی به صورت نامحسوس کنترل کنید و مراقبت از خانواده خود رو شروع کنید.

 برنامه ما برای این طراحی شده است که اعضای خانواده مراقبت کنند چون می ترسند آسیب شبکه های اجتماعی یا تهدید اشخاص ناشناس آسیب نبینه هر مادری نگران فرزند خودشان است و هر همسری نگرانی خانواده خودش است از بهتر است قبل از اتفاق پیشگیری کنیم.

پنل سایت SPY24 هک تلگرام

پنل سایت SPY24

رعایت کردن نکات زیر می تواند سطح امنیت حساب تلگرامی شما را افزایش دهد : 

دوستان اگر کسانی را که نمی شناسید  شماره تماس و یا آیدی تلگرام خود را به کسی ندهید.

 بر روی لینکی که نمی دانید محتوای آن چیست کلید نکنید.

 اگر شخصی غریبه  از شما خواست که برنامه رو نصب کنید چنین کاری رو نکنید ممکن است  آب شده به ویروس یا بد افزار باشد. گول این اشخاص رو نخورید ممکن است بگوید فیلتر شکن یا تلگرام موبوگرام و یا غیره یا هک واستاپ می باشد که می خواهند از طریق مهندسی اجتماعی شما را گول بزنند تا به اطلاعات گوشی شما دسترسی داشته باشد.

 بر روی عکسی کلیک نکنید که نمی شناسید سعی کنید از روی عکس اسکرین شات بگیرید بدون اینکه بازش کنید و روش کلیک کنید بررسی کنید .

اگه این کدها رو کاملا به صورت منطقی و عقلی باید کنید هک‌تلگرام امکان‌پذیر نیست هستم مراقب خودتان در اینترنت باشید سعی کنید عکس خود را در شبکه های اجتماعی منتشر نکنید. قبل از اینکه عکسی را به شخصی ارسال کنید به صورت اسکرین شات برای خصوصی ارسال کنید چون ممکنه عکس شما دارای محتوای اطلاعات دقیقی مانند آدرس مدل گوشی تاریخ عکس و خیلی از داده‌های دیگر در آن باشد.  نکاتی که به شما دوستان عزیز توضیح دادم خواهشاً رعایت کنید تا اتفاق برای شما نیافت. 

گزارش پیام های تلگرام

فعال کردن تایید دومرحله ای Two Step Verfication

به منظور فعال کردن قابلیت امنیتی قابلیت تایید هویت دو مرحله ای (Two Step Verification) در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.

  • گزینه Two-Step Verification را انتخاب کنید.
  • گزینه Set Additional Password را انتخاب کنید.
  • رمز عبور یا پسورد مد نظرتان را وارد کنید و آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.
  • بار دیگر پسورد وارد شده را تکرار و آیکون تیک گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.
  • (اختیاری) در این مرحله برای پسورد خود یک هینت (Hint) یا “راهنما” تعیین کنید. می‌توانید بدون نوشتن هیچ متنی و تنها با لمس آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه از تکمیل این بخش صرف نظر کنید.
  • آدرس ایمیل خود را وارد کنید. این آدرس ایمیل باید همواره در دسترس شما باشد، چرا که نقش ایمیل ریکاوری را ایفاء می‌کند.

نکته: می‌توانید با لمس گزینه Skip از بخش زیرین و سمت چپ صفحه، از وارد کردن ایمیل ریکاوری صرف نظر کنید اما توصیه می‌کنیم که تا حد امکان این عمل را انجام ندهید.

  • پس از وارد کردن آدرس ایمیل، آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه OK را انتخاب کنید.
  • حال باید به آدرس ایمیل ریکاوری که تعیین کردید مراجعه نمایید و وارد ایمیلی شوید که از سوی تلگرام برایتان ارسال شده است.
  • بر روی لینک فعال سازی ایمیل کلیک کنید و کمی منتظر بمانید تا صفحه‌ای با پیغام Success! Two-Step Verification in now enabled نمایان شود.

به این صورت قابلیت تایید دو مرحله ای تلگرام برای اکانت شما فعال شده است.

آموزش بازیابی رمز دوم اکانت تلگرام – اگررمز دو مرحله ای تلگرام

اگر بنا به هر دلیل رمز عبور قابلیت تایید هویت دو مرحله ای (Two Step Verification) اکانت تلگرام خود را فراموش کرده‌ایم، نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ریست پسورد در صورت فراموشی رمز تایید دو مرحله ای تلگرام بپردازیم. با spy24 همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با فراموشی رمز تایید دو مرحله ای تلگرام

قابلیت تایید دو مرحله ای یکی از ویژگی‌های امنیتی و بسیار عالی تلگرام است. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “آموزش فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام (Two Step Verification)“ نحوه فعال کردن این ویژگی یا قابلیت امنیتی را به شما عزیزان آموزش دادیم. اما اگر بنا به هر دلیل رمز عبور قابلیت مذکور را فراموش کرده‌اید، جای نگرانی وجود ندارد چرا که شما به سدگی قادر به ریست رمز آن خواهید بود.

در این مقاله قصد دارم تا به آموزش نحوه ریست پسورد در صورت فراموشی رمز تایید دو مرحله ای تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان spy24 تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با spy24 همراه باشید.

نحوه ریست رمز تایید دو مرحله تلگرام

به منظور ریست کردن رمز تایید دو مرحله ای در تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Two-Step Verification را انتخاب کنید.
  • در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا رمز عبور قابلیت تایید دو مرحله ای را وارد کنید. اگر رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید باید گزینه Forget password? را از بخش زیرین و سمت چپ صفحه انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شد]، گزینه OK را لمس کنید.
  • با لمس دکمه هوم (Home) از برنامه تلگرام خارج شوید.
  • به آدرس ایمیل ریکاوری که قبلا در حین فعال سازی تایید دو مرحله ای تلگرام از آن استفاده کرده بودید مراجعه کنید. مشاهده خواهید کرد که در بخش اینباکس یک ایمیل جدید از سوی تلگرام دریافت کرده‌اید. وارد این ایمیل شوید.
  • کدی که در این ایمیل ارائه شده است را کپی کنید.
  • بار دیگر از بخش اپلیکیشن‌های اخیر (Recent Apps) برنامه تلگرام را اجرا کنید و کد ارائه شده را در فیلد با عنوان Code پیست نمایید.
  • آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه OK را لمس نمایید.

با طی کردن مراحل فوق قابلیت تایید دو مرحله ای تلگرام غیر فعال می‌شود و به نوعی پسورد شما ریست خواهد شد. می‌توانید بار درگی مراحل مورد نیاز به منظور فعال کردن این قابلیت را طی کنید و با یک رمز عبور جدید آن را فعال سازید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ریست پسورد در صورت فراموشی رمز تایید دو مرحله ای تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان spy24 تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

آموزش حل مشکل درخواست پسورد تلگرام

ین پسورد که به صورت محلی و برروی اپلیکیشن تلگرام فعال می شود به شما این اجازه را می دهد اگر گوشی شما به صورت ناخواسته قفل امنیتی نداشت و شخصی به سراغ تلگرام شما رفت، قبل از ورود از اون تقاضای پسورد کند.

برای فعال سازی این قابلیت : 

در  بخش Privacy & Security گزینه passcode lock را انتخاب کنید.

دکمه فعال سازی را فشار دهید . در کادر جدید یک پین چهار رقمی وارد کنید. درصورتیکه مایلید پسورد شما ترکیبی از حروف و عدد باشد از بالای صفحه سمت چپ ، کشویی pin را به password تغییر دهید.

پس از تایید رمزعبور خود مجددا درپنجره جدید رمز عبور خود را وارد کنید.

و درپایان برروی تیک تایید کلیک کنید.

برای امنیت بیشتر تایید دو مرحله ای را فعال کنید. برای آموزش فعال کردن تایید دو مرحله ای تلگرام رو لینک کلیک کنید.

هک تلگرام با ربات

یکی راه‌های هک موبایل های اندروید، ایجاد رات اندروید و به کارگیری از این برنامه ها میباشد. هکر با به کار گیری از برنامه هایی که مبادرت به ایجاد پوشه های رات (RAT) میکنند، یک فولدر رات ساخته و آن گاه روی موبایل قربانی نصب می‌کند. بعد از آن هکر با به کار گیری از برنامه درست شده، مبادرت به هک و سرقت داده ها شخص هک گردیده می‌نماید. درین مقاله قصد داریم درباره با رات اندروید توضیح داده و چگونگی فعالیت و هک با این برنامه ها را برای طرفداران به مباحث هک و امنیت توضیح دهیم.

  • هک تلگرام با ربات

هک تلگرام با ربات

رات اندروید چیست؟

رات یا RAT در حیقیت نوعی تروجان می باشد که مخفف شده عبارت Remote Access Trojan بوده و با ظاهر یک برنامه دیگر، اقدام به سرقت اطلاعات کاربر می نماید. رات ها اغلب از عدم آگاهی کاربرانشان استفاده کرده و در ظاهر یک برنامه مفید و یا یک بازی، روی گوشی کاربر نصب می شوند. سپس با استفاده از در پشتی (Backdoor) که توسط سازنده رات اندروید ، در متن برنامه نویسی برنامه قرار داده شده است، اقدام به ارسال اطلاعات گوشی قربانی برای هکر می نماید.

  • هک تلگرام با ربات

رات اندروید بسیار خطرناک بوده و می تواند راه دسترسی سایر برنامه های مخرب به گوشی شما را باز کند. هکر از طریق رات اندروید می تواند دسترسی ادمین به گوشی داشته باشد و همین موضوع سبب می گردد که بتواند با استفاده از این برنامه ها، برنامه های دیگری نظیر Keylogger ها را روی تلفن همراه شما نصب کرده و با استفاده از آن ها تمامی اطلاعات مهم شما را سرقت نماید.

رات های موجود در پکیج آموزش ساخت رات : هک تلگرام با ربات

۱- رات متصل به هک تلگرام (دکمه شیشه ای)

۲- رات حرفه ای دارای پنل مدیریت حرفه ای

۳- رات جدید اپراتورنت در قالب برنامه رایگان کردن اینترنت با شبیه سازی عالی

۴- آموزش ساخت رات هک کامل گوشی در قالب برنامه هک تلگرام

قابلیت ها رات متصل به تلگرام (دکمه شیشه ای) :

  • هک شبکه اجتماعی تلگرام
  • خواندن همه پیام های طرف
  • دسرسی به همه مخاطب های هدف (تارگت)
  • دسرسی به گالری
  • هک دوربین جلو وعقب
  • گرفتن لیست برنامه ها
  • کنترل صدای گوشی
  • گذاشتن گوشی روی ویبره
  • گرفتن شارژ گوشی (چقد شارژ داره)
  • گرفتن لیست تماس های اخیر

و ده ها قابلیت دیگر در پکیج آموزشی ساخت رات …

دیگر امکانات رات های موجود در پکیج آموزش ساخت رات :

  • عکس برداری از دوربین گوشی (جلو و عقب)
  • گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی تارگت
  • مشاهده و خواندن تمام پیام های شخص
  • دریافت لحظه ای گزارش تماس ها
  • دریافت لحظه ای پیام ها
  • گرفتن لیست فایل های گوشی تارگت و ارسال به سرور
  • اپلود فایل از گوشی تارگت و ارسال به سرور
  • ارسال پیام با گوشی تارگت

تماس با گوشی تارگت (میشه ایده دایورت خط و هک تلگرام رو با این امکان پیاده کرد)

امکانات رات معمولی (نسخه ۴) :

  • ارسال مخاطب ها
  • ارسال تمامی دایرکتوری و فایل ها
  • ارسال پیامک های دریافتی و ارسال شده
  • ارسال تماس ها
  • تغیر پس زمینه
  • تغیر رینگ تون
  • تغیر حالت زنگ
  • پخش صدا مورد نظر شما
  • لیست برنامه های نصب شده
  • حدف برنامه (از روی گوشی تارگت)
  • تماس با شماره ی خاص
  • ارسال پیامک
  • حذف فایل خاص
  • هک تلگرام با ربات

این هکر می گوید: برخی از هکر ها نیز با استفاده از نرم افزار گوگل ترنسلیت (google translate) متن را به انگلیسی برگردانده و ارسال می کنند تا قربانی شک نکند. در همین حین هکر با استفاده از نسخه تلگرام desktop شماره فرد مورد نظر را وارد می کند و کد برای تلگرام طعمه ارسال می شود. او نیز بی خبر از همه جا برای اینکه از مسدود شدن حساب خود جلوگیری کند کد ۵ رقمی را برای هکر ارسال می کند.

امیر با اشاره به راهکاری ساده برای جلوگیری از این نوع هک می گوید: برای اطمینان بیشتر و عدم دسترسی افراد سودجو به اکانت تلگرام خود، می توانید یک کد شخصی بر روی حساب کاربریتان بگذارید. ابتدا به setting تلگرام مراجعه کرده و privacy and security را باز کنید . سپس در بخش security ، قسمت two-step verification یک پسورد شخصی وارد کنید. در این صورت اگر هم ناخواسته کد را در اختیار هکر قرار دهید، او بدون اطلاع از پسورد شما نمی تواند به تلگرام تان دسترسی داشته باشد.

او درباره روش دوم می گوید: روش دوم “رات” نام دارد. رات ها (Rat) ترکیبی از کیلاگرها و Remote Connectio- هستند که به وسیله آن سیستم قربانی به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. رات در واقع ویروسی است که به هکر این امکان را می دهد تا اطلاعات گوشی هوشمند را مشاهده و آن را از مکان دیگر کنترل کند. عموما نرم افزاری که این سایت از آن برای هک تلگرام قربانی استفاده می کند شامل همین رات‌ها یا ویروس هاست که باید بر روی گوشی قربانی نصب شود .

این هکر درباره سایت های تبلیغاتی در زمینه هک می گوید: اگر به سایت های تبلیغاتی در زمینه هک تلفن های هوشمند مراجعه کرده باشید در می یابید هکر ها در قبال پرداخت مبلغی مشخص ،چند روش را پیش روی شما قرار می دهند. برخی از افراد فکر می کنند در ازای پرداخت این مبلغ می توانند برنامه ای دریافت کنند و بتوانند به سرعت تلفن همراه طرف مقابلشان را هک کنند امادر حقیقت باید یک سری فرآیند ها و روش ها را انجام دهند که در نهایت شامل یکی از این دو روش می شود.

امیر ادامه می دهد: در صورتی برنامه تلگرام واقعا هک می شود که فردی بتواند سرور سایت تلگرام را هک کند. در این صورت فرد می تواند به راحتی به اطلاعات اکانت تمامی کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد.البته رمز نگاری تلگرام قابل شکستن نیست تاجایی که یکی از مؤسسان تلگرام مدتی پیش اعلام کرد اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند ۲۰۰ هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.

او در پایان می گوید: البته راه های دیگری نیز برای دسترسی به تلگرام افراد وجود دارد که حرفه ای تر است و کمتر کسی به آن پرداخته است. تلفن های همراه یک سری سریال دوازده یا شانزده رقمی دارد.اگر بتوانید این کد را از تلفن همراه قربانی به دست آورید و در یک برنامه خاص وارد کنید میتوانید به تلگرام او دسترسی داشته باشید. ولی تعداد انگشت شماری هستند که می توانند این سریال را بدون اینکه گوشی بسوزد از آن استخراج کنند.

هک تلگرام با استفاده از باگ پروتکل SS7 و راه مقابله با آن

هکر های کلاه سفید از شرکت Positive Technologies نشان داده اند چگونه می توان از پروتکل SS7 برای دریافت پیامک امنیتی و ورود به اکانت های تلگرام استفاده کرد.

هک تلگرام با استفاده از باگ پروتکل SS7 و راه مقابله با آن هک تلگرام

هک تلگرام با شماره تلفن نقطه ضعف SS7

چند روز قبل متوجه شدیم که فردی مشکلات امنیتی را در این اپلیکیشن ها پیدا کرده اما این مشکل به دلیل عوامل خارجی بوده است (این مسئله تقصیر تلگرام نیست). این عامل خارجی که با نام Signaling System 7 (SS7) شناخته می شود در واقع شبکه ای جهانی از اپراتور ها است که به عنوان مرکز  اصلی در متصل کردن جهان به شمار می رود.

  • هک تلگرام با شماره تلفن
  • هک تلگرام با ربات

همان طور که گفته شد، این دو هک به رمزگذاری های موجود در اپلیکیشن حمله نمی کنند بلکه به نقطه ضعف SS7 حمله می کنند. این کار با گول زدن شبکه مخابراتی برای این که باور کند موبایل هکر همان شماره تلفن موبایل فرد قربانی را دارد، انجام می شود. بعد از این کار هکر یک حساب کاربری تلگرام یا Whatsapp جدید می سازد و کد امنیتی که تلفن همراه آن ها را به عنوان صاحب قانونی حساب کاربری به حساب می آورد دریافت می کند.

  • هک تلگرام با شماره تلفن
  • هک تلگرام با ربات

در نتیجه هکر کنترل حساب کاربری را در دست می گیرد و همه فعالیت های شما در این پیام رسان ها تحت کنترل او خواهد بود. او می تواند پیام های شما را بخواند و و برای دیگران پیام بفرستد.

نقاط ضعف SS7 چیز جدیدی نیست

نقص های امنیتی پروتکل SS7 از سال ۲۰۱۴ شناخته شده اند. پروتکل SS7 استانداغردی است که در سال ۱۹۷۵ توسعه داده شده و به اپراتور های مخابراتی اجازه می دهد تا خطوط ثابت و شبکه های تلفن همراه را به یکدیگر متصل کنند. این پروتکل اهمیت فوق العاده ای برای ارتباطات تلفنی دارد و به عنوان ستون فقرات آن محسوب می شود اما هیچ وقت بروز رسانی نشده تا پیشرفت های موجود در تکنولوژی های تلفن همراه را نیز در نظر بگیرد و همچنان تاریخ گذشته باقی مانده است.

  • هک تلگرام با شماره تلفن
  • هک تلگرام با ربات

بسیاری از متخصصین امنیتی از سال ۲۰۱۴  در مورد کافی نبودن اقدامات امنیتی این پروتکل هشدار داده اند. دو سخنرانی مشهور در این زمینه توسط محققان و در سی و یکمین کنگره Chaos Communication در آلمان انجام گرفت. Positive Technologies نیز یکی از همان شرکت ها بود که در دسامبر ۲۰۱۴ گزارش کاملی را در مورد مشکلات این پروتکل منتشر کرد.

  • هک تلگرام با شماره تلفن
  • هک تلگرام با ربات
  • هک تلگرام با ربات

راه حل تلگرام

همان طور که پاول دورف هفته ها پیش هشدار داده بود کاربران تلگرام باید تشخیص هویت دو مرحله ای را فعال کنند. این کار به شما اجازه می دهد تا رمز عبوری را انتخاب کنید که هر بار از یک دستگاه جدید وارد حساب کاربریتان شوید لازم است تا علاوه بر کدی که از طریق پیامک دریافت کرده اید رمز عبورتان را نیز وارد کنید. هک تلگرام با شماره تلفن

  • هک تلگرام با شماره تلفن
  • هک تلگرام با ربات

شاید خیلی از دوستان سوالی درباره اینکه تلگرام سال داشته باشد:

شاید خیلی از دوستان سوالی درباره اینکه تلگرام سال داشته باشد: هک تلگرام

نرم افزار SPY24 جاسوسی شنود صدا و برنامه هک از راه دور همراه

سوالات به مرور زمان و با توجه به درخواست ها در کامنت آپدیت میشوند…سوال : آیا به طور کلی برای هک تلگرام وجود دارد؟
جواب : خیر. همونطور که در متن توضیح دادم، تلگرام به این راحتی ها هک نمیشه !سوال : آیا شما هک تلگرام انجام میدید؟
جواب : خیر. این مقاله صرفا جهت معرفی راهکارهای امنیتی اپلیکیشن تلگرام نوشته و منتشر شده است. (لطفا درخواست هک نکنید، جواب داده نمی شود)سوال : آیا هک کانال تلگرام امکان پذیر است؟
جواب : به طور کلی شبکه تلگرام به خاطر رمزنگاری قوی و آپدیت بودن آن امکان هک از هر طریقی برای آن امکان پذیر نیست. سوال : تلگرام رسمی یا غیر رسمی ؟
جواب : توصیه من، استفاده از تلگرام رسمی به جای غیر رسمی است. زیرا برنامه های غیر رسمی با استفاده از یک رابط کاربری جدید ( صرفا پوسته و گرافیک جذاب) برای اتصال به تلگرام استفاده میکنند. و این ممکن است از طریق راه های مختلف پیام و مدیای رد و بدل شده توسط شما رهگیری شود.

در امان ماندن از هک…

سوال : چگونه از هک تلگرام در امان باشم؟
جواب : در متن راهکار های امنیتی را توضیح داده ام. مو به مو اجرا کنی در امان میمونی!سوال : یه نفر ادعای هک اکانت تلگرام کرده، آیا واقعی هست؟
جواب : خیر. اگر تایید دومرحله ای خود را به علاوه راهکارهاییکه در این متن توضیح داده شده را اجرا کنید، به مشکلی بر نخواهید خورد.سوال : به شوهرم/همسرم مشکوک هستم، میخوام هکش کنم؟ چکار کنم؟
جواب : به طور کلی هک تلگرام یا هر حساب دیگری در فضای مجازی جرم محسوب می شود و در صورت اطلاع شخص هک شده، می تواند از شما شکایت کرده و پیگیرد قانونی دارد.

درباره امنیت تلگرام پرسیدید…

سوال : رمز دوم ( Cloud Password ) رو فراموش کرده ام، چکار کنم؟
جواب : زمانیکه میخواهید به حساب خود وارد شوید، گزینه Forget Password را بزنید و ایمیل خورد را وارد کنید و از طریق راهیکه تلگرام برای شما ایمیل میکند، حساب خود را بازیابی کنید.سوال : چندین سشن ( نشست فعال ) در تلگرام خود دارم، روی گزینه Terminate کلیک کرده ام اما می گوید امکان پذیر نیست. چرا؟
جواب : تلگرام تنها نشست های فعال را از اکانت مادر حذف میکند. اکانت مادر به اولین لاگینی گفته می شود که برای اولین بار روی گوشی شما حساب کاربری تلگرام شود. این اکانت به عنوان اکانت اصلی از سمت تلگرام شناخته میشود و سایر اکانت هایی که پس از آن در تلگرام لاگین میدهند به عنوان اکانت فرعی شناخته میشوند. برای رفع این مشکل قبل از Terminate کردن، حتما از اکانت مادر وارد شوید و این کار را انجام دهید.

سوالات متفرقه از هک…

سوال : آیا به غیر از روش های بالا، راهی دیگر برای امنیت تلگرام وجود دارد؟
جواب : روش های گفته شده در این مقاله، بروز ترین روش های موجود برای برقراری امنیت تلگرام است. درصورتی که تلگرام در هسته خود بروز رسانی برای امنیت ایجاد کند، این مقاله هم بروز می شود.سوال : هک با مهندسی اجتماعی چیست؟ آیا تلگرام با این روش هک می شود؟
جواب : هک با مهندسی اجتماعی روشی پیچیده و البته راه دور زدن کاربر است. این نوع هک با استفاده از نا آگاهی کاربر، اطلاعات محرمانه را از اون دریافت و از آن اخاذی میکند. اگر کاربران آگاه به این موضوع نباشند به راحتی مورد حمله قرار میگیرند.

هک تلگرام با شماره تلفن – هک تلگرام با ربات

پرسش و پاسخ‌های تلگرامی؛ جواب همه‌ی سوالات راجع‌به تلگرام

سوال: به اینترنت متصل نبودم که دستم خورد و شماره تلفنی رو در یک گروه قرار دادم. چه‌کار میتونم بکنم که وقتی به اینترنت متصل شدم این شماره تلفن برای کسی ارسال نشه؟
جواب: برید به Setting گوشی یا تبلتتون و بعد منوی Apps. حالا تلگرام رو پیدا کنید و انتخابش کنید. تو این منو گزینه Clear data رو انتخاب کنید. حالا دیگه اون شماره پاک شده و ارسال نخواهد شد
تنها چیزی که پیش میاد اینه که وقتی وارد تلگرام بشید باید تنظیمات اولیه برنامه را دوباره انجام بدید

سوال: در کادر جست‌و‌جو هر یوزرنیمی(username) که جستجو می‌کنم هیچ نتیجه‌ای نداره. چرا؟
جواب: این امکان فقط در اوایل ایجاد تلگرام وجود داشت که به اون public search می‌گفتند. متاسفانه یا خوشبختانه چند ماهی هست که تلگرام این قابلیت رو غیر‌فعال کرده و شما در کادر جست‌و‌جو فقط می‌تونید بین لیست مخاطبانتون جستجو کنید.

سوال: سلام اگه کسی رو تو تلگرام بلاک کرده باشیم چطور میتونیم از بلاک خارجش کنیم؟
جواب: منو رو انتخاب کنید. بعد Settings و بعد از اون Privacy and Security رو انتخاب کنید.
اولین گزینه Blocked Users هست که می‌تونید هر کسی رو که خواستی آنبلاک کنید

سوال: آیدی(username) کسی را دارم. آیا میتونم با استفاده از آیدی با او ارتباط برقرار کنم.
جواب: بله. مرورگر گوشی رو باز کنید و آدرس telegram.me/id رو وارد کنید و به جای id، آیدی شخص مورد نظر رو وارد کنید. حالا احتمالا اپلیکیشن تلگرام خود به خود باز خواهد شد و به صفحه‌ی گفت‌گو با شخص مورد نظر هدایت خواهید شد.
روش دوم این‌که ابتدای نام کاربری شخص مورد نظر یک علامت @ قرار بدید و بعد یوزر نیم رو بنویسید. مثلا Michael@ و این رو برای خودتون در تلگرام ارسال ارسال کنید. مشاهده می‌کنید که به صورت لینک درخواهد اومد. حالا انتخابش کنید تا وارد صفحه چت بشید.

سوال: با سلام.اگه کسی را در تلگرام بلاک کنیم آیا زمانی که عکس جدید برای پروفایلمون بگذاریم اون میبینه؟
جواب: خیر.

سوال:من اشتباهی یکی از دوستام رو خذف کردم.هر کاری کردم نتونستم دوباره این دوستم رو ادد کنم. آیا راهی داره؟
جواب: اگه دوستتون تو لیست Contactهای گوشی باشه تو لیست تلگرام شما هم خواهد بود.

سوال: ببخشید نمیتونیم کسایی رو که اکانت مارو اَد کردن، ببینیم!؟؟
جواب: خیر

سوال: آیا در گروه‌های تلگرام کسی می‌تواند شماره‌ی ما را ببینید؟
جواب: غریبه‌ها خیر. فقط اگر دوستانتان که شماره‌ی شما را دارند در گروه عضو باشند، آن‌ها شماره‌ی شما را می‌بینند.

سوال: اگه با استفاده از یوزرنیم کسی رو سرچ کنیم که شمارشو نداریم و صفحه چتش باز بشه، طرف میفهمه؟؟؟؟ یعنی اگه مثلا من یوزرنیم داشته باشم میتونم بفهمم کیا با استفاده از یوزرنیم سرچم میکنن؟
جواب: خیر. تا وقتی که پیامی رد و بدل نشده باشه.

سوال: سلام اصلا امکانش وجود نداره ک نه یوزر نیم کسیو داشته باشیم ن شمارشو و توى تلگرام پیداش کنیم؟!
جواب: خیر

سوال: سلام،ممنون از توضیحات خوبتون،اگه کسی مارو بلاک کرده باشه ما چطور میتونیم با اون ارتباط برقرار کنیم؟
جواب: قابلیت بلاک کردن دقیقا برای این ایجاد شده که شخص مورد نظر دیگه قادر نباشه با ما ارتباط برقرار کنه. متاسفانه راهی وجود نداره

سوال: سلام من میخواهم یکی از اشخاص گروه را سیو کنم ولی نمیشه تو چیکار کنم
جواب: چنین قابلیتی وجود نداره. فقط می‌تونید به اون‌ها پیام بدید.

سوال: آیا امکان داره چند نفر یک یوزر نیم داشته باشند؟
جواب: خیر. نام‌کاربری برای هر فرد مختص همون فرد هست.

سوال: سلام چه جوری میشه از طریق لینک وارد گروه شد
جواب: لینک عضویت رو باید از ادمین گروه بگیرید.

سوال: سلام اگه من شماره شخصی رو داشته باشم اما اون شخص شماره من رو نداشته باشه و بخوام توی تلگرام باهاش چت کنم ایا اون شخص میتونه شماره من رو پیدا کنه؟من نمیخوام شماره من رو داشته باشه امکانش هست؟
جواب: خیر. در چنین حالتی ایشون هم شماره شما رو خواهد دید.

سوال: سلام من با کامپیوتر میرم تلگرام شماره رفیقمو دارم اما نمیدونم چیجوری اد کنمش؟؟؟؟؟؟؟
جواب: هک تلگرام با شماره تلفن

سوال: سلام من ی گروه هنری تلگرام ساختم اما اعضای گروه چهار نفر هست فعلا چطور میتونم اعضای بیشتری داشته باشیم
جواب: میتونید از مطلب زیر استفاده کنید. آدرس سایتی رو قرار دادم که میتونید کانالتون رو داخلش ثبت کنید.

سوال: سلام من باایدی یک نفروپیداکردم میخوام بدونم چجوری به مخاطبهای تلگرامم اضافش کنم؟؟
جواب: فقط میتونید باهاش چت کنید. نمیتونید به مخاطبین اضافه کنید

سوال: سلام بعد از دیلت اکانت بازم میشه گروه هایی که قبلا عضو بودم رو پیدا کنم
جواب: سلام. خیر
البته میتونید با یکی از اعضای گروه هماهنگ کنید و بهش بگید بعدا دوباره شما رو اد کنه

سوال: میشه فهمید کیا دارن پروفایل مارو میبینن؟
جواب: خیر

سوال: یه نفر توی تلگرام به من پی ام داده ولی شماره تلفنش نمی افته ناشناسه چطوری می تونم شماره این شخص را پیدا کنم؟
جواب: سلام. وقتی شماره ی اون شخص نمیفته یعنی شماره شمارو نداره. و در این حالت شما هم نمیتونید شمارشو ببینید.

سوال: سلام چطور میشه کاری کرد که وقتی کسی شماره منو تو دفتر تلفن گوشیش سیو کرده نتونه منو به طور خودکار تو تلگرام اد کنه ( میخوام نفهمه که من رو تبلتم تلگرام دارم )؟ راهی هست؟
جواب: سلام. نه خیر راهی نیست. مگر اینکه یک سیمکارت دیگه تهیه کنید که کسی اون شماره رو نداشته باشه و با اون سیمکارت تلگرام رو فعال کنید.

سوال: سلام,من بیشتر از دویست نفر از مخاطبهای دفترچه تلفنمو نمیتونم وارد کانال کنم ,راه حلی داره که همه مخاطب هامو وارد کانال کنم؟
جواب: دوست عزیز لینک کانالتون رو برای مخاطباتون بفرستید، اون ها هم وقتی لینک رو بزنن وارد کانال میشن و فقط کافیه گزینه Join رو بزنن. کانال و روبات همه به همین صورت هست که یه علامت @ قبل از اسم کانال یا روبات میزارید و اونو تو تلگرام برای هر کس که خواستید میفرستید. مثلا اسم کانال سایت ما رو باید به صورت chejoori@ وارد کنید و برای هر کسی که خواستید در تلگرام ارسال کنید.

سوال: وقتی توی کانال میرم هیچ چیزی به نام Join نداره. من چطوری میتونم عضو کانال ها شم لطفا جواب بدین.
جواب: احتمالا ورژن تلگرامی که استفاده می‌کنید قدیمی است. باید از ورژن ۳.۲ به بالا استفاده کنید.

سوال: امکان اینکه ینفر با کامپیوتر تلگرام گوشی رو کنترل کنه هست
چطور میشه این فرایند رو غیر فعال کرد ؟
جواب: به این مطلب مراجعه کنید: چه‌جوری ممکن است اکانت تلگرام من هک شود

سوال: سلام.در نسخه دسکتاپی چطور میشه سکرت چت انجام داد.هر چی گشتم پیدا نکردم
جواب: این امکان تا این لحظه قرار داده نشده

سوال: سلام،چه جوری میشه یک نفر را از روی گزینه سکرت چت برداریم!؟
جواب: از داخل همون سکرت چت،‌ منوی سمت راست بالا رو انتخاب کنید و delete chat رو بزنید

سوال: عضو کانالی بودم که امروز فهمیدم دیگه وجود نداره. چه اتفاقی مستونه افتاده باشه؟
جواب: دوست عزیز ممکنه صاحبِ کانال، کانالِ خودش رو حذف کرده باشه و احتمال دیگر هم این که جدیدا خودِ تلگرام اقدام به حذف کانال‌های غیرمجاز کرده. شاید کانالی که شما در اون عضو بودید هم مشمول این قانون شده و از طرف تلگرام حذف شده.

در پایان هم لیست مطالب راجع‌به تلگرام که قبلا در سایت قرار داده شده :

  • چه‌جوری پیام‌ها را در Forward کنم
  • چه‌جوری بفهمم از کسی بلاک شدم
  • چه‌جوری از دانلود شدن اتوماتیک عکس و فیلم در جلوگیری کنم
  • چه‌جوری استیکرهای را با دیگران به اشتراک بگذارم
  • چه‌جوری روی اپلیکیشن تلگرام رمز بگذاریم
  • چه‌جوری در نسخه دسکتاپ مخاطب جدید ایجاد کنیم
  • چه‌جوری ممکن است اکانت من هک شود
  • چه‌جوری مطمئن شویم اکانت ما هک نشده است
  • چه‌جوری کانال‌های را پیدا کنم
  • چه جوری در اپلیکیشن نام مخاطبین را ویرایش کنم
  • چه‌جوری در Channel بسازم
  • چه‌جوری در نظرسنجی ایجاد کنم
  • چه جوری پیام نابودشونده با ارسال کنیم
  • چه‌جوری یک گفت‌و‌گوی محرمانه در آغاز کنیم
  • چه‌جوری اکانت تلگرام را پاک کنم
  • چه‌جوری در تلگرام Username بسازیم
  • چه‌جوری صدای پیام‌های را قطع کنم
  • چه‌جوری پیام‌ها را در Reply کنم
  • بهترین اپلیکیشن‌ها به عنوان جایگزین برای
  • هک تلگرام با شماره تلفن با ربات

هک تلگرام | چگونه تلگرام را هک کنیم؟ | هک تلگرام با ربات

اگر به دنبال روش هک تلگرام هستید و می‌خواهید تلگرام کسی را هک کنید. یا اگر به شما گفته اند که اکات تلگرام شما را هک کرده و قصد اخاذی داشتند. حال به هر دلیل معقول یا غیر معقولی باید به شما بگویم هک تلگرام غیر ممکن است. عملا هیچ ربات هک تلگرامی نوشته نشده است. بهتر است بگوییم هیچ برنامه نویسی نتوانسته هک تلگرام را انجام دهد. بنابراین به دنبال جدیدترین روش هک تلگرام فضای وب را زیر و رو نکنید. اگر قرار بود هک تلگرام را با استفاده از آموزش تصویری هک تلگرام بیاموزید که دیگر امنیت در فضای مجازی معنایی نداشت! بنابراین به شما اطمینان می‌دهم که هک تلگرام با آیدی، هک تلگرام با شماره تلفن یا حتی برنامه هک تلگرام plc غیر ممکن است. در ضمن هیچ برنامه هک تلگرام برای گوشی اندروید نوشته نشده است. اما…

اما شما می‌توانید خودتان اجازه دسترسی به شخص دیگری را بدهید. خودتان تصمیم بگیرید که فرد دیگری به تلگرام گوشی شما دسترسی داشته باشد. گاهی اوقات این موضوع به دلیل عدم دانش و آموزش تحت عنوان هک تلگرام برداشت می‌شود. ما در این آموزش تصویری هک تلگرام را به شما آموزش نمی‌دهیم بلکه، مقابله و پیشگیری از دسترسی به تلگرام را به شما آموزش می‌هیم. با ما همراه باشید تا تلگرام خود را ایمن سازید و اصطلاحا از هک تلگرام خود جلوگیری کنید.

هک کردن تلگرام چگونه ممکن است؟

همان گونه که گفتیم هک کردن تلگرام عملا غیر ممکن است و افرادی که تحت عنوان هکر تلگرام از شما پول مطالبه می‌کنند. تا به شما نحوه هک کردن تلگرام را آموزش دهند. یا به دروغ به شما می‌گویند که به طریقه هک تلگرام آشنایی دارند. یا حتی می‌گویند هک تلگرام با شماره تلفن انجام می‌دهند. کاملا کذب و دروغ بوده و تنها هدف سو استفاده از افراد بیان می‌شود. 

هک تلگرام خواسته بسیاری از افراد است. افراد با دلایل متفاوت تمایل به هک تلگرام با ایدی یا شماره تلفن را دارند حتی در مواردی به دنبال ربات هک تلگرام هستند، اما نکته آن است که هک تلگرام مقدور نیست. سالانه تلگرام مسابقه‌هایی برگزار می‌کند و در آن جوایز چند صد هزار دلاری به هکر می‌دهد که بتواند کار هک کردن تلگرام را انجام دهد. حال در این میان برخی وعده هک تلگرام می‌دهند تا بتواند برای خود درآمدی نامشروع ایجاد کنند. هک کردن تلگرام غیر ممکن و مضحک است. حال چه برسد به اینکه ربات هک تلگرام وجود داشته باشد. تا کنون هیچ برنامه نویسی نتوانسته هک تلگرام را انجام دهد.

یعنی هک کردن تلگرام غیر ممکن است؟
یعنی هک کردن تلگرام غیر ممکن است؟

یعنی هک کردن تلگرام غیر ممکن است؟

حال شاید این پرسش را از خودتان بپرسید که واقعا نمی‌شود تلگرام را هک نمود. پاسخ به این پرسش این است که می‌توان به تلگرام شخص دیگری دسترسی داشت اما این به معنی هک تلگرام نیست. زیرا باید خود شخص دارنده اکانت تلگرام به شما اجازه دسترسی بدهد. 

روش‌های هک تلگرام که غیر ممکن است:

  • هک تلگرام با آیدی
  • برنامه هک تلگرام plc
  • هک تلگرام با شماره تلفن 
  • جدیدترین روش هک تلگرام
  • آموزش تصویری هک تلگرام
  • ربات هک تلگرام(بیشتر شبیه به یک شوخی است تا واقعیت!)
  • ربات هک تلگرام واقعی(مگه ربات هک تلگرام غیر واقعی هم داریم؟!)


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا