کنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

هک تلگرام به چه روشی انجام می گردد؟ مذاکره با یک هکر

نفوذ تلگرام به چه روشی انجام میشود؟ هک تلگرام با آیدی هک ربات تلگرام یک برنامه پیام رسانی روسی میباشد که در جمهوری اسلامی ایران هواداران زیادی داشته و تا قبل از فیلترینگ، آمارها نشان از تعداد کاربران ۴۰ میلیونی این پیام رسان در کشور ایران می داد. یکی دلایل محبوبیت تلگرام، علاوه بر امکانات بسیاری که به کاربران خود میدهد، امنیت بالای این پیام رسان میباشد.

این امنیت بالا، سبب شده‌است تا خیال یوزرها از قابلیت هک شدن اطلاعاتشان در این پیام رسان، راحت باشد. (کنترل تلگرام)

ولی با این وجود راهکارهایی برای هک کردن تلگرام موجود است که با استفاده از آنها می اقتدار حساب تلگرام دیگران را هک نمود.

ما به‌دنبال قصد داریم تا ضمن معرفی نحوه های نفوذ تلگرام به معرفی و باز بینی راهکارهای مقابله با آن نیز پرداخته و در‌این رابطه توضیحات جامعی را به شما دوست داران ارائه دهیم.

 بنده برای شما یک ویسی آماده هک تلگرام کردم که استفاده کنید

آیا هک تلگرام قابلیت و امکان پذیر میباشد؟

سوالی که اکثر یوزرها تلگرام درباره با آن شبهه دارند این میباشد که آیا تلگرام هک می گردد؟

و در‌حالتی که قابل هک شدن میباشد، این عمل به چه شیوه ای انجام میگردد؟

در شرایطی‌که کسی می تواند تلگرام را هک نماید، چرا از جایزه ۵۰۰ هزار دلاری که تلگرام برای او‌لین هکری که موفق به نفوذ تلگرام شود، به کار گیری نمی نماید؟

این ها تمامی از جمله سوالاتی میباشد که یوزرها تلگرام در رابطه با امنیت آن، در ذهن دارند و گاها در وب سایت ها و صفحات مختلف، در خصوص آن سخن میزنند.

در صورتی‌که ما بخواهیم به این سولات جواب کوتاه و قانع کننده ای بدهیم، میتوانیم اینگونه بگوییم:

آیا تلگرام هک میگردد؟

 

آری، با استعمال از طریق های مختلف، می شود به حساب تلگرام شخص دیگری وارد شد ولی این روش ها بدون شک به سرورهای اصلی تلگرام مربوط نمیشوند.

نفوذ تلگرام با آیدی چه تفاوتی میان هک حساب تلگرام و هک سرور تلگرام میباشد؟

 

هک سرورهای تلگرام به این معنی میباشد که هکری بتواند به مقر اصلی سرورهای تلگرام نفوذ کرده و هر اطلاعاتی را که بخواهد بتواند بدست آورد.

ولی در هک حساب تلگرام، هدف هکر فردی خاص بوده و می تواند از راه های گوناگون که دربرگیرنده هک تلفن همراه فرد، بدست آوردن پسورد ورود به حساب، مهندسی اجتماعی، تولید برنامه جعلی و بقیه موردها می‌باشد، چیره به انجام این عمل شود.

Telegram Hacked Possible Nation State Attack By Iran min
هک تلگرام و موبایل

جایزه ۵۰۰ هزار دلاری برای هک تلگرام به چه کسی تعلق خواهد گرفت؟

 

پاداش ۵۰۰ هزار دلاری نفوذ تلگرام، به هکری تعلق خواهد گرفت که بتواند با استفاده از ابزارهای مو جود و باگ های مختلف، به سرور اصلی تلگرام نفوذ کرده و دسترسی های ورود به سرور را بدست آورد.

 

این بدان معنی میباشد که شما بتوانید به اطلاعات صدها میلیون کاربر تلگرام دسترسی پیدا فرمایید، خیر فقط یک نفر خاص!

 

هک حساب تلگرام از چه شیوه هایی انجام می گردد؟

 

هک اکانت تلگرام به شیوه های مختلفی قابل انجام میباشد که از جمله آنان می شود به استفاده از برنامه هایی که منجر به هک تلفن همراه و دسترسی

به اطلاعات موبایل افراد می‌شود، اشاره کرد.

آیا هک تلگرام، تنها با داشتن شماره شخص قابل اجرا میباشد؟

 

نه، به هیچ وجه چنین امری قابلیت و امکان پذیر وجود ندارد. فقط روش هک تلگرام با به کارگیری از شماره گوشی، همان روش نفوذ به سرورهای اصلی تلگرام میباشد

که امری بسیار دشوار و پیچیده میباشد.

 

آیا برنامه ای برای نفوذ تلگرام با ربات موجود است؟

 

آری، برنامه های مختلفی وجود دارند که میتوانند اطلاعات تلگرام دیگر افراد را بدست آورده و به مقصدهای دیگری ارسال نمایند. این برنامه ها با به کار گیری از اطلاعات ذخیره گردیده تلگرام در موبایل شخص یا این که با استفاده از روش خواندن نوتیفیکیشن های تلگرام عمل میکنند که عمدتا روی تلفن همراه هدف باید نصب شوند.

 

این مورد ها از جمله متداول ترین سوالاتی هستند که بین کاربران تلگرام وجود داشته و گاها در وبسایت ها یا این که کانال های مرتبط، پرسیده میگردند. حالا با توجه به جمیع نکاتی که به آن‌ها اشاره شد، به ادامه مقاله خوا‌هیم پرداخت و نکات دیگری را در رابطه با زمینه هک تلگرام عنوان خوا هیم نمود.

یکی از ساده ترین روش ها برای نفوذ تلگرام، دور زدن سیستم احراز هویت اکانت ها می‌باشد.

 

انواع شیوه های هک تلگرام – نفوذ تلگرام با ربات

همان گونه که اشاره شد، شیوه های مختلفی برای هک تلگرام و دور زدن شیوه های احراز هویت آن موجود هست که ما به ترتیب به معرفی آنها خوا‌هیم پرداخت و از ساده ترین شیوه ها تا پیچیده ترین آن‌ها را مورد بررسی قرار خوا‌هیم داد. هر یک از این شیوه ها، می‌توانند در نهایت منجر به هک شدن حساب تلگرام فرد دیگری گردیده و داده ها آن فرد را در اختیار شما قرار دهند. بایستی توجه داشته باشید که در تمامی این شیوه ها، شما نیاز دارید تا تلفن همراه شخص مورد نظر را برای دقایقی در اختیار داشته باشید. در غیر اینصورت پیروز به هک آن نخواهید شد و نمی توانید اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورید.

اما یک شیوه پیچیده و مختص دیگری نیز برای نفوذ تلگرام موجود است که بدون نیاز به در اختیار داشتن تلفن همراه هدف، می توان اقدام به استفاده از آن نمود. می بایست در نظر داشته باشید که‌این شیوه نیز نیازمند این میباشد که حتما برنامه ای مختص را روی موبایل هدف نصب و اجرا فرمائید. برای نصب برنامه هک مورد نظر خود روی تلفن همراه هدف، باید با استفاده از روش های مهندسی اجتماعی، فرد مورد نظر را مجاب نمایید که برنامه مورد نظر را روی گوشی خود نصب نماید. به این ترتیب می‌توانید بدون در اختیار داشتن موبایل هدف، به تلگرام آن نفوذ فرمایید.

هک تلگرام با شماره تلفن

تلگرام و واتس اپ هر دو با داشتن قابلیت پیام رسانی رمزنگاری شده به طور پیش فرض، جز امن ترین اپلیکیشن های ارتباطی میان کاربران اینترنت محسوب می شوند. اما گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی امنیت این دو اپلیکیشن را به خطر بیندازند؛ مشکلاتی که ممکن است از خود اپ نبوده و عوامل دیگری آنها را به وجود آورده باشند.

یکی از این مشکلات، باگ های موجود در (SS7 (Signaling System 7 هستند؛ شبکه جهانی اپراتورهای موبایل که مثل یک هاب مرکزی برای برقراری ارتباط میان کل دنیا عمل می کند.

سالهاست که همگان به نقص های امنیتی و آسیب پذیری SS7 واقف هستند، از دولت ها گرفته تا شبکه های مخابراتی و صد البته هکرها. متأسفانه مشکل آسیب پذیری امنیتی SS7 مشکلی نیست که به سادگی بتوان آن را رفع کرد، به همین خاطر هکرها و افراد سودجو می توانند از این رخنه برای نفوذ به اپلیکیشن های چت امنی همچون تلگرام و واتس اپ استفاده کنند.

حالا هکر کنترل کامل حساب کاربری را در دست گرفته و می تواند به ارسال و دریافت پیام از طریق این دو اپ اقدام کند. این موضوع برای کاربران می تواند خطری جدی محسوب شود، چرا که شخص هکر با انجام این کار عملا در سرورهای هک تلگرام با شماره تلفن و واتس اپ به عنوان صاحب اصلی حساب کاربری شناخته خواهد شد، بدون آنکه تلاشی برای شکستن پروتوکل های رمزنگاری دو اپلیکیشن کرده باشد.

هک با استفاده از کد ۵ رقمی

ساده ترین شیوه هک تلگرام، استفاده از کد پنج رقمی تایید هویت آن هست. شما هنگامی که در تلگرام نام نویسی میکنید، بعد از وارد کردن شماره موبایلتان، یک کد ۵ رقمی به موبایل شما ارسال می گردد که برای فعال سازی حساب، نیاز میباشد که این کد پنج رقمی را در تلگرام خود وارد نمائید. اگر فرد دیگری، این کد را به نحوی دریافت کند و با شماره موبایل شما، اقدام به نام نویسی در تلگرام نماید، می تواند با استفاده از موبایل خودش به حساب تلگرام شما متصل گردیده و به نوعی به حساب شما نفوذ نماید.

این روش مستلزم این میباشد که سرعت عمل خوبی داشته باشید و بتوانید کد پنج رقمی ارسال گردیده به تلفن همراه هدف را بخوانید. بعداز آن می‌توانید این کد پنج رقمی را در موبایل خود وارد کرده و سپس به حساب تلگرام فرد متبوع وارد گردید. اما نام این شیوه را نمی توان هک گذاشت. این روش صرفا یک شیوه دور زدن شیوه احراز هویت تلگرام میباشد که در‌حالتی که شخص هدف، تایید دو مرحله ای تلگرام خود را فعال کرده‌باشد، دیگر نمی توان با استفاده از این شیوه به تلگرام او نفوذ کرد.

هک با استفاده از نرم افزار کنترل گوشی همسر تلگرام

SPY24 یک برنامه نظارتی و مراقبتی برای فرزندان میباشد که در صورت نصب موفقیت آمیز روی گوشی مورد نظر، میتواند علاوه بر این که کنترل کاملی از موبایل را به شما بدهد، اطلاعات تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و بقیه شبکه های اجتماعی را نیز در دست قرار دهد. برنامهspy24 تنها نیاز دارد که روی گوشی هدف نصب شود و نیازی به انجام مراحل نصب روی موبایل شما ندارد. برای کار با این برنامه، فقط کافی میباشد از روش آموزش های ارائه گردیده در وبسایت و راهنمایی های پشتیبانی، این برنامه را روی موبایل فرزند خود نصب کرده و تمامی اطلاعات آن را در اختیار داشته باشید.

برنامه spy24 یک نرم افزار کنترل گوشی همسر در فضای مجازی میباشد که امکاناتی همچون قابلیت نظارت بر پیام های تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، اسنپ چت، فیسبوک، لاین، اسکایپ و بقیه شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی را دارد. علاوه بر این موردها، قابلیت و امکان ردیابی و اگاهی از موقعیت فرد نیز در این برنامه گنجانده شده‌است. همینطور در‌این برنامه میتوانید امکان خواندن پیامک ها، مشاهده مخاطبین، لیست تماس ها و سایر مورد ها را نیز در اختیار داشته باشید.

نکته مهم در برنامه spy24 این میباشد که‌این برنامه بعد از نصب مخفی شده و فرزند شما به هیچ وجه متوجه نخواهد شد که برنامه ای برای کنترل او در فضای مجازی، روی تلفن همراهش نصب شده‌است. به این ترتیب شما می‌توانید بدون اینکه نگران عکس العمل منفی در مقابل نصب این برنامه باشید، به در اختیار گرفتن او بپردازید. این برنامه فقط برای اشخاص زیر هجده سال طراحی شده‌است و استفاده از آن برای افراد دیگر، صرفا با رضایت خود فرد قابل اجرا میباشد.

برنامه spy24 راهکاری مطمئن برای کنترل پیام ها و گوشی افراد است.

نرم افزار جاسوسی

هک با استفاده از مهندسی اجتماعی هک تلگرام با آیدی

یکی دیگر از شیوه های هک تلگرام ، استفاده از روش های مهندسی اجتماعی برای بدست آوردن اطلاعات اکانت تلگرام است. در این روش، هکر با اعتماد سازی، سعی می کند تا اطلاعاتی را نظیر پسورد ورود به تلگرام و رمز عبور دو مرحله ای را از شما دریافت کند. سپس با استفاده از این روش، اقدام به هک کردن اکانت شما می کند. علاوه بر این، هکر می تواند یک برنامه مخرب که وظیفه اش ارسال پیام های تلگرام به مقصد دیگری است را روی تلفن همراه شما نصب کند و با استفاده از آن برنامه، تلگرام شما را هک کند.

هکر ابتدا یک برنامه مخرب را با استفاده از اکسپلویت نویسی و رت، می سازد و آن را در صفحه خودش قرار داده و یا برای کسی که قصد دارد هک کند، ارسال می کند. سپس شروع به اعتماد سازی کرده و کاربر را مجاب می کند تا روی لینک برنامه کلیک کرده و آن را روی تلفن همراه خودش نصب کند. در پایان نیز برنامه مخفی خواهد شد و فرد هک شده متوجه نمی شود که چه اتفاقی برای او افتاده است.

هکر می تواند با استفاده از برنامه های مخرب، به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند

روش های جلوگیری از هک تلگرام با آیدی

اما برای اینکه گوشی شما به سادگی هک نشود و اطلاعات مهم شما نظیر پیام های تلگرامتان مورد دسترسی غیر مجاز قرار نگیرد، لازم است که یک سری دستورالعمل های خاصی را دنبال کنید. ما در گذشته روش های جلوگیری از هک را به طور مفصل بازگو کرده و در اینجا تنها به بیان خلاصه وار آن ها خواهیم پرداخت. با این وجود اگر مایل به مطالعه مباحث بیشتری در این زمینه هستید، پیشنهاد می کنیم به لینک مشخص شده در بالا، رجوع کنید.

  • فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای تلگرام
  • قرار دادن یک رمز عبور برای باز کردن تلگرام در گوشی
  • در اختیار دیگران قرار ندادن گوشی
  • عدم کلیک روی لینک های آلوده و مشکوک
  • عدم نصب برنامه های مختلف از منابع غیر معتبر (سعی کنید برنامه های مورد نیاز خود را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید)
  • عدم افشا کردن رمز عبور خود به دیگران
  • نصب آنتی ویروس های معتبر و بروز رسانی شده روی تلفن همراه خود
  • توجه به میزان مصرف باتری، مصرف دیتا و عملکرد گوشی در هنگامی که مشکوک به هک شدن هستید
  • نفوذ تلگرام با آیدی
  • هک تلگرام به چه روشی انجام می شود؟

با استفاده از این روش ها، تا حدود زیادی می توانید از احتمال هک شدن تلگرامتان بکاهید که ما به شما پیشنهاد می کنیم همه این دستورالعمل ها را انجام دهید تا از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

روشهای نفوذ تلگرام | گفتگو با یک هکر – این روز ها ممکن است پیامکی با مضمون اطمینان یابی از عدم خیانت همسر یا دوست خود نسبت به شما برایتان ارسال شده باشد. واکنش شما در این مورد چیست؟ آیا به این پیامک ها اعتماد می کنید؟

به گزارش ایسکانیوز، این پیامک ها سعی دارند شما را ترغیب کنند تا درمقابل پرداخت مبلغی ، همسر یا دوست خود را کنترل کنید. این افراد ادعا می کنند که با ترفند ها و برنامه های مختلف توانایی دسترسی به تلفن همراه و اپلیکیشن های مختلف از جمله تلگرام، لاین و اینیستاگرام طرف مقابل شما را دارند. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟

امیر یکی از هکرهای تلگرام است. او در این باره می گوید: به طور کلی نفوذ تلگرام در صورتی ممکن است که فرد به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشد. اما به طور کلی هک به دو روش امکان پذیر است؛ روشی که میان هکران به مهندسی اجتماعی معروف است و به این معنی است که فرد را به گونه ای فریب بدهیم که بتوانیم رمز تلگرام را از او دریافت کنیم.

او ادامه می دهد: در این روش ابتدا هکر تصویر اکانتش را لوگوی تلگرام قرار می دهد. همچنین نام کاربری اش را به نام تلگرام تغییر می دهد. سپس پیامی حاوی متن زیر برای شخص مورد نظر با این مضمون ارسال می کند:«اکانت تلگرام شما طی ۲۴ ساعت آینده مسدود خواهد شد. برای جلوگیری از مسدود شدن حساب کاربریتان، کد ارسال شده توسط اکانت دیگر تلگرام (یا ربات تلگرام) را برای ما ارسال کنید.»

این هکر می گوید: برخی از هکر ها نیز با استفاده از نرم افزار گوگل ترنسلیت (google translate) متن را به انگلیسی برگردانده و ارسال می کنند تا قربانی شک نکند. در همین حین هکر با استفاده از نسخه تلگرام desktop شماره فرد مورد نظر را وارد می کند و کد برای تلگرام طعمه ارسال می شود. او نیز بی خبر از همه جا برای اینکه از مسدود شدن حساب خود جلوگیری کند کد ۵ رقمی را برای هکر ارسال می کند.

امیر با اشاره به راهکاری ساده برای جلوگیری از این نوع هک می گوید: برای اطمینان بیشتر و عدم دسترسی افراد سودجو به اکانت تلگرام خود، می توانید یک کد شخصی بر روی حساب کاربریتان بگذارید. ابتدا به setting تلگرام مراجعه کرده و privacy and security را باز کنید . سپس در بخش security ، قسمت two-step verification یک پسورد شخصی وارد کنید. در این صورت اگر هم ناخواسته کد را در اختیار هکر قرار دهید، او بدون اطلاع از پسورد شما نمی تواند به تلگرام تان دسترسی داشته باشد.

او درباره روش دوم می گوید: روش دوم “رات” نام دارد. رات ها (Rat) ترکیبی از کیلاگرها و Remote Connectio- هستند که به وسیله آن سیستم قربانی به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. رات در واقع ویروسی است که به هکر این امکان را می دهد تا اطلاعات گوشی هوشمند را مشاهده و آن را از مکان دیگر کنترل کند. عموما نرم افزاری که این سایت از آن برای هک تلگرام قربانی استفاده می کند شامل همین رات‌ها یا ویروس هاست که باید بر روی گوشی قربانی نصب شود .

این هکر درباره سایت های تبلیغاتی در زمینه هک می گوید: اگر به سایت های تبلیغاتی در زمینه هک تلفن های هوشمند مراجعه کرده باشید در می یابید هکر ها در قبال پرداخت مبلغی مشخص ،چند روش را پیش روی شما قرار می دهند. برخی از افراد فکر می کنند در ازای پرداخت این مبلغ می توانند برنامه ای دریافت کنند و بتوانند به سرعت تلفن همراه طرف مقابلشان را هک کنند امادر حقیقت باید یک سری فرآیند ها و روش ها را انجام دهند که در نهایت شامل یکی از این دو روش می شود.

امیر ادامه می دهد: در صورتی برنامه تلگرام واقعا هک می شود که فردی بتواند سرور سایت تلگرام را هک کند. در این صورت فرد می تواند به راحتی به اطلاعات اکانت تمامی کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد.البته رمز نگاری تلگرام قابل شکستن نیست تاجایی که یکی از مؤسسان تلگرام مدتی پیش اعلام کرد اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند ۲۰۰ هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.

او در پایان می گوید: البته راه های دیگری نیز برای دسترسی به تلگرام افراد وجود دارد که حرفه ای تر است و کمتر کسی به آن پرداخته است. تلفن های همراه یک سری سریال دوازده یا شانزده رقمی دارد.اگر بتوانید این کد را از تلفن همراه قربانی به دست آورید و در یک برنامه خاص وارد کنید میتوانید به تلگرام او دسترسی داشته باشید. ولی تعداد انگشت شماری هستند که می توانند این سریال را بدون اینکه گوشی بسوزد از آن استخراج کنند.

برنامه spy24راهکاری مطمئن برای کنترل پیام ها و موبایل افراد میباشد.

هک با استفاده از مهندسی اجتماعی برنامه هک تلگرام

یکی‌از دیگر از راه‌های برنامه هک تلگرام ، استفاده از طریق های مهندسی اجتماعی برای بدست آوردن اطلاعات حساب تلگرام میباشد. درین شیوه، هکر با اعتماد سازی، تلاش میکند تا اطلاعاتی را نظیر پسورد ورود به تلگرام و رمز عبور دو مرحله ای را از شما دریافت نماید. سپس با استفاده از این نحوه، اقدام به هک کردن حساب شما می‌کند. علاوه بر این، هکر می‌تواند یک برنامه مخرب که وظیفه اش ارسال پیام های تلگرام به مقصد دیگری میباشد را روی موبایل شما نصب نماید و با استفاده از آن برنامه هک تلگرام شما‌را هک نماید.

هکر در آغاز یک برنامه مخرب را با استفاده از اکسپلویت نویسی و رت، می سازد و آن را در صفحه خودش قرار داده و یا این که برای کسی که قصد دارد هک نماید، ارسال می نماید. سپس آغاز به اعتماد سازی کرده و کاربر را مجاب میکند تا روی لینک برنامه کلیک کرده و آن را روی موبایل خودش نصب نماید. در پایان نیز برنامه مخفی خواهد شد و فرد هک گردیده متوجه نمی‌شود که چه اتفاقی برای او افتاده میباشد.

هکر می‌تواند با استفاده از برنامه های مخرب، به داده ها شما دسترسی پیدا نماید

البته برای اینکه تلفن همراه شما به سادگی هک نشود و اطلاعات مهم شما نظیر پیام های تلگرامتان مورد دسترسی غیر مجاز قرار نگیرد، لازم میباشد که یک سری دستورالعمل های خاصی را دنبال فرمایید. ما در گذشته شیوه های جلوگیری از هک را به طور مفصل بازگو کرده و در اینجا فقط به بیان خلاصه وار آنان خوا‌هیم پرداخت. با این وجود اگر مایل به مطالعه مباحث بیشتری در این زمینه میباشید، پیشنهاد میکنیم به لینک مشخص شده در بالا، مراجعه نمایید.

  1. فعال سازی تایید هویت دو مرحله ای تلگرام
  2. قرار دادن یک رمز عبور برای باز کردن تلگرام در تلفن همراه
  3. در اختیار دیگران قرار ندادن تلفن همراه
  4. عدم کلیک روی لینک های آلوده و مشکوک
  5. عدم نصب برنامه های مختلف از منابع غیر معتبر (سعی فرمایید برنامه های مورد نیاز خود را از گوگل پلی یا این که اپ استور دانلود نمایید)
  6. عدم افشا کردن رمز عبور خود به دیگران
  7. نصب آنتی ویروس های معتبر و بروز رسانی گردیده روی گوشی خود
  8. توجه به میزان مصرف باتری، مصرف دیتا و کارایی تلفن همراه در هنگامی که مشکوک به هک شدن می باشید
  9. هک تلگرام با آیدی
  10. نفوذ تلگرام به چه روشی انجام میگردد؟

دانلود برنامه هک گوشی رایگان

چگونه می‌توان تلگرام کسی را هک کرد؟

با استفاده از این شیوه ها، تا حدود زیادی میتوانید از احتمال هک شدن تلگرامتان بکاهید که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم همه این دستورالعمل ها را انجام دهید تا از اطلاعات شخصی خود نگهداری نمایید.

روشهای هک تلگرام | گفتگو با یک هکر – این روز ها ممکن میباشد پیامکی با مضمون اطمینان یابی از عدم خیانت همسر یا دوست خود نسبت به شما برایتان ارسال گردیده باشد. واکنش شما در این زمینه چیست؟ آیا به این پیامک ها اعتماد می‌کنید؟

به گزارش ایسکانیوز، این پیامک ها سعی دارند شمارا ترغیب نمایند تا درمقابل پرداخت مبلغی ، همسر یا این که دوست خود را کنترل نمایید. این افراد ادعا می‌کنند که با ترفند ها و برنامه های مختلف توانایی دسترسی به موبایل و اپلیکیشن های مختلف از جمله تلگرام، لاین و اینیستاگرام طرف مقابل شما‌را دارند. اما آیا چنین چیزی ممکن میباشد؟

امیر یک کدام از هکرهای تلگرام میباشد. وی در این باره میگوید: به صورت کلی هک تلگرام در‌صورتی‌که ممکن میباشد که فرد به تلفن همراه طرف مقابل دسترسی داشته باشد. اما به طور کلی هک به دو شیوه امکان پذیر میباشد؛ روشی که میان هکران به مهندسی اجتماعی مشهور میباشد و به‌این معنا میباشد که فرد را به گونه ای فریب بدهیم که بتوانیم رمز تلگرام را از او دریافت کنیم.

او ادامه میدهد: در‌این روش ابتدا هکر تصویر اکانتش را لوگوی تلگرام قرار میدهد. همینطور اسم کاربری اش را به اسم تلگرام تغییر میدهد. سپس پیامی حاوی متن زیر برای فرد مورد نظر با این مضمون ارسال میکند:«اکانت تلگرام شما طی ۲۴ ساعت آینده مسدود خواهد شد. برای جلوگیری از مسدود شدن اکانت کاربریتان، کد ارسال گردیده توسط حساب دیگر تلگرام (یا این که ربات تلگرام) را برای ما ارسال نمایید.»

این هکر میگوید: برخی از هکر ها نیز با استفاده از اپلیکیشن گوگل ترنسلیت (google translate) متن را به انگلیسی برگردانده و ارسال می نمایند تا قربانی شک نکند. در همین حین هکر با استفاده از ورژن تلگرام desktop شماره شخص مورد نظر را وارد میکند و کد برای تلگرام طعمه ارسال میشود. او نیز بی خبر از همه جا برای اینکه از مسدود شدن اکانت خود جلوگیری نماید کد ۵ رقمی را برای هکر ارسال میکند.

امیر با اشاره به راهکاری ساده برای جلوگیری از این نوع هک میگوید: برای اطمینان بیشتر و عدم دسترسی افراد سودجو به حساب تلگرام خود، میتوانید یک کد شخصی بر روی اکانت کاربریتان بگذارید. ابتدا به setting تلگرام مراجعه کرده و privacy and security را باز نمایید . سپس در بخش security ، قسمت two-step verification یک پسورد شخصی وارد نمایید. در این صورت اگر هم ناخواسته کد را در اختیار هکر قرار دهید، او بدون اطلاع از پسورد شما نمی تواند به تلگرام تان دسترسی داشته باشد.

او درباره شیوه دوم می‌گوید: شیوه دوم “رات” اسم دارد. رات ها (Rat) ترکیبی از کیلاگرها و Remote Connectio- می باشند که به وسیله آن سیستم قربانی به طور کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. رات در واقع ویروسی میباشد که به هکر این قابلیت و امکان را می‌دهد تا اطلاعات تلفن همراه هوشمند را مشاهده و آن را از مکان دیگر کنترل نماید. عموما نرم افزاری که‌این وبسایت از آن برای هک تلگرام قربانی استفاده می‌کند شامل همین رات‌ها یا این که ویروس هاست که باید بر روی موبایل قربانی نصب شود .

این هکر در رابطه وب سایت های تبلیغاتی در زمینه هک می‌گوید: در شرایطی‌که به وبسایت های تبلیغاتی در زمینه هک تلفن های هوشمند مراجعه کرده باشید در مییابید هکر ها در قبال پرداخت مبلغی مشخص ،چند روش را پیش روی شما قرار می‌دهند. برخی از افراد فکر می کنند در ازای پرداخت این مبلغ می‌توانند برنامه ای دریافت نمایند و بتوانند به سرعت موبایل طرف مقابلشان را هک نمایند امادر حقیقت باید یک سری فرآیند ها و شیوه ها را انجام دهند که در نهایت شامل یکی این دو روش میگردد.

امیر ادامه میدهد: در صورتی برنامه تلگرام واقعا هک میشود که فردی بتواند سرور وب سایت تلگرام را هک نماید. در این حالت شخص قادر است به راحتی به اطلاعات حساب تمامی یوزرها تلگرام دسترسی داشته باشد.البته رمز نگاری تلگرام قابل شکستن نیست تاجایی که یکی‌از مؤسسان تلگرام مدتی پیش اعلام‌کرد در‌صورتی‌که کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند ۲۰۰ هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می گردد تا به امروز کسی موفق به بردنش نشده میباشد.

او در آخر میگوید: ولی راه های دیگری نیز برای دسترسی به تلگرام افراد موجود هست که حرفه ای تر میباشد و کمتر کسی به آن پرداخته میباشد. تلفن های همراه یک سری سریال دوازده یا این که شانزده رقمی دارد.اگر بتوانید این کد را از گوشی قربانی به دست آورید و در یک برنامه خاص وارد فرمائید می توانید به تلگرام او دسترسی داشته باشید. ولی تعداد انگشت شماری می باشند که میتوانند این سریال را بدون اینکه تلفن همراه بسوزد از آن استخراج نمایند.

هک تلگرام به چه روشی انجام می گردد؟ مذاکره با یک هکر
هک تلگرام به چه روشی انجام می گردد؟ مذاکره با یک هکر

درباره تلگرام.آیا اصلا تلگرام هک میشه؟

تلگرام یک پیام رسان بسیار معروف هست که هم در ایران و هم در بقیه کشور ها کاربران بسیار زیادی دارد و بسیار فراگیر شده است. تلگرام از لحاظ امنیتی بسیار خوب کار کرده و تا حد زیادی مشکلات امنیتی رو رفع کرده اما باز خطر هک شدن شما وجود دارد. احراز هویت تلگرام بر اساس کدی هست که برروی شماره تلفن شما ارسال میکند و پس از وارد کردن کد میتوانید به اکانت دسترسی پیدا کنید. برای به دست اوردن این کد راه هایی داریم، یکی از این راه ها استفاده از مهندسی اجتماعی هست یعنی ما سعی کنیم با ترفند های مختلف شخص مقابلمون رو گول بزنیم و کد تلگرام رو ازش بگیریم که روشی هست که خیلی استفاده میشه ، روش بعدی هک کردن گوشی هدف و بعد دسترسی به کد تلگرام ، در این روش ما در مرحله اول گوشی هدفمون رو هک میکنیم ( مثلا میایم یک فایل مخرب رو با یک بازی یا برنامه بایند میکنیم و به هدفمون میدیم و از گوشیش دسترسی میگیرم، اموزشش رو توی کانال گذاشتم .)

بعد از هک کردن گوشی ما به اس ام اس ها دسترسی داریم پس کافیه که شماره تلفن رو وارد کنیم و منتظر کد تلگرام باشیم, اما تلگرام از اون جایی که به امنیت کاربراش اهمیت میده اومده و امکان تایید دو مرحله ای اکانت رو گذاشته که شما وقتی کد رو وارد میکنی بعد از وارد کردن کد از شما یک رمز عبور دیگه ای هم برای ورود به اکانت میخواد که ورود به اکانت رو سخت میکنه تا الان که من این مطلب رو مینویسم راهی برای دور زدن تایید دو مرحله ای تلگرام نیومده ( البته روش پابلیک) اما شما میتونید در بخش تایید دو مرحله ای اکانت اون شخص رو ریست کنید که البته تمامی اطلاعات اکانت پاک میشه ولی بعدش میتونید به اکانت اون شخص دسترسی داشته‌باشید و کار های دیگه ای انجام بدید (شما میتونید جای اون شخص خیلی کار ها بکنید مثل هک کردن دوستانش از طریق اعتمادی که به اون شخص دارن و…)

خیلی وقتا هم ریست کردن اکانت اون شخص باعث از دست رفتن خیلی از اطلاعات اون شخص میشه ( مثلا اگر روی اون اکانت کانال داشته باشه کلا پاک میشه) و میشه از این طریق به اون شخص ضربه زد.دوستان ما در این مطلب راجب هک اکانت های تلگرام صحبت کردیم و گفتیم که چه خطر هایی داره اگر اکانت شما دست یک شخص دیگری بیفته، پس سعی کنید که امنیت خودتون رو بالا ببرید تا به راحتی هک نشید.

روش بعدی که وجود داره و هکر ها استفاده میکنن دزدیدن سشن ها هست (Session Hijacking) به این صورت اتفاق میفته که هکر سشن اکانت تلگرام شما از میدزده و اون سشن رو جایگذاری میکنه با سشن تلگرام خودش و بدون کد و تایید دو مرحله ای به راحتی وارد اکانت میشه (تا امروز روش دزدیدن سشن فقط برروی نسخه ویندوز تلگرام قابل انجام هست و روشی برای دزدیدن سشن در سیستم عامل های دیگه تا به امروز ارایه نشده)

خب تا اینجا با روش های هک شدن اکانت های تلگرام اشنا شدیم حالا ببینیم چطوری میشه کاری کرد که اکانت تلگرام ما به راحتی هک نشه (به سختی هک بشه :))

روشی که اینجا توضیح داده شده یک بسته آموزشی داره که میتونید روی لینک کلیک کنید ببنید من تست کردم 100 درصد عملیه یه ذره نیازه خلاقیت قاطیش کنیم

چگونه از هک تلگرام جلوگیری کنیم؟

حتما حواستون به برنامه ها و بازی های که نصب میکنید باشه (هکر ها میان به برنامه ها و بازی ها  فایل های مخرب وصل میکنن و بعد از نصب و اجرا اون برنامه یا بازی سیستم یا گوشی شما هک میشه و بعد از اون میتونن به تلگرام شما نفوذ کنن که در متن بالا توضیح دادم که چطوری اتفاق میفته) , سعی کنید از جاهای معتبر دانلود کنید (جاهای معتبر هم دیگه معتبر نیست :))

اگر کسی ازتون درخواست کد تلگرام رو کرد به هیچ عنوان در اختیارش نزارید , ممکنه پیامی براتون ارسال بشه که ازتون درخواست کد بکنه به هیچ عنوان کد رو ارسال نکنید چون تلگرام هیچ وقت از شما کد احراز هویت رو نمیخواد.

از تایید دو مرحله ای استفاده کنید(وقتی میخواهید تایید دو مرحله ای رو فعال کنید از شما یک رمز و یک ایمیل میخواد بعد از وارد کردن رمز و ایمیل یک لینک میاد به ایمیلتون که حتما باید روی اون لینک کلیک کنید تا تایید دو مرحله ای فعال بشه در غیر این صورت فعال نمیشه) این باعث میشه که برای ورود به اکانت علاوه بر کد چهار رقمی یه پسورد دیگه ای رو هم شما وارد کنید که این باعث میشه اگر کسی کد چهار رقمی رو بدست اورد نتونه وارد اکانت بشه.

با اجرا نکاتی که گفته شد فقط تا حدی میشه جلوی هک شدن اکانت تلگرام رو گرفت اما اینو همیشه بدونید امنیت هیچ وقت صدردصد نیست و هیچکس نمیتونه امنیت رو تضمین کنه حتی تلگرام !!!……

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا