برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

هک جیمیل با روش های متفاوت و تضمینی

هک جیمیل یکی از روش های متفاوت برای هکر ها می باشد که توانایی دسترسی به جیمیل شما را برای سرقت اطلاعات کامل دارد،زمانی که یک فرد جیمیل شما را هک می کند نه تنها توانایی دریافت اطلاعات موجود در جیمیل شما را دارد بلکه از طریق آن می تواند به دریافت کد ورود به شبکه های اجتماعی شما مانند اینستاگرام یا تلگرام بپردازد.

هک جیمیل :

هک جیمیل تا قبل از طراحی روش مهندسی بسیار سخت بود اما امروزه رایج ترین روش ممکن برای هک جیمیل روش مهندسی می باشد زیرا در کوتاه ترین زمان ممکن پسورد را به دست آورده و می تواند تمامی حساب هایی که شما در طول زمان با استفاده از جیمیل خود استفاده کردید را به دست آورد.

در هک جیمیل با روش مهندسی، هکر باید توانایی جلب اعتماد کاربر را داشته باشد تا رمز عبور را از او دریافت کند البته در این قسمت منظور به ارتباط مستقیم هکر با کاربر نیست بلکه هکر باید از روش های هوشمندانه مانند ساخت یک محتوای ایمیلی استفاده کند.

در این محتوا به کاربر اعلام می شود که یک مشکل جزئی در اکانت ایمیل شما ایجاد شده است و برای رفع این مشکل باید رمز ایمیل خود را در اختیار ما قرار دهید، در صورتی که کاربر به محتوای ایمیل اعتماد کند و رمز خود را در اختیار هکر قرار دهد، هک به اتمام می رسد و هکر می تواند در بازه زمانی کوتاهی تمامی حساب های ایجاد شده شما را دریافت کند.

هک جیمیل

روش های هک جیمیل :

برای هک جیمیل بهترین و راحت ترین روش ممکن، روش مهندسی می باشد اما در بسیاری از مواقع ممکن است روش مهندسی کاربرد نداشته باشد و کاربر پسورد خود را به هیچ عنوان در دسترس هکر قرار ندهد، به همین دلیل ما به شما روش های دیگری را برای هک جیمیل پیشنهاد می کنیم.

1 ــ استفاده از کیلاگر برای هک جیمیل:

کیلاگر نمونه ای از ابزارهای هک است که به صورت برنامه باید روی سیستم کاربر نصب شود، پس از نصب کیلاگر تمامی کاراکتر ها و تمامی اعدادی که کاربر از آنها در صفحه کلید خود استفاده می کند، در برنامه ذخیره می شوند و به شما اطلاع داده می شود که این اعداد برای چه آدرسی و برای چه کاری مورد استفاده قرار گرفته اند.

تنها محدودیت استفاده از این ابزار، دسترسی به سیستم کاربر می باشد زیرا بسیاری از افراد توانایی دسترسی به سیستم کاربر را برای نصب برنامه ندارند.

از خصوصیت های اصلی این برنامه می توان به پنهان شدن آن پس از نصب اشاره کرد، حتی اگر سیستم به یک نرم افزار کار نیز ارجاع داده شود، امکان پیدا کردن برنامه وجود نخواهد داشت.

2 ــ استفاده از تروجان برای هک جیمیل :

تروجان نمونه ای از برنامه های مخرب است ، کاربرد این برنامه بسیار قوی می باشد و در ابتدا خود را به عنوان یک برنامه کاربردی به کاربر معرفی می کند، پس از اینکه کاربر برنامه را نصب کند و شروع به استفاده از آن کند، برنامه فعالیت مخرب خود را شروع کرده و با استفاده از فعال سازی لینک های آلوده سیستم امنیتی ایمیل را از بین می برد تا اطلاعات مورد نیاز را دریافت کند.

از مزیت های این روش برای هک می توان به هک از راه دور اشاره کرد، زیرا برنامه بسیار قوی می باشد و از روشی استفاده می کند که شما نیاز به هیچگونه دسترسی به سیستم کاربر ندارید و همچنین در انتها فعالیت تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند رمز عبور شبکه های اجتماعی ، پیام ها، گروه ها و آدرس ایمیل کاربران را برای شما نمایش می دهد.

هک جیمیل

3 ــ استفاده از لینک های آلوده برای هک جیمیل :

در این روش شما باید توانایی تولید لینک های آلوده را در قالب ایمیل داشته باشید و به آدرس ایمیل کاربر ارسال کنید، در صورتی که کاربر روی هر کدام از این لینک ها کلیک کند در واقع در حال تایید نصب بد افزار ها یا برنامه کیلاگر روی سیستم خود است.

پس از اینکه بد افزار یا کیلاگر روی سیستم نصب شود تمامی سیستم های امنیتی در چند دقیقه تحت کنترل قرار گرفته شده و اطلاعات به راحتی از سیستم دریافت می شوند.

از مزیت های اصلی این روش می توان به ظاهر بدون خطر لینک های ارسال شده اشاره کرد و قابل ذکر است که 60% مواقع کاربر روی لینک کلیک می کند و باعث نصب بد افزار روی سیستم خود می شود.

4 ــ حدس زدن پسورد جیمیل :

شاید عجیب باشد که بگوییم حدود 90% مواقع هک ایمیل از طریق حدس پسورد افراد انجام شده است، بسیاری از کاربران عادت دارند که رمز ایمیل، اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر خود را یکسان بگذارند و معمولا از یک رمز استفاده می کنند، به همین دلیل آشنایان و نزدیکان به راحتی می توانند با حدس رمز آنها هک را بدون هیچگونه خطری انجام دهند.

هک جیمیل

5 ــ هک با دسترسی به دستگاه :

اگر شما به دستگاه شخصی کاربر دسترسی داشته باشید، می توانید از ساده ترین روش هک یعنی دسترسی به رمز عبور جیمیل و وارد شدن به دستگاه او از طریق یک دستگاه دیگر استفاده کنید و تمامی پیام های جیمیل را فرد برای دسترسی به شبکه های اجتماعی فرد مانند اینستاگرام و… در اختیار داشته باشید.

محدودیت این روش بسیار زیاد بوده و تنها برای نزدیکان یک فرد امکان پذیر می باشد، همچنین برای افرادی که از کروم، فایر فروکس استفاده می کنند این روش پاسخگو است زیرا در کروم و فایرفروکس تمامی رمز ها ذخیره شده هستند و به راحتی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

آیا می توانیم از هک حساب کاربری جیمیل خود جلوگیری کنیم؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روش های قوی هک جیمیل امکان جلوگیری از هک بسیار کم می باشد، زیرا شما هر چقدر که عوامل جلوگیری از هک را انجام دهید اگر روی یک لینک آلوده کلیک کنید، هک جیمیل انجام خواهد شد به همین دلیل برای جلوگیری از هک علاوه بر انجام راهکار های زیر باید تمامی حواس خود را روی حفاظت از گوشی همراه خود قرار دهید.

هک جیمیل

روش های هک حساب جیمیل :

1 ــ روی لینک های مشکوک کلیک نکنید:

کلیک کردن روی یک لینک ناشناس می تواند تمامی سیستم شما را تحت کنترل هکر درآورد، به همین دلیل پیشنهاد می شود به هیچ عنوان روی لینک های مشکوک کلیک نکنید و از روش های شناسایی لینک مشکوک استفاده کنید.

2 ــ استفاده از آنتی ویروس:

شما می توانید با استفاده از آنتی ویروس سیستم خود در برابر برنامه های مخرب محافظت کنید، این آنتی ویروس ها باعث می شود تا سیستم امنیتی شما قوی شده و ویروس نتواند دیوار های امنیتی سیستم شما را نابود کند، البته باید در نصب آنتی ویروس ها دقت داشته باشید و تنها آنتی ویروس های معتبر را نصب کنید.

هک جیمیل

3 ــ هر زمان که در ایمیل از شما خواستند تا اطلاعات مهم خود را مانند پسورد ایمیل خود یا پسورد شبکه های اجتماعی خود را ارسال کنید، انجام ندهید زیرا در 60% مواقع این تنها یک تله برای دریافت اطلاعات شما و هک سیستم شما می باشد، برای اطمینان از درست بودن صفحه امنیتی برای ارائه رمز عبور باید مطمئن شوید که آدرس صفحه جعلی نیست و آن را در اینترنت سرچ کنید.

4 ــ سیستم های شخصی خود را مانند لپ تاپ یا گوشی همراه خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد دیگر قرار ندهید، زیرا دسترسی به تمامی اطلاعات شما در صورت دسترسی به دستگاه بسیار آسان می باشد و شما نمی توانید در برابر آن مقاومتی داشته باشید.

5 ــ رمز عبور پیچیده :

رمز عبور شبکه های اجتماعی و ایمیل خود بسیار پیچیده و متفاوت انتخاب کنید تا توسط افراد دیگر و نزدیکان شما قابل حدس زدن نباشد، برای مثال می توانید از کاراکتر به همراه عدد و حروف کوچک به همراه حروف بزرگ استفاده کنید تا حدس زدن آن بسیار سخت شود.

سعی کنید در بازه زمانی هر چند وقت یک بار رمز عبور خود را تغییر دهید تا در صورت اطلاع نزدیکان و آشنایان دوباره رمز عبور شما تغییر پیدا کند.

هک جیمیل

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا