امنیت سایبری (Cyber Security)

هک حساب بانکی با ترموکس

هک حساب بانکی با ترموکس

حساب های بانک یکی از اهداف مورد نظر هکرها بوده هست و خواهد بود . با پیشرفت فناوریها در حوزه بانکداری و تقویت سیستم های ایمنی هکرها نیز خود را مجهز به نرم افزارهای قدرتمند می سازند در این مقاله ما با دو روش  هک حساب بانکی با ترموکس آشنا خواهیم شد.

هک حساب بانکی با ترموکس

بتدا باید در باره ترموکس توضیح مختصری بدهم و سپس در باره هک کردن با آن بپر دازیم . این نرم افزار  یک شبیه ساز لینوکسی بوده  که محیط ترمینال این سیستم عامل را شبیه سازی می کند آنهم به شکلی  فاقد هرگونه ابزار گرافیکی بوده و تمامی دستورات در این برنامه به صورت نوشتاری است  در واقع این نرم افزار برای مبتدیان خوب نیست.

نرم افزار ترموکس دارای خصوصیت منحصر به فردزیادی است که جمله  امکان اجرای پکیج های مخصوص حمله های بروت فورس و هک وسایر حملات به سیستم های شبکه را دارداین قابلیت ها  برای علاقه مندان به مباحث هک و امنیت بسیار جذاب  و آموزنده باشد.

نرم افزار  ترموکس این قابلیت را دارد که  پکیج ها و پروژه های git را اجرا نماید. در نتیجه این توانایی را هم دارد که بتواند پروژه های مربوط به هک و نفوذ پذیری را هم می تواند از git خوانده و اجرا کند. . برای انجام آن  تنها کافی است، آدرس پروژه مورد نظر خود را که قرار است هک کنیم را به صورت دستوری به ترموکس اعلام نماییم تا اپلیکیشن اتوماتیک وار  اقدام به دانلود و آماده سازی آن پکیج جهت اجرا (هک) کند.

هک حساب بانکی با ترموکس  حمله بروت فورس (Brute Force)

 در این نوع حمله به اکانت بانکی شما هکر سعی می کند همانگونه که از اسم این عمل پیدا است با زور وارد اکانت شما بشود و اطلاعات شما را دریافت کرده و مقاصد خودش را عملی کند. در این روش که به شکل های مختلفی صورت می گیرد که با نرم افزار و بدون نرم افزار است گذر واژه های شما مورد حمله قرار می گیرند برای هکرهای مبتدی هم این عمل امکان پذیر است و هکرهای حرفه ای برای بدست آوردن گذر واژهای شما چیزی بیشتر از 6 ثانیه زمان نیاز ندارند و صد البته باید تئضیح داد که این زمان وقتی ممکن است که دریچه های نفوذ را ما با کم کاری و سهل انگاری خودمان باز نگه داریم که ابتدایی ترین آنها تهیه گذرواژه های ساده است. ترموکس این قابلیت را دارد که از آن در این روش برای هکر های حرفه ای ابزار مناسبی برای هک اکانت بانکی قربانی باشد.

هک حساب بانکی با ترموکس  روش فیشینگ

یکی از روش های هک کردن حساب های بانکی استفاده از فیشینگ است در این روش هکر با استفاده از انواع روش ارتباط با قربانی خودش سعی در فریب و به دست آوردن اطلاعات او می کند، هکر می تواند با تهدید و یا ایجاد طمع در قربانی اطلاعات حساب نامبرده را به دست بیاورد در این نوع حمله یک وب سایت جعلی و یا یک درگاه پرداخت جعلی را هکر ایجاد می کند و با ارسال پیامک تماس تلفنی و … قربانی را ترغیب می کند که  از آن درگاه خرید کند و یا اطلاعاتش را برستد بدین وسیله اطلاعات را دزدیده و اقدامات خودش را انجام می دهد.

7278480 484

هک حساب بانکی با ترموکس

 حمله قیشینگ با ابزاری صورت می گیرد یکی از این ابزار در نرم افزار ترموکس وجود داد که ما در اینجا به آن می پردازیم:

Termux یک توزیع لینوکس مانند اوبونتو، مینت و غیره است اما برای پلتفرم اندروید. Termux ترمینال ها را در دستگاه های اندرویدی فعال می کند و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از دستورات لینوکس کارهای مختلفی را انجام دهید. همچنین می توانیم ابزارهای مورد نیاز را با استفاده از دستور apt Termux که مشابه اوبونتو است نصب کنیم.

هک حساب بانکی با ترموکس Zphisher

یک ابزار فیشینگ خودکار با بیش از 30 الگو. این ابزار فقط برای اهداف آموزشی ساخته شده است! نویسنده هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده از این جعبه ابزار نخواهد داشت!

مسئولیت هرگونه اقدام و یا فعالیت مرتبط با Zphisher صرفاً بر عهده شماست. سوء استفاده از این ابزار می تواند منجر به اتهامات جنایی علیه افراد مورد نظر شود. در صورت ایراد اتهام جنایی علیه افرادی که از این ابزار برای نقض قانون سوء استفاده می کنند، مشارکت کنندگان مسئولیتی بر عهده نخواهند داشت.

این جعبه ابزار حاوی موادی است که می تواند برای رسانه های اجتماعی مضر یا خطرناک باشد. قبل از دسترسی، استفاده، یا استفاده نادرست از آن، به قوانین استان/کشور خود مراجعه کنید.

این ابزار فقط برای اهداف آموزشی ساخته شده است. با هر چیزی که در اینجا آمده است سعی نکنید قانون را نقض کنید. اگر قصد شما این است، پس جهنم را از اینجا بیرون کنید!

این فقط “چگونه فیشینگ کار می کند” را نشان می دهد. شما نباید از اطلاعات برای دسترسی غیرمجاز به رسانه های اجتماعی دیگران سوء استفاده کنید. با این حال ممکن است این کار را با مسئولیت خود امتحان کنید.

امکانات

آخرین و به روزترین صفحات ورود به سیستم.

پشتیبانی از URL ماسک

دوستانه مبتدیان

پشتیبانی Docker (خرید شعبه docker-legacy)

چندین گزینه تونل زنی

لوکال هاست

نگروک (با یا بدون هات اسپات)

ابری (جایگزین نگروک)

نصب و راه اندازی

فقط، این مخزن را شبیه سازی کنید –

$ git کلون git://github.com/htr-tech/zphisher.git

به دایرکتوری کلون شده تغییر دهید و zphisher.sh را اجرا کنید –

$ cd zphisher

$ bash zphisher.sh

در اولین راه اندازی، وابستگی ها را نصب می کند و تمام. Zphisher نصب شده است.

روی داکر اجرا کنید

$ docker pull htrtech/zphisher

$ docker اجرا –rm -it htrtech/zphisher

وابستگی ها

Zphisher برای اجرای صحیح به برنامه های زیر نیاز دارد –

php

wget

حلقه

git

هنگامی که Zphisher را برای اولین بار اجرا می کنید، تمام وابستگی ها به طور خودکار نصب می شوند.

پلتفرم پشتیبانی شده: Termux، Ubuntu/Debian/Kali/Parrot، Arch Linux/Manjaro، Fedora

  نرم افزارهای کنترل فرزندان اقدامات فراوانی در حمایت از آنها انجام می دهد یکی از این حمایت ها مراقبت از تماس های فرزندان است منظور از تماس ها انواع روش های ارتباطی اعم از شبکه های اجتماعی پیامک و تماس تلفنی است با کنترل این ارتباطات فرزندانتانمی توانید از آنها در مقابل حمله های فیشینگ مراقبت کنید به طور مثال نرم افزار SPY24یکی از بهترین انواع این نوع نرم افزارها است.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا