بازی ها

هک دنس فری فایر

هک دنس فری فایر

در بازی‌هایی که به‌صورت اکشن ساخته می‌شوند و هدف آن‌ها بقاست، استرس و هیجان بسیار زیادی به بازیکن وارد می‌کنند. در این بازی‌ها، گیمرها همه سعی خود را می‌کند تا به هر نحوی زنده بماند و برنده شود.

مهم‌ترین راه زنده ماندن در فری فایر این است که لوازم و تجهیزات لازم برای دفاع از خود و حمله به دشمن را داشته باشید

همان‌طور که گفتیم، شما با آموزش دریافت جم رایگان واقعی در Free Fire می‌توانید از امکانات وسیعی برخوردار باشید. این جم و الماس‌ها به شما کمک می‌کنند تا کیفیت بازی خود را بالاتر برده و کنترل بیشتری بر آن داشته باشید.

برای اینکه با هک جم رایگان فری فایر (Free Fire) آشنا شوید، بهتر است در ابتدا با خود بازی آشنایی دقیق و کلی داشته باشید تا درک شما نیز از این موضوع افزایش یابد. در ادامه این مقاله، ما به هک دنس در   این بازی محبوب خواهیم پرداخت.

در این بازی محبوب و دوست‌داشتنی، بازیکنان می‌توانند از امکانات متنوعی برخوردار باشند. برای مثال، می‌توانند سلاح برای مبارزه، سپر و هر لوازم که دیگری نیاز داشته باشند را دریافت کنند. البته نحوه دریافت این لوازم کمی پیچیده است و شما باید در طول بازی، مدام در حال جمع کردن الماس باشید.

آیا چیزی به نام هک فری فایر  وجود دارد، آیا هکرها واقعی هستند؟ آره!

از همان ابتدای ساخت بازی، افرادی بودند که سعی می کردند بازی ها راهک کنند تا آنها را به طور آشکار آسان کنند. برخی از این افراد این کار را برای سرگرمی انجام می دادند در حالی که برخی دیگر ممکن است این کار را برای آزار دوستان خود و تمسخر ناآگاهی آنها از موضوع انجام دهند.

گیمرهای مسن‌تر احتمالاً عناوین کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی را به خاطر می‌آورند که توسعه‌دهندگان بازی رمزهای عبور را در خود بازی به عنوان ابزار اشکال‌زدایی، حالت‌های فوق‌العاده آسان یا فقط به عنوان یک حقه جالب  به یاد خواهند آورد. با این حال، بیشتر آن بازی‌ها بازی‌های تک نفره یا تک‌نفره بودند، بنابراین هکر بودن به کسی آسیب نمی‌زند.

در حال حاضر، بیشتر بازی ها چند نفره هستند و تعداد زیادی بازیکن را در خود جای داده اند. تنها یک هکر می تواند روز همه را خراب کند، حتی بازیکنان را عصبانی کند و بازی را ترک کرده و برای همیشه حذف کنند! به همین دلیل، شرکت‌های بازی سالانه میلیون‌ها دلار برای مبارزه با این آفت سرمایه‌گذاری می‌کنند، زیرا از دست دادن بازیکنان به معنای از دست دادن پول است.

خوب، اما در مورد آن هک های فری فایر چطور؟

متأسفانه یک بازی محبوب مانند garena free fire نیز از این قاعده مستثنی نیست. هزاران نفر هستند که هر روز سعی می کنند آن را هک کنند. اگر هک فری فایر را در گوگل تایپ کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از وب سایت های مشکوک سعی می کنند شما را برای دانلود نرم افزار خود فریب دهند.

چرا؟ خوب، وقتی کسی چیزی را به صورت رایگان به شما می دهد، معمولاً محصول شما هستید! آنها می توانند اطلاعات شخصی شما را بدزدند، دستگاه شما را هک کنند.

در حال حاضر چند هک فری فایر وجود دارد.

شما می توانید افرادی را با هک الماس پیدا کنید و هر آنچه در بازی وجود دارد را بخرید. تشخیص این هک فری فایر در طول بازی  غیرممکن است، بنابراین معمولاً برای مدتی از آن دور می شوند.

سپس هک های aimbot مانند مواردی هستند که می توانید در اکثر بازی های فریم در ثانیه پیدا کنید. آنها معمولاً از سراسر نقشه به شما ضربه می زنند، شما حتی نمی دانید چه اتفاقی افتاده است. تشخیص آنها از طریق دوربین کشتن آسان است، فقط یک یا دو دقیقه روی آنها بمانید و ببینید آیا می توانند این کار را تکرار کنند. شما نمی‌خواهید یک متقلب را بدون هیچ مدرکی گزارش کنید.

سپس افرادی هستند که آنقدر آشکارا بازی را خراب می کنند که مسخره است. آنها معمولاً از هک های پروازی در آتش آزاد استفاده می کنند و از دست دادن آنها به نوعی سخت است. اگر مردی را دیدید که در حال پرواز است، سعی کنید نام او را بگیرید، زیرا او مطمئناً یک سوپرمن نیست.

هک دنس فری فایر

چهارمین هک فری فایر مربوط به وال هک است. وقتی آن مرد می تواند شما را از طریق مانع ببیند یا مکان دقیق شما را مشخص کند. گرفتن آن ها کمی سخت تر است. با این حال، وقتی روی دوربین kill متوجه می‌شوید که آن مرد می‌تواند کسی را در خانه “نقطه” دهد و منتظر است تا او ظاهر شود، یا فقط “می داند” که کسی در اطراف است، مطمئناً یک هکر است. چیزهایی به نام اوراکل وجود ندارد.

شواهد انکارناپذیری وجود دارد که نشان می دهد هک های فری فایر  وجود دارد، حتی برخی از آنها به صورت زنده ضبط شده اند.

هک کردن بازی برای گرفتن  دست در فری فایر

شما می‌توانید با هک کردن بازی توسط نرم افزارها و یا وب‌سایت‌های مختلف، میزان طلاهای خود در بازی را افزایش دهید و قادر به خرید انواع دنس  و یا پوسته‌های مختلف باشید. برخی از کاربران از نسخه‌های هک شده بازی استفاده می‌کنند که دارای ذخایر پول و الماس بی نهایت است و آن‌ها را قادر می‌سازد تا هر یک از آیتم‌های بازی که دوست دارند را خریداری نمایند. اما  هیچگاه این روش‌ها را به عنوان آموزش گرفتن دنس  رایگان در بازی فری فایر استفاده نکنید چرا که اگر سرور بازی متوجه شود که شما در حال استفاده از چنین نسخه‌هایی هستید و یا بازی را هک کرده‌اید، ممکن است برای همیشه امکان اجرای بازی را از دست بدهید و شما را مسدود کند.

ویژگی های نسخه هک شده بازی فری فایر اندروید :

بدون نیاز به فایل دیتا

امکان وصل شده به سرور اصلی بازی

هک شده برخی از قسمت های بسیار مهم و پرطرفدار بازی

شلیک اتوماتیک به سرهای دیگران

مشاهده کردن تمامی مکان بازیکنان داخل مپ فری فایر

شناسایی کردن راحت دشمنان

وارد شدن به مسابقه های بتل رویال

پیروز شدن سریع با نصب نسخه مود بازی فری فایر

توجه:

 در بازی های آنلاین و اکشن همیشه باید مراقب باشید زیرا کلاهبرداران در همه جای دنیای آنلاین وجود دارند. آنها سعی می کنند اطلاعات کاربر را با ابزارها و برنامه های غیر استاندارد بدزدند.  این بازی  طرفداران زیادی دارد. از این رو، مواظب هک برنامه خود باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا