امنیت سایبری (Cyber Security)

هک روبیکا با ترموکس

با تولید نرم افزارهای موفق در ایران توجه هکر ها به آنان جلب شده است. یکی از این نرم افزارها روبیکا است . ابزارهای مختلف و روشهای مختلفی برای هک روبیکا با ترموکس وجود دارد. ما در این مقاله می خواهیم بدانید. چگونه روبیکا را با لینوکس هک کنیم؟ اپلیکیشن وطنی روبیکا  که یکی ازپرطرفدارترین شبکه های  به اشتراک گذاری موبایل در کشور ایران است. با این اپلیکیشن شما قادر خواهید بود که امکان دسترسی کاربران به سایر قابلیت ها را به صورت کاملا رایگان و به صورت اینترنت رایگان فراهم نمایید.

به طوری که برای تماشا ودسترسی به ده ها فیلم سینمایی و سریال مختلف با مفاهیه و موضوعات  متفاوت فقط نیاز دارید که  اینترنت گوشی خود را روشن کنید و بدون خرید هیچ بسته اینترنتی به بیش از ۱۰۰ فیلم و سریال ایرانی و خارجی مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین در این نرم افزار شما قادرخواهید بود شبکه های تلویزیونی ایرانی به صورت آنلاین تماشا نمایید. در ادامه از این مطلب از سایت اسپای 24 ما را همراهی کنید.

در این نرم افزار شما توانایی پرداخت و موارد مالی را داشته و برای موسیقی نیز توانمندی خوبی برای شنیدن و دانلود دارید که علاوه بر فیلم و سریال و دیدن تلوزیون به شکل زنده است. ولی این امکانات رایگان نیست و شما نیاز است برای روبیکا اشتراک خریداری نمایید. هر چند اینترنت آن کاملا رایگان است.

آیا هک روبیکا با ترموکس امکان پذیر خواهد بود؟

ابن نرم افزار هرچند خیلی ایمن ساخته شده اما هکرها نیز افراد دانایی هستند، مانند دیگر نرم افزاها امکان نفوذ در آن وجود دارد که با  دسترسی فرد هکر به فیزیک گوشی تا بحث های مهندسی اجتماعی می توان آن را اجرا نمود. تمامی نرم افزارها خطر هک برایشان متصور است. وسایلی که دارای سیستم عامل اندروید هستند و مانند بقیه دستگاه های با سیستم عامل اندروید کار می کنند می توانند  هک بشوند. هک سیستم های اندروید با روش های مختلفی اجرا می گردد که هرکدام ابزار خاص خود را می خواهد. هسته اصلی اندروید  سیستم عامل لینوکس بوده در نتیجه در اینجا ما شما را با اساسی ترین ابزار مورد نیاز هک در نرم افزار کالی لینوکس آشنا می کنم:

معرفی ابزارهای مهم کالی لینوکس برای هک

این ابزارها نه تنها در وقت ما صرفه جویی می کنند، بلکه داده های دقیق را نیز می گیرند و نتیجه خاصی را به دست می آورند. Kali Linux دارای بیش از 350 ابزار است که می تواند برای هک یا تست نفوذ مفید باشد. در اینجا ما لیستی از ابزارهای مهم کالی لینوکس را داریم که می توانند برای هک روبیکا با ترموکس از آن استفاده کرد .

  • اولین ابزار کالی لینوکس برای هک شناسایی Nmap

Nmap یک اسکنر شبکه منبع باز است که برای بازیابی/اسکن شبکه ها استفاده می شود. برای کشف هاست ها، پورت ها و سرویس ها به همراه نسخه های آنها از طریق شبکه استفاده می شود. برای هک روبیکا با ترموکس از طریق این ابزار بسته ها را برای میزبان ارسال می کند و سپس پاسخ ها را تجزیه و تحلیل می کند تا نتایج مورد نظر را ایجاد کند. حتی می توان از آن برای کشف میزبان، تشخیص سیستم عامل یا اسکن پورت های باز استفاده کرد. یکی از محبوب ترین ابزارهای شناسایی است.

  • دومین ابزار کالی لینوکس برای هک روبیکا با ترموکس – Burp Suite

Burp Suite یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تست امنیت برنامه های تحت وب است. به عنوان یک پروکسی استفاده می شود، بنابراین تمام درخواست های مرورگر دارای پروکسی از طریق آن ارسال می شود. و همانطور که درخواست از مجموعه burp عبور می کند، به ما اجازه می دهد تا بر اساس نیاز خود تغییراتی در آن درخواست ها ایجاد کنیم که برای آزمایش آسیب پذیری هایی مانند XSS یا SQLi یا حتی هر آسیب پذیری مرتبط با وب خوب است. کالی لینوکس دارای نسخه جامعه burp suite است که رایگان است اما نسخه پولی این ابزار به نام burp suite professional وجود دارد که در مقایسه با نسخه جامعه مجموعه burp عملکردهای زیادی دارد.

  •  ابزار  Wireshark

Wireshark یک ابزار امنیتی شبکه برای هک روبیکا با ترموکس است که برای تجزیه و تحلیل یا کار با داده های ارسال شده از طریق شبکه استفاده می شود. برای تجزیه و تحلیل بسته های ارسال شده از طریق شبکه استفاده می شود. این بسته ها ممکن است دارای اطلاعاتی مانند IP مبدا و IP مقصد، پروتکل مورد استفاده، داده ها و برخی از سرفصل ها باشند. بسته‌ها معمولاً دارای پسوند «.pcap» هستند که با استفاده از ابزار Wireshark قابل خواندن است. این را بخوانید تا نحوه راه اندازی و پیکربندی Wireshark را بیاموزید.

هک روبیکا با ترموکس

  • ابزار کالی لینوکس برای هک فریم ورک metasploit

Metasploit یک ابزار متن باز است که توسط فناوری Rapid7 طراحی شده است. این یکی از پرکاربردترین چارچوب های تست نفوذ در جهان است. این دارای اکسپلویت های زیادی برای سوء استفاده از آسیب پذیری ها در شبکه یا سیستم عامل ها است. Metasploit عموماً روی یک شبکه محلی کار می کند، اما می توانیم از Metasploit برای میزبان ها از طریق اینترنت با استفاده از “port Forwarding” استفاده کنیم. اساسا Metasploit یک ابزار مبتنی بر CLI است، اما حتی دارای یک بسته رابط کاربری گرافیکی به نام “armitage” است که استفاده از Metasploit را راحت‌تر و امکان‌پذیرتر می‌کند.

  • پنجمین ابزار کالی لینوکس برای هک  aircrack-ng

Aircrack یک بسته sniffer همه در یک، Cracker WEP و WPA/WPA2، ابزار آنالیز و ابزار هش گرفتن است. این ابزاری برای هک روبیکا با ترموکس است که برای هک وای فای استفاده می شود. این به گرفتن بسته و خواندن هش ها از آنها و حتی شکستن آن هش ها توسط حملات مختلف مانند حملات فرهنگ لغت کمک می کند. تقریباً از آخرین رابط های بی سیم پشتیبانی می کند.

  • ابزار نت کت Netcat برای هک روبیکا با ترموکس

Netcat یک ابزار شبکه است که برای کار با پورت ها و انجام اقداماتی مانند اسکن پورت، گوش دادن به پورت یا تغییر مسیر پورت استفاده می شود. این دستور حتی برای Network Debugging یا حتی تست شبح شبکه استفاده می شود. این ابزار به عنوان چاقوی ارتش سوئیس ابزارهای شبکه در نظر گرفته می شود. حتی می‌توان از آن برای انجام عملیات مربوط به سوکت‌های دامنه TCP، UDP یا UNIX یا باز کردن اتصالات راه دور و موارد دیگر استفاده کرد.

  • ابزار کالی لینوکس برای هک John the Ripper

John the Ripper یک ابزار عالی برای هک روبیکا با ترموکس و شکستن رمزهای عبور با استفاده از برخی از brute های معروف برای حملاتی مانند حمله به فرهنگ لغت یا حمله لیست کلمات سفارشی و غیره است. حتی برای شکستن هش ها یا رمزهای عبور فایل های فشرده یا فشرده و حتی فایل های قفل شده نیز استفاده می شود. گزینه های زیادی برای شکستن هش یا رمز عبور دارد.

  •  هشتمین ابزار کالی لینوکس برای هک sqlmap

sqlmap یکی از بهترین ابزارها برای انجام حملات تزریق SQL و هک روبیکا با ترموکس است. این فقط فرآیند آزمایش یک پارامتر برای تزریق SQL را خودکار می کند و حتی فرآیند بهره برداری از پارامتر آسیب پذیر را خودکار می کند. این یک ابزار عالی است زیرا به تنهایی پایگاه داده را شناسایی می کند، بنابراین ما فقط باید یک URL ارائه دهیم تا بررسی کنیم که آیا پارامتر موجود در URL آسیب پذیر است یا نه، حتی می توانیم از فایل درخواستی برای بررسی پارامترهای POST استفاده کنیم.

  • ابزار کالی لینوکس برای هک  کالبد شکافی Autopsy

کالبد شکافی یک ابزار پزشکی قانونی دیجیتال است که برای جمع آوری اطلاعات فرم پزشکی قانونی استفاده می شود. یا به عبارت دیگر، از این ابزار برای بررسی پرونده ها یا گزارش ها استفاده می شود تا متوجه شوید دقیقاً چه کاری با سیستم انجام شده است. حتی می تواند به عنوان یک نرم افزار بازیابی برای بازیابی فایل ها از کارت حافظه یا قلم درایو استفاده شود

  • جعبه ابزار مهندسی اجتماعی

جعبه ابزار مهندسی اجتماعی مجموعه ای از ابزارهایی است که می توان از آن ها برای انجام حملات مهندسی اجتماعی و هک روبیکا با ترموکس استفاده کرد. این ابزارها از رفتار انسان برای جمع آوری اطلاعات استفاده و دستکاری می کنند. حتی یک ابزار عالی برای فیش کردن وب سایت ها است.

 نرم افزاهای کنترل فرزندان SPY24

با تمامی ابزار های فوق به نحوی می توان نرم افزار روبیکا را هک نمود اما اینها نرم افزارهایی برای هکر های کلاه سفید و کلاه سیاه هستند اما برای والدین برای اینکه بتوانند فرزندان خود را کنترل کنند پیشنهاد ما استفاده از ابزار SPY24است برای اینکه میزان استفاده کودکان از تماشای فیلم ها و انجام بازیهای کامپیوتری و غیره را کنترل کنند تا به درس آنها آسیب نزند استفاده از این نرم افزار کنترل فرزندان است.

آموزش هک کانال روبیکا با یکی از ابزارهای دیگر لینوکس به نام ترموکس

برای هک روبیکا با ترموکس شما می توانید از کد های زیر برای هک روبیکا استفاده کنید:

کد های دستوری :

  1. apt upgrade
  2. apt update
  3. hart inll git apt
  4. dust beard inter rubika
  5. igit clone https://rubika.com/کانال/
  6. hammer hack chanell
  7. chmod 99 hammer.ch
  8. hack hammer.ch -s irobatn_apps.com -p 100 -t 230

*توجه: هک عمل مجرمانه ای است که ما توصیه نمی کنیم. منظور ما از این مقاله صرفا آموزش است.*

نتیجه گیری

روبیکا از جمله پیام رسان های ایرانی محبوب است که توسط گروه مجربی طراحی شده است. در زمان فیلتر شدن پیام رسان های دیگر استفاده از آن بسیار رواج یافته است. هر پیام رسان و اپلیکیشنی در زمانی دچار حملات هکرها قرار می گیرند؛ روبیکا نیز از این امر مستثنی نیست. در این مطلب از وبسایت اسپای 24 شما را با ابزارهای گوناگون هک روبیکا با ترموکس آشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا