بازی ها

هک فری فایر با لاکی پچر

هک فری فایر با لاکی پچر

بازی فری فایر بازی است  که یک جزیره را نشان می‌دهد، در سبک اکشن ساخته  و در دسترس کاربران زیادی قرار دارد. مهم‌ترین موضوع در فری فایر، این است که باید سعی کنید تا زنده بمانید. بقا، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف بازیکنان در این بازی در نظر گرفته می‌شود.

یکی از خصوصیت‌های این بازی ، گرافیک بی‌نظیر و کیفیت HD آن است که هرکسی را به خود علاقه‌مند می‎‌کند. جزئیاتی که شما در آن مشاهده می‌کنید، با نهایت دقت طراحی شده است.

شما به‌عنوان یک بازیکن در فری فایر، باید تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید در آن برنده شوید. نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که شما این امکان را دارید که در آن مثل یک انسان واقعی عمل و بازی کنید. در این بازی  شما می‌توانید به هرجایی که تمایل داشتید، بروید و هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید.

هک فری فایر دارای ویژگی های زیادی است که می تواند بازی را برای شما آسان کند و مهمتر از همه به شما این امکان را می دهد که بدون هزینه آنچه را که می خواهید در بازی باز کنید. ایمن و مطمئن است. در نسخه هک شده به راحتی می توانید  حریف خود را شکست دهید، مهم نیست رقیب شما حرفه ای باشد یا خیر.

اگر مهارت های بازی خوبی ندارید یا در کشتن مهارت ندارید، باید این برنامه را امتحان کنید.

برای خرید آنلاین الماس، انواع مختلفی از تخفیف‌ها و پیشنهادها دریافت خواهید کرد، اما هیچ الماس  رایگانی دریافت نخواهید کرد. هشدار مراقب کلاهبرداران و چیزهای جعلی باشید.

هک بازی با Lucky Patcher

ابتدا   اپلیکیشن Lucky Patcher را دانلود کنید ،  سپس آن را روی گوشی خود نصب کنید.

اکنون اپلیکیشن Lucky Patcher را باز کنید.

لیست برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده روی گوشی شما نمایش داده میشود، حالا بازی فری فایر  را انتخاب کنید.

 از میان گزینه‌هایی که نمایش داده میشود، گزینه Open Menu of Patches را انتخاب کنید و سپس گزینه Create Modified APK File را انتخاب کنید.

 اکنون گزینه APK rebuilt for InApp and LVL emulation را انتخاب کنید.

 حالا گزینه Rebuilt the App را انتخاب کنید. اکنون لازم است کمی صبر کنید زیرا این مرحل ممکن است چندین دقیقه طول بکشد. وقتی کار تمام شد و پیغام اتمام کار نمایش داده شد، از Lucky Patcher خارج شوید .

حالا وارد برنامه فری فایر شوید .

هک فری فایر با لاکی پچر

بازی فری فایر از بازی هایی است که بازیکن باید در آن سعی کند که زنده بماند و الماس های بیشتری به دست بیاورد. برای ابتدای بازی فری فایر لازم است که بازیکن یک منطقه را انتخاب کند و سپس در آنجا فرود بیاید. انتخاب منطقه از نظر تعداد رقیب و دشمن و برای زنده ماندن اهمیت بالایی دارد و در مناطق خلوت تر شانس زنده ماندن بازیکن بیشتر است. بازیکن در این بازی باید تلاش کند الماس و جم های بازی را  جمع آوری کند تا با استفاده از آنها بتواند سلاح و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کند.

بازی هایی که در سبک اکشن و ترس و بقا ساخته می شوند و بر پایه مبارزات پیش می روند معمولا بازی های سختی هستند و بازیکنان برای پیروزی باید تلاش زیادی داشته باشند. در بعضی از مراحل بازی گیمر کاملا دست و پا بسته خواهد شد و در شرایط سختی گیر خواهد افتاد و در این شرایط نیاز دارد که از تسهیل کننده ها یا کمک کننده های بازی استف اده کند. بهترین کمک کننده و تسهیل کننده در بازی فری فایر الماس و جم بازی است. برای گرفتن جم در بازی فری فایر می توان از چند روش مختلف استفاده کرد. که استفاده از برنامه  لاکی پچر  یکی از این روش ها است.

امکانات استفاده از لاکی پچر

 بازی های هک شده را برای شما بدون روت تولید می کند.

– فروشگاه بازی گوگل را برای تقلب های قدرتمندتر اصلاح کرده است

– بسیاری از وصله ها برای بسیاری از بازی ها

– خرید رایگان بازی از طریق شبیه سازی خرید

– تبلیغات بازی را غیرفعال کنید

– پایگاه‌های داده / سرورها را برای تقلب‌های بازی قدرتمند شبیه‌سازی کنید

– جواهرات نامحدود، طلا، پول، چیزهای رایگان برای بسیاری از بازی‌ها

– می تواند روی بازی های آنلاین نیز کار کند

 

لاکی پچر هنگام تقلب برای چه بازی هایی کار می کند؟

این یکی از این برنامه‌های ابزاری است که می‌تواند برای هر بازی کار کند. – با این حال، این بدان معنا نیست که پچر خوش شانس به شما اجازه می دهد هر بازی را هک کنید و هر نوع هک را فعال کنید. lucky patcher در واقع فقط برای بخشی از همه بازی‌ها کار می‌کند و فقط تقلب‌هایی را در داخل چیت‌هایی ارائه می‌کند که واقعاً ممکن است.

به طور کلی، تقلب‌ها در بازی‌های آفلاین قدرتمندتر و در بازی‌های آنلاین با استفاده از پچر خوش شانسی برای مود/هک کردن بازی‌ها، قدرتمندتر خواهند بود. با این حال، استثنا وجود دارد. اما به طور کلی جواهرات نامحدود، پول نامحدود، حالت‌های خدا، آیتم‌های رایگان، بسته‌ها و صندوق‌ها فقط در بازی‌های تک‌نفره آفلاین یا بازی‌هایی که این اطلاعات را در مشتری بازی ذخیره می‌کنند، امکان‌پذیر خواهد بود.

چند سالی است که  به دلیل گسترش تکنولوژی و افزایش استفاده از وسایل ارتباط جمعی، مانند کامپیوتر و موبایل، برنامه نویسان رایانه ­ای به فکر ابداع بازی­ های متنوع افتاده ­اند که  هم به صورت فردی و هم به صورت گروهی می توان آنها را بازی کرد،  علاقه خاص جوانان  به بازی­ های آنلاین  بیش از پیش افزایش پیدا کرده است و این روش یکی از راه ­های سرگرمی جوانان شده است؛ می ­توان گفت در بسیاری از موارد گیمر هیچ کار دیگری جز بازی کردن انجام نمی­ دهد و اکثر وقت خود را صرف بازی می­ کند که متأسفانه دنیای گیم صرف از نظر از آسیب های فیزیکی، آسیب های روانی را نیز متحمل گیمر می سازد؛ چراکه همه نوع افرادی در میدان جنگ های آنلاین، حضور خواهند داشت و بازی های آنلاین واقعاً نا امن هستند؛ بازی فری فایر هم از این قاعده مستثنی نیست. پس در بازی کردن  با موبایل یا کامپیوتر همیشه مواظب روح و روان خود باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا