اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

هک و امنیت مهارت های کافی برای تبدیل شدن به یک هکر

هک و امنیت سایت هک SPY24 –  سلام من علاقه مند به حوزه هک هستم و به شدت مطال مختلف دنبال میکنم حدود ۲سال هست که تو این حوزه فعالیت دارم. یکی از مشکلاتی که من موقع شروع بهش برخورد نبود یک منبع درست حسابی برای یادگیری بود آموزش های تلگرام و آپارات بیشتر آدم گمراه میکرد من کلی وقت گرفته شد واسه آموزش هایی که تو آپارات هست نوشته هک تلگرام در ۲ دقیقه هک اینستاگرام مثل آب خوردن اینا فقط تیتر جذابی دارن و هیچ محتوایی از هک به شما یاد نمیدن منابع ایرانی خارجی زیادی برای هک هستن که معرفی میکنم. هک و امنیت دوره های هک و امنیت سایت هک ایران زمینه هک و امنیت آموزش هک

یک نکته خدمت دوستان عزیز بگم برای اینکه تو حوز هک به صورت حرفه ای کار کنید و از هکر شخصی بی نیاز بشید زبان انگلیسی خودتون تقویت کنید متاسفانه مرجع خوب فارسی زبان میشه گفت نداریم به سختی آموزش بروز درست حسابی تو نت پیدا میشه.

بهترین سایت هک ایران یک زمانی آشیانه بود که به خاطر اینکه منبعی نبود میگفتن بهترین هیچ آموزش مفیدی از هک توش نبود. هک حوزه بروزی هستش و متد قدیمی اصلا بدردتون نمیخوره بهترین راه تقویت زبان انگلیسی هستش برترین سایت های هک و امنیت – برای هکر شدن

هک و امنیت دوره های هک و امنیت سایت هک ایران زمینه هک و امنیت آموزش هک

 

زمینه هک و امنیت


بهترین سایت های هک و امنیت از نظر من spy24.ir مقالات خیلی خوبی داره در زمینه هک و امنیت بسیار بروز و کامل هستش مرجع من برای یادگیری این سایته spy24  این سایت هم آموزش های خیلی خوبی میزاره پیشنهاد میکنم استفاده کنید SPY24 این سایت فارسی زبان در حوزه هک و امنیت هستش یک نقشه راه هک و امنیت داره که خیلی خوب بود دیدم و آموزش های فارسی خوبی داره spy24 اینم یه سایت خوب دیگه برای آموزش

امیدوارم براتون مفید باشه

اگه فصد دارید به صورت حرفه ای یاد بگیرید فقط فقط زبان انگلیسی خودتون قوی کنید هیچ مرجع هک و امنیت فارسی نداریم بتونه شمارو حرفه ای کنه

http://t.me/spy24 کانال تلگرام

spy24.ir آدرس وب سایت

هک و امنیت دوره های هک و امنیت سایت هک ایران زمینه هک و امنیت آموزش هک

 

دوره های هک و امنیت

نقشه راه دوره های هک و امنیت

شاید اولین سوالی که دارید برای شروع هک و امنیت این باشه از کجا شروع کنیم؟

هک رو از کجا شروع کنیم؟

چه دوره هایی رو باید بگذرونیم؟

چه پیشنیاز های برای شروع هک و امنیت لازمه ؟

درآمد این حوزه چقدره؟

کدوم زبان برنامه نویسی رو باید یاد بگیریم؟

چجوری شروع کنیم؟

زمانی که خود ما میخواستیم وارد دنیای هک امنیت بشیم تمام این سوالات تو ذهنمون

بود آیا مسیری وجود داره که مارو به هدفمون برسونه؟

هک و امنیت دوره های هک و امنیت سایت هک ایران زمینه هک و امنیت آموزش هک

 

سایت هک ایران

خیلی از دوستان که به بنده پیام میدن بعداز چندسال فعالیت تو این حوزه هنوز مباحث اولیه هک و امنیت رو نمیدونن یه سری از دوستان دیگه وارد موارد حاشیه ای شدن و دوستانی به دلیل نبود نقشه راه این حوزه رو کنار گذاشتن با ارزش ترین چیزی که این دوستان از دست داده بودن زمان بود خیلی هاشون وارد سنی شده بودن دیگه فرصت یادگیری نداشتن و الان به مشکل خورده بودن اومده بودن از نو شروع کنن.

ما بعداز سال ها تلاش در زمینه هک و امنیت تونستیم نقشه راهی طبق سرفصل های بین الملی دوره های هک و امنیت و اآنچکه بازار کار کشور ما نیاز داره طراحی کنیم که میتونه یک شخص که هیچ دانشی تو این حوزه نداره رو به هدفی که میخواد برسونه این نقشه برای تمامی دوستانی که تو این زمینه فعالیت دارن میتونه مناسب باشه.

با توجه به نبود مرجع فارسی تو این زمینه ما قصد داریم تمام دوره هایی که در نقشه راه قرار داده شده به صورت ویدیویی در سایت قرار بدیم.

خدمت دوستان عزیز و علاقه مندان به هک امنیت

من ساسان هستم علاقه مند به حوزه هک زمانی که خواستم وارد حوزه هک بشم و از صفر شروع کنم چالش های بزرگی پیش رو داشتم.

هیچ مرجعی برای یاد گیری نبود و فرد متخصصی تو این حوز وجود نداشت مشاوره هایی که میدادن فقط آدم گمراه میکرد تا اینکه مفید باشه بتونه کمک کنه.

بعداز یکسال که با مشاوره های غلط وقتم هدر رفت به یک نقشه راه رسیدم که از کجا باید شروع کنم

مهمترین کاری که انجام دادم تقویت زبان انگلیسی بود چون سایت های خارجی آموزش های خیلی خوبی در زمینه هک و امنیت داشتن و نیاز بود زبان انگلیسی به خوبی بلد باشی.

یک نکته میخواستم خدمت دوستان بگم چون خیلی ها میان سوال میکنن دنبال هک تلگرام هک اینستاگرام هک واتس آپ و…

هستن هیچ نرافزار آماده ای وجود نداره این کارو واسه شما انجام بده در صورتی که هدفتون از شروع هک این موارد هست

بهتره وارد نشید چون فقط فقط وقتتون هدر میدید مهمترین کار قبل از شروع آموزش این هستش که هدفتون مشخص کنید.

قدم اول پیش نیاز شروع هک شبکه و لینوکس هستش و بعداز این دوره هکر قانونمند CEH

و دوره های بعدی که دیگه تخصصی میشه شما بعداز گذروندن این دوره ها یک دید خیلی خوب دارید که میتونید راه خودتون انتخاب کنید

متاسفانه سایت ایرانی زیادی نداریم که هک امنیت به خوبی درس بدن من در پایین

یک سری سایت های خارجی و ایرانی معرفی میکنم که میتونید به خوبی هک و امنیت یاد بگیرید

سایت های آموزش هک

www.spy24.ir

سایت خیلی خوبی هستش و آموزش های زیادی راجب کلاینت هکینگ وب هکینگ و… داره

www.spy24.ir

یک سری آموزش های مقدماتی خیلی خوب تو لینک بالا هست

www.spy24.ir

زبان سایت بالا فارسی هستش آموزش های خوبی راجب هک داره. مباحث کلاینت هکینگ اندروید هکینگ هک آیفون و…

پوشش مسده میتونید سوالاتتون هم بپرسید به خوبی جواب میدن

www.spy24.ir

یک سایت مفید برای یادگیری کالی لینوکس

امیدوارم سایت ها براتون کاربردی بشن بتونید به هکر حرفه ای تبدیل بشید راه هکر شدن بسیار سخت و طولانی هستش نیاز داره خیلی وقت بزارید کار کنید.

نقشه راه ورود به دنیای هک و امنیت

از آنجایی که اکثر دوستان برای ورود به دنیایی هک و امنیت مشکلات زیادی داشتند و به سوالات زیادی برخورد میکردند تصمیم گرفتیم که این مقاله رو برای شما آماده کنیم. در این مقاله تقریبا به همه فیلدهای لازم اشاره شده است. هر چند نمیشه گفت که کامل هست ولی میتواند به اکثر سوالات شما در بدو شروع هک و امنیت پاسخ دهد.

در این مقاله به پاسخ سوالات زیر خواهید رسید:

  • هک رو از کجا شروع کنم؟
  • چگونگی تبدیل شدن به یک هکر اخلاقی؟
  • آیا میتوانم هکر شوم؟
  • زمان لازم برای هکر شدن چقدر است؟
  • چه رشته هایی برای هکر شدن لازم است؟
  • پیشنیاز های هکر شدن چیست؟
  • بعد از یاد گرفتن نقشه راه میتوانم به درآمد برسم؟
  • آیا در ایران میتوانم با علم هک کار کنم؟
  • چه دوره هایی رو برای هکر شدن باید بگذرونم؟
  • چه زبان های برنامه نویسی برای هکر شدن لازم است؟

ناگفته نماند که در این نقشه راه، شما فقط راه تبدیل شدن به یک هکر اخلاقی را خواهید آموخت. در ابتدا بهتره کمی در مورد هکر اخلاقی توضیح بدم.

هکر اخلاقی (Ethical Hacking) چه کسی است؟

هکر اخلاقی یک متخصص شبکه کامپیوتری است که امنیت یک سازمان را بر عهده میگیرد. کار او میتواند تست نفوذ شبکه سازمان باشد تا نقص های احتمالی برای هر نوع نفوذی به سازمان را پیدا کند. نکته کلیدی که یک هکر اخلاقی نسبت به یک هکر مخرب دارد این است که تمام کارهای یک هکر اخلاقی با اجازه مالکین سازمان و بدون هر گونه هدف مخرب انجام شود. یک هکر اخلاقی به عنوان یک هکر کلاه سفید شناخته می شود و کاملا مخالف هکر کلاه سیاه است.

شروع کار با هک اخلاقی

چگونگی شروع کار بستگی به حوزه شغلی، مطالعه یا تحقیقات شما دارد. اگر شما در زمینه های کامپیوتری مانند علوم رایانه، فناوری اطلاعات یا امنیت سایبری مشغول به کار باشید، شروع راه برایتان آسان خواهد بود اما برای کسانی که زمینه کاری متفاوتی دارند احتمالا کار کمی سخت می شود زیرا احتمال دارد مجبور به تغییر زمینه کاری خود شوند. همچنین داشتن مدرک دانشگاهی (دیپلم و لیسانس و…) نیز قطعا به شما کمک می کند تا کارتان را به خوبی و باسرعت پیش ببرید.

علاوه بر دانش فنی، یک هکر اخلاقی باید متفکر و خلاق نیز باشد. هکرهای اخلاقی باید فعالیت های مربوط به هکرهای مخرب را پیش بینی کنند و برای حل مسائل امنیتی همیشه یک راهکار حساب شده داشته باشند، زیرا به عنوان یک هکر اخلاقی لازم است که شما یک قدم جلوتر از هکرهای مخرب باشید.

بعد از فرا گرفتن مهارت های کافی، داشتن تجربه مهم ترین بخش کار می باشد. حداقل زمانی که لازم است تا بتوانید به یک هکر اخلاقی با تجربه تبدیل شوید حداقل ۵ سال می باشد. و زمانی جواب خواهد داد که فرد علاقه کافی را به این کار داشته باشد. پس علاقه و تلاش میتواند مهم ترین پیش نیاز های تبدیل شدن به یک هکر باشد.

همونطور که اکثرا میدونید، هر کسی در هر زمینه ای مهارت کافی را داشته باشد میتواند به درآمد کافی برسد. پس شرط اصلی برای کار و رسیدن به درآمد، مهارت کافی شما میباشد. در کشور ما ایران نیز اکثر ارگان های دولتی نیاز به متخصصین امنیت (هکر های کلاه سفید) دارند. از جمله این ارگان ها میتوان به مرکز ماهر،پلیس فتا،مرکز کاشف،مراکز آپا و… اشاره کرد.

همچنین شرکت های خصوصی زیادی نیز وجود دارند که به دنبال متخصصی امنیت با تجربه هستند. پس بعد از فرا گرفتن کامل مطالب و کسب تجربه کافی شما میتوانید در هر جای دنیا که باشید به شغلی پردرآمد برسید.

گواهینامه های مناسب

هر چند استعداد و توانایی تنها با گواهینامه ها به دست نمی آید اما داشتن آنها میتواند برای شما یک برگ برنده باشد. متاسفانه هنوز هم برخی ارگان ها هستند که مدرک گرا می باشند و به جای علم شما، به مدرک شما اهمیت میدهند. برای همین لازم است تا به تعدادی از این مدارک مهم اشاره کنیم.

گواهینامه Certified Ethical Hacker یا CEH بدون شک میتواند یک گزینه مناسب باشد. CEH گواهینامه ای است که بیشتر هکرهای اخلاقی به دنبال کسب آن می باشند. به غیر از CEH، چندین گواهینامه دیگر نیز وجود دارد که مهارت شما را به عنوان یک هکر اخلاقی اثبات می کند.

  • گواهینامه SANS GIAC
  • ارزیابی آسیب پذیری ها (Certified Vulnerability Assessor)
  • هکر اخلاقی حرفه ای (Certified Professional Ethical Hacker)
  • مهندسی تست نفوذ (Certified Penetration Testing Engineer)
  • و…

خب در ادامه مقاله “چگونگی تبدیل شدن به یک هکر” می رسیم به بخش مهارت ها، که اصلی ترین مرحله کار می باشد. در ادامه مهارت های لازم و کافی رو به صورت مرحله به مرحله برای شما آماده کردیم. تنها بحثی که ممکن است برای شما به وجود بیاید، بحث منابع است. خیلی از هکرهایی که من تا الان باهاشون مصاحبه داشتم، هیچ کدوم هزینه ای رو برای هکر شدن خودشون پرداخت نکردند و از بهترین منابع، یعنی گوگل و یوتیوب استفاده کردند. اما خب خیلیا دوس دارند مراحل رو خیلی سریع به پایان برسونند که در این شرایط وجود پکیج های آموزشی میتونه براشون مفید باشه و کارشون رو سرعت ببخشه.

مهارت های کافی برای تبدیل شدن به یک هکر

مرحله اول آشنایی با مفاهیم اولیه. سایت هک ایران دوره های هک و امنیت

Network Plus
CEH

مرحله دوم آشنایی با خط فرمان های سیستم عامل ها. سایت هک ایران

Linux Commands
Windows Commands
LPIC 1 & 2

مرحله سوم آشنایی با فریمورک های نفوذ و پنتست.

Metasploit Basic
Metasploit Advanced

مرحله چهارم آشنایی با آسیب پذیری های تحت وب.

Basic of Web Penetration Testing
Advanced of Web Penetration Testing
Penetration Testing with Kali
SQL Programming & PHP/ASP Syntax
Entitty framework & .Net Core

مرحله پنجم طریقه جمع آوری اطلاعات از سطح اینترنت.

InfoGathering & OSINT
Google Hacking & Web Mapping
Social Engeenering & Man Spoofing

مرحله ششم کرک اکانت و جمع آوری اکانت.

Account Leech & Cracking

مرحله هفتم آشنایی با رمزنگاری ها و تست ضعف رمزنگاری.

Cryptography Pentesting

مرحله هشتم تکنیک های نفوذ به شبکه های زیرساختی و بیسیم.

Network & Wireless Hacking

مرحله نهم تکنیک های نفوذ و دور زدن مکانیزم های برنامه های کاربردی.

Android & iOS Penetration Testing

مرحله دهم تست نفوذ با زبان پایتون. سایت هک ایران

Python for Penetration Testing

مرحله یازدهم آشنایی یا زبان پاورشل و پتانسیل آن.

Powershell for Penetration Testing

مرحله دوازدهم تکنیک های مبهم سازی ر برنامه نویسی و رمزنگاری.

Obfuscation Methods
Encryption & Packers

مرحله سیزدهم تکنیک های ارتقاء سطح دسترسی.

Privilage Ecalation

مرحله چهاردهم تکنیک های نگهداری دسترسی و بکدور.

Persistence Methods

مرحله پانزدهم تکنیک های ضد ردیابی دسترسی.

Anti Forensic Methods

مرحله شانزدهم برنامه نویسی زبان C و سوکت نویسی.

C & Network Programming

مرحله هفدهم برنامه نویسی زبان روبی و جاوا اسکریپت.

Ruby & JavaScript Programming

مرحله هجدهم برنامه نویسی .VBScript & ActionScript

ActionScript & VBScript Programming

مرحله نوزدهم برنامه نویسی زبان ماشین.

Assembly Programming

مرحله بیستم آشنایی با ساختار فایل فرمت ها و ماژول های کرنل.

Operating System File Format
WinAPI & LinAPI Syntax

مرحله بیست و یکم برنامه نویسی .COM & DCOM

COM and DCOM Programming

مرحله بیست و دوم تحلیل ساختار فایروال های نرم افزاری و سخت افزاری.

Hardware & Software Firewall Analysis

مرحله بیست و سوم مهندسی معکوس هر برنامه ای و تکنیکی.

Advanced Reverse Engineering

مرحله بیست و چهارم اکسپلویت نویسی و دور زدن مکانیزم های دفاعی.

Advanced Exploit Development

مرحله بیست و پنجم ساختن بکدورهای روت کیت و بوت کیت.

Bootkit & Rootkit Analysis

مرحله بیست و ششم اکسپلویت نویسی سیستم عامل های گوشی ها.

Android & iOS Exploit Development

مرحله بیست و هفتم تکنیک های حملات به ماهواره ها و شنود آنها.

Satellite Attacking

امیدوارم این مقاله راهنمای کافی برای ورود شما به دنیای هک و امنیت واقع شده باشه. برای یادگیری بهتر هر روز سعی می کنیم آموزش برخی از این مراحل رو به صورت فارسی در اختیار شما دوستان قرار بدیم. منبع و ترتیب این مهارت ها توسط تیم  Unk9vvN نوشته شده است. سایت هک ایران

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا