اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک پیامک گوشی Track Phone SMS Message Spy

هک پیامک گوشی هک اس ام اس گوشی ساده , هک پیامک های گوشی یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط ارسال اس ام اس با گوشی موبایل می باشد. بدیهی است که تا کنون روش ها و برنامه های بسیاری برای هک اس ام اس ساخته شده باشد. اما این روزها با وجود نرم افزارهای پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام، وایبر، واتساپ و … کاربرد اس ام اس بسیار کم تر شده است.

ارسال اس ام اس و پیامک یکی از قدیمی ترین روش های برقراری ارتباط در گوشی های تلفن همراه می باشد. بدیهی است که برای نفوذ و هک اس ام اس دیگران نیز برنامه های فراوانی نوشته شده باشد و ترفند های بسیاری ایجاد شده باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اس ام اس تقریبا جای خود را به اپلیکیشن های پیام رسان اینترنتی مانند تلگرام و واتس اپ داده است. به همین سبب بیشتر هکرها کار خود را روی موضوعاتی نظیر هک تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی متمرکز نموده اند. اما همچنان اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی موبایل ها محسوب می شود که در نقاطی که دسترسی به اینترنت محدود می باشد بسیار بسیار کارآمد می باشد. در این مطلب قصد داریم تعدادی از برنامه ها و شیوه هایی که با استفاده از آن می توان اقدام به هک اس ام اس دیگران از راه دور نمود را معرفی و بررسی کرده و همچنین روش مقابله با این عمل را نیز فرا بگیریم.

تاکنون روش ها و برنامه های بسیار زیادی برای هک پیامک و اس ام اس طراحی و عرضه شده است. اما به جرات می توان گفت اصلی ترین و بهترین برنامه ای که می توان برای کنترل پیامک ها و نظارت بر آن ها معرفی نمود، برنامه SPY24 می باشد. با استفاده از برنامه SPY24 علاوه بر کنترل پیامک ها قادر خواهید بود، حتی به پیام هایی که پاک شده اند، دسترسی داشته باشید و هیچ حرکتی از دید شما مخفی باقی نماند. همچنین با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود، به سادگی روی اپلیکیشن های پیام رسانی و سایر مسنجرها نیز، کنترل و نظارت داشته باشید.

هک اس ام اس گوشی
هک پیامک گوشی Track Phone SMS Message Spy 4

به همین خاطر بسیاری از هکر ها تمرکز خود را روی ساخت برنامه هک تلگرام یا دیگر پیام رسان ها معطوف نموده اند.

با تمام این ها باز هم اس ام اس یکی از قابلیت های کاربردی تلفن های همراه می باشد چرا که در مواقعی که دسترسی به اینترنت ممکن نیست بسیار کارآمد می باشد.

در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی تعدادی برنامه هک گوشی که به وسیله آن می توانید اس ام اس ها را هک کنید، روش های جلوگیری از هک شدن به این طریق را نیز توضیح دهیم.

تاکنون راهکار ها و برنامه های زیادی برای هک گوشی و اس ام اس توسط برنامه نویسان مطرح دنیا ارائه شده است. اما به جرات می توان گفت یکی از بهترین و کارآمدترین برنامه ها برای هک گوشی برنامه  spy24  می باشد.

برنامه هک spy24 با هدف کنترل و نظارت بر کودکان طراحی و ارائه شده است و علاوه بر مشاهده پیامک ها و حتی پیامک های پاک شده، قابلیت های بسیار دیگری را در اختیار والدین قرار می دهد.

sms hack app spy24 min
هک پیامک گوشی Track Phone SMS Message Spy 5

روش های هک اس ام اس

یکی از ابتدایی ترین و ساده ترین روش های هک اس ام اس، دایورت کردن پیام ها می باشد.

که در این روش می توانید با دسترسی به گوشی شخص مورد نظرتان پیام های او را به شماره خود دایورت نمایید.

اما این روش در عین سادگی، نقض های بسیاری نیز دارد که بزرگترین این نقض ها این است که پیام های آن شخص دیگر برای خود او ارسال نمی شود و فقط شما قادر به مشاهده پیام ها می باشید.

اما امروزه راهکار های بسیار کاربردی تر و ساده تری برای هک اس ام اس وجود دارد که دارای نقض های بسیار کمتری نیز هستند و بسیار راحت تر می توانید به پیام های فرد موردنظر خود دسترسی داشته باشید.

برنامه هک اس ام اس

یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای دسترسی به پیامک های دیگران استفاده از برنامه هک گوشی می باشد.

برنامه هایی که به منظور هک و کنترل موبایل دیگران طراحی و ساخته شده اند به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول نرم افزار هایی هستند که می بایست بر روی گوشی فرد مورد نظر نصب شوند و دسته دوم نیز برنامه هایی هستند که نیازی به نصب برروی گوشی طرف مقابل ندارند و فقط با نصب برروی گوشی یا کامپیوتر هکر و از طریق شماره تلفن قربانی عمل هک و جاسوسی را انجام می دهد.

نرم افزارهای سیار زیادی برای این منظور طراحی شده اند که در ادامه تعدادی از آنها را برای علاقه مندان معرفی خواهیم نمود.

برنامه هک اس ام اس Spyera

هک پیامک های گوشی دیگران

یکی از قدرتمندترین برنامه های هک و کنترل گوشی که تاکنون طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده، برنامه Spyera می باشد.

با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پیامک های فرد موردنظرتان، حتی آنهایی که پاک شده اند را مشاهده نمایید.

این برنامه علاوه بر اس ام اس ها، دیگر اطلاعات موجود در گوشی را نیز برای شما به نمایش می گذارد.

  Spyera  به زبان انگلیسی نوشته شده و برای کار با آن پرداخت درون برنامه باید انجام دهید.

برنامه هک Ispyoo

Ispyoo یکی از پرطرفدارترین برنامه های هک گوشی می باشد که علاوه بر اس ام اس بسیاری از اطلاعات دیگر را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

با نصب این برنامه برروی گوشی شخص موردنظرتان تمامی اطلاعات موجود در گوشی وی برای شما نمایش داده می شود.

برای استفاده از این نرم افزار باید به صورت ماهیانه هزینه ای را پرداخت نمایید.

برنامه جاسوسی اس ام اس mSpy

این نرم افزار یکی از محبوب ترین برنامه ها میان علاقه مندان به بحث هک و جاسوسی می باشد. mSpy نیز مانند برنامه های قبلی علاوه بر پیامک ها دیگر اطلاعات گوشی موبایل مورد نظرتان را در اختیار شما می گذارد و همچنین در مقابل ارائه خدمات هزینه ای را نیز دریافت می کند. با استفاده از این نرم افزار علاوه بر هک و مشاهده اطلاعات موبایل دیگران، از موقعیت مکانی آن ها نیز مطلع می شوید.

هک پیامک های گوشی دیگران

برنامه نظارت و کنترل spy24

برنامه هایی که تا به اینجا معرفی شدند، همگی به زبان انگلیسی نوشته شده و دارای پشتیبانی فارسی نمی باشند اما برنامه spy24 توسط کارشناسان به زبان فارسی ترجمه  شده و تغییراتی درخور کاربران ایرانی در آن داده شده است. این برنامه دارای پشتیبانی آنلاین می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی آن را نصب کرده و استفاده نمایند. spy24 با هدف کنترل و نظارت بر عملکرد فرزندان در فضای مجازی در ایران ترجمه و عرضه شده است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تمامی اطلاعات موجود در گوشی فرزندان خود را مشاهده نموده و نظارت کاملی بر عملکرد آن ها داشته باشید. این برنامه نیازی به نصب برروی گوشی فرزند ندارد و از طریق شماره تلفن و سریال گوشی تمام اطلاعات موردنیازتان را برای شما ارسال می کند. spy24  قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی
  • مشاهده پیامک ها و تماس ها حتی آنهایی که توسط فرزند حذف شده باشند
  • نظارت بر شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، وایبر و…
  • مشاهده گالری و دیگر اطلاعات موجود در گوشی
  • دارای پنل کاربری بسیار ساده و در عین حال پیشرفته
  • تعرفه مناسب با توجه به کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه spy24 می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

نرم افزار spy24

هک اس ام اس گوشی ساده , هک پیامک های گوشی

دایورت مخفی اس ام اس

‏‏نرم افزار دایورت اس ام اس همونجور که از اسمش پیداش پیام های شما رو دایورت میکنه و یکی از کامل ترین های دایورت اس ام اس هست.
‏از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
‏۱-دایورت پیام های شما به یک شماره مشخص
‏۲-مشخص کردن شماره شخصی که پیامش دایورت شده است
‏۳-قابلیت کنترل از راه دور(روشن و خاموش کردن نرم افزار)
‏۴-قابلیت تنظیم کد برای دایورت پیام ها به شخصی که اون کد را فرستاده جدا از شماره ای که در نرم افزار مشخص شده بود(عوض کردن شماره دایورت از راه دور)
‏۵-آپدیت های نرم افزار متناسب با خواسته های کاربران.
‏۶-راهنمای کامل برای استفاده از


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا