برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی

آسانترین روش‌های هک قفل ورود و پترن قابل استفاده برای انواع دیوایس و گوشی های اندرویدی هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی , هک پیامهای گوشی , هک پترن گوشی , هک پسورد گوشی اندروید

برای جلوگیری از دسترسی دیگران به دستگاه خود، استفاده از امکانات امنیتی دستگاه امری عادی و گاهی هم لازم به نظر می رسد. سیستم عامل اندروید هم در این بخش تقریباً تکمیل است و امکانات خوبی را برای کاربر خود فراهم می کند. دو مورد از روش های معمول برای امن کردن دستگاه، استفاده از Pattern ها یا الگوها و استفاده از پین می باشد. ولی استفاده از این موانع امنیتی گاهی برای خود کاربر مشکل ساز می شود. گاهی ممکن است کاربر پین یا پترن وارد شده در دستگاه را فراموش کند. بنابراین امکان استفاده از دستگاه خود را نخواهد داشت. در این مقاله نگاهی خواهیم انداخت به بهترین روش های موجود برای دور زدن این مشکل و بهترین راه حل ها را برسی خواهیم کرد.

1- استفاده از Android Device Manager:

1- برای استفاده از این سرویس، در مرورگر خود آدرس google.com/android/devicemanager را تایپ کرده و وارد آن شوید. از اپ Android Device Manager موجود بروی سایر دستگاه های اندرویدی نیز می توانید استفاده نمایید. البته این روش برای دستگاه های قدیمی ( با عمر بیش از چند سال ) پاسخگو نخواهد بود. همچنین، برای استفاده از این روش باید بروی دستگاه قفل شده ی خود، اکانت گوگل خود را ست کرده باشید.

 هک پسورد گوشی

2- پس از انجام مرحله ی قبل، در این مرحله از شما اطلاعات ورود به اکانت خواسته می شود. وارد اکانت گوگل خود شوید. توجه کنید باید وارد اکانتی شوید که بروی دستگاه اندرویدیتان نیز ست شده است.

اگر پسورد اکانت خود را فراموش کرده اید، با استفاده از گزینه ی Forgot password آن را به یکی از روش های موجود بازیابی کنید.

 هک پسورد گوشی

3- اگر از چند دستگاه اندرویدی بصورت همزمان استفاده می کنید، لیستی از تمام آن ها در این صفحه مشاهده خواهید کرد. نام دستگاه خود را انتخاب کنید. با صفحه ای روبرو خواهید شد که اطلاعاتی از دستگاهتان را به شما نمایش خواهد داد. همچنین، گزینه های Ring، Lock و Erase نیز پیش روی شما است. با کلیک بروی گزینه ی Lock می توانید پسورد دستگاه خود را تغییر دهید و بدون نیاز به دانستن پسورد قبلی، از دستگاه خود استفاده کنید.

 هک پسورد گوشی

4- در این بخش باید پسورد جدیدی که می خواهید دستگاه با آن آنلاک شود را وارد کنید. برای جلوگیری از فراموشی آن، می توانید جایی آن را یادداشت کنید.

 هک پسورد گوشی

5- پس از ست کردن پسورد و کلیک بروی Lock، به صفحه ای همانند صفحه ی مرحله ی 3 هدایت خواهید شد. در اینجا باید دوباره بروی گزینه ی Lock کلیک کنید تا دستگاه با پسورد جدید شما قفل شود.

 هک پسورد گوشی

6- در دستگاه خود، پسورد جدیدی که ست کرده اید را وارد کنید. با این پسورد باید بتوانید وارد شوید ولی اگر این چنین نبود، چند دقیقه صبر کنید تا پسورد جدید در دستگاه شما نیز تنظیم شود. توجه داشته باشید که حتماً دستگاه باید به اینترنت متصل باشد.

 هک پسورد گوشی

2- دور زدن قفل پترنی (در اندرویدهای 4.4 و پایین تر):

1- برای استفاده از این روش، در اولین قدم باید پنج بار پترن خود را اشتباه وارد کنید. توجه داشته باشید این روش تنها برای قفل های پترنی پاسخگو خواهد بود.

 هک پسورد گوشی

2- با لمس گزینه ی Forgot Pattern به مرحله ی بعدی هدایت خواهید شد.

 هک پسورد گوشی

3- پین بکاپ خود را وارد کنید. این پین را زمانی که می خواستید پترن ست کنید، دستگاه از شما دریافت کرده است. اگر این پین را نیز فراموش کرده اید، از روش اول یا روش های دیگر موجود در این مقاله استفاده کنید.

4- درصورتی که مشخصات اکانت گوگل ست شده بروی دستگاه خود را بدانید، با استفاده از روش اول می توانید این پترن را دور بزنید.

3- استفاده از Find My Mobile سامسونگ (تنها برای دستگاه های کمپانی سامسونگ):

1- وارد وبسایت findmymobile.samsung.com شوید. اگر از دستگاه های سامسونگ استفاده می کنید، به ابزاری دسترسی خواهید داشت که Find My Mobile نامگذاری شده است. علاوه بر این که این سرویس امکان آنلاک کردن دستگاهتان را به شما می دهد، امکان کنترل کامل آن را نیز به شما می دهد، بدون این که نیاز باشد به دستگاه دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که این روش تنها برای دستگاه های پاسخ می دهد که پیش از لاک شدن از طریق همین سرویس رجیستر شده باشند.

 هک پسورد گوشی

2- مشخصات اکانت سامسونگ خود را وارد کنید و لاگین کنید. همانطور که پیش تر هم گفتیم، برای استفاده از این سرویس نیاز به اکانت سامسونگ دارید.

درصورتی که مشخصات ورود خود را فراموش کرده اید، امکاناتی برای بازیابی با کلیک بروی Find email adress / password خواهید داشت.

 هک پسورد گوشی

3- پس ورود موفق به اکانت خود، در منوی سمت چپ دستگاه های ثبت شده ی خود را مشاهده می کنید. پس از پیدا کردن دستگاه موردنظر، زیر بخش Protect my device، گزینه ی Unlock my screen را انتخاب کنید.

هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی

4- پس از گذشت چند لحظه، قفل دستگاه باید غیرفعال شده باشد و شما دسترسی کامل به دستگاهتان داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم پس از باز شدن قفل دستگاه و دسترسی به آن، دوباره بروی دستگاه خود از پین یا پترن استفاده کنید.

4- از میان بردن قفل اندروید با استفاده از ADB:

1- با مراجعه به وبسایت http://developer.android.com/sdk/index.html#Other، فایل SDK مربوط به سیستم عامل کامپیوتر خود را دانلود کرده و آن را اکسترکت کنید. یا از پست جامع درایور ها ADB Installer را نصب فرمایید.

توجه داشته باشید که این روش تنها برای دستگاه هایی پاسخگو خواهد بود که پیش از قفل شدن، گزینه ی USB debugging آن فعال شده باشد. همچنین، پیش از قفل شدن دستگاه باید اجازه ی اتصال دستگاه به کامپیوتر به وسیله ی ADB را داده باشید.

هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی

2- دستگاه اندرویدی خود را با استفاده از کابل به کامپیوتر متصل کنید.

هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی

3- مسیر نصب ADB نصب شده بروی سیستم خود را باز کنید.

4- دکمه ی Shift را نگه داشته و بروی فولدر ADB کلیک راست کنید. سپس گزینه ی Open command window here را انتخاب کنید. یا وارد محیط RUN شوید (پنجره + R) عبارت CMD را تایپ و اینتر کنید.

5- کد زیر را در CMD باز شده تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید تا دستگاه شما آنلاک شود:

adb shell rm /data/system/gesture.key

6- پس از اجرای فرمان، دستگاه خود را از کابل جدا کرده و آن را ریستارت کنید. پس از بالا آمدن، نباید شاهد قفلی باشید.

حتماً به محض بالا آمدن دستگاه، پسورد جدیدی بروی آن ست کنید. چراکه درصورت عدم انجام این کار، با ریستارت شدن مجدد دستگاه پسورد قبلی، دوباره بروی دستگاه ست می شود.

هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی

5- بازیابی تنظیمات اولیه ی دستگاه:

1- این روش به عنوان آخرین روش موجود استفاده می شود. چراکه با انجام این کار، تمامی اطلاعات موجود در دستگاه شما شامل عکس ها و فیلم ها، اپلیکیشن ها، شماره تلفن های ذخیره شده، SMS ها و… پاک خواهند شد و پس از انجام این کار، دستگاه شما همانند روز اولی خواهد شد که آن را خریداری کردید.

  • اگر با انجام این کار قصد استفاده از دستگاه شخص دیگری را دارید و دستگاه موردنظر از اندروید 5.1 یا بالاتر استفاده می کند، چندان خوشحال نباشید! چراکه در این نسخه و نسخه های پس از آن اندروید پس از پاک شدن تمامی اطلاعات و ریبوت شدن دستگاه، با بالا آمدن آن نیاز به وارد کردن رمز عبور اکانت گوگل ست شده بروی دستگاه خواهید داشت. این امکان، امکان استفاده از گوشی ها و تبلت های سرقتی را تقریباً از بین می برد. هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی – اموزش هک گوشی

2- دستگاه خود را با فشار دادن کلید پاور خاموش کنید.

هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی

3- دستگاه خود را به حالت ریکاوری ببرید.

دکمه های مربوط به لود شدن ریکاوری مد دستگاه خود را فشار دهید. در دستگاه های LG ، HTC و Motorola کلید های ترکیبی Power + کاهش صدا و در دستگاه های سامسونگ کلید های ترکیبی Power + افزایش صدا + کلید هوم دستگاه شما را زمانی که خاموش باشد، به حالت ریکاوری می برد. برای سایر دستگاه ها نیز می توانید با جست و جویی در اینترنت کلید های مربوطه را پیدا کنید. اطلاعات بیشتر

4- با استفاده از کلید کاهش و افزایش صدا، انتخاب گر را بروی Recovery mode جابجا کنید.

5- با استفاده از کلید پاور، Recovery mode را انتخاب کنید.

6- دوباره با استفاده از کلید های تنظیم صدا، انتخاب گر را بروی گزینه ی wipe data / factory reset جابجا کنید و سپس با فشردن کلید پاور، آن را انتخاب کنید. با انجام این کار، منوی دیگری باز خواهد شد.  با استفاده از کلید های تنظیم صدا، انتخاب گر را بروی گزینه ی YES جابجا کنید و با فشردن کلید پاور انجام ریست را تایید کنید.

7- پس از انجام مراحل بالا، دستگاه شما ریست می شود و می توانید همانند یک دستگاه نو آن را راه اندازی کنید.

توجه: همانطور که پیش‌ تر هم اشاره شد، درصورتی که دستگاه شما از اندروید 5.1 یا بالاتر استفاده می کند، پس از بالا آمدن دستگاه، برای راه اندازی آن نیاز به مشخصات اکانت گوگلی دارید که پیش از ریست در دستگاه ست شده بوده است.

هک پین گوشی اندروید هک پسورد گوشی

6- وارد کردن بیش از حد رمز در اندروید های 5.0 تا 5.1.1:

اندروید نسخه های 5.0 تا 5.1.1 اکسپلویت جالبی داشت که به وسیله ی آن کاربر می توانست قفل صفحه را دور بزند. این متد تنها برای قفل هایی که بصورت پسورد هستند ( و نه پین ها و پترن ها ) پاسخگو خواهد بود.

2- در صفحه ی دستگاه، گزینه ی Emergency Call را لمس کنید. با انجام این کار، اپ شماره گیر برای شما باز خواهد شد.

3- با استفاده از قسمت شماره گیر، ده ستاره وارد کنید.

4- با دوبار لمس ستاره ها، آنها را انتخاب کنید. منوی جدیدی در بالای آنها نمایان خواهد شد.

5- گزینه ی Copy را لمس کنید تا همه ی ستاره ها کپی شوند.

6- تا جایی که می توانید، ستاره های کپی شده را Paste کنید. ممکن است این کار مدتی زمان ببرد. حالا دوباره همه ی ستاره های وارد شده را کپی کنید.

7- به صفحه ی اصلی قفل شده برگردید و میانبر دوربین را باز کنید. این کار با سویپ کردن انگشت از گوشه ی پایینی صفحه امکان پذیر است.

8- Notification بار دستگاه را باز کنید و دکمه ی Settings را لمس کنید. در این قسمت از شما پسورد خواسته می شود.

9- حالا وقت آن است که همه ی ستاره های کپی شده را Paste کنیم.

10- این کار را تا زمانی که قفل صفحه پابرجاست، تکرار کنید. پس از اینکه به تعداد کافی ستاره وارد کنید، قفل دستگاه باز خواهد شد. برنامه ردیابی و کنترل گوشی موبایل


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا