هک بازی ها

هک چاقو در کانتر۲

هک چاقو در کانتر۲

یکی از بازیهای فوق العاده جذاب بازی نیروهای مخصوص است که ما در آخرین ورژن آن به نام کانتر2 می شناسیم . علاقه کاربران به این بازی و تهیه سلاح های زایگان یک موضوع جذاب رای هکرها است در این مقاله در باره نحوه هک چاقو درکانتر2 می پردازیم.

بازی  Special Forces Group2 (گروه نیرو مخصوص 2)  که به کانتر ۲ هم شناخته می شود یکی از بازی‌های اکشن و هیجانی معروف و محبوب چند سال اخیر هست و توانسته  به رکورد میلیون‌ها بار دانلود و نصب برسد. این بازی با استفاده از  گرافیک سه بعدی کیفیت و صداگذاری بسیار عالی و کم نقص در بین کاربران فوق العاده محبوب است. در این بازی شکل ‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد و شما توانایی داریدکه نقش خود را خودتان انتخاب نمایید. دراین بازی شما می توانید از ۹ حالت مختلف از جمله، کلاسیک، زامبی، بمب، بنرد با چاقو و اسنایپر برای بازی استفاده کنید.

معرفی اسلحه های مورد استفاده  در بازی Special Forces Group 2

در این بازی شما قادر هستید از سلاح ها و تجهیزات مناسب رزمی را در اختیار بگیریدبرای مثال در بازی کانتر 2 شما می توانید از سه شاتگان، شش مسلسل و پنج تفنگ تک‌تیرانداز که در این بازی طراحی شده با شرایطی استفاده کنید>

اسامی سلاح های این بازی یکی کلت P228 است که برای رزم نزدیک است و بعدی اسلحه شاتگان XM_1014 که یک سلاح قدرتمند است و سلاح بعدی اسلحه FN_5_7 می باشد و بعدی مسلسل MAC10 و کلاشینکف AK47 واسلحه P90 است که هر کدام را در موقعیت خودش می توانید استفاده نمایید.

برای کسانی از شما که به جنبه تاکتیکی بازی علاقه دارید، ممکن است با دستورات چاقو آشنا باشید. این دستورات به شما این امکان را می دهد که نوع خاصی از چاقو را تنها با یک فشار فشار دهید. این دستورات مفید هستند، اما به خاطر سپردن آنها خسته کننده است و عموماً به طور پیش فرض روشن نیستند. امروز قصد دارم نحوه تخم ریزی چاقو را با یک دستور ساده توضیح دهم که با هر نوع چاقویی کار می کند.

کسانی که  مدت زیادی است که CS:GO را بازی می کنند و همیشه می خواهند چاقو را یاد بگیرند و به آن مسلط شوند، اما همیشه در قسمت “spawn any knife” گیر می کنند. بعد از زمان زیادی  بازی کردن با این، بالاخره با زحمت زیاد می توانند آن را یاد بگیرند در اینجا می خواهیم  این آموزش  را با شما به اشتراک بگذارم. اگر به دنبال راهنمای فرمان spawn any knife هستید، می‌توانید آن را در اینجا بررسی کنید.

“Spawn Knife” دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: دستوری که به شما امکان می دهد هر چاقویی (مدل چاقو) را که می خواهید تخم ریزی کنید. نکته مهم در مورد این این است که شما می توانید هر چاقویی را در بازی تولید کنید، حتی اگر صاحب آن چاقو نباشید. چاقو به عنوان یک سلاح انتخابی در بازی در نظر گرفته می شود، و بنابراین احتمال اینکه فردی چاقو را در تیم شما تخم ریزی کند بسیار کم است.

در بازی Counter-Strike: Global Offensive، سلاح های زیادی وجود دارد، اما همه آنها در دسترس همه بازیکنان نیست. در حالی که همه به اسلحه و مواد منفجره دسترسی دارند، برخی از چاقوها را می‌توان تنها با خرید پوست به دست آورد. خوشبختانه همه این چاقوها همتای ساده ای در بازی دارند. می‌توانید از دستورات چاقوی CS:GO برای آزمایش رایگان همه آنها در صورت کامل بودن شرایط استفاده کنید. در اینجا همه چیز از بین می رود.

هک چاقو در کانتر 2

هک چاقو در کانتر۲نحوه تولید چاقو در CS:GO با استفاده از دستورات چاقو

از دستور کنسول «give weapon knife» برای ایجاد چاقو در CS:GO استفاده کنید. دستورات زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد هر چاقویی را به صورت رایگان آزمایش کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید در Counter-Strike: Global Offensive بدون فعال کردن هک، چاقو بسازید.

به طور کلی، این روش ساده است. برای شروع، ابتدا باید به یک مسابقه آفلاین بپیوندید که در آن می توانید از هک استفاده کنید. نقشه های کارگاهی و سرورهای سفارشی باید کار کنند، اما استفاده از ربات های آفلاین راحت ترین گزینه است. سپس باید تقلب ها را فعال کنید، اجازه دهید چاقوها رها شوند، تیغه را تخم ریزی کنید و با فرمان نهایی آن را بردارید.

اول از همه، یک نقشه تمرین با استفاده از ربات ها ایجاد کنید. برای فعال کردن چیت‌ها، پس از لود شدن بازی، “sv cheats 1” را وارد کنسول کنید. همچنین می‌توانید از دستور «bot kick all» برای حذف همه ربات‌ها از بازی استفاده کنید. سپس، در کنسول، “mp drop knife enable 1” را وارد کنید. در نتیجه می توانید چاقوهای نگهدارنده را رها کنید.

پس از فعال کردن تقلب‌ها، دستورالعمل‌های زیر را تایپ کنید تا هر چاقویی که می‌خواهید ایجاد شود:

سرنیزه سلاح سرنیزه سرنیزه سرنیزه سرنیزه bay

Weapon Knife Survival Bowie – چاقوی سلاح بقا بووی

پروانه چاقوی سلاح پروانه ای است که چاقو به دست می گیرد.

چاقوی سلاح css یک سلاح کلاسیک است.

چاقوی سلاح – ضد تروریست

چاقوی اسلحه ای فالو فال

تلنگر چاقو اسلحه یک تلنگر چاقو است.

روح چاقو سلاح – روح چاقو سلاح

چاقوی سلاح gg – طلایی

روده ها – روده های چاقوی سلاح

شکارچی – چاقوی سلاح تاکتیکی

چاقوی اسلحه کارامبیت – کارامبیت – کارامبیت – کارامبیت – کارامبیت –

چاقوی سلاح m9 سرنیزه m9 سرنیزه m9 سرنیزه m9 سرنیزه m9 سرنیزه m9 سرنیزه m9 سرنیزه

طناب چاقوی سلاح – پاراکورد

چاقوی سلاح کولی jackknife ناواجا

چاقوی سلاح در فضای باز – Nomad

فشار چاقو سلاح – Shadow Daggers

اسکلت چاقوی سلاح اسکلتی است که چاقو به دست می گیرد.

چاقوی اسلحه رکابی – رکابی

بقای چاقوی سلاح کانیس

بیوه ساز چاقو اسلحه – تالون

چاقوی سلاح تی – تروریست

چاقوی سلاح ursus – Ursus

برای برداشتن چاقوها، از دستور ent fire استفاده کنید.

فقط یک نقص در این روش وجود دارد و شما بلافاصله آن را کشف خواهید کرد. دستورالعمل های چاقو در Counter-Strike: Global Offensive فقط تیغه را ایجاد می کند. آنها آن را در دستان شما قرار نمی دهند. برای دریافت آن باید موارد زیر را در کنسول وارد کنید:

addoutput “classname weapon knifegg” ent fire weapon knife

هر بار که یک چاقوی جدید تولید می کنید، باید این دستور را تکرار کنید. خوشبختانه، می توانید آن را همراه با دستور knife-spawning استفاده کنید. سناریوی زیر را در نظر بگیرید:

addoutput “classname weapon knifegg” دادن چاقو سلاح push;ent fire weapon knife

این دستور یک جفت Shadow Dagger را ایجاد می کند و آنها را مستقیماً در دستان شما قرار می دهد. قسمت اول فرمان تیغه ها را تخم ریزی می کند، در حالی که قسمت دوم به شما امکان می دهد آنها را بردارید و مانند هر سلاح دیگری رها کنید.

در CS:GO، در مجموع 23 فرمان چاقوی متمایز وجود دارد که ممکن است برای آزمایش همه چاقوهای بازی به صورت رایگان استفاده شود. تنها نکته این است که برای تخم ریزی و انتخاب آنها، باید تقلب ها را فعال کنید و سپس از کدهای کنسول استفاده کنید. اگر می‌خواهید یک دستور سرگرم‌کننده را امتحان کنید که در بازی آنلاین کار می‌کند،

بازی های رایانه ای می تواند نوعی اعتیاد ایجاد کند با نصب برنامه های کنترل والدین SPYاز میزان استفاده فرزندانتان از بازیهای اینترنتی آگاهی یافته و نسبت به محدود کردن آنها اقدام نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا