اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش پیشرفته کرک اکانت هک PSNآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک اکانت های پلی استیشن 4 PlayStationهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک کردن اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

هک کردن اینستاگرام چگونه انجام می شود؟

همانطور که می دانید امروزه اینستاگرام به یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی
در کشور ما تبدیل شده است.
بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی عکس ها و فیلم های خصوصی خود را به
اشتراک می گذارند که معمولا هم دوست ندارند افراد غریبه به آن ها دسترسی پیدا کنند.
اما متاسفانه گاها شاهد هک کردن اینستاگرام توسط افراد سودجو هستیم،
که بنا به دلایلی اقدام به هک پیج های مختلف می کنند.
از پیج هایی با فالوور بالا گرفته تا پیج های خصوصی که فالوور های کمی دارند،
همه و همه در معرض خطر هک هستند.
اما حتما تا به حال شنیده اید کهاینستاگرام از امنیت بالایی برخوردار است،
احتمالا اکنون این سوال در ذهنتان ایجاد می شود که پس چه عاملی
باعث هک شدن پیج های مختلف می شود؟
در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم
و درباره روش های هک کردن اینستاگرام صحبت کنیم.

روش های هک کردن اینستاگرام

یک هکر برای هک کردن اینستاگرام و دسترسی به اطلاعات پیج های مختلف،
فقط 4 راهکار پیش رو دارد که در ادامه درباره آن ها توضیح خواهیم داد:
  • دسترسی به دستگاهی که فرد با استفاده از آن به اکانت خود لاگین شده است، مثل گوشی یا تبلت
  • بدست آوردن رمزعبور اکانت فرد مورد نظر به شیوه های مختلف
  • نفوذ به اطلاعات کاربران در سرورهای اصلی اینستاگرام
  • نصب نرم افزار های جاسوسی روی دستگاه فرد مورد نظر و دسترسی به اطلاعات اینستاگرام از طریق این نرم افزارها
  • روش های هک کردن اینستاگرام

به طور کلی می توان گفت روش هایی که در بالا ذکر شد، معروف ترین روش هایی است
که هکرها برای هک کردن اینستاگرام یا هر برنامه یا سرویس دیگری استفاده می کنند.
البته تعدادی شیوه های ابداعی نیز وجود دارند که بسته به خلاقیت هکر ممکن است
از آن ها نیز استفاده شود.
اما روش هایی که نام بردیم، کلیات روش های هک کردن اینستاگرام را بیان می کند.

هک کردن اینستاگرام با دسترسی به دستگاه فرد مورد نظر

در این روش در حقیقت یک نوع دسترسی غیر مجاز انجام می شود، که فرد هکر بدون اجازه، گوشی یا تبلت قربانی را در اختیار گرفته و به اکانت اینستاگرام او متصل می شود. در همان زمانی که دستگاه قربانی در اختیار اوست، وی می تواند به تمامی اطلاعات اکانت فرد موردنظر در اینستاگرام دسترسی داشته باشد. در این روش نیازی به انجام عملیات پیچیده ای نیست.

هک کردن اینستاگرام با دسترسی به پسورد اینستاگرام فرد مورد نظر

اما در روش دوم، هکر با استفاده از ابزاری که در اختیار دارد و یا با استفاده از عدم آگاهی کاربر، اقدام به بدست آوردن رمز عبور اکانت فرد قربانی نموده و با استفاده از آن رمز به اکانت اینستاگرام او متصل می شود. این روش می تواند شامل استفاده از روش های مختلفی مثل مهندسی اجتماعی، ساخت صفحات و ایمیل های فیشینگ یا استفاده از برنامه های شکستن پسورد باشد.

به دست آوردن پسورد با مهندسی اجتماعی

همان طور که در مطالب قبل هم به نیازمندی های یک هکر اشاره کردیم ، مهم ترین شاخصه ایی که یک هکر باید داشته باشد، تسلط بر مهندسی اجتماعی و داشتن روحیه حیله گرانه است. چرا كه حتی سیستم های یك سازمان وقتی از امنیت كامل بر خورد دار است می توان با استفاده از مهندسی اجتماعی و سهل انگاری كاركنان به آن سازمان نفوذ كرد.
هک کردن اینستاگرام
هک کردن اینستاگرام چگونه انجام می شود؟
در این شیوه، هکر با ایجاد اعتماد بین خود و فرد قربانی و با استفاده از ترفند های روانشناسی، موفق می شود تا رمز ورود به اکانت شخص مورد نظرش را از زبان خود او بدست آورد. در شیوه مهندسی اجتماعی ممکن است فرد به طور مستقیم پسورد را در اختیار هکر قرار ندهد، اما هکر از بین صحبت های او و اطلاعاتی که میان آن ها رد و بدل می شود مثل تاریخ تولد، نام فرزند و یا اطلاعاتی از این قبیل، رمز عبور اکانت اینستاگرام او را بدست آورد.
علاوه بر این هکر برخی موارد نیز با استفاده از همین شیوه، قربانی را مجاب می کند تا برنامه ی مخربی را که برای او ارسال کرده است، روی دستگاه خود نصب کند که این برنامه می تواند یک کیلاگر که توانایی دزدیدن پسوردها را دارد، باشد. هک با شیوه مهندسی اجتماعی ضریب موفقیت بسیار بالایی دارد و بسیاری از هکرها از این شیوه استفاده می کنند.

هک کردن اینستاگرام با پسورد کرکر

به برنامه یا فرآیندی که طی آن هکر موفق به دستیابی رمز ورود فرد مورد نظر می شود، پسورد کرکر می گویند. در این روش نیازی به نصب نرم افزار در گوشی فرد موردنظر نیست، حتی رابطه ای هم میان هکر و قربانی برقرار نمی شود و تنها از طریق ابزارهای شکننده پسورد، هکر اقدام به هک کردن اینستاگرام می کند. موفقیت این شیوه ارتباط مستقیمی با قابل حدس بودن و سادگی رمز عبور قربانی دارد. هرچه کاربر از رمزهای مطمئن تر و قوی تر برای ورود به اینستاگرام خود استفاده کند، کار برای هکر سخت تر می شود.
برای شکستن پسورد و هک کردن اینستاگرام به این شیوه می توان از ترموکس که یک شبیه ساز ترمینال لینوکس روی اندروید می باشد، استفاده کرد. همچنین از سیستم عامل کالی لینوکس نیز می توان برای شکستن پسوردهای مختلف استفاده کرد.

هک کردن اینستاگرام با نفوذ به سرور اصلی

در این روش، هکر باید دانش و تخصص زیادی در زمینه هک و امنیت داشته باشد تا بتواند به سرورهای اصلی اینستاگرام نفوذ کند که البته هیچکس تاکنون نتوانسته این کار را انجام دهد. در این شیوه هکر باید از لایه های امنیتی بسیاری عبور کند تا به سرور های اصلی دست پیدا کند.

هک کردن اینستاگرام با استفاده از برنامه های جاسوسی

یکی از شایع ترین روش های هک اینستاگرام و به طور کلی هک سیستم های هوشمند، استفاده از نرم افزارهای مختلفی است که به منظور هک و جاسوسی طراحی شده اند. این برنامه ها معمولا پس از نصب بر روی دستگاه فرد قربانی شروع به ارسال اطلاعات از جمله اطلاعات موجود در اینستاگرام برای هکر می کنند. اما تعدادی از برنامه ها نیز هستند که نیازی به نصب برروی دستگاه ندارند و از طریق شماره تلفن یا سریال گوشی اقدام به هک گوشی می کنند.
برنامه plc spy نیز یکی از برنامه هایی است که با استفاده از شماره و سریال گوشی قادر به هک تمام قسمت های تلفن همراه می باشد. این برنامه توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند . plc spy امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.
این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا