اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهفناوریکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

هک کردن تلفن از طریق SS7 ترسناک آسان و موثر است

هک کردن تلفن از طریق SS7 ترسناک آسان و موثر است جهان را تصور کنید که هکرهای کم درآمد می توانند هر حرکت خود را دنبال کنند، به تماس های شما گوش دهند، متن هایتان را بخوانند، حساب بانکی شما را تخلیه کنند و غیره. همه اینها بدون خروج از اتاق خود، و از یک قاره دور. تصور نکنید با توجه به آسیب پذیری در پروتکل SS7، این جهان است که در آن شما در حال حاضر زندگی می کنید.

گوشی هوشمند فقط یک گوشی نیست شما از آن فقط برای برقراری تماس و دریافت پیام های متنی استفاده نمی کنید. این یک کامپیوتر کوچک است که شما را از طریق خدمات آنلاین متعدد به شما در ارتباط با خانواده، دوستان و جهان شما متصل می کند. اما این دستگاه همچنین دارای یک دوربین و یک میکروفون است که همیشه در کنار شما قرار دارد. تبدیل این سخت افزار به ابزار نظارت بسیار ساده تر و موثر تر از شما فکر می کنید.

به گفته دیمیتری فدوتوف ، متخصص ارتباطات راه دور ، برای کنترل کامل تلفن شخصی، یک مهاجم فقط به موارد زیر نیاز دارد:

  • یک کامپیوتر
  • یک سیستم عامل لینوکس
  • یک کیت توسعه نرم افزار برای SS7
  • برای کنترل کامل تلفن

SS7 چیست و آیا باید آن را نگران باشید؟

قسمت اصلی سه شخصیت آخر – SS7 است . برای Signaling System 7 کوتاه است، این یک پروتکل ارتباطی است که توسط همه حامل های تلفن همراه و شبکه در سراسر جهان استفاده می شود. هدف آن اینست که اجازه دهید حساب های دقیق برای خدمات ارائه شده توسط یک شبکه اپراتور برای مشتری دیگری. این باعث می شود که رومینگ امکان پذیر باشد، و همچنین تماس و پیام کوتاه زمانی که شما در پوشش یکی از برج های سلولی حامل خود نیست.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


این پروتکل در دهه 1970 معرفی شد و با وجود به روز رسانی در سال 2000

برای افزودن شبکه های آی پی از زمان زیادی تغییر نکرده است.

همانطور که می توانید حدس بزنید، مفاهیم امنیتی آن بسیار قدیمی هستند. از این رو، چرا هک کردن آسان است.

از سوی دیگر، پروتکل همه جا هست و تقریبا تمام شبکه ها را در سراسر جهان متصل می کند. هک کردن به SS7 به مهاجمان امکاناتی مشابه اپراتورهای تلفن همراه و سازمان های اطلاعاتی می دهد. و از لحاظ نظارت، آنها قابل توجه هستند.

حامل های موبایل دسترسی به تمام ابردادها و محتوای ارتباطات رمزگذاری نشده دارند که از طریق شبکه هایشان سفر می کنند.

آنها همچنین می توانند گوشی ها و افرادی که از آنها استفاده می کنند را با نظارت بر اینکه چه خدمات سلولی یک دستگاه خاص را در هر لحظه ای قرار دهد، قرار دهید. از آنجا که SS7 شبکه های مختلفی را پیوند می دهد، به اپراتور اجازه می دهد تمام موارد فوق را حتی به کاربران خارج از دسترس شبکه خود نیز انجام دهد.حملات SS7 می تواند برای دور زدن رمزگذاری استفاده شود برای کنترل کامل تلفن

شما می توانید پیام هکرها و مجرمان سایبری را با استفاده از این نوع داده ها مشاهده کنید. و این دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد.فقط با شماره تلفن خود (که یک قطعه قابل دسترسی قابل دسترس از اطلاعات عمومی است)، کسی که به SS7 هک شده است می تواند:

  • تماس های خود را به جلو و ضبط یا گوش دادن به آنها
  • پیام های متن SMS ارسال شده بین دستگاه ها را بخوانید
  • پیگیری مکان تلفن

بیشتر نگران کننده این است که به این دلیل که SS7 به مهاجمین اجازه می دهد پیام های اس ام اس را بخواند، می توانند از رمزنگاری پایان دادن به خدمات ارائه شده توسط سرویس هایی مانند WhatsApp، Telegram، Facebook و غیره جلوگیری کنند. این ممکن است به دلیل یک راه حل رمزنگاری که از نقص در احراز هویت دو عامل.

برای مثال، برای ورود به فیس بوک در یک دستگاه جدید، شما باید یک رمز عبور و کد دوم را که توسط SMS ارسال شده است، پر کنید. از آنجا که سوءاستفاده های SS7 اجازه خواندن چنین پیام های متنی را می دهند، مهاجمان می توانند این کد را بدست آورند و با اعتبار کاربری وارد سیستم شوند. با استفاده از رویکرد یکسان، مجرمان اینترنتی توانسته اند پول را از بانک های آلمانی سرقت کنند .

برای مقابله با چنین حملاتی، ابتدا باید از تماس های منظم و پیام های متنی متوقف شده و گزینۀ رمزنگاری پایان گرفته و VoIP را انتخاب کنید. سپس، ممکن است بخواهید با تلفن معمولی و پیامک به طور کامل کنار بگذارید – مانند ما برای تلفن امن انجام داده ایم. برای تأیید اعتبار دو مرحلهای قابل اعتماد، می توانید یک رمز یا یک رمز عبور اضافی استفاده کنید که از طریق متن به شما ارسال نمی شود، بلکه از طریق یک کانال رمزگذاری شده است.

نرم افزار برای SS7 :

هک واتس اپ طریق آسیب پذیری امنیتی SS7

هک شبکه های اجتماعی با استفاده ازراهکار SS7راه های هک تلگرامواتساپ با استفادهSS7 امکان هک واتس آپتلگرامحتی خبر هک فیسبوک با باگ SS7 هکتلفنطریق SS7ترسناک آسانموثر است SPY24 هک واتس اپ گجت نیوز 5 راه هک شدن واتساپ گجت نیوز چگونه واتس اپ دیگران را هک کنیم روش تضمینی هک واتس اپ با SPY24 شبکه های اجتماعی آموزش وفنی تهدیدات امنیتی واتساپ هک شدن WhatsApp توسط جاسوس‌افزار اسرائیلی‌ آریس آموزش هکامنیتبرنامه نویسی آموزش حرفه ایتخصصی – هک واتس اپ طریق آسیب پذیری امنیتی SS7.

هک تلگرام و واتس‌اپ با استفاده از SS7 …

( هک واتس اپ طریق آسیب پذیری امنیتی SS7 ) امکان هک واتس آپ و تلگرام و حتی خبر هک فیسبوک با باگ ss7 باعث شده که هکری تنها با داشتن شماره تلفن فرد موردنظر بتواند از طریق این باگ به اپلیکیشن پیام رسان واتساپ یا تلگرام وی نفوذ کند هکتلفن از طریق SS7 ترسناک آسان و موثر است جهان را تصور کنید که هکرهای کم درآمد می توانند هر حرکت خود را دنبال کنند به تماس های شما گوش دهند متن هایتان را بخوانند حساب بانکی شما را تخلیه کنند و غیره همه اینها بدون هک تلگرام و واتس اپ با استفاده از باگ امنیتی ss7 ویدیو رضا آقامحمدی ۱۳ خرداد ۹۵ ساعت ۱۷ ۲۱ ۴۷ دیدگاه یک آسیبپذیری دیگر واتساپ که اوایل امسال کشف شد هک از طریق تماس صوتی پگاسوس بود این حمله خطرناک به هکرها اجازه می‌داد که به سادگی با برقراری تماس صوتی با هدف خود به دستگاه کاربر دسترسی پیدا کنند اولین روش هک واتس اپ ساده ترین و و بر آن شدیم تا توضیحاتی را حضور شما کاربران گرامی در زمینه ضریب امنیتی واتس اپ ارائه کنیم هک‌ هایی که آسیبپذیری ss7 را هدف قرار می دهند و در شبکه تلفن واتس اپ چقدر امن است ارسال گیف مخرب و از کار انداختن اپ اعضای گروه و تغییر پیام ها از آسیب پذیری برای جلوگیری از دعوت سرور های جعلی انجام نداده است این باگ امنیتی که منجر به هک واتساپ هک شدن WhatsApp توسط جاسوس‌افزار اسرائیلی‌ هکرها با استفاده از یک آسیبپذیری بزرگ در برنامه پیام‌رسان واتساپ موفق به نصب نرم‌افزار جاسوسی از راه دور بر روی گوشی‌ها و سایر وسایل الکترونیکی شدند آسیب پذیری واتس اپ و جاسوسی از کاربران با این کامپیوتر هر ویندوزی هک می شود ضعف امنیتی Microsoft Outlook 4 توصیه گوگل برای افزایش امنیت اندروید [ هک واتس اپ طریق آسیب پذیری امنیتی SS7 ]

آموزش هک گوشی از طریق شماره تلفن

هک گوشی از طریق شماره تلفن تصور اینکه کسی از تبهکاران سایبری بتواند تمام حرکات و اطلاعات شمارا کنترل و جاسوسی کند واقعا ترسناک است.
اکنون برای خیلی ها سوال ایجاد میشود که آیا این کار ممکن است؟
یک کار شناس امنیت اطلاعات آلمانی در جواب این سوال مثبت است.
یکی دیگر از کارشناسان خبره امنیت اطلاعات که در آزمایشگاه تحقیقاتی امنیتی برلین مشغول است در پاسخ این سوال میگوید که این کاریست بسیار آسان که فقط با داشتن شماره تلفن یک هکر میتواند به تمام اطلاعات و مکالمات فرد مورد نظر دست یابد. حتی برای اثبات این موضوع یکی از کارمندان این مرکز تحقیقاتی با یک گوشی Apple ساده آزمایش شد و در نهایت مکالمات این کارمند به صورت کاملا دقیق ضبط و جاسوسی شد.

کارشناس آلمانی با تخصص امنیتی و هک گوشی های هوشمند

ولی کارستن نوهل آلمانی یکی دیگر از کارشناسان این مرکز تحقیقاتی درباره این موضوع اضحاراتی داشته او میگوید که تبهکاران سایبری در اینگونه هک در واقع دستگاه های کاربران را هک نمیکنند بلکه از ضعف امنیتی که در سیستم های مخابراتی وجود دارد استفاده میکنند و هیج کاربری نمیتواند سهمی در برقراری امنیت این سیستم داشته باشد
این آسیب پذیری بسیار خطرناک امنیتی به نام Signaling system Seven یا SS7 معروف است که توانایی آن را دارد که از راه دور هرگونه تلفنی را هک کرده و به تمام اطلاعات آن دست یابد. همانطور که گفته شد این آزمایش بصورت کاملا عملی برروی تلفن همراه فرد داوطلب انجام شدو گوشی مورد نظر فقط با داشتن شماره آن هک شد.

پس از هک شدن گوشی مورد نظر اطلاعاتی همچون پیامک ها ، تماسهای تلفنی ، تمام مخاطبین ، و حتی موقعیت مکانی صاحب تلفن برروی سیستم هکر مشاهده میشد.
به علاوه تمام این ها برقراری تماس و ارسال پیامک به تمام مخاطبین گوشی هک شده نیز ممکن بود.
باتوجه به توضیحات قبلی این آسیب پذیری برروی مانیتورینگ تلفن های همراه وجود ندارد و درحقیقت در زیرساختارهای مخابراتی و ناشی از ضعف سیستم های آنهاست. نصب کردن هرگونه نرم افزاری یا جلوگیری از نصب آنها برروی تلفن همراه قادر نیست که در روند شکل گیری این آسیب پذیری مشکلی به وجود آورد حقیقت ماجرا اینست که شبکه موبایل هک میشود نه تلفن همراه شما
مطمئنا شما با شنیدن این موضوع هم خشمگین و هم وحشت زده میشوید زیرا متوجه شده اید امکان این وجود دارد که بدون اینکه بدانید گوشی موبایل شما توسط شخصی دیگر کاملا بررسی شود.
نوهل در ادامه صحبتهایش اعلام کرد که فارق از اینکه گوشی شما از چه برندی و چه مدلی است با این روش تقریبا تمامی تلفن های همراه را میتوان هک کرد.
با این روش هکر ها امکان این را دارند که حسابهای بانکی شما ؛ حسابهای ایمیلی و غیره شمارا هک کنند. چرا که تقریبا تمام مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دومنظوره از گوشی موبایل برای اینکار استفاده میکنند.
این آسیب پذیری تقریبا جدید است ودر آگوست 2015 گزارش شده است ، نکته قابل توجه اینست که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در 800 شرکت ارتباطی در دنیا استفاده میشود وما اصلا نمیدانیم که سیستم مخابرات ایران نیز در دسته بندی این 800 شرکت قرار میگیرند.

هک گوشی با شماره تلفن با برنامه SPY24

این برنامه صرفا برای نفوذ به گوشی فرزندان و دریافت اطلاعات و کنترل بهتر آنها طراحی و ساخته شده است ،برای استفاده و نصب به صورت صحیح برنامه باید به اینترنت پایدار و با سرعت خوب متصل شود توجه داشته باشید که اگر دستگاه هدف به اینترنت دسترسی نداشته باشد هیچ اطلاعاتی به پنل کاربری اختصاصی منتقل نخواهد شد. اگر شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید امکان دسترسی به پنل کاربری اختصاصی محیا نخواهد شد. مد نظر داشته باشید گاهی اوقات ترافیک شبکه باعث تاخیر در مشاهده اطلاعات می‌شود. اگر شما در کار با سامانه به مشکل برخورد کردید علت آن را باید در سه موضوع نصب و تنظیم نادرست برنامه، عدم سازگاری دستگاه با برنامه و اینترنت بی‌کیفیت جست‌وجو کرد. به هر حال اگر با مشکلی برخورد کردید می‌توانید با تیم پشتیبانی برنامه از طریق روش‌های زیر در تماس باشید. تیم پشتیبانی در اولین فرصت به مشکل شما رسیدگی و حل خواهند کرد.

طریقه نصب برنامه هک SPY24 (تصویر )

اتمام نصب برنامه به قسمت تنظیمان برنامه رفته و قابلیت هایی که مد نظر دارید را مثل تصویر زیر فعال کنید

مکانبزم برنامه هکSPY24

این نرم افزار اطلاعات و موقعیت را از  دستگاه متصل دریافت کرده و در بازه های زمانی مشخص و از طریق اینترنت به سرور ارسال می کند SPY ONLINE سپس سرور اطلاعات دریافتی را به کامپیوتری که نرم افزار روی آن نصب هست ارسال می کند.

حتی اگر انواع و اقسام برنامه‌های امنیتی را بر روی گوشی نصب کند، خللی در روند این هک ایجاد نخواهد کرد؛ چراکه این هک بر روی شبکه‌ی مخابراتی اتفاق می‌افتد نه بر روی خود گوشی.

آسیب‌پذیری اصلی به خاطر پروتکل ارتباطی در شبکه‌ی مخابراتی است. نام این پروتکل SPY24 است.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا