بازی ها

هک کلش رویال

هک کلش رویال

کلش رویال یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک است که توسط سوپرسل، خالق کلش اف کلنز ساخته شده است. این بازی مانند کلش آف کلنز با کاربران آنلاین در سراسر جهان رقابت می کند. کلش رویال یکی از بازی های دفاع از برج است که به دلیل داشتن سیستم امنیتی قوی در دنیا محبوبیت زیادی دارد. به همین دلیل است که انجام آن آسان نیست.

در کلش رویال می توانید هیجان دنیای بازی کلش آف کلنز را در محیطی جدید تجربه کنید. بسیاری از بازیکنان به دنبال هک کلش رویال هستند. این بازی به دلیل آنلاین بودن و چند نفره بودن رقابت سختی را بین بازیکنان ایجاد کرده است. هر چیزی که باعث پیشرفت سریع بازی شود برای کاربران لذت بخش است.

 

ویژگی های بازی کلش رویال

۱.بازی مهیج در سبک بازی های استراتژیک

۲. گرافیک بالا و جزئیات طراحی عالی

 ۳. سبک بازی مانند کلش آف کلنز

 ۴.وجود شخصیت و نیروهای دفاعی و تهاجمی

 ۵.سبک دو نفره آنلاین و رقابتی

 ۶.از نیروهای دفاعی یا تهاجمی استفاده کنید

۷.توانایی ساخت مستعمرات قوی و قدرتمند

۸.قابلیت ارتقاء نیروها در چند مرحله

۹.صدها نیروی ویژه و غنائم مختلف وجود دارد.

 ویژگی های نسخه هک شده

داشتن سکه های بی نهایت

 داشتن یک الماس یا مربا بی نهایت

 داشتن یک فنجان بالا هنگام ورود

 امکان ساخت ادکلن و جنگ گروهی و لیگ

سرور قدرتمند بدون شلوغی و خرابی

 قابلیت نصب حالت بازی در کنار نسخه اصلی

نکات مهم در مورد نسخه هک شده کلش رویال

  1. سرور این بازی کاملا جدا از سرور نسخه اصلی کلش رویال است و ربطی به نسخه اصلی بازی ندارد.
  1. این بازی به راحتی به همراه کلش رویال بر روی گوشی شما نصب می شود و می توانید هم این نسخه هک شده و هم نسخه اصلی را داشته باشید.
  1. این نسخه هیچ تاثیری روی نسخه اصلی بازی ندارد
  1. به دلیل جدا بودن سرور ممکن است سرعت آن پایین باشد
  1. اگر نمی توانید وارد بازی شوید، چند ساعت بعد امتحان کنید زیرا ممکن است سرور بازی خاموش باشد

نحوه بازی کردن کلش رویال

در بازی کلش رویال، ابتدا باید یک پایگاه نظامی ساده ایجاد کنید و با حریف خود در زمان واقعی مبارزه کنید یا در مسابقات رو در رو زندگی کنید. این بازی به پیچیدگی کلش اف کلنز نیست. کل بازی در چارچوبی مانند زمین فوتبال دیده می شود. شما در نیمه پایینی این منطقه قرار دارید و یک برج اصلی دارید. هر کس زودتر از حریف برج اصلی حریف را ویران کند برنده مسابقه است. در این بازی باید روی حمله و دفاع تمرکز کنید.

هک کلش رویال

اگر فقط به دفاع فکر کنید، حریف شانس بیشتری برای حمله خواهد داشت و به شما اجازه حمله نمی دهد. برعکس، اگر تمام منابع خود را صرف نیروهای تهاجمی کنید، ممکن است با ضدحملات سنگین و حملات غافلگیرانه مواجه شوید. بنابراین باید گفت که استفاده از قدرت استراتژیک در این بازی بسیار حائز اهمیت است.

نیروها را ارتقا دهید

در کلش رویال می توانید نیروهای مهاجم مختلف مانند سربازان بربر و کمانداران را آموزش دهید و از آنها برای حمله به ساختمان ها و نیروهای دشمن استفاده کنید. از طرفی می توانید از دفاع های مختلفی که قبلا در بازی clash of clans دیده بودیم نیز استفاده کنید. شما باید برج اصلی خود را به گونه ای بپوشانید که دشمن شما نتواند به راحتی در نزدیکی آن نفوذ کند. همچنین می توانید از طلسم های معروف کلش اف کلنز بهره مند شوید. در کلش رویال، مانند بازی کلش اف کلنز، می توانید ساختمان ها و نیروهای خود را ارتقا دهید. بازی کلش رویال کاملا آنلاین است و برای اجرای صحیح آن باید همیشه نسخه جدیدی را نصب کنید.

apktops مثل همیشه سعی می کند نسخه رسمی و سالم کلش رویال را در کمترین زمان ممکن دانلود کند.

آموزش هک بازی کلش رویال روی سرور اصلی

نرم افزارها و برنامه های زیادی برای هک کلش رویال وجود دارد. اما اکثر آنها کیفیت خوبی ندارند و موثر نبوده اند. اگر در بازی تقلب کنید و از هک کلش رویال استفاده کنید، توسط سوپرسل از استفاده از آن آیدی منع خواهید شد. بنابراین بهتر است از روش های پرخطری که جواب نمی دهند استفاده نکنید. از روش ایمن هک کلش رویال استفاده کنید.

روش ایمن برای هک کلش رویال در سرور اصلی

همانطور که گفته شد هیچ راه مطمئنی برای هک کلش رویال در سرور اصلی وجود ندارد، اما اگر به دنبال پیشرفت سریع در این بازی هستید و برایتان مهم نیست که اکانت خود را در این بازی از دست بدهید، می توانید هک کلش رویال را در دانلود گوگل جستجو کنید. کلش رویال را روی سرور اصلی هک کرده و از آنها استفاده کنید.

اما اگر نمی خواهید اکانت خود را از دست بدهید، بهتر است از روش های ایمن برای هک کلش رویال استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و از یکی از حساب ها برای کمک به حساب دیگری استفاده کنید. برای سرعت بخشیدن به پیشرفت شما در کلش رویال.

لازم نیست کاری انجام دهید تا حساب کاربری خود را از دست بدهید. می توانید از ترفندهای معمولی در کلش رویال استفاده کنید که قانونی و در بازی پیشرفت می کند.

هک کلش رویال روی سرور اصلی، طلای نامحدود

می توانید از لینک منبع برای هک کلش رویال در سرور اصلی استفاده کنید و طلای نامحدود دریافت کنید. در آنجا هک بازی کلش رویال روی سرور اصلی قرار می گیرد. استفاده از این هک کلش رویال بسیار ساده است و شما طلا و جم نامحدودی در اختیار خواهید داشت.

هر چه زودتر به دنیای بازی های چند نفره و آنلاین کلش رویال بپیوندید. در واقع سوپر سل با عرضه کلش رویال قصد دارد موفقیت عنوان کلش آف کلنز را بر عنوان کلش رویال محک بزند. مانند clash of clans، قبیله خود را بسازید و با شاهزاده ها، شوالیه ها و غیره مبارزه کنید.

در کلش رویال، می‌توانید این بار در محیطی جدید هیجان کلش اف کلن‌ها را تجربه کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های کلش رویال، توانایی بازیکنان برای دوئل در زمان واقعی برای کسب جام است. شما همیشه می توانید با جمع آوری کارت های قدرتمند قدرت خود را افزایش دهید و با تصرف تاج و تخت دشمنان به قدرت برسید.

نسخه هک شده بازی کلش رویال در گوگل وجود دارد. همچنین، نسخه هک شده کلش آف کلنز و براول استار، دو محصول دیگر سوپرسل این شرکت، در Google موجود است. این شرکت است

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا