بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

هک گوشی اندروید از طریق شماره تلفن

هک گوشی اندروید از طریق شماره تلفن , هک پیامک گوشی اندروید , هک با موبایل اندروید , آموزش هک با گوشی اندروید , هک پترن گوشی اندروید

قبلا در خصوص جاسوسی و انواع آن و همچنین سرویس های اطلاعاتی دنیا که به حریم خصوصی افراد نفوذ می کردند در ITPRO مطالبی نوشته ایم اما اینبار در خصوص سیستم عامل یا یک وب سایت خاص نمی خواهیم صحبت کنیم ، امروز می خواهیم در خصوص امنیت سرویس های زیرساختی مخابراتی و ارتباطی صحبت کنیم که هر روزه از آنها در حال استفاده هستیم.

هک گوشی اندروید

تصور کنید که هکرها می توانند تمامی حرکات شما را مو به مو مشاهده کنند و تمامی تماس های تلفنی شما را نیز شنود کنند و اینکار را صرفا با داشتن شماره تلفن شما می توانند انجام بدهند.

بله ، فقط با داشتن شماره تلفن شما و بدون نیاز به نصب کردن کوچکترین نرم افزاری بر روی تلفن گوشی همراه شما و جالب اینجاست بدانید که هیچکاری از دست شما هم بر نمی آید چون شما مسئول برقراری این سیستم ارتباطی نیستید !

این واقعا ترسناک است.

هک گوشی اندروید از طریق شماره تلفن
هک گوشی اندروید از طریق شماره تلفن

آیا واقعا ممکن است ؟ فقط با داشتن شماره تلفن ما را هک کنند ؟

واقعا ترسناک است ، تصور کنید که تمامی حرکات شما توسط تبهکاران سایبری بررسی و جاسوسی شود.

این سئوال پیش می آید که آیا این امر ممکن است ؟

پاسخ یک کارشناس امنیت اطلاعات آلمانی که در این خصوص تحقیقاتی انجام داده است بله است ،

یکی از کارشناسان زبده امنیت اطلاعات که در آزمایشگاه تحقیقاتی امنیتی برلین آلمان مشغول است

در این باره می گرد که اینکار بسیار ساده است که تنها از طریق داشتن شماره تلفن شما یک

هکر می تواند به تمامی مکالمات و اطلاعاتی که شما توسط گوشی رد و بدل می کنید دسترسی پیدا کند.

حتی برای اثبات این موضوع یکی از کارمندان این مرکز تحقیقاتی با یک گوشی Apple ساده آزمایش شد و در نهایت ۶۰ دقیقه از مکالمات این کارمند بصورت دقیق ثبت و ضبط و جاسوسی شد. اما یکی از کارشناسان امنیتی زبده به نام کارستن نوهل آلمانی که عضو تیم هکرهای این مرکز تحقیقاتی امنیتی است در اینباره اینطور می گوید که تبهکاران سایبری در اینگونه هک در واقع دستگاه های کاربران را هک نمی کنند بلکه از ضعف امنیتی که در سیستم های ارتباطاتی و زیرساختی مخابراتی وجود دارد استفاده می کنند و اصلا کاربر سهمی نمی تواند در برقراری امنیت این مکانیزم داشته باشد .

این آسیب پذیری بسیار خطرناک امنیتی به نام Signaling system Seven یا SS7 معروف است که بصورت مجازی می تواند تقریبا هرگونه تلفنی را هک کرده و از آن جاسوسی کند. این آزمایش همانطور که گفتیم بصورت کاملا عملی بر روی تلفن همراه شخص داوطلب انجام شد و بعد از استفاده شدن از SS7 رسما گوشی مورد نظر تنها با داشتن یک شماره تلفن هک شده بود ! بعد از انجام شدن هک مورد ، اطلاعاتی همچون تماسهای تلفنی ، کلیه contact ها ، پیام های متنی و حتی اطلاعات GPS و محل قرارگیری فرد مورد نظر برای هکر قابل مشاهده بود. هر چند جریان به همین موارد ختم نشد و حتی امکان برقراری تماس با مخاطبین و … نیز در این هک امکانپذیر بود.

هک پترن گوشی اندروید

همانطور که قبلا گفتیم این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند ، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما ، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد. نوهل در ادامه سخنانش اعلام کرد که با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد .

فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید. هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، حسابهای ایمیلی و .. شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند. آسیب پذیری SS7 تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و من اصلا در جریان نیستم که سیستم مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز آیا در دسته بندی این ۸۰۰ شرکت قرار می گیرند یا خیر ؟

نقص یا آسیب پذیری SS7 چگونه کار می کند ؟

مکانیزم کاری این نقص امنیتی چندان پیچیده نیست ، هکر تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

در صورت هک شدن به این روش هکر می تواند کوچکترین حرکت کاربر را شناسایی و با استفاده از سایر ابزارهای هکی که در اختیار دارد تمامی فعالیت های کاربر را جاسوسی کند. جالب اینجاست بدانید که نوهل اعلام کرده است که این آسیب پذیری امنیتی در سیستم های اطلاعاتی وجود داشته است و سرویس های جاسوسی و امنیتی دنیا از چنین آسیب پذیری اطلاع داشته اند و بعضا از آن استفاده نیز نی کرده اند ، قبلا در ITPRO در خصوص پروژه هایی مانند Echelon صحبت کرده ایم که تمامی دنیا توسط آمریکا شنود اطلاعاتی می شده است اما استفاده از تجهیزات مخابراتی وابسته نیز طبیعتا تبعات امنیتی به این شکل خواهد داشت.

هک با گوشی اندروید , هک با موبایل اندروید , آموزش هک با گوشی اندروید , هک پیامک گوشی اندروید , هک پترن گوشی اندروید

راهکار مقابله با SS7 چیست ؟

شما هیچککاری در خصوص این حمله نمی توانید انجام دهید و سرویس های مخابراتی و زیرساختی بایستی برای برطرف کردن این موضوع اقدام کنند ، با توجه که در جریان زیرساخت های مخابراتی ایران و تلفن های همراه آن به شخصه نیستم امیدوارم که شرکت های اپراتور ایرانی از آن دسته از شرکت هایی نباشند که از این آسیب پذیری استفاده می کنند. نظرات در این خصوص با رعایت احترام و ذکر دلایل فنی مجاز است. ITPRO باشید

هک گوشی از طریق شماره تلفن

 

در این مقاله می خواهیم هک از طریق شماره تلفن یا شماره موبایل را به شما آموزش بدهیم. بارها پیش آمده که شما هم با این اصطلاحات برخورده باشید و افرادی را دیده اید که از صحبت هایشان متوجه این موضوع شده اید که می خواهند با شماره تلفن یا موبایل فرد مورد نظر، گوشی او را هک کنند و به یک سری از اطلاعات دست پیدا کنند.

در این مقاله می خواهیم ابتدا به موضوع اینکه اصلا هک گوشی چیست و آیا اصلا این کار تنها با داشتن شماره موبایل قابل انجام است یا خیر بپردازیم.

 

هک گوشی از طریق شماره موبایل

در پاسخ به این سوال که آیا هک گوشی امکان پذیر است یا خیر باید بگویم که در دنیای امروز هر چیزی امکان پذیر است و هکر ها تا حدی توانمند شده اند که بتوانند به هر چیزی نفوذ کنند. در واقع امروزه هک هر نوع دستگاه الکترونیکی امکان پذیر می باشد. و در این بین گوشی های هوشمند موبایل نیز استثنا نیستند.

در واقع با پیشرفت علم تکنولوژی و به وجود آمدن برنامه های هک گوشی و رواج یافتن آنها، امروزه هک گوشی به یک امر ساده و پیش پا افتاده تبدیل شده است. که همین موضوع نیز برخی از برندهای تولید کننده موبایل های هوشمند را نیز به این فکر برده است که برای رضایت کاربرانش، سیستم گوشی موبایل را از نظر نفوذ هکر ها قدرتمند تر و پیشرفته تر کند.

متاسفانه افرادی با سو استفاده از این روش، حریم خصوصی افراد را مورد تجاوز قرار می دهند و این کار به هیچ وجه پسندیده نمی باشد. ما در این مقاله با توضیح چگونگی هک کردن گوشی، می خواهیم این روش را به شما اموزش دهیم که فقط در موارد بسیار ضروری و حیاتی از آن استفاده شود. برای مثال ممکن است والدین به دلیل رفتارها و تماس های مشکوک نگران سلامتی فرزند خود باشند و تنها برای یک مقطع کوتاه از این روش در جهت حفظ جان و سلامتی فرزند خود از این روش استفاده کنند. و سو استفاده از این کار، کاری ناپسند و خلاف عرف و دست درازی به حریم خصوصی افراد می باشد که در صورت آشکار شدن این امر، پیگرد قانونی و مجازات کیفری نیز به دنبال خواهد داشت.

 

روش های هک گوشی

خوب در ادامه به راه های هک گوشی می پردازیم:

هک از طریق شماره تلفن هک گوشی اندروید از طریق شماره تلفن

هک از طریق شماره تلفن نیز امکان پذیر بوده و این شیوه هک گوشی از سرویس شبکه تبادل به اسم ” Signalling System No. 7 -SS7 ” توسط هر استفاده می شود که در انگلستان این سرویس c7 و در آمریکا این سرویس ccss7 می باشد. که این سرویس ها به عنوان واسطه بین شبکه های همراه عمل می کنند.

به هنگام برقراری تماس و یا ارسال و دریافت پیامک متنی  در شبکه SS7، مواردی مانند شماره و انتقال پیام، پرداخت صورت حساب و مکالمه های تلفنی، یک شبکه واسط تمامی این ارتباطات را به مقصد وصل می کند. با هک کردن از طریق این واسطه SS7 و با در دست داشتن شماره موبایل فرد مورد نظر می تواند به تمامی این عملیات انجام شده از جمله خواندن پیامک های متنی دریافتی و ارسالی و همچنین مکالمه های فرد دسترسی داشته باشد.

این هک و نفوذ به اطلاعات شما با استفاده از شماره موبایل ارتباطی با نفوذ پذیری گوشی شما ندارد و این ضعف نفوذی برمیگردد به زیر ساخت های شبکه های مخابرات و اپراتورهای میزبان که شما از آن استفاده می کنید.

هر گونه بالا بردن امنیت گوشی هیچ تاثیری در این روند ندارد و در واقع این خود شبکه مخابرات هست که می بایست این امنیت را ارتقا دهد. ممکن است این پاسخ بسیاری از شما را به وحشت بیاندازد چرا که بدون انکه دخالتی در این امر داشته باشید و یا اینکه بدون انکه بتوانید چاره ایی بیاندیشید، مکالمات و پیامک های متنی شما ممکن است مورد جاسوسی قرار گیرد.

یک کارشناس آلمانی به اسن نوهلاعلام کرده که فرد هکر می تواند با استفاده از این روش فارغ از اینکه دستگاه موبایل فرد از چه نوعی باشد می تواند به تمام شماره حساب ها و رمز های کارت بانکی و … که از این طریق و توسط موبایل رد و بدل می شوند را در اختیار داشته باشد.

اما در ادامه می خواهیم در مورد نحوه هک گوشی از طریق شماره همراه موبایل بپردازیم تا کمی از نگرانی شما بکاهیم. در واقع هک تلفن همراه به این سادگی که هر فردی بتواند انجام دهد نیست. و این روند نیاز به دانش کد نویسی و تخصص های بالا می باشد. پس خیالتان از این بابت که هر فردی می تواند به گوشی همراه شما نفوذ کند راحت باشد. یادگیری زبان برنامه نویسی و آشنایی با هک تخصصی وقت گیر و نیاز با استعداد و دانش بالا می باشد از این رو هر شخصی نمی تواند این کار انجام بدهد و قطعا سریع از روند کار منصرف می گردد.

هک گوشی از طریق شماره تلفن
هک گوشی از طریق شماره تلفن

هک گوشی از طریق وای فای

در واقع وای فای یکی از قوی ترین راه های اتصال به گوشی و هک گوشی موبایل می باشد. این اتفاق معمولا بیشتر در جاهایی رخ می دهد که اینترنت وای فای رایگان در اختیار عموم قرار می دهند. در این نوع هک گوشی، هکر از طریق نقطه اتصال وای فای خود به گوشی مورد نظر که به اینترنت وای فای او متصل شده است، از طریق پیام دستوری به موبایل مورد نظر، نقطه ضعف گوشی را پیدا کرده و سپس اقدام به هک گوشی می کند. برنامه هایی از جمله برنامه droidsheep از برنامه های می باشد که هکر ها از آن در شبکه های وای فای عمومی استفاده می کنند و با استفاده از این برنامه می توانند به پیام های دریافتی و ارسالی که با رمز کد گذاری نشده باشند را دریافت کنند.

هک گوشی با استفاده از بلوتوث

بلوتوث گوشی نیز یکی از راه های نفوذ به گوشی به منظور جاسوسی و هک گوشی می باشد که از آن هم بسیار استفاده می شود. بلوتوث جزو اولین فناوری های ارتباطی می باشد که تقزیبا اکثر گوشی ها از آن پشتیبانی می کنند. امروزه از بلوتوث بیشتر برای استفاده گوشی های همجوار و نیز گجت های مرتبط با گوشی مانند هندزفری استفاده می شود. در واقع بلوتوث به همان اندازه که کاربردی می باشد، نا امن نیز می باشد. حملات از طریق بلوتوث آنقدر متنوع و گسترده می باشد که اخیرا یک راه دیگر نیز برای هک گوشی موبایل لز طریق بلوتوث کشف گردیده است.

یکی از روش های هک گوشی از طریق بلوتوث ” Bluejacking ” نام دارد که در ان هکر تنها با ارسال پیام های زیاد در نقش یک اسپمر ظاهر می شود.

در روشی دیگر به اسم ” Bluesnarfing ” هکر با استفاده از نرم افزاری خاص می تواند به اطلاعات گوشی شما دست پیدا کند.

و روش سومی نیز وجود دارد به اسم ” Bluebugging ” که یکی از خطرناک ترین حملات نفوذی می باشد که هکر تقریبا می تواند از این طریق به همه اطلاعات گوشی شما دسترسی داشته باشد. اما امروزه گوشی ها موبایل تقریبا همه در برابر این حمله ایمن شده اند.

هک گوشی با کالی لینوکس

برنامه کالی لینوکس نسخه ای از سیستم عامل لینوکس می باشد که معمولا متخصصان امنیتی از آن برای جرم یابی قانونی و عملیات تست نفوذ استفاده می گردد و در کنار آن هکر ها نیز برای انجام عملیات نفوذ و همچنین کرک و هک استفاده می کنند.

این برنامه یاد شده ” کالی لینوکس ” حاوی بیش از سیصد برنامه جهت تست نفوذ و شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیری برای انواع سیستم های کامپیوتری طراحی شده است. جالب است که بدانید که با لینوکس تنها می توان گوشی های نسخه آندروید را مورد نفوذ قرار داد.

جهت هک گوشی اندروید ابتدا شخص هکر می بایست که برنامه کالی لینوکس را بر روی کامپیوتر خود نصب کند. بعد از عملیات نصب با استفاده از ترمینال لینوکس می بایست اقدام به اجرای برنامه msfvenom کند. با استفاده از این برنامه، هکر می تواند به راحتی یک برنامه هک گوشی موبایل اندروید به صورت apk بسازد. شاید به نظر شما این امر پیچیده باشد اما کافیست که هکر این کد دستوری که در ادامه توضیح خواهیم داد را در محیط ترمینال لینوکس خود وارد کند.

در دستور ظاهر شده در برنامه کافیست که هکر به جای کد دستوری lhost، آدرس آی پی خودش را وارد کند و سپس در قسمت lport از پورت اینترنت خودش استفاده کند. سپس در ادامه نام برنامه را انتخاب می کند و این برنامه بعد از گرفتن خروجی همان برنامه ایی است که هکر برای هک گوشی اندروید ساخته است.

کافیست که این برنامه از طریقی مانند تلگرام یا واتساپ در گروه و دایرکت فردی قرار گیرد و به شیوه ایی هوشمندانه از او بخواهید که بر روی آن کلیک کند. در این صورت فرد قربانی، تمام اطلاعاتش را در اختیار هکر قرار داده است.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا