بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

هک گوشی همسر | بهترین برنامه هک گوشی همسر رایگان

با استفاده از برنامه هک گوشی همسر رایگان به صورت کامل می توانید کنترل گوشی فرزندان و عزیزان تان را در دست بگیرید و به صورت مخفیانه و نا محسوس تمامی پیام ها، تماس ها، چت های شبکه های اجتماعی مانند: تلگرام، واتس اپ، لاین، فیسبوک و … را کنترل کنید. برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی، تماس ها و پیام ها با تلگرام قدرتمند ترین برنامه کنترل و نظارت والدین می باشد که سبب آسایش خاطر والدین و حفظ فرزندان در فضای مجازی میشود. در این مطلب از سایت اسپای 24 می توانید هک گوشی همسر با شماره موبایل و شماره سریال مطلع شوید.

هک گوشی همسر

برنامه هک گوشی همسر از طریق موقعیت مکانی

این برنامه به صورت کاملا مخفیانه موقعیت و مکان گوشی مورد نظر رو براتون میفرسته کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر یکی از بهترین قابلیت های این برنامه کنترل و گزارش چت های صورت گرفته در تلگرام،واتس اپ و شبکه های اجتماعی است.

کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی از اصلیترین نیاز های کنترلی والدین است که این برنامه به خوبی این نیاز را برآورده میکند. به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی و تلفن همراه،تماس ها و پیام ها با تلگرام این امکان را فراهم کرده،هر لحظه که بخواهید میتونید صدای اطراف گوشی را ضبط کرده و از راه دور گوش بدید.

امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی این برنامه امکان گرفتن عکس از راه دور و تعیین دوربین جلو و عقب جهت عکاسی دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی میتونید از راه دور به عکس ها و فیلم های موجود در گالری دسترسی داشته باشید.

هک

ویژگی های برنامه هک گوشی همسر  

  • کاملا مخفیانه و نا محسوس
  • بدون نیاز به روت گوشی
  • ردیابی از راه دور موقعیت و مکان گوشی
  • کنترل مخفیانه تمامی پیام های ارسالی و دریافتی به همراه محتوای کامل پیامک ها
  • گزارش کامل تماس های دریافتی،گرفته شده و یا بدون پاسخ از گوشی مورد نظر
  • کنترل چت ها و پیام های شبکه های اجتماعی
  • با هک گوشی همسر به راحتی و از راه دور صدای اطراف گوشی رو ضبط کرده و گوش دهید
  • ضبط مخفیانه ویدیو،از راه دور
  • امکان گرفتن عکس کاملا مخفیانه و از راه دور
  • دسترسی به عکس ها و فیلم های موجود در گالری گوشی
  • هک گوشی همسر با شماره موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
  • هک و کنترل نامحسوس تلگرام(رایگان)
  • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی

برنامه هک گوشی همسر رایگان

دانلود نرم افزار ردیاب همسر و فرزندان خود نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی بدون نصب از طریق وبسایت spy24 امکان پذیر است. این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی افراد را امکان پذیر کرده است.


برنامه هک گوشی همسر چیست و چه مزایایی دارد؟

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه است که برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب، درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

ردیابی مخفیانه موقعیت مکانی گوشی

ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی بسیار لذت بخش است و به راحتی می توانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید. 

کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار هک گوشی همسر به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را می دهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک برنامه هک گوشی همسر رایگان به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

هک گوشی همسر با شماره موبایل و ردیابی فرزندتان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد. این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید. حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر با نصب برنامه هک گوشی همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید! در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید.

برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار برنامه کنترل گوشی همسر رایگان بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

دانلود برنامه هک گوشی همسر رایگان 

با رشد و پیشرفت فناوری، حل مشکلات بشر روز به روز آسان تر و راحت تر می‌شود به عنوان مثال برای ارتباط برقرار کردن با خانواده، دوستان و یا سایر اطرافیان خود می‌توانید به راحتی از فاصله های بسیار دور و یا نزدیک از طریق تلفن همراه ارتباط برقرار کنید و از احوال خانواده یا دوستان خود باخبر شوید.
یکی از مسائلی که بسیاری از والدین و سرپرست خانواده‌ها به دنبال راه حل آن هستند. مسئله ردیابی و کنترل خانواده (دانلود رایگان نرم افزار کنترل گوشی همسر) از طریق گوشی برای اطمینان از امنیت و سلامتی آنها است.
اگر شما هم به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند خود هستید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.
برنامه‌های ردیابی بهترین راه حل برای ردیابی و کنترل خانواده هستند. که تعداد بسیار زیادی از این برنامه‌ها با کارایی‌هایی متفاوت در بازار وجود دارند.

چگونه گوشی همسرمان را هک کنیم؟

«به کسی شک دارید؟ دوست یا هک گوشی همسر خود؟ صد درصد تضمینی در چهار دقیقه سر از کارش درآورید!» فکر می‌کنید این آگهی تبلیغ چه چیزی است؟ یک کاراگاه خصوصی که می‌خواهد در یافتن کسی که به او مشکوک هستید کمکتان کند یا…؟ نه؛ این پیامی است که این روزها در سایت‌های مختلف اینترنتی و موبایلی برای هک تلگرام و موبایل نزدیکانتان دست به دست می‌شود.

SPY24 در ادامه می‌نویسد: این پیامی است که نه‌تنها آدم‌ها را تشویق می‌کند حریم خصوصی دیگران را به بهانه شک و تردید نقض کند، که آدم‌ها را به هک کردن برنامه‌های موبایلی و اقدامات عجیب و غریب جاسوسی هم، که اساساً کار یک شهروند معمولی نیست، تشویق می‌کنند. پیامی مثل این یکی: «در چهار دقیقه صد درصد تضمینی به موبایل و تمامی اطلاعات فردی که به او مشکوکید، به آسانی و از راه دور دسترسی پیدا کنید. هک موبایل و تلگرام با فیلم آموزشی.»

قدیم‌ها هر کسی این شک و تردیدها به جانش می‌افتاد، خودش ماشین می‌گرفت و سعی می‌کرد سر از کار همسر، فرزند یا هر کسی که به او شک دارد دربیاورد؛ یک جور مخفی و بدون اینکه کسی بفهمد. با گذشت زمان و مدرن‌تر شدن، دیدیم آدم‌هایی را که سراغ کارآگاه‌های خصوصی می‌رفتند و با پرداخت مبلغی از او می‌خواستند تا ته و توی قضیه را برایشان دربیاورد. این روزها اما انگار شیوه‌های مدرن‌تر و عجیب و غریب‌تری مانند استفاده از برنامه هک گوشی همسر رایگان باب شده است.

به چندتا از این سایت‌ها سر می‌زنم؛ جست‌و‌جوی آنها چندان سخت نیست. فقط کافی است در موتور جست‌و‌جوی گوگل بنویسید: هک کردن موبایل، تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری، تا صدها سایت فوری برایتان باز شود. سایت‌هایی که با هزینه‌ای اندک به شما نرم افزارهایی را معرفی می‌کنند که تشویقتان می‌کند موبایل هر کسی را که دوست دارید هک کنید. حالا چقدر ادعاهای این سایت‌ها درست است، جای بحث جدی دارد اما به نظر می‌رسد با توجه به تعددشان و پیام‌های تبلغاتی انبوهی که می‌فرستند، مشتری‌ کمی نداشته باشند.

«هک و کنترل نامحسوس تلگرام بدون نیاز به نصب بر گوشی قربانی.» این یک نمونه از تبلیغاتی است که در یکی از این سایت‌ها درج شده و جالب‌تر آنکه در خود آگهی نیز از هک‌شونده به عنوان قربانی نام برده شده است. در ادامه تبلیغ، نرم‌افزاری هفت هزار تومانی دیده می‌شود که به هک‌کننده اجازه می‌دهد بعد از پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی، آموزش گام به گام نصب را هم بیاموزد. امتحان این نرم افزار و اینکه نصبش ولو برای امتحان و سر در آوردن برای نوشتن گزارش هم باشد، با توجه به بلایی که ممکن است احتمالاً بر سر سیستم و موبایل بیاورد، نمی‌ارزد.

یک جای دیگر هزینه هک کردن موبایل کسی که به او مشکوک هستید و هک گوشی همسر، 39 هزار تومان عنوان شده که البته تا 9 هزار تومان هم تخفیف دارد. برخی جاها هم که خواسته‌اند خود را تا حد زیادی قانونی جلوه دهند، نوشته‌اند این نرم‌افزارها فقط برای نظارت والدین بر موبایل فرزندانشان ارائه شده‌اند و استفاده غیرقانونی از آنها به عرضه‌کننده هیچ ارتباطی ندارد. در بعضی از این تبلیغات عجیب و غریب هم امکانات بیشتر نرم‌افزارها و خدماتشان معرفی شده، مانند اینکه «می‌توانید پیام‌های رد و بدل شده بین قربانی و دیگران را ثانیه به ثانیه ببینید.» حتی یکی از این سایت‌ها ادعا کرده که اگر به گوشی قربانی دسترسی ندارید باز هم می‌توانید به اطلاعاتش دسترسی پیدا کنید.

همه این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که یکی از مؤسسان تلگرام چندی پیش گفت اگر کسی بتواند رمز تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد برد؛ جایزه‌ای که گفته می‌شود تاکنون کسی موفق به بردنش نشده است.

بهروز انوری، کارشناس آی‌تی در این‌باره به روزنامه ایران می‌گوید: «این روش هک نیست بلکه هوک است و کاملاً قلابی است که خود متقاضی هک را گرفتار می‌کند. یعنی شخصی که از روی زرنگی می‌خواهد شخص دیگری را به دام بیندازد، اول خودش قربانی می‌شود. این روزها هک کردن اینستاگرام آدم‌ها هم باب شده اما با این برنامه‌ها اولین کسی که به دام می‌افتد، خود اقدام‌کننده است. این فکر خیلی ساده‌انگارانه است که خیال کنیم سیستم‌های پیچیده را به این شکل بتوانیم رمزگشایی کنیم.»

به گفته این کارشناس مسائل اینترنت، این اتفاق معمولاً برای سیستم‌های اندروید که منبع باز دارند می‌افتد، آنها از مهندسی معکوس استفاده می‌کنند و اطلاعات شخصی آدم‌ها را هک می‌کنند، اما سیستمی مثل تلگرام همه اطلاعات را رمزگذاری می‌کند و در اختیار فضای ابری قرار می‌دهد؛ یعنی همه اطلاعات کد می‌شوند و بعد توسط سِرور باز می‌شود. بنابراین با این نرم‌افزارها اول اطلاعات شخصی خودتان و برخی دیگر از دوستانتان هک می‌شود، یعنی اول خود تقاضاکننده قربانی و مورد سوءاستفاده واقع می‌شود.

اما هر چقدر بیشتر در فضای مجازی می‌گردی، بیشتر می‌فهمی که چقدر راه‌های تجسس و کنترل افراد متنوع شده‌اند یا لااقل آگهی‌های رنگارنگ و متنوعی که کاربران را به این پدیده تشویق می‌کنند. هک گوشی همسر، هک موبایل، تگرام و واتس‌اپ تنها راه‌های پیشنهاد شده نیستند. در همین سایت‌ها ردیابی افراد در هر جایی که باشند با توجه به تلفن همراهشان هم پیش‌بینی شده است. در یکی از این آگهی‌ها آمده «با نرم‌افزارهای وی‍ژه‌ای می‌توانید موقعیت افراد را با پیامک، اینترنت و مکان‌یاب بفهمید.» راه‌هایی که انواع و اقسام سرک کشیدن به حوزه خصوصی افراد را آموزش می‌دهند، هرچند بیشترشان قلابی و بدون پشتوانه واقعی هستند و اولین قربانی آن خود تقاضاکننده است.

دانلود برنامه هک کردن گوشی همسر از مطمئن ترین وبسایت ردیابی!

spy24 بهترین برنامه‌ی ردیابی همسر و فرزند

SPY24 برنامه‌ای برای ردیابی و کنترل همسر و فرزند است، که امکان ردیابی بدون نیاز به اینترنت و GPS را به واسطه‌ی دکل‌های مخابراتی در اختیار شما قرار می‌دهد. با برنامه هک گوشی همسر اسپای 24 شما ‌می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز به راحتی از موقعیت مکانی اعضای خانواده خود باخبر شوید و دیگر نگران امنیت و سلامتی آنها نباشید. همچنین شما با این برنامه می‌توانید به صورت نامحدود همسر یا فرزند خود را در سفرها ردیابی کنید.

امکانات این برنامه ردیابی:

  1. تست رایگان
  2. قابلیت مخفی سازی برنامه جهت افزایش امنیت همسر و فرزند
  3. ردیابی بدون نیاز به اینترنت
  4. ردیابی از طریق پیامک
  5. ردیابی افراد از روی شماره موبایل بدون نیاز به GPS (در اندرویدهای پایین تر از ۹)
  6. ردیابی گوشی گم شده
  7. ردیابی شماره موبایل از طریق گوگل مپ ( ردیابی شماره موبایل و نمایش آن در نقشه گوگل به صورت ماهواره‌ای)
  8. ردیابی نامحسوس افراد
  9. پشتیبانی رایگان

تصاویری از داخل برنامه SPY24 :

دانلود برنامه هک کردن گوشی همسر

برنامه کنترل گوشی ردیابی همسر رایگان

ممکن است شرایط کاری یا زندگی خصوصی شما ایجاب کند که همیشه کارمندان یا اعضای خانواده خود را کنترل کنید و احتمالا اولین راهی که برای کنترل به ذهنتان می رسد، هک گوشی همسرتان است.

البته که این عمل باید طوری انجام شود که کسی از آن با خبر نشود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توانیم گوشی همسر خود و دیگر اعضای خانواده خود را از راه دور هک کنیم؟ امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم و به دقت روش های آن را بررسی کنیم.

چرا باید گوشی همسر خود را هک کنیم؟

همانطور که گفتیم ممکن است شرایطی در زندگی شما وجود داشته باشد که شما نیازمند کنترل اطرافیانتان باشید. به طور مثال شاید احساس کنید همسرتان در حال خیانت به شماست یا بخواهید از فعالیت ها و رموز زندگی آن باخبر شوید، در چنین شرایطی بهترین کار هک کامل گوشی همسر و کنترل آن ها از این طریق است، چرا که امروزه گوشی ها به مخزن اسرار و مهم ترین وسیله ارتباطی تبدیل شده اند.

این روزها با ظهور شبکه های اجتماعی و قرار گیری آنها در دسترس همه، والدین زیادی برای فرزندان خود و کسانی که با آنها در این شبکه ها ارتباط برقرار می کنند، نگران هستند. هک گوشی همسر بدون متوجه شدن آنها، بسیار می تواند در زمینه نظارت و کنترل همسر و به قول معروف هوای آن ها را داشتن کمک نماید.

اما گاهی اوقات شرایط کمی فرق دارد. بسیاری از زوج های متاهل همواره از این که همسرشان به آن ها خیانت کند هراس دارند. آن ها به دنبال راهی هستند تا مطمئن گردند که همسرشان به آن ها خیانت نخواهد کرد و همین امر سبب می شود که افرادی به دنبال برنامه هک گوشی همسر خود باشند.

برنامه هک گوشی همسر رایگان

روش های بسیار زیادی برای گوشی همسر وجود دارد که ساده ترین آن ها روشی است که شما به گوشی شخص مورد نظر خود دسترسی داشته باشید  و بتوانید یک نرم افزار هک گوشی همسر را دانلود کرده و بر روی گوشی او نصب کنید. این روش از آن جهت ساده ترین راه شناخته می شود که پیچیدگی زیادی نداشته و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارد.

اما اگر امکان دسترسی به گوشی شخص موردنظرتان وجود نداشته باشد و شما نمی توانید نرم افزار کنترل را برروی تلفن همراه او نصب کنید، به دو روش می توانید گوشی او را کنترل کنید. روش اول کنترل کردن با شماره و با کد imei و روش دوم ارسال برنامه کنترل برای فرد موردنظرتان می باشد.

برای این که خودتان بخواهید یک گوشی را بدون دسترسی کنترل کنید، حداقل باید یک سال زمان صرف این کار کنید و آموزش کنترل گوشی و دانش های لازم مانند زبان های برنامه نویسی را فرابگیرید. اما در این جا ما به دنبال دور بودن از پیچیدگی های رایج و معمول عمل کنترل کردن هستیم. پس مباحث برنامه نویسی را کنار گذاشته و به سراغ معرفی برنامه ای برای انجام کنترل گوشی همسر یا فرزندان و یا کارمندانتان خواهیم رفت تا از این طریق بتوانید به نگرانی ها و شک های خود پایان دهید.

معرفی نرم افزار کنترل گوشی همسر و فرزندان

یکی از برنامه هایی که توسط برنامه نویسان قدرتمند نوشته شده و می تواند بسیاری از خواسته های شما را فراهم کند و قابلیت های زیادی را در اختیارتان قرار دهد، برنامه my-control می باشد. با استفاده از این برنامه تمام اطلاعات موردنیاز شما از گوشی فرد موردنظرتان از طریق پنل کاربری که در اختیارتان قرار داده می شود، برای شما ارسال خواهد شد. در این مطلب از وبسایت spy24 شما را با برنامه هک گوشی همسر رایگان و هک گوشی همسر با شماره موبایل و شماره سریال اشنا کردیم. 

سوالات متداول

بستگی به نوع جرم داشته و مقدار پیش فرضی ندارد.

 برنامه ردیابی و کنترل کامل گوشی،تماس ها و پیام ها با تلگرام  (کاملا مخفیانه) رو آماده کریدم.

هکرها می توانند از طریق باگ SS7 اکانت های تلگرام و واتس اپ را به سرقت ببرند.

منبع: taylorhampton.co.uk

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫5 دیدگاه ها

  1. سلام وقت شما بخیر، لطفا کمک کنید من چند بار از این برنامه ها نصب کردم رو گوشی فرزندم،ولی نمیدونم چطور فهمید و مدام بازگشت به کارخانه میزنه،، سوالم اینکه ایا نرم افزاری یا هر راه دیگه که با بازگشت به کار خانه حذف نشه هست ایا سخت افزار یا بد افزار یا هر راهی که حذف نشه وجود دارد،،خاهشا کمک کنید راهنمایی کنید..بی نهایت تشکر میکنم

      1. سپاس از همراهیتان بعد از ثبت نام و دریافت برنامه اموزش تصویری داخل سایت هست در صورت نیاز با پشتیبانی واتساپ ارتباط برقرار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا