اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوندانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک تلفن همراه هوشمند از طریق شماره تلفن اس ام اس امکان پذیر است؟

هک گوشی هوشمند میتواند بسیار ناراحت کننده باشد برای آن دسته از افرادی که دوست ندارند به حریم شخصی آنها و اطلاعات داخل گوشی خود نفوذ کنند اما متاسفانه هک گوشی از راه دور و با استفاده از شماره تلفن نیز در دنیای امروز امکان پذیر است اما تنها با شماره امکان ندارد باید حتما سریال گوشی یا IMEI گوشی نیز داشته باشید ، حتما برایتان پیش آمده که لحظه ای به گوشی تان نگاه کنید و با خود بگویید که آیا هک گوشی هوشمند در حال حاضر انجام شده است؟ از طریق شماره تلفن

هک گوشی هوشمند از طریق شماره تلفن ، اس ام اس امکان پذیر است؟
هک تلفن همراه هوشمند از طریق شماره تلفن اس ام اس امکان پذیر است؟ 3

هک گوشی هوشمند با شماره موبایل چگونه انجام میشود؟

باید بگوییم که شما نباید نگران باشید چرا که تنها با شماره موبایل شما هک نمیشوید و باید IMEI گوشی با همان سریال گوشی را داشته باشید که با کد دستوری (#۰۶#*) به دست خواهید آورد .

همان طور که گفتیم شما نباید نگران باشید چرا که یک هکر با اطلاعات معمولی نمی تواند هک گوشی هوشمند با شماره تلفن یا اس ام اس ساده را انجام دهد و حتما شماره سریال گوشی را نیز داشته باشید و اگر اینگونه نبود همه افراد دفترچه تلفن شما در حال خواندن ایمیل شخصی تان بودند و یا پیامک ها، عکس ها و اطلاعات شما را می دیدند.

توسعه دهندگان برنامه SPY24 که برای کنترل و نظارت بر گوشی فرزندان طراحی شده است قابلیت هک با شماره تلفن را دارد اما توسع دهندگان این برنامه برای اینکه فقط با شماره تلفن نتوانند افراد به اطلاعات کسانی که میخواهند دست پیدا کنند دریافت سریال گوشی را نیز قرار داده اند تا مطمئن شوند کسی را که کنترل میکنند یکی از افراد خانواده است نه افراد دیگر …

باید گفت اموزش هک گوشی هوشمند از طریق شماره تلفن کار آسانی نیست و تنها با برنامه SPY24 میتوان براحتی فرزند خود را کنترل کرد .

روش های جلوگیری از هک گوشی هوشمند و حفظ امنیت بیشتر گوشی

۱-برای پیشگیری از هک از طریق شماره موبایل گوشی خود را دست هر کسی ندهید

در مطالب قبلی راه های جلوگیری از هک گوشی بدون اجازه شما از طریق اس ام اس ،  و هک وای فای و.. را معرفی کردیم اما یکی از روشهای مرسوم هکرها برای دسترسی به اطلاعات شما نیاز به نصب برنامه هک گوشی هوشمند با شماره بر روی تلفن دارند، بنابراین توجه داشته باشید که تلفن همراه خود را به دست هر کسی ندهید و به همه ی افراد اطمینان نکنید. با این حال روش های هک گوشی اندروید با شماره تلفن متنوع هستند و در نتیجه قبل از نصب هر نرم افزاری که دسترسی به شماره تلفن و یا مکان یابی شما را می خواهد با احتیاط و بررسی اولیه عمل کنید.

۲-قرار دادن رمز عبور برای جلوگیری از هک گوشی هوشمند خود

بهترین اقدام برای هک نشدن گوشی شما و جلوگیری از نصب برنامه جاسوس بروی گوشی خود رمز گذاشتن بر روی گوشی و نرم افزار ها باشد. فراموش نکنید که برای پیشگیری از هک گوشی هوشمند خود باید رمز خوب و مناسب برای گوشی خود تنظیم کنید و اگر گوشی شما قابلیت استفاده از اثر انگشت که یکی از بهترین روش های امنیتی است را به عنوان رمز عبور را دارد.

۳-یک ایمیل برای اکانت های خود استفاده نکنید

شما شاید برای همه اکثر اقدامات اینترنتی خود و فعال کردن اکانت های خود از یک ایمیل استفاده می کنید،باید گقت بسیار خطرناک است چرا که ایمیل و رمز ایمیل شما را داشته باشند به راحتی میتوانند به تمام اقدامات اینترنتی شما دست پیدا کنند  همچنین برای حساب های بانکی و اطلاعات مالی از ایمیل های گوناگون با رمز قوی استفاده کنید.

هک گوشی هوشمند با اس ام اس چگونه اتفاق می افتد؟

هک و کنترل گوشی از راه دور با پیامک چگونه انجام میشود باید گفت که این کار عموما از طریق پیامک های نامربوط نرم افزارهای مختلف انجام می شود یعنی ممکن است برایتان پیامکی بیاید و از شما بخواهد تا برای مثال نرم افزار اینستاگرام یا فیسبوک خود را تایید (Verify) کنید و یا یک پیامک از بانک خود دریایف کنید که باید آن ها را نادیده بگیرید چراکه شاید این پیام برای هک گوشی شما ارسال شده است پس دقت داشته باشید قبل از کلیک کردن بروی هر لینکی از طریق پیامک برای شما ارسال میشود از صحت آن کاملا آگاه باشید .

هک گوشی هوشمند با شماره موبایل و سریال گوشی

حتما شما هم دیده اید که برنامه های مختلفی جهت هک گوشی یا سامانه های مراقبت از خانواده هستند که برای کنترل فرزندان حتما باید به گوشی فرزند خود دسترسی داشته باشید و برنامه را بروی دستگاه نصب کرده تا بتوانید اطلاعات فرزندان خود را به دست بیاورید.

اما با همه اینها برنامه SPY24 نزدیک به یک سال طراحی شده است که میتوان بدون دسترسی به گوشی و فقط با داشتن شماره نلفن و سریال گوشی اطلاعات گوشی فرزند خود را بدست آورید ، تیم فنی نرم افزار برای اینکه مطمئن شوند این برنامه جهت کنترل خانواده و در راه درست استفاده میشود ، سریال گوشی یا IMEI گوشی را در آن قرار داده اند تا هر کسی نتواند فقط با شماره تلفن افراد دیگری را چک کند و تنها خانواده که نزدیک به فرزند خود هستند میتوانند این سریال را از روی کارتن گوشی یا کد دستوری #۰۶#* بدست آورند.

چگونه بفهمیم گوشی اندرویدی ما هک شده و چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟

این راهنما شما به شما کمک می کند در صورت ویروسی شدن و یا هک شدن گوشی و یا تبلت اندرویدی تان متوجه شوید و در صورت هک و یا ویروسی شدن به شما نشان خواهیم داد که چه اقداماتی انجام دهید چرا که امنتیت تلفن های هوشمند بسیار مهم است.

نگرانی شما چه ویروس تروجان، بدافزارها، اسپم،بوت نت ها، کی لاگر (نرم افزارهایی که کلید های فشرده شده صفحه کلید را ذخیره می کنند.) یا آخرین باگ نرم افزاری تازه کشف شده ی stagefright باشد می توانید با این مشکلات مقابله کنید. ما به شما کمک می کنیم تا از دست محتوای خطرناک خلاص شوید و برای آینده آماده باشید.

اگر گمان می کنید سیستم  عامل اندروید گوشی تان ممکن است مورد تعرض و یا هک قرار گرفته است در ادامه علائم و اقدامات لام برای مقابله با این موارد را در اختارتان قرار می دهیم.

از کجا بدانیم تلفن ما ویروسی شده یا از کجا بفهمیم هک شدیم ؟

ویروس ها و روش های هک در سیستم عامل اندروید مرتب تغییر می کنند و هیچ وقت به یک صورت باقی نمی مانند. گاهی صفحه ی پاپ آپ چیزی بیش از یک صفحه نیست که سعی می کند شما را وادار به کلیک کردن بر روی لینکی کند که در نهایت به ویروسی شدن گوشی ما منجر می شود.

این موارد نشانه هایی هستنند که نشان می دهد سیستم عامل گوشی شما مشکل دارد یا هک شده است.

  • . تبلیغات و صفحات پاپ اپ اتفاقی
  • . پاپ آپ های درروغین و خطرناک
  • . کند شدن دستگاه
  • . استفاده ی غیر قابل توضیح از دیتای اینترنت گوشی
  • . کرش کردن مرتب برنامه ها
  • . نصب شدن ناخواسته ی برنامه ها
  • . مصرف شدید باطری

یکی از نشانه های ویروسی و یا هک شدن تلفن هوشمند اندرویدی شما پاپ آپ ها هستند. اگر صفحات محاوره ای دیوانه کنند ای مانند تصویر بالا می بینید، مشکلی برای تلفن تان به وجود آمده. این صفحات گاهی با سر و صدا همراه هستند و به شما اجازه نممی دهند آن ها را ببندید. اگر این اتفاق برایتان افتاد، دکمه ی هوم را فشار دهید و تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید. سعی کنید بر روی هیچ چیزی در مرور گرتان کلیک نکنید.

در همین حین، پاپ آپ ها چیزی بیشتر از پاپی که سعی می کنند شما را مجبور کنند بر روی لینکی خطرناک کلیک کنید و یا آنتی ویروس خریداری کنید نیستند.

به دنبال چه باشید! هک گوشی از طریق شماره تلفن

پاپ آپ های اتفاقی از اولین نشانه ها هستند اما تنها نشانه هایی نیستند که باید به دنبالشان باشید. لیستی که در بالا در اختیارتان قرار دادیم بعضی از بزرگ ترین نشانه های اخطار را برای شما توضیح می دهد.

اگر دستگاه شما به شدت کند شده است، ویروس و یا هکری ممکن است با پردازش هایی که نمی توانید ببینید سرعت دستگاه شما را کاهش دهند. ممکن است حتی شاهد افزایش صورتحساب های خط تان باشید چون که ویروسی اطلاعات شما را از تلفن همراهتان انتقال می دهد و از بسته ماهانه تان استفاده می کند. مشکلی که برای همه افراد وجود دارد این است که بدافزار پیامی را به تعدادی شماره خاص ارسال می کند و به هکرها این امکان را می دهد تا با هزینه های شما سودجویی کنند. به مسیر Settings> Connection> Data Usage بروید و برنامه هایی که بیش از ادازه از داده های اینترنت استفاده می کنند را بررسی کنید.

اگر برنامه ای بیش از آن چه که باید از داده های اینترنتی استفاده می کند ممکن است جایی کار بلنگد.

و در آخر، بدافزارها و کی لاگرها به سختی پیدا می شوند، اما ردهایی از خود بر روی تلفن و یا تتبلت اندرویدی شما به جا می گذارند. چه برنامه ی جدیدی باشد که شما نصب نکرده اید یا برنامه ای نا  خواسته که بیش از اندازه باطری مصرف می کند، تمام این موارد خطرناک داده ها، منابع و باطری شما را مصرف می کنند. چک کردن درصد باطری روش خوبی برای بررسی هک شدن تلفن هوشمند است.

تنظیمات را باز کنید، با قسمت Battery  بروید و سپس به قسمت Battery Usage بروید و فهرست برنامه ها را برای موارد غیرعادی بررسی کنید.

اگر مورد غیر عادی در در صد باطری خود شاهد بودید ممکن است گوشی شما ویروسی شده باشد. در این جا شما Miscellaneous را می بینید که ۷۰ درصد باطری را مصرف کرده است. این یک برنامه ی خرب و یا کی لاگر است که سعی می کند خود را از دید کاربر مخفی کند. حتی برنامه ای با نام واقعی، اما برنامه ای که شما نصب نکرده باشید، هم ممکن است متهم به ویروس باشد.

به صورت اساسی، اگر گوشی اندرویدی شما هک شده باشد هر چیزی از صفحات پاپ آپ اتفاقی گرفته تا شارژ های تصادفی ، برنامه های جدید خواهید دید و یا شاهد خالی شدن سریع باطری خواهید بود.

در صورت هک شدن چکار باید کرد؟ چگونه گوشی هک شده را نجات دهیم؟ هک گوشی از طریق شماره تلفن

اگر تمام نشانه ها هاکی از برنامه های مخرب و یا هک شدن دستگاه شما دارد زمان آن رسیده تا دست به کار شوید. خواه اجرا کردن برنامه آنتی ویروس ، خلاص شدن از برنامه های مخرب ، حذف برنامه ها و یا پاک کردن کامل دستگاه باشد.

قبل از هر چیز، آسان ترین راه برای پیدا کردن و خلاص شدن از دست ویروس ها و برنامه های مخرب اجرا کردن برنامه آنتی ویروسی قابل اطمینان است. صدها برنامه ی “Mobile Security” و آنتی ویروس در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد که همه آن ها ادعا می کنند بهترین هستد. به دنبال برندهایی باشید که شناخته شده هستند و به آن ها اعتماد دارید و یا برای محافظت از کامپیوتر دسکتاپ خود استفاده می کنید. در میان این نرم افزارها،Avast ،  AVG، BitDefender بهترین عملکرد را دارند.

همچنین ما AVL Pro را به عنوان برنده ی سال گذشته ی AV-test (گروه بسیار شناخته شده ی تست انتی ویروس ) را پیشنهاد می کنیم که برای محافظت از موبایل فوق العاده عمل می کند..

آنتی ویروس را اجرا و اسکن کنید و ببینید چه چیزهای را به شما نشان می دهد. بسیاری از برنامه هایی که در این لیست قرار دارند یا رایگان هستند و یا مدت زمانی به صورت رایگان و بدون پرداخت حتی یک ریال از تلف همراه شما مراقبت می کنند. پس از این که تلفن همراه تان را به حالت اول بازگرداندید برنامه را از روی گوشی حذف نکنید.

برنامه های خطرناک و غیرضروری را حذف کنید

اگر برنامه ای بر روی تلفن همراهتان مشاهده کردید که خودتان نصب نکرده اید و یا برنامه ای که باطری و یا داده های اینترنت همراه را به سرعت مصرف می کند، آن ها را حذف کنید. برای این کار به تنظیمات > برنامه ها > مدیریت برنامه ها بروید.

برنامه ای را که به آن نیاز ندارید را پیدا کرده  و بر روی آن کلیک کنید. سپس، بر روی دکمه ی uninstall (حذف) ضربه بزنید.

همه چیز را با هم یکجا پاک نکنید به خاطر این که مشکلات بیشتری به بار می آورد. به جای این کار، هر چیزی که خودتان نصب نکرده اید و یا به خوبی کار نمی کند را پاک کنید. برنامه های از پیش نصب شده ی بسیاری بر روی هر تلفنن هوشمند نصب شده است، پس دقت کنید چه چیزی را پاک می کنید.

در صورت لزوم همه چیز را پاک کنید

اگر از آنتی ویروس استفاده می کنید و برنامه های مضر و خطرناک را هم پاک کرده اید، اما همچنان با مشکل روبرو هستید آخرین راه حل ریست فکتوری است. این کار همه اطلاعات گوشی شما را پاک می کند و تلفنن را به حالت روز اول که خریداری کردید بر می گرداند. ابن کار معمولا بهترین راه حل است و همچنین سخت ترین آن چون بسیاری از افراد دوست ندارند یک گوشی جدید را تنظیم کنند.

از تصاویر،ویدئوها و یا پیام های متنی نسخه پشتیبان تهیه کنید و بعد دستگاه تان را پاک کنید. به  مسیر تنظیمات > پشتیبانی و ریست > ریست > باز گشت به تنظیمات کارخانه بروید. دوباره تاکید می کنیم، این کار همه چیز را بر روی گوشی حذف می کند. تنها در صورتی این کار را انجام دهید که راه حل های دیگر به درستی عمل نکنند.

چگونه در آینده از دستگاه مان محافظت کنیم

زمانی که تبلت و یا تلفن اندرویدی تان تماما از ویروس ها و برنامه های مخرب پاک شد، شما کارتان را به خوبی انجام داده اید. هر چند بسیار مهم است که از این زمان به بعد از دستگاهتان محافظت کنید. این که بدانید چه کاری را باید انجام دهید و چه کاری را نه بسیار مهم است. در این جا چنند نکته در اختیارتان قرار می دهیم که انجام دادن آنن ها تا حد بسیار زیادی می تواند در محافظت از دستگاهتان به شما کمک کند.

  • . تنها از فروشگاه گوگل پلی و یا فروشگاه برنامه Amazon استفاده کنید.
  • . مراقب باشید کجا و بر روی چه چیزی کلیک می کنید
  • . مطمئن شوید گزینه “نصب از نابع نامشخص” را در تنظیمات غیر فعال کرده اید
  • . با جدیدترین بروزرسانی های نرم افزاری تلفن تان را به روز نگه دارید
  • . تلفن تان را رمز عبور،اثر انگشت و یا پین محافظت کنید
  • هک گوشی از طریق شماره تلفن
  • شماره سریال گوشی

امن نگه داشتن تلفن های هوشند اندرویدی بسیار ساده است. تنها کافی است برنامه ها و بازی ها را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید وبه هیچ وجه از وب سایت های شخص ثالث برنامه و یا فایل APK برنامه های اندروید را دریافت نکنید. این وب سایت ها پر از برنامه های مخرب و پاپ آپ هستند و یا چهار لینک دانلود به شما نشان می دهند در حالیکه تنها یکی از آن ها لینک دانلود واقعی است.

مراقب باشید کجا و بر روی چه چیزی کلیک می کنید. به تنظیمات گوشی بروید و با ضربه زددن بر روی ذره بین در قسمت جستجو “منابع نا مشخص” در صورتی انگلیسی بودن منوی گوشی “Unknown Sources” را تایپ کنید تا مطمئن شوید این گزینه غیر فعال است. این گزینه از نصب برنامه ها با منابع نامشخص جلوگیری می کند. حتی در صورت ویروسی شدن ، تلفن همراه برنامه ای را دانلود نمی کند تا همه چیز را بدتر کند.

در کل احتیاط کردن و به کار بردن عقل سلیم جلی بسیاری از مشکلات گرفته می شود. بر روی موارد  و لینک های عجیب و غریب کلیک و یا دانلود کنید. اینترنت غرب وحشی است و بهتر است که امن باشید تا به مشکل بر نخورید.

  • هک گوشی از طریق شماره تلفن
  • شماره سریال گوشی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

آیا والدین می توانند از طریق شماره تلفن موبایل فرزندان خود را کنترل نمایند؟

چگونه می توان هک شماره تلفن یک شخص را انجام داد؟ هک شماره یا هک گوشی با شماره تلفن از عباراتی هستند که معمولا زیاد آنها را می شنویم و عده ای را نیز دیده ایم که به دنبال کشف روشی برای هک شماره موبایل دیگران هستند. اما احتمالا بسیاری از آنها و یا حتی شما با مفهوم دقیق هک و هک گوشی آشنا نیستید و تنها یک عبارت را بارها و بارها شنیده و یا تکرار نموده اید. در این نوشته قصد داریم به طور کامل به بررسی معنی عبارت هک گوشی بپردازیم و در ادامه ببینیم که چگونه می شود هک شماره و یا هک گوشی با شماره را انجام داد.

مفهموم هک و هک گوشی

به عقیده برخی از کارشناسان، پدیده هک یا نفوذ غیر مجاز از پیش از ظهور کامپیوتر ها وجود داشته و تنها مربوط به سیستم های هوشمند نمی باشد، این کارشناسان هر نوع دسترسی بدون اجازه به اطلاعات خصوصی و طبقه بندی شده را هم ردیف با هک می دانند. به هر حال بعد از ظهور اولین کامپیوترها هک نیز شکل تازه ای به خود گرفته است.

امروزه هک به معنی نفوذ یک فرد به سیستم رایانه ای بدون اجازه دسترسی به آن، می باشد. هکر نیز به کسی گفته می شود که می تواند به سیستم شما نفوذ کرده و چنین عملی را انجام دهد.

این واژهٔ هک فقط مخصوص به رایانه نمی‌باشد و توسط افرادی که تخصص‌های فراوانی در زمینه‌هایی از قبیل موسیقی، نقاشی و… نیز به کار می‌رود که به معنی دگرگونی‌های هوشمندانه و خلاقانه فرد در آن زمینه می‌باشد.

هک گوشی موبایل نیز بحث پیچیده ای است و به این سادگی نمی توان درباره آن صحبت کرد چرا که یک مفهوم بسیاری کلی است و اگر واقعا منظورمان را درست بگوییم به این معناست که گوشی دیگران را بتوانیم بطور کامل تحت تصرف و نفوذ خود در بیاوریم.

چطور می توان هک گوشی از راه دور را انجام داد؟

راه های بسیاری برای کنترل گوشی از راه دور ارائه شده است . اما راحت ترین و ساده ترین راه برای هک کردن گوشی فرد مورد نظر شما، دسترسی به گوشی آن شخص و نصب برنامه هک روی آن گوشی خواهد بود.

بخاطر پیچیدگی کم این روش و نیاز نداشتن به یادگیری دانش برنامه نویسی، میگوییم ساده ترین راه حل برای کنترل گوشی بدون اجازه افراد می باشد. اما اگر بخواهیم بدون دسترسی به گوشی فرزند و یا اعضای خانواده یا اشخاص دیگری ، اقدام به هک تلفن همراه آنها کنیم، باید بگوییم که این کار به دانش شما در زمینه برنامه نویسی و حتی در زمینه نصب برنامه هک شماره بستگی دارد.

آیا هک شماره تلفن امکان پذیر است؟

این که آیا هک شماره تلفن یا اصلا هک گوشی امکان پذیر است یا خیر، سوالی است که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد انجام این کار را دارند ایجاد می شود. در پاسخ به این سوال بدون اینکه بخواهیم شما را گیج کنیم، باید بگوییم که بله، هک گوشی و هک شماره موبایل هر دو امکان پذیر است و تا به حال افراد زیادی درگیر این موضوع بوده اند و هستند، که به نتایج قابل توجهی نیز در این حیطه رسیده اند.

هک از طریق شماره تلفن از سرویس شبکه تبادل به اسم Signalling System No. 7 -SS7 – استفاده می‌کند که در انگلستان C7 و در آمریکا CCSS7 نامیده می‌شود و به‌عنوان واسطه بین شبکه‌های تلفن همراه عمل خواهد کرد.

———

برای پشتیبانی روی همین متن کلیک کنید خوشحال میشم پاسخگو باشم تشکر

———

هنگام برقراری تماس یا فرستادن پیام‌های متنی در شبکه SS7، جزییاتی مانند شماره، انتقال پیام، پرداخت صورت‌حساب و سایر اقدامات، یک شبکه یا تماس‌گیرنده را به دیگری وصل می‌کند.

با هک کردن از طریق سیستم SS7 و با استفاده از شماره تلفن فرد مورد نظر، یک مهاجم می‌تواند مکان شخص را از طریق تلفن همراه ردیابی کند، پیام‌های فرستاده‌شده و دریافت‌شده را بخواند و تماس‌های تلفنی را گوش دهد و آنها را ضبط کند و اطلاعات دیگر گوشی تلفن همراه را بدست آورد.

————————–

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

———————-

این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند ، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما ، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد.

نوهل کارشناس زبده آلمانی در ادامه سخنانش اعلام کرد که با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید. هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات گوشی شما . موقعیت مکانی شما . حسابهای ایمیلی و .. شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

چگونه می توان هک شماره تلفن را انجام داد؟

تا به اینجا متوجه شدید که امکان هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد و چه روش هایی برای هک شماره تلفن وجود دارد؟

برای انجام این کار روش های زیادی وجود دارد که البته بیشتر آنها نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی هستند. فراگیری زبان برنامه نویسی اصلا کار ساده ای نیست و به زمان زیادی نیاز دارد که به همین دلیل هم بسیاری از افراد از این کار منصرف می شوند. اما خوشبختانه برنامه نویسان حرفه ای در سطح دنیا نرم افزارهایی را برای هک گوشی طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند که با استفاده از آنها به راحتی می توان به هک گوشی دیگران پرداخت.

در ذیل و بین نوشته ها برخی از این برنامه ها را دیدید و میبینید اگر دوست داشتیئ اطلاعات بیشتری داشته باشید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید

———

برای پشتیبانی روی همین متن کلیک کنید خوشحال میشم پاسخگو باشم تشکر

———

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

————————–

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

———————-

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

———-

اگر دوست دارید یک هکر خوب باشید ما به شما کمک میکنیم

———-

اینستاگرام فیلتر شد

———-

رفع فیلتر تلگرام در ایران دانلود برنامه تلگرام بدون فیلتر

———-

مراقب کلاهبرداری در اینستا باشید

———-

برنامه ارسال پیامک مخفیانه

———-

وحید رجبلو با 98 درصد معلولیت معجزه کرد

———-

دانلود برنامه هک گوشی

———-

مشاهده آمار دقیق کرونا در لحظه

———-

هک 42 میلیون اکانت تلگرام ایرانی

———-

رفع بلاکی دور زدن بلاک در واتس اپ چگونه از بلاک خارج شویم

———-

معرفی برنامه های برتر مکانیابی و ردیابی از نگاه گوگل

———-

فیلم و عکس ها را مخفی کنید برنامه ها را رمزگذاری کنید

———-

معرفی برنامه مکانیاب و ردیاب با دیدن تماس و پیام همراه فیلم نمونه

———-

معرفی برترین بازی های موبایل با فیلم و تعداد دانلود جهانی

———-

معرفی برنامه ردیاب و کنترل واتساپ دیگران رفع بلاکی با فیلم

———-

دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز اندروید با پول بینهایت Clash of Clans

———-

هک واتساپ دیدن متن پیام ها و گروه ها و حتی مخاطبین

———-

برترین های برنامه های ردیابی و مکانیابی اندروید

——————————————————————-

هک شماره موبایل،هک شماره موبایل بدون دسترسی به گوشی،برترین های مکانیابی،دانلود برنامه ردیابی،دانلود برنامه مکانیابی

آیا هک اس ام اس و کنترل پیامک های گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

با توجه به اینکه ارتباط در بستر پیامک و یا همان اس ام اس به صورت سایلنت و خاموش می باشد، علاقه خانواده ها به دسترسی برنامه ای برای هک اس ام اس ها و پیامک بیشتر از خواهد بود. از آنجای بسیاری از والدین متوجه ارتباطات پنهان و یا اشتباه فرزندان خود نمی شوند به دنبال راهکاری عملیاتی برای نظارت در این نوع ارتباط خواهند بود.
برای رفع این چالش ذهنی در برنامه نظارتی سامانه مراقبت از خانواده امکان کنترل و نظارت بر پیامک های گوشی تلفن همراه نیز فراهم شده است. به گونه ای که شما بدون نیاز به هک پیامک های گوشی تلفن همراه می توانید گزارش کاملی از ارتباطات متنی فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی داشته باشید و حتی پیامک های حذف شده آنها را نیز در پنل مدیریتی خود ملاحظه نمایید.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا