آموزش واتساپ

واتساپ چگونه هک می شود و نشانه های هک واتساپ چیست

واتساپ یکی از شناخته شده ترین پیام رسان ها است که میلیون ها نفر در سراسر جهان روزانه از این اپلیکیشن برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم مهم ترین نشانه های هک واتساپ را برای شما گردآوری و در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه مطلب با SPY24 همراه باشید.

واتساپ چگونه هک می شود و نشانه های هک واتساپ چیست؟

این روزها ادعاهای بسیاری درباره هک واتساپ در فضای مجازی و اینترنت می بینیم. میزان صحبت این ادعا هنوز مشخص نیست. اما موضوعی که مهم است این است که هک واتساپ ممکن است. اما شاید از خود سوال کنید نشانه های هک واتساپ چیست و چطور باید تشخیص دهیم که واتساپ ما هک شده است یا خیر؟ ما در این مطلب قصد داریم به بررسی موضوع نشانه های هک واتساپ بپردازیم و مهم ترین علائمی که حاکی از هک دستگاه  و حساب کاربری شما در واتساپ است را جمع آوری و طی این مطلب در اختیار شما قرار خواهیم داد. البته بعد از مشاهده علائم ذکر شده باید از انجام فرآیند هک اطمینان حاصل کنید و سپس جهت بررسی به مراجع قانونی مراجعه نمایید.

هک واتساپ

ارسال غیرعادی پیام از مهم ترین نشانه های هک واتساپ

از مهم ترین نشانه های هک واتساپ می توانیم به ارسال غیرعادی پیام اشاره کنیم. اگر پیام هایی را مشاهده می کنید که خود هرگز ارسال نکرده اید و یا پیام های دریافتی شما بدون اطلاع شما خوانده می شود. احتمال هک اپلیکیشن واتساپ بسیار زیاد است. امکان هک حساب واتساپ و دسترسی غیر مجاز فردی دیگر به اطلاعات شما بسیار زیاد خواهد بود. پیام های خصوصی توسط صاحب حساب خوانده و ارسال خواهد شد. اگر شما در لیست چت های خود شاهد پیام هایی هستید که خود ارسال نکرده اید یا پیام های دریافتی شما از خانواده و دوستان بدون اطلاع شما خوانده می شود، حتما پای یک هکر در میان است. شاید از خود سوال کنید که این موضوع چطور ممکن است؟ بلکه ترفندهای بسیاری برای دسترسی به اطلاعات شخصی شما در واتساپ وجود دارد. هکرها افرادی باهوش و زیرک هستند که با انجام روش هایی که شاید شما از آنها بی اطلاع هستید اقدام به ورود به حساب کاربری واتساپ شما می کنند. یکی از مهم ترین دلایلی که نفوذگران قصد ورود به حساب شما را دارند این است که به اطلاعات پیام ها و چت های شما دسترسی داشته باشند و در این میان دخالتی داشته باشند.

نشانه های هک واتساپ

حذف و دسترسی به ویدیو کال و ویس کال ها

از دیگر نشانه‌ های هک واتساپ می‌ توانیم به حذف و دخالت در تماس‌ های ویدیویی و تماس‌ های صوتی شما اشاره کنیم. در واقع فرد هکر می‌ تواند اطلاعات تماس‌ های شما را در واتساپ تحت کنترل خود درآورده و از طریق حساب کاربری شما در واتساپ با افراد دیگر تماس گرفته و یا تماس‌ های دیگر افراد را پاسخ دهد و یا آنها را رد کند. اگر در لیست تماس‌ های خود در واتساپ تغییراتی را مشاهده می‌ کنید که خود از آن بی‌ اطلاع بودید احتمال نفوذ و هک شما بسیار زیاد است. ممکن است تماس‌ هایی را از حساب کاربری شما گرفته‌ باشد و شما از آن بی‌ اطلاع باشید و یا تماس‌ های شما رد شده باشد یا پاسخ داده‌ شده باشد. در این‌ حال احتمال دسترسی فردی دیگر به حساب کاربری شما بسیار زیاد است و از نشانه‌ های هک واتساپ می‌ توانیم به کنترل و دخل‌ و تصرف در تماس‌ های شما اشاره کنیم. تماس ها و پیام ها جز حریم خصوصی فرد شناخته می شوند و برای کنترل آنها باید صاحب حساب کاربری شخصا اقدام کند. در غیر این صورت احتمال نفوذ فردی دیگر بسیار زیاد است.

هک برنامه واتساپ

تغییر در عکس پروفایل حساب کاربری

از دیگر نشانه های هک واتساپ می توانیم به تغییر عکس پروفایل شما اشاره کنیم. مخاطبین شما می توانند اطلاعات شما را مشاهده و عکس پروفایل شما را ببینند، اما هیچکس اجازه حذف یا جایگزینی عکس پروفایل شما را نخواهد داشت. اگر عکس پروفایل بدون اطلاع شما تغییر کرده است و یا حذف گردید، به احتمال زیاد هک شده اید. فقط نفوذ فردی دیگر به حساب کاربری مطلع به شما می تواند چنین دسترسی داشته باشد. در این حالت فرد هکر احتمالا از شیوه هایی چون دسترسی با نسخه وب واتساپ یا ترفندهای بسیاری که می تواند به حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد، اقدام به تغییر اطلاعات شما نموده است. در این حالت سریعا اقدامات لازم برای برگرداندن حساب کاربری و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز را انجام دهید. البته تغییرات بسیاری در حساب کاربری و یا مسدود شدن دسترسی شما به اطلاعات حساب کاربریتان از دیگر نشانه های هک واتساپ است. (دانلود برنامه کنترل واتساپ spy24)

هک حساب واتساپ

عدم ورود به واتساپ از نشانه های هک واتساپ

همان طور که می دانید واتساپ برای هر حساب کاربری تنها یک اتصال را در لحظه قبول خواهد کرد. این بدان معناست اگر فردی قصد ورود به واتساپ شما را از دستگاه دیگری داشته باشد، شما ناخودآگاه از حساب کاربری خود بیرون انداخته می شوید و پیامی مبنی بر ورود دستگاهی دیگر به حساب کاربری شما نمایش داده می شود. عدم دسترسی به دستگاه به منزله ورود دستگاهی دیگر است. البته اگر شماره همراه حساب کاربری را در دسترس داشته باشید می توانید مجددا با دریافت کد جدید به حساب کاربری خود وارد شوید. در این صورت فرد هکر از حساب شما خارج خواهد شد این یکی از گزینه های امنیتی واتساپ است که به عنوان نشانه های هک واتساپ نیز شناخته می شود. البته بهتر است برای جلوگیری بیشتر حتما از طریق تنظیمات نشست های فعال را مشاهده کرده و کلیه نشست های مشکوک را لاگ اوت کنید.

هک اپلیکیشن واتساپ

نمایش آیکن مانیتور در بالای دستگاه

تنها در یک صورت شما و فردی دیگر می توانید همزمان از واتساپ استفاده نمایید. همان طور که اشاره شد برای ورود به حساب کاربری کلیه دستگاه های موجود لاگ اوت خواهند شد. اما این موضوع درباره نسخه وب واتساپ صادق نیست. نسخه وب با اسکن بارکد فعال می شود و شما می توانید همزمان از طریق دو دستگاه به حساب کاربری خود متصل شوید. اما زمانی که شما اطلاعی از اتصال دستگاه دیگری ندارید چه باید کرد؟ یکی دیگر از نشانه های هک واتساپ نمایش آیکن مانیتور و اعلام اتصال ورژن وب واتساپ به حساب کاربری شماست. اگر این موضوع کاملا بدون اطلاع شما انجام شده است باید سریعا اقدامات لازم را انجام دهید. برای این منظور حتما واتساپ را حذف و مجددا نصب کنید تا دوباره برای اتصال کد ورود برای شما ارسال شود. همچنین نشست های فعال شده در تنظیمات حساب کاربری خود را مدیریت کنید. واتساپ در تنظیمات و نشست های موجود، نشست فعال شده نسخه وب را نمایش می دهد. برای رفع این مشکل سریعا نشست موجود را حذف کنید.

چطور بفهميم واتساپ هك شده

جمع بندی مطلب نشانه های هک واتساپ

همان طور که می دانید هک برنامه واتساپ دارای علائم و نشانه هایی است که سریعا فرد صاحب حساب را از وجود هکر مطلع خواهد کرد. در نتیجه شما می توانید با کمی هوشمندی به نشانه های هک واتساپ در دستگاه خود توجه کرده و اقدامات لازم را انجام دهید. بهترین راه، حذف واتساپ و نصب مجدد آن است و در صورت تداوم ورود هکر فورا نشست های فعال را مشاهده و مدیریت کنید. اگر مجددا دچار هک و دسترسی غیر مجاز افراد دیگر شدید اقدامات قانونی را آغاز کرده و از مراجع قانونی برای رفع این مشکل کمک بگیرید. با این کار فرد نفوذگر شناسایی خواهد شد و می توانید پیگردهای قانونی اعم از شکایت را انجام دهید. برای جلوگیری از هک واتساپ می توانید ورود دو مرحله ای و رمزگذاری بر روی اپلیکیشن واتساپ را فعال کنید. با این دو روش امنیت حساب کاربری شما افزایش خواهد یافت و احتمال هک و نفوذ کمتر خواهد شد. همچنین لازم است که کد ورود خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید و زمانی که در برنامه واتساپ هستید گوشی خود را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا