برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

ویژگی های نرم افزار بازیابی اطلاعات و باز کردن قفل دکتر فون آنلاک

بسیار پیش آمده که بر اثر سهل انگاری و فراموش کاری خودمان و یا شیطنت کودکان رمز گوشی تغییر کند و یا آن را فراموش کنیم. در چنین مواقعی می‌ توانیم از نرم افزار ریکاوری دکتر فون آنلاک کمک بگیریم. و یا حتی اگر بر اثر حادثه ایی اطلاعات موجود روی گوشی، تبلت یا کامپیوتر پاک شود می‌ توان از دکتر فون آنلاک برای بازیابی استفاده کرد. این نرم افزار با نصب بر روی کامپیوتر امکان ریکاوری و شکستن رمز گوشی را به ما می‌دهد.

نرم افزار دکتر فون آنلاک چه کاربردی دارد؟

امروزه گوشی و تبلت به یکی از مهمترین بخش های زندگی اجتماعی و شغلی و حتی سرگرمی ما تبدیل شده است. اطلاعات موجود روی این دستگاه های هوشمند بخش مهمی از زندگی روز مره ما را تشکیل می‌دهد و جنبه های مهمی از امور اقتصادی و اجتماعی افراد مختلف به اطلاعات موجود روی گوشی هایشان وابسته است. در چنین شرایطی اگر بر حسب اتفاق یا اشتباه به دلیل حذف شدن یا فراموشی رمز عبور نتوانیم به اطلاعات موجود روی گوشی دسترسی داشته باشیم دچار دردسر بزرگی می‌ شویم. تا پیش از این حذف شدن نا خواسته اطلاعات مساوی بود با از دست رفتن دائمی آن و اگر رمز گوشی خود را فراموش می‌ کردیم چاره ایی جز فرمت گوشی که هم به هارد آسیب می‌ رساند و هم باعث پاک شدن اطلاعات می‌ شود نداشتیم.

اما استفاده از نرم افزار دکتر فون آنلاک تمام این مسائل را از میان برداشته و ما می‌توانیم به آسانی و بدون از دست رفتن اطلاعاتمان قفل گوشی را بشکنیم. اگر هم اطلاعات گوشی حذف شده باشد نیز می‌توانیم با نصب دکتر فون آنلاک بر روی کامپیوتر و وصل کردن موبایل به آن و طی چند مرحله آسان اطلاعات مد نظرمان را بازیابی کنیم.

دکتر فون آنلاک

چگونه با دکتر فون آنلاک قفل گوشی را بشکنیم؟

مراحل استفاده از دکتر فون آنلاک بسیار آسان بوده و مشکلاتی مانند حذف شدن اطلاعات را ندارد به همین دلیل کاربران می‌توانند به آسانی و بدون داشتن آشنایی خاصی برای شکستن قفل گوشی از آن استفاده کنند. دکتر فون آنلاک یک نرم افزار است که به آسانی از طریق سایت های معتبر قابل دانلود و استفاده است. دکتر فون آنلاک در دو نسخه رایگان آزمایشی و پولی عرضه می‌شود. پس از دریافت نرم افزار دکتر فون آنلاک آن را بر روی سیستم کامپیوتر خود نصب می‌کنیم بعد از آن مراحل کوتاه و آسانی را طی کرده تا قفل گوشی باز شود.

ابتدا نرم افزار دکتر فون آنلاک را باز می‌کنیم و با انتخاب گزینه unlock ادامه روند را پی می‌گیریم. سپس موبایل خود را به وسیله کابل یو اس بی به کامپیوتر متصل می‌کنیم. در این مر حله باید در نرم افزار دکتر فون آنلاک گزینه استارت را فعال کنیم.

مرحله بعد انتخاب مدل گوشی از بین گزینه هایی است که نرم افزار به ما داده. این مرحله بسیار اهمیت دارد چرا که اگر مدل گوشی ما بین گزینه های موجود در نرم افزار نباشد امکان ادامه فرایند وجود ندارد و با ارور از طرف برنامه مواجه می‌شویم و امکان اینکه قفل این مدل از گوشی توسط این نرم افزار باز شود وجود ندارد.

بعد از اینکه مدل گوشی خود را از بین گزینه های موجود پیدا و انتخاب کردیم باید گزینه نکست را انتخاب کنیم. در این مرحله باید گوشی خود را در حالت دانلود مود قرار دهیم و ری استارت کنیم. روش بردن گوشی بر روی حالت دانلود مود اینگونه است که باید ابتدا گوشی را خاموش کرد و بعد از آن دکمه های مربوط به صدا و هوم و خاموش را چند ثانیه نگه داریم.

بعد از آنکه گوشی روشن شد در حالت دانلود قرار دارد و دانلود ریکاوری پکیج در نرم افزار فعال می‌شود. این مرحله شروع خود کار باز کردن رمز است.

دکتر فون آنلاک

بازیابی حافظه با استفاده از برنامه دکتر فون آنلاک

برای بازگردانی اطلاعاتی که عمدا و یا سهوا از دست رفته است نیز می‌توانیم از این نرم افزار استفاده کنیم. عوامل مختلفی می‌تواند باعث از بین رفتن اطلاعات موجود روی گوشی ما شود. ویروسی شدن سیستم، اشتباه و یا فرمت گوشی از جمله شایع ترین این دلایل هستند. اما برنامه فون آنلاک این امکان را به ما می‌ دهد که اطلاعاتمان را به آسانی بازیابی کنیم.

اطلاعاتی مانند فیلم ها و عکس های موجود در حافظه، فایل های متنی که در گوشی خود داریم و حتی آنگ ها و اس ام اس و شماره تلفن مخاطبین ما هم قابل باز یابی است. شما می‌توانید با دانلود و نصب این نرم افزار و اجرای آن طبق راهنمای بازیابی اطلاعات پیش بروید و پس از شناسایی موبایل شما توسط نرم افزار و متصل شدن به آن خیلی آسان تمام اطلاعاتی که تا به حال از روی گوشی خود حذف کرده ایید را برگردانید.

دکتر فون آنلاک

مهمترین ویژگی های نرم افزار فون انلاک

این نرم افزار یکی از مهمترین و معتبر ترین برنامه هایی است که برای بازیابی اطلاعات و شکستن قفل دستگاه های هوشمند موجود است. ویژگی های بارز برنامه دکتر فون آنلاک در زمینه باز گرداندن اطلاعات شامل قابلیت این برنامه برای بازیابی تمامی اطلاعات با هر فرمت و نوع می‌ شود. مثلا تفاوتی ندارد که شما به دنبال برگرداندن شماره های تماس خود یا پیام های متنی یا مدارک پی دی اف هستید یا اینکه می‌‍ خواهید عکس ها و آهنگ های از دست رفته تان را بازیابی کنید، در هر صورت می‌ توانید از همین یک نرم افزار استفاده نمایید. این نرم افزار قابلیت اسکن کردن گوشی شما با چندین حالت مختلف را دارد و این به شما این امکان را می‌ دهد که تمامی اطلاعاتتان را به دست بیاورید.

ویژگی مهم و قابل اعتنای دیگر نرم افزار بازیابی اطلاعات این است که امکان پیش نمایش اطلاعاتی که پیدا کرده را دارد و شما می‌ توانید انتخاب کنید که کدام دسته از اطلاعات ذخیره شوند و کدام دسته حذف شوند. این امکان که به صورت موردی نیز اطلاعات دریافتی را انتخاب یا حذف کنید وجود دارد. فون انلاک با اکثر گوشی ها و تبلت های موجود در بازار سازگاری دارد و می‌ توان برای شکستن قفل و یا باز گرداندن اطلاعاتشان از این نرم افزار استفاده کرد.

دکتر فون آنلاک

محدودیت های فون انلاک

امکان بازیابی مخاطبین و اس ام اس ها برای گوشی و تبلت هایی که سیستم عامل اندروید آنها بالاتر از 4 است وجود دارد. برای بازیابی اطلاعات یا باز کردن قفل حتما باید مدل گوشی برای نرم افزار تعریف شده باشد. فرمت اس ام اس های بازیابی شده mxl است. این نرم افزار از اکثر مدل های گوشی وتبلت رایج موجود در بازار پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار امکان انجام چندین اسکن متفاوت را به ما می‌ دهد تا تمامی اطلاعات مد نظرمان را بازیابی کنیم.

دکتر فون آنلاک

تفاوت فون انلاک با سایر روش های باز کردن قفل

علاوه بر استفاده از نرم افزار ها راه دیگری که برای باز کردن قفل گوشی ها، موبایل و تبلت ها وجود دارد فرمت کردن آنها است این روش نه تنها به هارد دستگاه موبایل و تبلت آسیب می‌ رساند، بلکه باعث از بین رفتن اطلاعات نیز می‌ شود. اما نرم افزارهایی مانند دکتر فون از اطلاعات ما محافظت می‌ کند و قابلیت بازکردن انواع مختلف قفل ها مثل پترن پس ورد و حتی اثر انگشت را دارد. 

دکتر فون آنلاک

جمع بندی اطلاعات نرم افزار دکتر فون انلاک

برای نصب و راه اندازی این نرم افزار نیاز به ویندوز به روز شده دارید. هزینه خرید نرم افزار فون انلاک نسبتا مقرون به صرفه است. نسخه رایگانی وجود دارد که کاربر می‌ تواند قبل از خرید امکانات آن را بسنجد و پس از آن انتخاب کند. و در آخر باید به یاد داشته باشیم که اگر نرم افزار هایی که با امنیت اطلاعات ما درگیر هستند را به دقت انتخاب نکنیم امکان هک شدن گوشی و نفوذ بد افزارها وجود دارد.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا