اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

پرینت مکالمات با برنامه SPY 24

پرینت مکالمات با برنامه SPY 24 سوال درباره پرینت مکالمات اگر سوالات حقوقی درباره پرینت مکالمات دارید وارد صفحه درستی شده اید. دادراه این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با مرور سوالات حقوقی در مورد پرینت مکالمات از مشاوره حقوقی در مورد پرینت مکالمات به صورت رایگان بهره مند شوید. می توانید با مطالعه سوالات حقوقی زیر و پرسش و پاسخ حقوقی سایر افرادی که سوال درباره پرینت مکالمات داشته اند ، اطلاعات خود را درباره پرینت مکالمات افزایش دهید. یا اگر این سوالات پاسخگوی نیاز شما نیست می توانید با کلیک بر روی گزینه زیر، سوال در مورد پرینت مکالمات طرح کنید.

با سلام به تمام دوستان عزیز  خیلی ها دنبال پیرینت گرفتن تماس ها و اس ام اس ها هست  آیا شما هم به دنبال چنین چیزی هست  از نظر قانونی برای دریافت پرینت اس ام اس و مکالمات و تماس ها باید مراجعه  قانونی و دستور  قانونی دریافت برنامه SPY24 می تواند تمام مکالمات و اس ام اس های شخص مورد نظر شما را در اختیار شما بدهند  برنامه SPY24  برای کنترل کودکان نظارت  خانواده طراحی شده است

قابلیت ویژه : همراه با اموزش هک تلگرام با این نرم افزار 

« ردیاب گوشی+آموزش نصب و راه اندازی»

ردیابی محل و دریافت کلیه پیامها و تماسهای گوشی دوستان یا فرزندان

آموزش + فایل نصبی داخل لینک هست

توضیحات :

نرم افزار ردیابی
گزینه اول Track SMS برای ارسال گزارش کلیه پیامکهای ورودی و خروجی

گزینه دوم Track Calls برای ارسال گزارش کلیه تماسهای ورودی و خروجی

گزینه سوم Track Location برای ارسال گزارش موقعیت جغرافیایی فرزند خود

گزینه چهارم Location Whit برای فعال سازی خود کار GPS گوشی مورد نظر

گزینه پنجم Send Location each برای تنظیم زمان ارسال گزارش از 5 دقیقه تا 24 ساعت

یک نکته مهم و جالب در مورد ردیابی خودرو :

یک نکته مهم و جالب در مورد این نرم افزار این است که شما میتوانید این نرم افزار را بر روی یک گوشی کوچک نصب کنید و ان را در حالت سیلنت قرار دهید و گوشی خود را در خودرو در جای که دیده نشود مثلا پشت داشبورد خودرو مخفی کنید و از طریق شارژرهای فندکی و اتصال ان به باطری خودرو بصورت مخفیانه گوشی را برای همیشه شارژ نگه دارید با این کار هم اگر کسی با خودرو شما حرکت کرد مسیر او را زیر نظر بگیرید و در صورت سرقت خودرو هم میتوانید محل ان را بر روی نقشه کشف کنید

بهترین ردیابی آنلاین و افلاین تلفن همراه ردیابی افراد از روی نقشه توسط موبایل (اندروید)

نرم افزار ردیابی، موقعیت یابی و نظارتی دقیق همسرتان، کودکتان، والدین سالمندتان و …

پیام های ارسالی و دریافتی، تماس های ورودی و خروجی و بی پاسخ و موقعیت افراد را نظارت کنید!

پیام های برنامه های پیام رسان مانند واتساپ، وایبر، لاین، جیمیل و … را کنترل کنید!

فرزندانتان را مدیریت کنید، به راحتی و در چند ثانیه اطلاعات لازم را به دست آورید.توجه توجه


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دریافت ریز مکالمات همراه اول ویژه سیم کارت دائمی و اعتباری
بعضی وقت ها پیش می آید که نیاز به ریز مکالمات داریم. اکثر کاربرد ریز مکالمات ویژه محاکم قضایی و رسیدگی به پرونده های از این دست است اما بعضی وقت ها هم افراد برای اطلاع از این موضوع که چه مقدار مکالمه کرده اند از امکان ریز مکالمات استفاده می کنند. برای مثال قبض آخرین دوره برایتان با مبلغ بسیار بالایی صادر شده است و یا اگر از مشترکین اعتباری همراه اول باشید، متوجه می‌شوید شارژ سیم کارت شما زود تمام میشود اولین فکری که به ذهنتان می رسد این است که خیلی سریع ریز مکالمات سیم کارت خود را بگیرید تا بدانید که چطور چنین قبض سنگینی برایتان صادر شده و یا اعتبار حسابتان تمام شده، با چه کسانی صحبت کرده اید که حالا مجبورید هزینه سنگینش را پرداخت کنید.
اگر به دنبال دریافت ریز مکالمات سیم کارت همراه اول خود هستید و میخواهید از شرایط و قوانین آن مطلع شوید این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید! در ادامه به روش های دریافت ریز مکالمات همراه اول و قوانین آن توضیح خواهیم داد. در انتهای مطلب، اگر سوالی داشتید از کارشناسان ما بپرسید تا پاسخگوی شما باشیم.
نحوه دریافت پرینت ریز مکالمات همراه اول اعتباری و دائمی به صورت غیر حضوری
اگر از مشترکین سیم کارت های همراه اول چه دائمی و چه اعتباری باشید راه های زیادی برای دریافت ریز مکالمات وجود دارد. سنتی ترین روش این است که به صورت حضوری به مراکز خدمات همراه اول یا تلفن ثابت مراجعه کنید و با ارائه کارت شناسایی معتبر به این مراکز و تکمیل یک یا دو فرم مربوط به دریافت ریز مکالمات، پرینت آن را دریافت کنید. پرینتی که شاید طول و عرضش به چندین متر برسد و مشاهده و بررسی آن کار بسیار دشوار و وقت‌گیری است. اما اگر بخواهید به صورت غیرحضوری ریز مکالمات سیم کارت خود را دریافت کنید، چند راه برای آن پیش بینی شده که البته کمی با بروکراسی اداری نیز همراه می باشد. مانند دیگر اپراتورها، همراه اول در کنار روش‌های حضوری، روش‌های غیرحضوری بسیاری هم دارد تا بتوانید به آسانی ریز مکالمات خط اعتباری یا دائمی خود را دریافت کنید. به مطالعه راهنمای زیر بپردازید تا قدم به قدم به ریز مکالمات خود نزدیک‌تر شوید!
دریافت ریز مکالمات همراه اول با پیامک
اولین روش برای دریافت برخی اطلاعات مکالمه که نیاز به تکمیل هیچ فرمی هم ندارد، دریافت اطلاعات مکالمه از طریق پیام کوتاه است. اگر صرفا به جزئیات مالی قبوض خود نیاز دارید، راحت ترین روش همین روش پیامکی می باشد که از طریق آن می توانید قبض پایان دوره، قبض میان دوره، خلاصه ای از قبض، جزئیات کارمزد دریافت شده، راهنمایی های مربوط به قبض چاپی، راهنمای رومینگ بین الملل و … را مشاهده کنید. برای دریافت اینگونه اطلاعات، کافی است یک پیام کوتاه به سرشماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال نمایید تا به همه آن ها دسترسی پیدا کنید. اما اگر واقعا نیاز به این دارید که بدانید چه ساعتی، چه میزان و با چه شماره هایی تماس گرفته اید این سامانه نمی تواند به شما کمکی کند و بهتر است از دیگر روش‌ها -که نیاز به احراز هویت دقیق‌تری دارند- استفاده کنید. در کل این سامانه تنها اطلاعات مالی را به شما ارائه می‌دهد و از ریز مکالمات و شماره هایی که با آن تماس گرفته اید در این روش خبری نیست.
نمایش صورتحساب و ریز مکالمات در سایت اپراتور همراه اول
مشترکان سیم کارت دائمی همراه اول می توانند ریز مکالمات و همچنین قبض کارکرد خود را به راحتی در سایت همراه اول مشاهده نمایند. برای این امر لازم است به سایت اپراتور همراه اول به بخش مشاهده و پرداخت صورتحسابمراجعه نمایید. در این مرحله شماره موبایل خود را وارد کنید و صورتحساب و ریز مکالمات خود را دریافت نمایید. همچنین از طریق این بخش همانطور که از اسمش پیداست می‌توانید علاوه بر مشاهده صورتحساب خود، آن را به طور کامل پرداخت کنید!
رمز دوم خدمات غیر حضوری همراه اول
برخی خدماتی که در سامانه خدمات ” همراه من ” به مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول ارائه می‌شود، با رمز منتخب امکان پذیر نیست و مشترک باید از رمز دوم استفاده کند. در اصل برخی سرویس‌ها در سامانه ” همراه من ” مانند مشاهده ریز مکالمات، قطع و وصل تلفن همراه، انتقال اعتبار، مشاهده کدهای محرمانه ( کد‌های پین و پاک )، تعویض سیم کارت، مشخصات مشترک و … حاوی اطلاعات شخصی و محرمانه بوده و لازم است مشترک رمز دوم خود را به منظور دریافت این خدمات در سامانه همراه من وارد نماید.
روش های دریافت رمز دوم همراه اول
روش حضوری: جهت دریافت رمز دوم سیم کارت همراه اولی خود می‌بایست به همراه آدرس ایمیل، کارت ملی و کپی آن به یکی از مراکز تلفن ثابت، دفتر امور مشترکین تلفن همراه و یا نمایندگی های همراه اول در سراسر کشور مراجعه کنید.
روش غیر حضوری: برای دریافت رمز دوم به روش غیر حضوری باید به سامانه همراه من مراجعه کرده و از منوی رمز دوم، گزینه فعال سازی رمز دوم را انتخاب کنید. سپس اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای احراز هویت را داخل سایت بارگذاری کرده و ارسال کنید. پس از تایید اطلاعات توسط همراه اول رمز دوم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
اپلیکیشن همراه من: یکی از سریعترین و آسان ترین راه ها برای دریافت رمز دوم ارسال اطلاعات از طریق اپلیکیشن ” همراه من ” می‌باشد. بنابراین، برای دریافت رمز دوم خط همراه اول خود، از طریق منوی اپلیکیشن وارد بخش رمز دوم شوید. روی گزینه فعال سازی رمز دوم کلیک کنید. رمز یکبار مصرفی که برایتان به صورت پیامک ارسال میشود را وارد کنید. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. تصویر کارت ملی خود را بارگذاری کرده، سپس کارت ملی را در کنار صورت خود نگه داشته و تصویر گرفته شده را بارگذاری کنید. در نهایت اندکی صبر کنید تا اطلاعات هویتی شما توسط همراه اول به تایید برسد تا رمز دوم خود را دریافت کنید.
دریافت ریز مکالمات همراه اول از طریق سایت و اپلیکیشن همراه من
دریافت ریز مکالمات از طریق سایت و اپلیکیشن کاربردی همراه من امکان پذیر است اما همانطور که گفته شد لازمه رسیدن به ریز مکالمات، داشتن رمز دوم است! برای دریافت رمز دوم یکبار برای همیشه باید از طریق یکی از روش هایی که در بالا گفته اقدام کرده و رمز دوم دریافت نمایید. پس از اینکه رمز دوم دریافت کردید وارد سایت همراه اول شوید. با استفاده از شماره همراه و رمزی که پیش از این خودتان انتخاب کرده اید و نه رمز دوم، وارد سایت شوید.
در صفحه کاربری‌تان می‌توانید گزینه شارژ من را انتخاب کنید، در این بخش با فیلد ریز مکالمات مواجه خواهید شد. پس از کلیک روی ریز مکالمات، دو بخش گزارش کامل و خلاصه کارکرد را مشاهده می کنید که بر حسب نیازی که دارید می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب نموده تا با دقت بیشتر بررسی کنید. همچنین امکان گرفتن پرینت از ریز مکالمات هم فراهم است و می‌توانید لیست مکالمات خود را چاپ کنید. اگر خلاصه مکالمات را نیاز داشته باشید نیاز به رمز دوم ندارید. اپلیکیشن همراه من نیز مانند سایت همراه اول، همین روش و گزینه ها را دارد.
روش مشاهده ریز مکالمات خروجی همراه اول
مالکین سیم کارت همراه دائمی می توانند برای دریافت اطلاعات کارکرد خط همراه اول خود به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و یا امور مشترکین در سایر استانها و نمایندگی های همراه اول مراجعه کنند.
برای دریافت جزئیات صورتحساب و قبض و ریز مکالمات خود شرایط و مقررات خاصی وضع شده است. از جمله اینکه خود صاحب سیم کارت دائمی یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول باید حضور پیدا کنند. در مرحله بعد شما باید با ارائه مدارک شناسایی معتبر و فرم درخواست را تکمیل و امضا نمایید. پس از طی این مراحل، ریز مکالمات و جزییات صورت حساب همراه اول به شما تحویل می گردد.
نکته مهم این است که در در صورت مراجعه وکیل قانونی شما، ارائه اصل وکالتنامه الزامی است. خوب است بدانید که افراد دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری و….فقط وقتی که صراحتا اخذ ریز مکالمات تلفن همراه (با شماره سیم کارت ) در آن ذکر گشته باشد، این امکان را دارند که با ارائه مدارک مورد نیاز، نسبت به دریافت ریز مکالمات سیم کارت اقدام کنند.
در جریان باشید که فقط ریز مکالمات ۳ دوره آخر صورتحساب و صرفا ریز مکالمات خروجی قابل ارائه به صاحبان سیم کارت می باشد. ریز مکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده) تنها از طریق مراجع حقوقی قابل ارائه است.
نحوه گرفتن پرینت موبایل همسر توسط شوهر چگونه است؟
با توجه به اینکه پیرینت خط ثابت منزل را گرفتم و متوجه شدم که همسرم با یک مردی ارتباط دارد و خودش نیز قبول کرده و قول داد که دیگر هیچ گونه ارتباطی با آن مرد و هیچ مردی دیگر نداشته باشد و بنده بخاطر داشتن فرزند کوچک ایشان را بخشیدم ، ولی متاسفانه چند روز قبل بصورت کامل شانسی موبایل ایشان درحال زنگ خوردن بود و بنده شماره تماس گیرنده را دیدم و متوجه شدم همان فردی است که همسرم قبلا ارتباط داشته ، حال باتوجه به اینکه خط موبایل به نام خود همسرم میباشد بنده چگونه میتوانم پیرینت خط ایشان را بگیرم و اقدامات لازم را جهت طلاق انجام دهم چون دیگر نمیتوانم قبول کنم مادر فرزندم با یک مرد دیگر ارتباط دارد.
گرفتن پرینت موبایل همسر- چگونه و از کجا پرینت تماس ها و پیام های همسرم بگیریم؟
بسیاری از افراد به دنبال پرینت موبایل همسرشان بوده و به کرات چنین سوالی از ما می نمایند. ما نیز به علت طرح سوال از طرف مخاطبان که به وفور صورت گرفته است لازم دیدیم در باب آن مطالبی به اطلاع تان برسانیم. ابتدا چند نکته را به عنوان شخصی که در زمینه حقوق خانواده تجربیاتی اندک دارد باید ذکر کرد: اعتماد کردن و اعتماد داشتن در زندگی مشترک یک اصل اساسی است و اگر شما نمی توانید به کسی اعتماد کنید و یا سوظن به کسی دارید بهتر است ازدواج نکنید و یا اگر در مورد مساله ای با همسرتان مشکل دارید با صحبت کردن آن را حل کنید و سعی کنید مهارتهای اجتماعی تان را افزایش دهید تا از خیانت همسرتان در امان بمانید. گرفتن پرینت مکالمات گوشی همسر نشان می دهد شما رابطه امن و سالمی ندارید و یا یکی از شما به زندگی مشترک وفادار نیست و یا بین شما بی اعتمادی وجود دارد.
ضبط و شنود مکالمات تلفنی افراد
طبق اصل ۲۲ قانون اساسی؛ حیثیت، جان، مال، حقوق، مسکن و شغل اشخاص از تعرض مصون است. مگر در مواردی که قانون مجاز دانسته است. مانند اجازه ای که قضات برای کشف جرم برای شنود و یا ورود پنهانی می دهند و نیز طبق اصل ۲۵ قانون اساسی، بازرسی و نرساندن نامه ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آن ها، استراق سمع و هر گونه تجسس ممنوع است مگر به حکم قانون.

طبق ماده ۵۸۲ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات که اجرا کننده اصل ۲۵ قانون اساسی نیز محسوب می شود، شنود پنهانی و کنترل مکالمات تلفنی اشخاص در غیر مواردی که قانون اجازه داده است، جرم محسوب می شود و مرتکب به حبس یا جزای نقدی محکوم خواهد شد.

مطابق قانون جرایم رایانه ای مصوب خرداد ماه ۱۳۸۸ سه عنوان مجرمانه وجود دارد در این باب که عبارتند از: دسترسی غیر مجاز، شنود غیر مجاز و بازرسی رایانه ای و مجازات زندان یا جریمه نقدی یا هر دو مجازات، برای مرتکبین مقرر شده است. همچنین با مصداقی جزئی تر در ماده ۳ همان قانون، شنود داده های(اطلاعات) سری در حال انتقال یا دسترسی به داده های سری در حال انتقال یا ذخیره شده در سامانه های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده را در ردیف جاسوسی رایانه ای قلمداد کرده است و مجازات حبس یا جزای نقدی یا هر دو را مقرر نموده است.
پرینت مکالمه همسر را چگونه و از کجا بگیریم؟
اگر خط به نام همسرتان باشد شما به خودی خود نمی توانید پرینت مکالمه را بگیرید و الزاماً باید شکایت رابطه نامشروع نمایید و از طریق دادگاه درخواست پرینت مکالمه را بدهید. طبق قانون جرائم رایانه ای اپراتورهای تلفن همراه مکلفند که اطلاعات تماس و پیامک را تا شش ماه ذخیره کنند و صرفاً پرینت مکالمات شش ماه اخیر آن هم با طرح شکایت مثل رابطه نامشروع با دستور مقام قضایی برای مرجع رسیدگی کننده ارسال می شود.
پرینت متن پیامک + تلگرام – واتساپ – رابطه نامشروع
سلام من حدود چند ماهی میشه که با شوهرم درگیر شدم و به خونه پدرم رفتم و خواهان طلاق هستم ولی شوهرم به هیچ عنوان راضی نمیشه و معتقد هست که من بخاطر یک فرد دیگر میخواهم طلاق بگیرم و تهدید کردن که پرینت پیامک ها و شماره های من رو خواهند گرفت . حدود ۳ یا ۴ ماه پیش من با یکی از دوستان مجازی پیامکی رد و بدل شد که حاوی ابراز علاقه بود ولی سیم کارت بنام خود فرد نیست و بنام یک خانوم هست بیشتر از ۳ یا ۴ تا پیامک رد و بدل نشد ایشون در یک استان و شهر دیگر هستند میخواستم بدونم اگر پرینت پیامک هارو بگیرن میتونن من رو محکوم کنن ؟؟ سیم کارت من اعتباری ایرانسل بود که بعد از اون مسدود کردم . در تلگرام با یک خط دیگر که همراه اول و اعتباری بود چت میکردیم و الان اون اکانت رو کلا پاک کردم هرچند پیگیر شدم که پیام های تلگرام قابل پرینت نیست ولی باز بخاطر آبروم نگرانم و میترسم در اداره هم مشکلی برایم پیش بیاورد ممنون میشم راهنماییم کنید.
پرینت مکالمات تلفنی و پیامک

امکان گرفتن پرینت مکالمات در تلگرام، واتس آپ و نیز هیچ یک از پیام رسان های خارجی با دستور هیچ مرجع قانونی و قضایی در ایران وجود ندارد چرا که دیتا بیس و شرکت خدمات دهنده این پیام رسان ها در ایران مستقر نبوده و نمایندگی هم ندارد.مثلاً شرکت واتس آپ زیر مجموعه شرکت فیس بوک است و مقر آن در کشور ایالات متحده و یا پیام رسان تلگرام تابعیت روسی دارد و شرکت های وی چت و تانگو در چین است.

در شرایط خاص و بسته به تشخیص قاضی ممکن است پرینت ریز مکالمات داده شود. ریز مکالمات به این معنی که فقط مشخص میشود که در تاریخ و ساعت مشخصی با شماره مورد نظر تماس گرفته شده یا برای آن اس ام اس و پیامک ارسال شده است.

امکان دسترسی به محتوای مکالمات تلفنی و محتوای پیامکها از طرف قانونگذار ممنوع شده است و قانونگذار به قاضی اجازه دسترسی به محتوای ارتباطات مخابراتی افراد را نداده است مگر در جرایم علیه امنیت و جرایم جاسوسی.

ماده 150 قانون آیین دادرسی کیفری جدید در این خصوص صراحتاً می گوید “کنترل ارتباطات مخابراتی افراد ممنوع است مگر در مواردی که به امنیت داخلی و خارجی کشور مربوط باشد …. ” نکته : مطابق قسمت دوم ماده 150 قانون آیین دادرسی کیفری در جرایم موضوع بند های الف، ب، پ و ت از ماده 302 قانون آیین دادرسی کیفری تحت شرایطی امکان کنترل ارتباطات مخابراتی افراد وجود دارد.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا