اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهفناوری

پرینت کامل تماس ها و پیامک با برنامه SPY24

پرینت کامل تماس ها و پیامک با برنامه SPY24 با سلام به تمامی دوستان عزیز  امروز خواستم برنامه  spy24 به شما دوستان عزیز معرفی کنم؟

 برنامه spy24  برای گوشی اندروید طراحی شده از ورژن ۴  یا ورژن ۹ طراحی شده است .

 این برنامه برای کنترل کردن کودکان و  اشخاص طراحی شده است این برنامه spy24 شامل  دیدن اس ام اس های شخص قربانی و پرینت از اس ام اس های شخص به صورت کامل  این برنامه spy24  شامل دیدن تماس شخص هم  ورودی و خروجی و پرینت  تماس های  شخص قربانی  کنترل کامل  نظارت کامل  برنامه spy24  شامل زمان و  مکان و اکشن  لحظه به لحظه باشید.

 دوستان عزیز  میخواد تلگرام شخصی رو  چک کند  برای وارد شدن  به کد تایید نیازمند است این برنامه میتواند  دریافت کد تایید تلگرام را نشان دهد  تلگرام آن شخص  هک کنید.

آموزش هک تلگرام 

تلگرام یک اپلیکیشن چت ساده است که از قابلیت‌های معمول مانند: شکلک‌ها، چت گروهی و یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی دیگر را داراست. در حال حاضر تلگرام بر خلاف دیگر اپلیکیشن‌های بزرگ در این حوزه، از ارتباط صوتی و تصویری پشتیبانی نمی‌کند. 

حال یکی از مؤسسین آن ادعا کرده است به کسی که بتواند رمزنگاری تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد داد که این امر نشان دهنده اعتماد بالای مؤسسین به الگوریتم رمزنگاری آن برای محرمانه نگه داشتن مکالمات کاربران است. توسعه دهندگان تلگرام ادعا می‌کنند سرویس چت آن‌ها به دلیل ساختار غیر متمرکز و پخش بودن سرورها در سراسر جهان سریع‌ترین سرویس چت حاضر است.

حال عده ای سودجو در دنیای بی حد و مرز مجازی به خودشان اجازه می دهند با انتشار پیام هایی از طریق وایبر و یا تلگرام، سایت هایی را برای آموزش هک تلگرام معرفی کنند، وقتی به این سایت ها رفتیم می بینیم نرم افزاری ارزان قیمت برای هک کردن تلگرام به فروش گذاشته شده است و این درحالیست که تاکنون شخصی موفق به دریافت جایزه 200 هزاردلاری مسئولین تلگرام برای هک این پیام رسان نشده است.

نرم افزار هک تلگرام شامل آموزش تصویری قدم به قدم بوده و نیاز به داشتن هیچگونه تخصصی در هک، برنامه نویسی، نرم افزار و یا سخت افزار نیست، فقط کافی است چند مرحله ساده را انجام دهید و پس از چند دقیقه توسط نرم افزار … هک شما کامل خواهد شد.

دوستان عزیز متن بالا به صورت کامل توضیح دادم  که برنامه تلگرام تنها روشی برای هک دریافت  کد تایید می باشد  دوستان عزیز بالا به صورت  کامل و گام به گام توضیح دادم برای دریافت کد تایید باید با برنامه SPY24   یا   پنل  خود  وب   هک  را انجام دهید کنترل گوشی پرینت کامل تماس ها و پیامک های گوشی فرزندان SPY24

برنامه برای کنترل کردن کودکان

برنامه برای کنترل کردن کودکان

پکیج های ما نرم افزار هک تلگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دانلود برنامه پرینت تماس و پیام برای اندروید

‏‏پرینت تماس و پیام

‏آمارگیر حرفه ای

‏ضبط خودکار مکالمات

‏شمارشگر پیامک و تماس

‏مخفی شدن از لیست برنامه ها

‏جستجوگر قدرتمند تماس و پیام

‏تهیه گزارش روزانه، هفتگی ، ماهانه ، سالیانه

‏ایجاد فایل خروجی برای پرینت حساب

‏قابلیت نگهداری تمامی پیامها و تماسها

‏ثبت دقیق تماس ورودی ، خروجی ، از دست رفته

‏آمار دقیق تک تک تماسها و پیامها در هر بازه زمانی

‏و …

دریافت ریز مکالمات همراه اول ویژه سیم کارت دائمی و اعتباری

بعضی وقت ها پیش می آید که نیاز به ریز مکالمات داریم. اکثر کاربرد ریز مکالمات ویژه محاکم قضایی و رسیدگی به پرونده های از این دست است اما بعضی وقت ها هم افراد برای اطلاع از این موضوع که چه مقدار مکالمه کرده اند از امکان ریز مکالمات استفاده می کنند. برای مثال قبض آخرین دوره برایتان با مبلغ بسیار بالایی صادر شده است و یا اگر از مشترکین اعتباری همراه اول باشید، متوجه می‌شوید شارژ سیم کارت شما زود تمام میشود اولین فکری که به ذهنتان می رسد این است که خیلی سریع ریز مکالمات سیم کارت خود را بگیرید تا بدانید که چطور چنین قبض سنگینی برایتان صادر شده و یا اعتبار حسابتان تمام شده، با چه کسانی صحبت کرده اید که حالا مجبورید هزینه سنگینش را پرداخت کنید.

اگر به دنبال دریافت ریز مکالمات سیم کارت همراه اول خود هستید و میخواهید از شرایط و قوانین آن مطلع شوید این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید! در ادامه به روش های دریافت ریز مکالمات همراه اول و قوانین آن توضیح خواهیم داد. در انتهای مطلب، اگر سوالی داشتید از کارشناسان ما بپرسید تا پاسخگوی شما باشیم.

نحوه دریافت پرینت ریز مکالمات همراه اول اعتباری و دائمی به صورت غیر حضوری

اگر از مشترکین سیم کارت های همراه اول چه دائمی و چه اعتباری باشید راه های زیادی برای دریافت ریز مکالمات وجود دارد. سنتی ترین روش این است که به صورت حضوری به مراکز خدمات همراه اول یا تلفن ثابت مراجعه کنید و با ارائه کارت شناسایی معتبر به این مراکز و تکمیل یک یا دو فرم مربوط به دریافت ریز مکالمات، پرینت آن را دریافت کنید. پرینتی که شاید طول و عرضش به چندین متر برسد و مشاهده و بررسی آن کار بسیار دشوار و وقت‌گیری است. اما اگر بخواهید به صورت غیرحضوری ریز مکالمات سیم کارت خود را دریافت کنید، چند راه برای آن پیش بینی شده که البته کمی با بروکراسی اداری نیز همراه می باشد. مانند دیگر اپراتورها، همراه اول در کنار روش‌های حضوری، روش‌های غیرحضوری بسیاری هم دارد تا بتوانید به آسانی ریز مکالمات خط اعتباری یا دائمی خود را دریافت کنید. به مطالعه راهنمای زیر بپردازید تا قدم به قدم به ریز مکالمات خود نزدیک‌تر شوید!

دریافت ریز مکالمات همراه اول با پیامک

اولین روش برای دریافت برخی اطلاعات مکالمه که نیاز به تکمیل هیچ فرمی هم ندارد، دریافت اطلاعات مکالمه از طریق پیام کوتاه است. اگر صرفا به جزئیات مالی قبوض خود نیاز دارید، راحت ترین روش همین روش پیامکی می باشد که از طریق آن می توانید قبض پایان دوره، قبض میان دوره، خلاصه ای از قبض، جزئیات کارمزد دریافت شده، راهنمایی های مربوط به قبض چاپی، راهنمای رومینگ بین الملل و … را مشاهده کنید. برای دریافت اینگونه اطلاعات، کافی است یک پیام کوتاه به سرشماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال نمایید تا به همه آن ها دسترسی پیدا کنید. اما اگر واقعا نیاز به این دارید که بدانید چه ساعتی، چه میزان و با چه شماره هایی تماس گرفته اید این سامانه نمی تواند به شما کمکی کند و بهتر است از دیگر روش‌ها -که نیاز به احراز هویت دقیق‌تری دارند- استفاده کنید. در کل این سامانه تنها اطلاعات مالی را به شما ارائه می‌دهد و از ریز مکالمات و شماره هایی که با آن تماس گرفته اید در این روش خبری نیست.

نمایش صورتحساب و ریز مکالمات در سایت اپراتور همراه اول

مشترکان سیم کارت دائمی همراه اول می توانند ریز مکالمات و همچنین قبض کارکرد خود را به راحتی در سایت همراه اول مشاهده نمایند. برای این امر لازم است به سایت اپراتور همراه اول به بخش مشاهده و پرداخت صورتحساب مراجعه نمایید. در این مرحله شماره موبایل خود را وارد کنید و صورتحساب و ریز مکالمات خود را دریافت نمایید. همچنین از طریق این بخش همانطور که از اسمش پیداست می‌توانید علاوه بر مشاهده صورتحساب خود، آن را به طور کامل پرداخت کنید!

رمز دوم خدمات غیر حضوری همراه اول

برخی خدماتی که در سامانه خدمات ” همراه من ” به مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول ارائه می‌شود، با رمز منتخب امکان پذیر نیست و مشترک باید از رمز دوم استفاده کند. در اصل برخی سرویس‌ها در سامانه ” همراه من ” مانند مشاهده ریز مکالمات، قطع و وصل تلفن همراه، انتقال اعتبار، مشاهده کدهای محرمانه ( کد‌های پین و پاک )، تعویض سیم کارت، مشخصات مشترک و … حاوی اطلاعات شخصی و محرمانه بوده و لازم است مشترک رمز دوم خود را به منظور دریافت این خدمات در سامانه همراه من وارد نماید.

روش های دریافت رمز دوم همراه اول پرینت تماس

روش حضوری: جهت دریافت رمز دوم سیم کارت همراه اولی خود می‌بایست به همراه آدرس ایمیل، کارت ملی و کپی آن به یکی از مراکز تلفن ثابت، دفتر امور مشترکین تلفن همراه و یا نمایندگی های همراه اول در سراسر کشور مراجعه کنید.

روش غیر حضوری: برای دریافت رمز دوم به روش غیر حضوری باید به سامانه همراه من مراجعه کرده  و از منوی رمز دوم، گزینه فعال سازی رمز دوم را انتخاب کنید. سپس اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای احراز هویت را داخل سایت بارگذاری کرده و ارسال کنید. پس از تایید اطلاعات توسط همراه اول رمز دوم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

اپلیکیشن همراه من: یکی از سریعترین و آسان ترین راه ها برای دریافت رمز دوم ارسال اطلاعات از طریق اپلیکیشن ” همراه من ” می‌باشد. بنابراین، برای دریافت رمز دوم خط همراه اول خود، از طریق منوی اپلیکیشن وارد بخش رمز دوم شوید. روی گزینه فعال سازی رمز دوم کلیک کنید. رمز یکبار مصرفی که برایتان به صورت پیامک ارسال میشود را وارد کنید. اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. تصویر کارت ملی خود را بارگذاری کرده، سپس کارت ملی را در کنار صورت خود نگه داشته و تصویر گرفته شده را بارگذاری کنید. در نهایت اندکی صبر کنید تا اطلاعات هویتی شما توسط همراه اول به تایید برسد تا رمز دوم خود را دریافت کنید.

دریافت ریز مکالمات همراه اول از طریق سایت و اپلیکیشن همراه من پرینت تماس

دریافت ریز مکالمات از طریق سایت و اپلیکیشن کاربردی همراه من امکان پذیر است اما همانطور که گفته شد لازمه رسیدن به ریز مکالمات، داشتن رمز دوم است! برای دریافت رمز دوم یکبار برای همیشه باید از طریق یکی از روش هایی که در بالا گفته اقدام کرده  و رمز دوم دریافت نمایید. پس از اینکه رمز دوم دریافت کردید وارد سایت همراه اول شوید. با استفاده از شماره همراه و رمزی که پیش از این خودتان انتخاب کرده اید و نه رمز دوم، وارد سایت شوید.

در صفحه کاربری‌تان می‌توانید گزینه شارژ من را انتخاب کنید، در این بخش با فیلد ریز مکالمات مواجه خواهید شد. پس از کلیک روی ریز مکالمات، دو بخش گزارش کامل و خلاصه کارکرد را مشاهده می کنید که بر حسب نیازی که دارید می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب نموده تا با دقت بیشتر بررسی کنید. همچنین امکان گرفتن پرینت از ریز مکالمات هم فراهم است و می‌توانید لیست مکالمات خود را چاپ کنید. اگر خلاصه مکالمات را نیاز داشته باشید نیاز به رمز دوم ندارید. اپلیکیشن همراه من نیز مانند سایت همراه اول، همین روش و گزینه ها را دارد.

روش مشاهده ریز مکالمات خروجی همراه اول پرینت تماس

مالکین سیم کارت همراه دائمی می توانند برای دریافت اطلاعات کارکرد خط همراه اول خود به یکی از مراکز تلفن ثابت در تهران و یا امور مشترکین در سایر استانها و نمایندگی های همراه اول مراجعه کنند.

برای دریافت جزئیات صورتحساب و قبض و ریز مکالمات خود شرایط و مقررات خاصی وضع شده است. از جمله اینکه خود صاحب سیم کارت دائمی یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول باید حضور پیدا کنند. در مرحله بعد شما باید با ارائه مدارک شناسایی معتبر و فرم درخواست را تکمیل و امضا نمایید. پس از طی این مراحل، ریز مکالمات و جزییات صورت حساب همراه اول به شما تحویل می گردد.

نکته مهم این است که در در صورت مراجعه وکیل قانونی شما،  ارائه اصل وکالتنامه الزامی است. خوب است بدانید که افراد دارای وکالتنامه های اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری و….فقط وقتی که صراحتا اخذ ریز مکالمات تلفن همراه (با شماره سیم کارت ) در آن ذکر گشته باشد، این امکان را دارند که با ارائه مدارک مورد نیاز، نسبت به دریافت ریز مکالمات سیم کارت اقدام کنند.

در جریان باشید که فقط ریز مکالمات ۳ دوره آخر صورتحساب و صرفا ریز مکالمات خروجی قابل ارائه به صاحبان سیم کارت می باشد. ریز مکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده) تنها از طریق مراجع حقوقی قابل ارائه است.

آیا تا به حال تجربه دریافت ریز مکالمات سیم کارت خود را داشته اید؟ چه مدارکی را در هنگام دریافت ریز مکالمات ارائه داده اید؟ چه مشکلاتی در هنگام دریافت برای شما به وجود آمد؟ تجربیات و نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا