بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

پيدا كردن لوكيشن افراد با شماره

گوشی های هوشمند این روزها اطلاعات دقیقی از موقعیت مکانی افراد را در اختیار دارند. یکی از موضوعات بسیار جالب این است که توسط گوشی های همراه می توان به موقعیت افراد دسترسی پیدا کرد. پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره یکی از روش هایی است که می توان برای دریافت موقعیت فرد استفاده نمود. در ادامه به توضیح بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره به چه معناست ؟

لوکیشن به معنای موقعیت مکانی افراد است که این روزها توسط فناوری GPS موقعیت های افراد در گوشی های هوشمند امکان پذیر است. پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره به این معناست که توسط شماره همراه فرد بتوانید موقعیت های مکانی وی را دریافت کنید. اما دریافت اطلاعات نیازمند کسب اجازه از فرد می باشد، زیرا تا به حال هیچ برنامه یا اپلیکیشنی وجود ندارد که بتوان از طریق آن و صرفا با دریافت یک شماره به اطلاعات لوکیشن فرد دسترسی داشته باشید. اما روش هایی نیز وجود دارند که با کسب اجازه از فرد می توان به موقعیت فعلی وی دسترسی پیدا کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی روش ها و برنامه های موثر در ردیابی لوکیشن افراد بپردازیم.
پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره
پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره

اپلیکیشن پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره تلفن چیست ؟

همانطور که گفتیم پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره امکان پذیر است اما نیازمند کسب اجازه ای دو طرفه است. به همین دلیل در این قسمت از مقاله می خواهیم به بررسی و نحوه کار ردیابی موقعیت مکانی افراد بپردازیم و اساس کار چنین برنامه هایی را برای شما بیان کنیم. برنامه یا اپلیکیشنی که صرفا ردیابی افراد با شماره وی را انجام دهد، وجود ندارد و اگر شما با چنین عناوینی مواجه شدید باید بدانید که حقیقت ندارد و ممکن است برنامه پیشنهادی آنان به گوشی و اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و سبب هک یا دزدیده شدن اطلاعات شخصی شما شود. فناوری جی پی اس بر پایه حفظ حریم شخصی فعالیت می کند و تا اجازه افراد و دسترسی از سوی وی اعلام نشود امکان ردگیری موقعیت فرد امکان پذیر نیست. اشخاص حتی می توانند جی پی اس گوشی همراه خود را نیز خاموش کرده تا ردگیری موقعیت فعلی آنان امکان پذیر نباشد. پس آنچه برای ردیابی نیاز است دسترسی به دریافت جی پی اس و روشن بودن اینترنت و جی پی اس افراد برای ردیابی موقعیت مکانی افراد خواهد بود. فرد بعد از اجازه می تواند موقعیت مکانی خود را برای شما ارسال نماید.
اپلیکیشن پیدا کردن لوکیشن افراد
اپلیکیشن پیدا کردن لوکیشن افراد

اپلیکیشن ردیابی افراد

برنامه های بسیاری برای ردیابی لوکیشن افراد وجود دارند، اما اساس کار آنان پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره نخواهد بود. از برترین برنامه ها می توان به: برنامه پی جو، برنامه تلگرام، واتس اپ، برنامه ردیابی Glympse ، برنامه Find my friends، برنامه Life360 Family Locator و … اشاره کرد، در ادامه به توضیح و معرفی این برنامه ها خواهیم پرداخت.
اپلیکیشن ردیابی افراد
اپلیکیشن ردیابی افراد

نرم افزار پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره Peyjoo

یکی از اپلیکیشن هایی که می تواند در ردیابی موقعیت مکانی افراد موثر واقع شود. اپلیکیشن پی جو است. نرم افزار مشخصی برای پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره وجود ندارد و این برنامه باید بر روی دستگاه شما و فرد مد نظرتان نصب شود تا بتوانید از امکانات آن استفاده نمایید. اگر شما نگران فرزند خود هستید و قصد داریم مکان هایی را که فرزند شما خواهد رفت را ردیابی کنید، برنامه پی جو یک گزینه ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. با دانلود و نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه فرد و خودتان و انجام تنظیمات می توانید لوکیشن های فرد مد نظرتان را از طریق پیامک دریافت کنید. این برنامه دارای قابلیت های دیگری مانند تشخیص خودکار مکان هایی را که فرد در آنها قرار می گیرد، کنترل ورودی و خروجی های فرد به یک موقعیت خاص، امکان ردیابی لحظه ای و ارسال گزارشات از طریق اس ام اس برای شما از قابلیت های این برنامه می باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برنامه باید در گوشی فرد فعال باشد تا بتوانید اطلاعات لحظه ای را دریافت کنید.
نرم افزار پیدا کردن لوکیشن
نرم افزار پیدا کردن لوکیشن

برنامه پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره Glympse

یکی دیگر از برنامه هایی که در پیدا کردن لوکیشن افراد می تواند شما را یاری کند، برنامه Glympse می باشد. در این مقاله بیان کردیم که پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره امکان پذیر نیست و صرفا می توانید با کسب اجازه از فرد به موقعیت مکانی وی دسترسی داشته باشد. این برنامه نیز دارای امکاناتی از این قبیل است و شما می توانید با دانلود نصب آن امکانات بسیار جالبی را در ردیابی افراد و به اشتراک گذاری لوکیشن های خود دریافت کنید. این برنامه علاوه بر ردیابی لوکیشن افراد سبب می شود تا فرد نیز از امکانات دیگری مانند به اشتراک گذاری موقعیت های مکانی خود با دیگران، به اشتراک گذاری لوکیشن ها با افرادی خاص، به اشتراک گذاری آنلاین لوکیشن ها با دیگران را در اختیار شما قرار خواهد داد. البته نباید از امکانات اصلی آن که ردیابی افراد می باشد غافل شوید. این برنامه قابلیت ارسال گزارش لحظه ای را برای شما مهیا می کند و افراد می توانند موقعیت مکانی یکدیگر را دریابند. البته در مورد این برنامه نیز باید اشاره کنیم که برای دریافت اطلاعات باید اپلیکیشن بر روی هر دو دستگاه شما و فرد مد نظرتان نصب و فعال باشد.
برنامه پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره Glympse
برنامه پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره Glympse

اپلیکیشن Find my friends

یکی دیگر از برنامه هایی که می توانید از آن در دریافت اطلاعات لوکیشن افراد بهره مند شوید؛ برنامه Find my friends است. این برنامه نیز باید دانلود و بر روی دستگاه شما و فرد نصب شود و اگر به دنبال پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره هستید، باید بدانید این برنامه شما را به هدفتان نخواهد رساند. این برنامه مناسب کسانی است که می خواهند اطلاعات لوکیشن خانواده خود را دریافت کنند. برای مثال شما نگران فرزندان خود هستید، می توانید با بهره مندی از این لوکیشن به موقعیت های مکانی که فرزندانتان در آنها قرار می گیرند، دسترسی پیدا کنید. این برنامه به شما امکان می دهد با دوستان یا خانواده خود تشکیل گروه داده و موقعیت مکانی یکدیگر را دریافت کنید. همچنین قابلیت ارسال پیام و چت نیز در این برنامه مهیا می باشد. در این برنامه امکانات دیگری مانند تخمین زمان رسیدن فرد به یک مکان خاص، پیدا نمودن دوستان و آشنایان از روی نقشه برنامه، امکان ارسال و دریافت پیام و نمایش افراد و موقعیت مکانی آنها بر روی نقشه را خواهید داشت. بدون شک یکی از برترین برنامه های ردیابی افراد و دسترسی به اطلاعات لوکیشن آنها می باشد.
اپلیکیشن Find my friends  
اپلیکیشن Find my friends

برنامه ردیابی موقعیت Life360 Family Locator

یکی دیگر از برنامه هایی که می توانید در دریافت اطلاعات لوکیشن افراد از آن استفاده کنید، برنامه Life360 Family Locator می باشد. این برنامه نیز دارای امکانات مشابهی نظیر دریافت اطلاعات موقعیت مکانی افراد با کسب اجازه وی می باشد و خدماتی مانند پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره را برای شما در پی نخواهد داشت. این برنامه مناسب کسانی است که قصد دارند موقعیت های مکانی خود را با دیگر افراد به اشتراک بگذارند. نسخه رایگان این برنامه امکانات اصلی آن را در اختیار شما قرار می دهد و حتی پس از نصب نیازی به ثبت نام نخواهید داشت، اما نسخه پولی آن را باید با پرداخت ماهانه 5 دلار دریافت کنید تا دسترسی به تمامی امکانات برنامه برای شما مهیا شود. از امکانات اصلی آن می توان به ردیابی افراد، امکان تعریف لوکیشن هایی خاص برای خود و یا دیگر افراد، امکان ارسال پیام به اعضای خانواده یا دوستان و ثبت نام رایگان برنامه اشاره کرد. همانطور که می دانید این برنامه نیز مانند برنامه های مشابه نیازمند نصب دو طرفه و تایید اجازه از فرد مورد نظر شما است و همینطور برنامه باید بر روی گوشی فرد فعال باشد.
برنامه ردیابی موقعیت Life360 Family Locator
برنامه ردیابی موقعیت Life360 Family Locator

اپلیکیشن ردیابی لوکیشن Sprint Family Wall

همانطور که می دانید برنامه های بسیاری برای ردیابی موقعیت مکانی افراد وجود دارند که می توانند اطلاعات لحظه ای را در اختیار شما قرار دهند. یکی دیگر از برنامه های کاربردی، برنامه Sprint Family Wall می باشد. این برنامه نیز با دریافت اطلاعات لوکیشن افراد به ارسال گزارشات برای شما خواهد پرداخت و عملکردی مانند برنامه های بسیاری که در فضای اینترنت پخش می شوند و عناوینی مانند پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره را نخواهد داشت. این برنامه علاوه بر کارکردی مشابه دیگر برنامه های معرفی شده، دارای امکانات دیگری از قبیل تعریف موقعیت های مکانی خاص، امکان محدود کردن لوکیشن هایی که فرد اجازه ورود به آنان را دارد، دریافت هشدار در صورت عبور و ورود افراد به موقعیت های ممنوعه را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه بر اساس حفظ امنیت افراد طراحی و در دسترس قرار گرفته است. همچنین از طریق این برنامه می توانید موقعیت های مکانی جاری را در اختیار دیگران قرار دهید. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این برنامه غیر رایگان است و تنها پانزده روز مهلت تست آن را خواهید داشت بعد از پایان مهلت تست باید به پرداخت ماهانه بپردازید.
اپلیکیشن ردیابی لوکیشن Sprint Family Wall
اپلیکیشن ردیابی لوکیشن Sprint Family Wall

ردیابی توسط برنامه گوگل پلاس

شاید فکر کنید برای ردیابی افراد همیشه نیازمند به دانلود و نصب برنامه های دیگر دارید. اما شما می توانید توسط اپلیکیشن های شناخته شده و رایگان به دریافت اطلاعات لوکیشن افراد بپردازید. گوگل پلاس نیز می توانید لوکیشن افراد را دریافت و با دیگران به اشتراک بگذارد و کارکردی مانند پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره را برای شما نخواهد داشت. این برنامه که توسط جی پی اس اطلاعات موقعیت مکانی افراد با دریافت می کند و می تواند آن را ذخیره کند. یکی از بهترین سرویس های رایگان برای ردیابی افراد می باشد. البته در این برنامه نیز فرد باید اجازه اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود را به برنامه اعلام کرده و سپس برنامه قادر خواهد بود لوکیشن افراد را با شما به اشتراک بگذارد. شبکه های اجتماعی بسیاری اقدام به دریافت اطلاعات مکانی افراد می کنند. برای مثال برنامه تلگرام، برنامه فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ نیز از مهمترین و کاربردی ترین برنامه ها برای دریافت اطلاعات مکانی افراد هستند، اما همگی آنان نیز نیازمند کسب اجازه از فرد می باشند تا بتوانند لوکیشن های دریافتی را به اشتراک بگذارند.
ردیابی توسط برنامه گوگل پلاس
ردیابی توسط برنامه گوگل پلاس

ردیابی لوکیشن فرد با واتس اپ

همانطور که گفتیم برنامه های بسیاری نظیر واتس اپ یا فیس بوک و… امکان دریافت اطلاعات موقعیت مکانی افراد را دارند. واتس اپ به عنوان یکی از برترین شبکه های اجتماعی امکان ارسال لوکیشن و حتی امکان دریافت موقعیت مکانی زنده یا لایو را برای کاربران خود مهیا کرده است، اما نکته ای که وجود دارد این است که این برنامه نیز امکان پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره را برای شما مهیا نمی کنند. البته برای دریافت موقعیت و به اشتراک گذاری لوکیشن ها و کار با برنامه واتس اپ نیازمند داشتن شماره افراد خواهید بود. اما اگر هدف شما پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره تلفن است این برنامه نیز چنین کارکردی را برای شما به همراه نخواهد داشت.
ردیابی لوکیشن فرد با واتس اپ
ردیابی لوکیشن فرد با واتس اپ

پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره در تلگرام

تلگرام نیز به عنوان یکی از بهترین برنامه های پیام رسان در سراسر دنیا، امکان دریافت و ارسال لوکیشن افراد را نیز برای کاربران فراهم کرده است. در واقع برای پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره در تلگرام نیازمند این هستید که فرد اجازه دستیابی به لوکیشن های خود را به برنامه تلگرام اعلام کرده باشد و سپس قادر خواهید بود لوکیشن فرد را ردیابی کنید.
پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره در تلگرام
پیدا کردن لوکیشن افراد با شماره در تلگرام

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا