آیا اینستاگرام من هک شده است؟!اینستاگرام ترفند جالب

پیج اینستاگرام هک شده را چه باید کرد؟

یکی از اپلیکیشن های محبوب در سرتاسر جهان اینستاگرام است. هک اینستاگرام بنا به هر دلیلی ممکن است اتفاق افتد و تنها کاری که می توان انجام داد، بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده است. اگر به هر دلیلی پیج اینستاگرام شما هک شد، نگران نباشید زیرا ترفندهایی وجود دارد که به راحتی می توانید از شر هکرها راحت شوید و پیج خود را بازگردانی کنید. بسیاری از افراد می پندارند که پیج اینستاگرام هک شده تنها از طریق هکرهای سایبری هک شده است اما اینگونه نیست گاهی یک سهل انگاری ساده باعث هک اینستاگرام و گوشی شما می شود. برای جلوگیری از هک شدن بهتر است راه هایی که باعث هک اینستاگرام می شود را بدانید ولی با این حال اگر پیج شما هک شد، باید به دنبال راهی برای بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده باشید. در ادامه با SPY24 تمامی اطلاعاتی که برای شما مفید است را بررسی می کنیم.

هک اینستاگرام چگونه رخ می دهد؟

اغلب افراد خیال می کنند پشت هر پیج اینستاگرام هک شده، ترفند های عجیب و غریب و هکرهای بزرگ قرار دارد اما این باور کاملا غلط است و اینستاگرامن ب ترند های کوچک و سهل انگاری هایی هک می شود. برخی از افراد سودجو وجود دارند که برای هک اینستاگرام دلیل های قانع کننده ای ندارند اما از این کار لذت می برند و آنها می توانند با روش های ساده ای به رمز عبور و اکانت اینستاگرام شما دسترسی بیابند و راحتی شما را هک کنند. بسیاری از افراد پس از هک شدن پیجشان قصد دارن پیج اینستاگرام هک شده را بازگردانی کنند و به دنبال راهی برای خروج هکر از اکانت خود هستند. در ادامه راه های موثر در این زمینه را به شما خواهیم گفت.

هک اینستاگرام

هک اینستاگرام از طریق پسورد

از اصلی ترین دلیل ها که باعث هک اینستاگرام می شود، وجود رمزهای عبور کوتاه و ضعیف است. دسترسی به اینگونه رمز های عبور بسیار ساده بوده و افراد باهوش با یک حدس ساده می توانند وارد اکانت اینستاگرام شوند. بطور مثال برخی از افراد شماره موبایل خود را پسورد اینستاگرام قرار می دهند!! در چنین مواقعی حدس پسورد کار بسیار ساده ای است. بهترین رمز عبور ترکیبی از اعداد و حروف بوده زیرا هک اینستاگرام را دشوار می سازد. اینستاگرام هک شده ممکن است دردسرهایی برای افراد به همراه داشته باشد پس بلافاصله پس از اینکه متوجه هک شدن اکانت خود شدید، برای بازگردانی پیج خود به روز اول، اقدامات لازم را انجام دهید.

پیج اینستاگرام

روش های بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده

امروزه هک اینستاگرام بسیار شایع شده است و بسیاری از افراد اقدام به انجام این کار می کنند. پس با توجه به شایع شدن هک اینستاگرام، یادگیری بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده به همان منوال از اهمیت زیادی برخوردار می شود. اما این پرسش پیش می آید که چگونه می شود اینستاگرام هک شده را بازگردانی کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که با استفاده از چند روش ساده می توانید اکانت خود را از تسلط هکرها خارج کرده و آن را بازگردانی کنید.

ساده ترین و راحترین روش برای بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده، تماس با کارشناسان موفق در این زمینه است. با یک تماس ساده و در اختیار گذاشتن برخی از اطلاعات جزئی اکانت اینستاگرام خود در اختیار این کارشناسان، آنها به راحتی پیج شما را بازگردانی می کنند. این افراد در کار خود بسیار با تجربه هستند و در صورت نیاز با پشتیبانی اینستاگرام برای بازگردانی اکانت شما، تماس می گیرند. پس نتیجه میگیریم بی دردسر ترین روش برای بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده، تماس با کارشناسان در این زمینه است.

اینستاگرام هک شده

بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده از طریق اپلیکیشن اینستاگرام

یکی دیگر از روش های موثر در بازگردانی اکانت های هک شده، مراجعه به تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام است. در این روش شخصا باید بازگردانی اکانت خود را بر عهده بگیرید و مشکل را برطرف سازید. برای بازگردانی پیج باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را به اجرا درآورده و قبل از ورد به اکانت خود، بر روی گزینه Get help signing in کلیک کنید.
  2. پس از آن گزینه Use Username or Email را لمس کنید.
  3. در این قسمت باید اطلاعات ایمیل یا یوزرنیم خود را وارد کنید.
  4. پس از اینکه اطلاعات مورد نظر را وارد کردید، گزینه ای به نام Need more help پیش روی شماست، بر روی آن کلیک کنید.
  5. پس از انجام تمامی مراحلی که گفتیم، صفحه ای پیش روی شما قرار می گیرد و باید اطلاعات پیج اینستاگرام خود و همچنین مشکل خود را به صورت دقیق برای اینستاگرام توضیح دهید. پس از نوشتن تمامی مواردی که گفتیم باید بر روی گزینه Submit Request کلیک کنید.

این نکته را فراموش نکنید که نوشتن اطلاعات مورد نظر وئ شرح دقیق مشکل پیج خود کمک بسیار زیادی به بازگردانی پیج اینستاگرام هک شده می کند پس باید مرحله آخر را جدی بگیرید. بازگردانی پیج از این طریق حساسیت زیادی دارد و باید به درستی انجام شود از این رو توصیه می کینم انجام این کار را به کارشناسان مربوطه بسپارید.

 پیج اینستاگرام هک شده

پس از انجام مراحل فوق چه اتفاقی رخ می دهد؟

پس از اینکه تمامی مراحل بالا را به درستی و با دقت انجام داید باید منتظر یک ایمیل از سوی اینستاگرام باشید. در ایمیلی که برای شما ارسال می شود یک لینک قرار دارد که به منظور افزایش امنیت اکانت شما در اختیارتان قرار گرفته است پس وارد ایمل شده و بر روی لینک کلیک کنید. پس از وارد شدن به لینک مورد نظر به راحتی می تواند پسورد اکانت خود را تغییر دهید و به این طریق پیج اینستاگرام شما از دسترس هکر خارج می شود.

بازگردانی پیج اینستاگرام

اگر پیج اینستاگرام هک شده توسط هکرها حذف شد، چه کنیم؟

اگر شما در آن حد بد شانس باشید که هکر پیج شما را حذف کند، باید بگویم متاسفانه در این صورت روشی قطعی برای بازگردانی پیج شما وجود ندارد. سیستم اینستاگرام به این صورت است، زمانی که اکانت اینستاگرام حذف می شود، تمامی اطلاعات موجود در آن نیز حذف شده .و به راحتی نمی توان اکانت را بازگردانی کرد.

زمانی که می خواهید پیج اینستاگرام خود را بازگردانی کنید ممکن است در هنگامی که ایمیل یا یوزرنیم خود را وارد می کنید، پیامی از سوی اینستاگرام برای شما ارسال می شود که ایمیل و یوزرنیم شما ثبت نشده است. این به دلیل غیر فعال کردن اکانت شما توسط هکرها اتفاق می افتد. با این حال جای نگرانی نیست زیرا کارشناسانی که مسئول بازگردانی اکانت های هک شده هستند به راحتی می توانند با استفاده از روش های نوین، اکانت شما را بازگردانی کنند. بطور کلی بهترین راه پیشگیری از هک شدن است و ما در ادامه راهایی که می توانید از هک شدن شما توسط افراد سودجو جلوگیری کند را خواهیم گفت. (دانلود برنامه کنترل اینستاگرام دیگران SPY24)

92030 6

چگونه مانع هک شدن اکانت اینستاگرام خود شویم؟

در همه مواقع پیشگیری از وقوع یک اتفاق بهتر از برطرف کردن آن مشکل است. پس بهتر است نکات ایمنی که باث حفظ امنیت اکانتش ما می شوند را جدی بگیرید و آنها را رعایت کنید. مهمترین و ابتدایی ترین کار، انتخاب یک پسورد بسیار قوی برای اکانت اینستاگرام است. بهترین این رمز عبور ترکیبی از حروف و اعدا می باشد. از اطلاعات اکانت خود با دقت محافظت کنید و به هیچ عنوان آنها را در اختیار دیگران قرار ندهید. یکی دیگر از کار هایی می تواند از اکانت شما محافظت کند، استفاده از تایید احراز هویت دو عامله است. این ویژگی در اکثر اپلیکیشن ها وجود دارد و به منظور افزایش امنیت برنامه ها ساخته شده است. اگر از سوی شخصی لینکی کوتاه ارسال شده، اصلا روی آن لینک کلیک نکنید زیرا ممکن است اطلاعات شخصی شما را از آن طریق دریافت کرده و اینستاگرام شما را هک کند. در هر صورت اگر حس کردید اکانت شم توسط فردی دیگر هک شده است، می توانید به کارشناسان مرتبط در این زمینه تماس بگیرید و از آنها برای بازگردانی پیج خود کمک بخواهید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا