اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

پیدا کردن مکان افراد از طریق جی پی اس

جی پی اس یا سیستم موقعیت‌یابی جهانی فناوری به‌روزی است که با استفاده از سیگنال‌های ارسال شده توسط ماهواره‌های مدار زمین موقعیت هر مکان را به‌صورت داده‌هایی نشان می‌دهد. هر مکانی بر روی زمین حداقل با چهار ماهواره تحت پوشش قرار گرفته است. تمامی گوشی‌های هوشمند با داشتن تراشه‌ی مخصوص این سامانه سیگنال‌های ماهواره‌ها را دریافت کرده و با آنالیز پارامترهای مکان دریافت، ارسال و فاصله‌، مکان را مشخص می‌کنند. بیشتر افراد گمان می‌کنند که فناوری GPS تنها برای پیمایش مسیر و راهیابی است. اما باید بدانید که با استفاده از دستگاه‌ها و برنامه‌های کاربردی، می‌توانید از این فناوری برای مکان‌یابی اشیاء و همچنین پیدا کردن مکان افراد از طریق جی پی اس استفاده کنید. بیشتر این برنامه‌های کاربردی که از ردیابی سیستم موقعیت‌یابی جهانی یا همان جی پی اس  برای تعیین مکان شخصی با تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند.  ردیابی GPS در درجه اول توسط والدین برای پیگیری کودکان یا  والدین مسن و سالمندان استفاده می‌شود. طبق اطلاعات داده شده توسط Verizon Wireless، اطلاعات منتقل شده توسط دستگاه ردیابی GPS کاملاً دقیق نیستند. بلکه بسته به موقعیت نزدیکترین ماهواره یا برج سلولی که اطلاعات را منتقل می‌کند، گاهی ممکن است اطلاعات مکان را با تاخیر نشان داده و باعث سو‌تفسیر در داده‌های GPS شود. برنامه موقعیت یابی دقیق افراد 

درباره ربات بازدید سایت چه می دانید؟

برای ردیابی اشخاص و یا پیدا کردن مکان افراد از طریق جی پی اس ابتدا باید برنامه‌های کاربردی مناسب این کار را در دسترس داشته باشید توجه کنید که تمامی این گونه از نرم‌افزارها یا برنامه‌های کاربردی از داده‌های جی پی اس افراد برای ردیابی آن‌ها استفاده می‌کنند. 

پیدا کردن مکان افراد از طریق جی پی اس
پیدا کردن مکان افراد از طریق جی پی اس

 

برای پیدا کردن مکان افراد از طریق جی پی اس یا سامانه‌ی مکان یاب موقعیت‌یابی جهانی مراحل زیر را طی کنید:

گام اول پيدا كردن مكان افراد از طريق gps

اطمینان حاصل کنید که شخص مورد نظر شما حتما GPS خود را روشن کرده باشد. تلفن همراه فرد بتید روشن باشد تا سامانه مکان‌یابی مستقر در آن تلفن همراه  بتواند سیگنال دریافت و ارسال کند. جی پی اس توسط محاسبه‌ی فاصله‌ی مکان تلفن همراه با نزدیکترین سه برج رادیویی مکان را نشان می‌دهد.  

 

گام دوم چطور توسط شماره موبایل افراد موقعیت شان را پیدا کنیم

به یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات شبکه بی‌سیم متصل شوید. خدمات ردیابی GPS توسط شرکت‌های مخابراتی تلفن همراه ارائه می‌شود. برای ارسال اطلاعات از طریق اینترنت یا از طریق برج شبکه، دستگاه تلفن همراه دارای قابلیت GPS را متناسب با شبکه‌ی مورد نظر پیکربندی کنید. به این معنی که پیکربندی مناسب را از طریق شبکه‌ی ارائه دهنده‌ی خدمات تلفن همراه خود دریافت و نصب کنید. 

 

گام  سوم پيدا كردن افراد از روي شماره موبايل

 سرویس مبتنی بر مکان را از طریق ارائه‌دهنده تلفن همراه انتخاب کنید، این سرویس ابزاری برای دسترسی به اطلاعات مکان از طریق وب‌سایت اینترنتی یا مرکز تماس است. ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های مکان محور( LBS) توسط سیگنال‌هایی که GPS ساطع می‌کند، می‌تواند آخرین مکان تقریبی معلوم یک فرد را مشخص کند. نقشه‌برداری از مکان‌ها، مسیرهای به نوبه خود از ویژگی‌های هشدار پیام متنی خدماتی است که توسط برخی از ارائه‌دهندگان سرویس‌های مبتنی بر مکان (LBS) ارائه می شود. 

نرم افزار پيدا كردن مكان افراد به صورت دقيق
نرم افزار پيدا كردن مكان افراد به صورت دقيق

گام چهارم نرم افزار پيدا كردن مكان افراد به صورت دقيق

قبل از خرید برنامه، خدمات ارائه‌دهندگان سرویس‌های مبتنی بر مکان را مقایسه کنید. اپراتورهای تلفن همراه همچنین به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات مکان محور LBS عمل می‌کنند. همیشه در هنگام برخورد با فناوری ارزان‌ترین خدمات اصولا بهترین نیستند.برای پیدا کردن مکان افراد از طریق جی پی اس هزینه‌های بسیاری برآورد می‌شود، از جمله هزینه‌های تجهیزات که به فناوری جی پی اس دسترسی دارند یا هزینه راه‌اندازی و فعال‌سازی و قرار دادن تلفن همراه بر روی شبکه تا امکان دسترسی شبکه به اطلاعات مکان در تلفن همراه خاص فراهم شود. ممکن است با تهیه هر گزارش موقعیت مکانی، هزینه‌ای متحمل شود یا می‌توانید با استفاده از برنامه‌های کاربردی ردیابی، به‌صورت پکیج‌های اشتراک ماهانه مقدار مشخصی هزینه پرداخت کنید. سفارش شناسایی مجرمان اینترنتی برنامه موقعیت یابی دقیق افراد  …

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا