اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چرا حریم شخصی آنلاین مهم است

برای حفظ حریم شخصی و بالا بردن امنیت خود در فضای مجازی به چه نکاتی باید توجه نماییم؟ ممکن است بسیاری از شما، نگران امنیت خود در فضای مجازی بوده و به دنبال راه حلی در جهت رفع این مشکل بگردید. با ما همراه باشید چرا که قصد داریم در ادامه ی ای مطلب نکات کلیدی را به منظور ایجاد امنیت بالا و حفظ حریم شخصی به شما معرفی کنید.

نحوه ی آنفالو کردن خودکار کاربران در اینستاگرام

از جمله مسائل ساده و پیش پا افتاده ای که ممکن است بسیاری از شما عزیزان به ان توجه نکنید و امنیت حریم شخصی خود را در فضای مجازی کاهش دهید این است که دائما از پسورد های تکراری به منظور استفاده از حساب کاربری خود استفاده نمایید. که اکثر اوقات هم پسورهایی که انتخاب می کنید سال تولد، تاریخ تولدو یا پسوردهای این چنینی هستند که هر کسی ممکن است با دانستن این اطلاعات، وارد حساب کاربری شما شده و تمامی اطلاعات ضروری و مهم شما را به دست آورد. در این صورت بسیاری از هکران و نفوذ گران سود جو می توانند با این روش به تمامی حساب های کاربری شما در سایت های دیگر هم دسترسی داشته باشند. برای رفع این مشکل سعی کنید حین ثبت نام از پسوردی استفاده کنید که از چندین کاراکتر اعم از نمادها، حروف و شماره های مختلف تشکیل شده باشد.
چرا حریم شخصی آنلاین مهم است
چرا حریم شخصی آنلاین مهم است

استفاده از چندین ایمیل و یا پست های الکترونیکی مختلف

بهتر است که برای هر کاراکتر خاصی از یک ایمیل جداگانه استفاده نماییدو مثلا برای موارد کاری و یا هر چیز دیگری از ایمیل های جدا استفاده کنید. استفاده از چندین ایمیل در واقع برای بالا بردن امنیت در شبکه های اینترنتی بسیار مثمر ثمر بوده و تا حد بسیار زیادی از نفوذ هکران جلوگیری می کند. از این رو بسیاری از اطلاعات مهم و شخصی شما هم به دست کسی نخواهد افتاد.

حفظ نکات ضروری به منظور بالا بردن امنیت به خصوص حفظ اطلاعات خصوصی

حین ثبت نام در سایت ها و یا برنامه های مختلف بهتر است تا حد امکان از وارد کردن اطلاعات شخصی خود پرهیز کنید. چرا که بسیاری از نفوذ گران اینترنتی با دارا بودن اطلاعات شخصی شما اعم نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره ی شناسنامه و ….. می توانند به تمامی اطلاعات ضروری و مهم شما دسترسی پیدا کنند. پس دقت کافی را به کار بگیرید تا بعدها دچار مشکلات امنیتی نشوید.

کلام پایانی چرا حریم شخصی آنلاین مهم است؟

تمامی نکاتی که در این مطلب به شما عزیزان ارائه شد در واقع به منظور آگاهی شما جهت بالا بردن امنیت خود و در واقع حفظ حریم خصوصی شما بوده است. بهتر است با دقت به تمامی این نکات توجه نمایید تا بعد ها دچار مشکلات امنیتی نشوید. امیدوارم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید. موفق باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا