هک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چه کسانی شماره تلگرام ما را دارند؟

ساده ترین راه این است که برنامه تلگراف را نصب کنید و سپس با حساب خود وارد شوید. حالا به سراغ مخاطبین خود بروید و اگر فردی نمادی مانند آیکون زیر در مقابل نام خود داشته باشد، به این معنی است که شما را ذخیره کرده است.

WhatsApp Image 2022 05 21 at 10.24.53 PM

کسانی که جلوی این علامت اسم ندارند به این معنی است که مال شما نیستند. البته من از تلگراف به عنوان مثال استفاده کردم، شما می توانید از برنامه های مشابه استفاده کنید.

فهمیدن چه کسی شماره ما را دارد به وسیله  Share my Contact

ابتدا مخاطب را حذف کرده و به طور موقت از لیست خود حذف کنید، به PV بروید و روی سه نقطه بالا کلیک کنید. اگر Share My Contact ظاهر شد، به این معنی است که فرد به شما اعتماد ندارد و شماره شما را سیو ندارد.

این روش ممکن است برای به روز رسانی های بعدی کارایی نداشته باشد، اما همچنان می توانید با روش اول به راحتی متوجه شوید..

WhatsApp Image 2022 05 21 at 10.24.54 PM

چرا من شماره برخی از حساب ها را دارم !!!

در قسمت Privacy & Security قسمت Telegram Phone Number که می توانید تعیین کنید چه زمانی می توانند شماره شما را ببینند ، سه گزینه وجود دارد که می توانید تغییر دهید تا شماره شما به همه نشان داده شود. یا مخاطبین خاصی نیز می توانند شماره ای را پنهان کنند.

با مراجعه به پروفایل شخصی که می خواهید بررسی کنید شماره شما در مخاطبین موجود است یا خیر، حالا اگر شماره شخص برای شما افتاد، دو راه وجود دارد.

یا شماره اش را به همه نشان داد یا فقط برای مخاطبین این کار را کرد! اگر این افزودن به مخاطبین را در پروفایل خود در بالای صفحه ندیدید، اما شماره طرف روی پروفایلش افتاد، به این معنی است که فرد مورد نظر شمارش را به صورت عمومی قابل مشاهده کرده است و ربطی نداره که شما جز مخاطبینش باشی یا نه!

نکته مهم نمایش شماره در تلگرام

در سال های قبل و نسخه های قبلی 5.11 بود، اگر دیدید شخصی شماره شما را حمل می کند، یعنی آن شخص شماره تلفن شما را نیز دارد و اگر اکانت او شماره موبایل نداشته باشد، آن شخص فقط با شناسه کارت می بیند. ، شماره شما را پنهان می کند. نه، اما نه، و همانطور که در بالا توضیح دادیم،

چطوری بفهمم دوستانم ، شماره من را با چه اسمی داخل گوشیشون ذخیره کردن؟

متأسفانه هنوز راهی برای فهمیدن این موضوع وجود ندارد، اما اگر روش خاصی برای یادگیری می شناسید، آن را در قسمت نظرات ارسال کنید تا دیگران از آن استفاده کنند.

چگونه بفهمیم شخصی شماره ما را در تلگرام یا واتس اپ ذخیره کرده است؟

سوال اینجاست که چگونه بفهمیم یکی از شماره های موبایل ما در تلگرام یا واتس اپ موبایل شخصی ذخیره شده است تا حریم خصوصی ما حفظ شود.

حریم خصوصی شماره ما در تلگرام یا واتساپ

حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سوء استفاده از فضای مجازی یکی از مواردی است که کاربران شبکه های اجتماعی را نگران کرده است.

شاید برای بسیاری از ما این سوال پیش بیاید که چگونه بفهمیم شخصی شماره موبایل ما را در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا واتس اپ ذخیره کرده است یا خیر.پاسخ به این سوال می تواند به ما کمک کند از حریم خصوصی تلفن همراه خود محافظت کنیم.

چگونه بفهمیم شخصی شماره ما را در تلگرام ذخیره کرده است؟

برای اینکه بفهمیم چه کسی شماره تلفن ما را در پیام رسان تلگرام ذخیره کرده است راه خاصی وجود دارد. یعنی اگر در قسمت پروفایل و بیو شماره شخصی که به آیدی تلگرام خود پیام نداده ایم بیاید، آن شخص شماره موبایل ما را دارد وگرنه حتما به آیدی ارسالی ارسال می کند.

راه دیگری برای اینکه بفهمیم چه کسی شماره موبایل ما را در تلگرام ذخیره کرده است وجود دارد.

به این ترتیب به صفحه شخصی که می خواهید پیام دهید می روید و روی سه نقطه بالای صفحه ضربه می زنید تا پنجره ای در آنجا باز شود.

اگر گزینه Share my contact را مشاهده کردید به این معنی است که طرف مقابل شماره شما را ذخیره نکرده است.

WhatsApp Image 2022 05 21 at 10.24.55 PM

لازم به ذکر است که این روش ها ممکن است با به روز رسانی های جدیدتر این پیام رسان کار نکنند.

در مسنجر موبوگرام که یک افزونه تلگرام است، می‌توانیم بفهمیم چه کسی شماره ما را ذخیره کرده است. افرادی که شماره تلفن ما را در تلفن خود ذخیره می کنند با نماد ساختگی مشخص شده اند.

WhatsApp Image 2022 05 21 at 10.24.55 PM 1

چرا تعدادی شماره حساب تلگرام به ما نشان داده می شود؟

در آپدیت های جدید می توانیم در قسمت Privacy and Security و Phone Number تلگرام مشخص کنیم چه کسانی می توانند شماره موبایل ما را ببینند.

سه گزینه وجود دارد که می توانیم شماره خود را تغییر دهیم تا به همه یا مخاطبینمان نشان داده شود یا گزینه سوم را انتخاب کنیم تا شماره موبایل ما به کسی نشان داده نشود.

اگر به پروفایل شخصی بروید که می خواهد بدانید شماره شما را ذخیره کرده است یا خیر، می توانید شماره آن شخص را نشان دهید. در چنین مواردی دو مورد وجود دارد، یا آن شخص شماره خود را به همه نشان داده یا این کار را فقط برای مخاطبین خود انجام داده است.

اگر گزینه افزودن این به مخاطبین را در بالای صفحه در پروفایل او و جایی که می خواهید پیام ارسال کنید، ندیده اید، اما می توانید شماره تلفن همراه آن شخص را ببینید، طرف مقابل شماره خود را عمومی کرده است. و این در مورد تعداد آنهاست که شما را ذخیره یا ذخیره نکرده است.

WhatsApp Image 2022 05 21 at 10.24.56 PM

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا