هک آیفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلدانلود برنامه شنود صدا

چگونه از برنامه SPY24 استفاده کنیم؟

سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی سامانه SPY24 یک نرم افزار کنترل والدین با نصب بسیار آسان است که با نصب آن بر روی گوشی تلفن همراه فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور فعالیت های فرزند خود را تحت نظر بگیرید.

سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی ( SPY24 )

آیا برنامه های (کنترل و ردیابی گوشی) قانونی هستند ؟

نرم افزارهای کنترل و ردیابی از راه دور فقط برای والدین باید مورد استفاده قرار بگیرد تا بتوانند فرزندان خود را از خطرات احتمالی دنیای مجازی و واقعی ایمن نگه داشته و از آن ها محافظت کنند. پس اگر از برنامه ها به درستی استفاده شوند هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت، مگر آن که فردی بخواهد وارد حریم خصوصی دیگران شود که این کار شدیدا غیر قانونی و جرم محسوب می شود.

✔ والدین باید برنامه ها را بر روی دستگاه کودکان زیر سن قانونی ۱۸ سال خود نصب کنند.

✔ کارفرمایان باید برنامه ها را فقط بر روی دستگاه های شرکتی “نه شخصی” کارمندان خود نصب کنند.

! داشتن مجوز مناسب برای نظارت بر دستگاه ها توسط خود کاربران تعیین می شود و SPY24 هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

آموزش استفاده از برنامه SPY24

سلام و عرض ادب به تمام کاربران از سایت اسپای ۲۴ چگونه از برنامه spy۲۴ استفاده کنیم؟ برای استفاده از برنامه رمان نیاز است شماره پنل سایت ما بشوید و در قسمت ثبت نام کلید و تمام اطلاعات را به صورت کامل و صحیح وارد نمایید دقت داشته باشید اگر مشکلی در ثبت نام برای شما پیش آمد شما میتوانید به وب سایت ما سر بزنید و قسمت تماس با ما را تکمیل نمایید و درخواست راهنمایی از طریق پشتیبانی برنامه واتساپ کارشناس های مربوطه در میان بگذارید تا آنها به شما کمک کند.

تماس به واحد پشتیبانی سایت SPY24

گام اول ثبت نام

قسمت ثبت نام شما چه اطلاعاتی را نیاز دارد و چرا ما به این اطلاعات نیاز داریم؟

تمامی وب سایت هایی که در سامانه هستند به اطلاعات کاربران خود نیاز دارد تا بهتر بتواند به کاربر خود یا مشتریان خود خدمات رسانی کند پس ما هم نیاز به اطلاعات شما داریم بهتر بتوانیم به شما کمک به یاری رسانی کنیم.

در قسمت ثبت نام از چه اطلاعاتی برای ما نیاز هست که شما آن را با دقت پر کنید

ثبت نام در سایت اسپای ۲۴

۱- نام و نام خانوادگی

۲- کد ملی

۳- تاریخ تولد

۴- شماره موبایل

۵- ایمیل

۶-پسورد

دوستان عزیز دقت داشته باشید به حرفای بنده که حتماً عددها باید به زبان انگلیسی تایپ شود نه به زبان فارسی چون پیغام خطا به نمایش داده می شود میتونید نام نام خانوادگی خود را به زبان فارسی تایپ کنید ولی مثل کدملی تاریخ تولد شماره موبایل ایمیل و پس باید حتما به زبان انگلیسی تایپ کنید

گام دوم ورد به پنل

بعد از ثبت نام به صورت خودکار وارد پنل می شود. حالا شما باید چه کاری انجام دهید تا بتوانید از برنامه spy۲۴ استفاده کنید. توجه داشته باشید برای اینکه شما بتوانید از برنامه ما استفاده کنید نیاز هست که پکیج خریداری کنید  پس قسمت منو وب سایت را انتخاب کنید  می توانید در صفحه اصلی هم استفاده کنید با دقت داشته باشید که نوشته پکیج پس از کلیک کردن روی قسمت  پکیج شما هدایت میشوید برای خرید اشتراک برنامه بستگی داره از چه مدتی  و زمان شما می خواهید از برنامه ما استفاده کنید طبق تعرفه هایی که برای شما به صورت خودکار تعریف شده انتخاب نمایید.

حالا شما یک تعرفه را انتخاب میکنید و شما هدایت می شود به درگاه زرین پال از معتبرترین درگاه های ایران بعد از وارد کردن اطلاعات کارت خود و رمز پویا خرید آنلاین را انجام داد.

بعد از پرداخت به صورت خودکار شما باز به صفحه اصلی بازگشت پیغام که شما چه تاریخی و چه زمانی خرید پکیج ممنوع تعرفه برای شما نمایش داده خواهد شد در هر صورت شما مشکل پرداختی داشتید حتماً با کار شناسایی مربوطه به وب سایت در ارتباط باشید با آنها اطلاع دهید چهار عدد کارت زمان و تاریخ و ایمیل را برای کارمند های واحد پشتیبانی ارسال کنید تا با سرعت برای شما بررسی کنم با تشکر از خرید و پرداخت شما ما وب سایت اسپای ۲۴

گام سوم دانلود برنامه SPY24

برای دریافت راهنمایی و چگونه نصب برنامه بر روی لینک فیلم آموزشی در وب سایت به سه روش می توانید دریافت کنید

  1.  شما می توانید مستقیم از وبسایت ما فیلم آموزشی رو دریافت بکنید

  2. فیلم آموزشی برنامه SPY24
  3. شما میتوانید در کانال تلگرام (SPY24)برای دیدن فیلم آموزشی اقدام نمایید


  4. برای اطلاعات بیشتر در کانال تلگرام ماSPY24
  5. شما می توانید در کانادا پارات ما آموزشی را دریافت کنید

  6. فیلم آموزشی برنامه SPY24 درآپارات

برای دانلود برنامه میتوانید بر روی منوی وب سایت در قسمت پنل دریافت برنامه به اسم دانلود Apk کلیک نمایید بعد از که شما را دریافت کردید برنامه به صورت خودکار زیب است یعنی به حالت فشرده در آمده است پس از حالت فشرده خارج شود.

دقت داشته باشید که شما حتماً آموزشی ما را با دقت بررسی نمایید

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا