برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

چگونه از تیک تاک در ایران استفاده کنیم؟

آیا شما نیز یکی از طرفدار های برنامه تیک تاک هستید اما به دلیل محدودیت های برنامه تیک تاک در ایران نمی توانید از آن استفاده کنید؟ تیک به عنوان بهترین برنامه جهانی برای اشتراک گذاری فیلم های کوتاه و ارتباط افراد با یکدیگر در ایران فیلتر می باشد، اگر شما نیز می خواهید مانند بلاگر های معروف از تیک تاک‌در ایران استفاده کنید، در این متن با ما همراه باشید.

تیک تاک چیست؟

تیک تاک یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در تمامی جهان می باشد و 5 سال فعالیت رسمی خود را در‌ایران شروع کرده است، شاید عجیب باشد اگر اعلام کنم که این برنامه بیشتر از 800 میلیون بار تا به حال در سراسر جهان دانلود شده است و حداقل 1 میلیارد کاربر دارد.

در این شبکه اجتماعی کاربران می توانند با موضوعات مختلف فیلم های کوتاه در حد 15 ثانیه تا 3 دقیقه درست کنند و در اکانت شخصی تیک تاک خود با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند، فکت های جالب تیک تاک برای درست کردن فیلم های کوتاه، موسیقی های جدید و چالش های متغیر آن است که باعث جذاب شدن ویدیو های تیک تاک می شود، در تیک تاک زمانی که یک کاربر با آهنگ یا یک افکت ویدیویی را طراحی می کند، کاربران دیگر تحریک می شوند تا ویدیو را به چالش دعوت کنند.

بسیاری از افراد تصور دارند که تیک تاک تنها یک شبکه اجتماعی می باشد در صورتی که در سال اخیر تیک تاک به عنوان رتبه اول را بین اپلیکیشن های طراحی شده دریافت کرد و به عنوان بهترین برنامه برای سرگرمی شناخته شد.

تیک تاک در ایران

تیک تاک در ایران :

با وجود اینکه تیک تاک یکی از بهترین برنامه های تولید شده در سراسر جهان می باشد و ما هر روز در حال مشاهده های ویدیو های ساخته شده توسط کاربران تیک تاک در اینستاگرام، کانال های تلگرام و گوگل هستیم اما دانلود تیک تاک در کشور‌ایران با محدودیت روبرو می باشد و شما نمی  توانید تیک تاک را از گوگل پلی دریافت کنید.

دلیل محدودیت دانلود تیک تاک در ایران به دلیل استوری های ایرانی شناخته شده است، به همین دلیل شما برای دانلود تیک تاک درکشور‌ایران مجبور به استفاده از سایت های مختلف یا برنامه دانلود دیگری غیر از گوگل پلی هستید.

تیک تاک در ایران

مشکلات تیک تاک در ایران :

تیک تاک یک برنامه جهانی با یک میلیارد کاربر می باشد که به عنوان بهترین برنامه برای سرگرمی قشر جوان جامعه شناخته شده است،البته قابل ذکر است که تیک تاک در ایران به دلایل مختلف دارای مشکل در اجرا می باشد و افرادی که در ایران زندگی کنند نمی توانند به برنامه تیک تاک وارد شوند

از مشکلات اصلی تیک تاک در ایران می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1 ــ کشور ایران به دلیل محدودیت ها و تحریم های موجود بیشتر برنامه ها را مانند فیسبوک یا تیک تاک نمی تواند پشتیبانی کند و در این برنامه راه ورود کاربرانی که در محدوده جغرافیایی ایران زندگی کنند، مسدود شده است.

2 ــ علاوه بر اینکه ایران نمی تواند برنامه تیک تاک‌را پشتیبانی کند، خود کشور نیز این برنامه را فیلتر کرده است و شما نمی توانید بدون استفاده از فیلتر شکن های بسیار قوی به این برنامه حتی برای انجام فتوشاپ نیز وارد شوید.

این دو مورد باعث شده اند تا تیک‌تاک در دسترس مردم ایران نباشد، به همین دلیل کاربران با وجود اینکه تیک تاک به عنوان کاربردی ترین و محبوب ترین برنامه ساخت ویدیو شناخته می شود، مجبور به استفاده از برنامه های مشابه تیک تاک شده اند.

تیک تاک در ایران

آیا با وجود مشکلات موجود می توان از تیک تاک در کشور  ایران استفاده کرد؟

بسیاری از افراد تصور دارند که با وجود فیلتر شدن تیک تاک و تحریم بودن این برنامه برای کاربران‌ایرانی به هیچ عنوان نمی توانند از این برنامه استفاده کنند، خوب با توجه به این نظریه من یک سوال می پرسم، پس چگونه بسیاری از بلاگر های اینستاگرام و ویدیو، کلیپ ساز های ایران در حال استفاده از این برنامه هستند؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در ایران نیز راه ها و تکنیک هایی پیدا شده است که شما می توانید با استفاده از آنها به راحتی از برنامه تیک تاک در کشور‌ایران نیز استفاده کنید.

تیک تاک در ایران

راه حل استفاده از تیک تاک در کشور ایران :

برای استفاده از تیک تاک در ایران راه حل های متعددی طراحی شده است که در این قسمت بیان می کنیم:

1ـــ استفاده نکردن از سیم کارت:

همانطور که بیان شد در برنامه تیک تاک شما در صورتی که در کشور ایران حضور داشته باشید، نمی توانید وارد شوید، اما برنامه تیک تاک چگونه محل زندگی شما را تشخیص می دهد؟

خوب مسلما تیک تاک با استفاده از ارتباط با سیم کارت شما محل جغرافیایی زندگی شما را تشخیص داده و پس از شناسایی تنها در چند دقیقه دسترسی کامل شما را به سرور های اصلی تیک تاک قطع خواهد کرد، اما اگر شما در گوشی همراه خود سیم کارت نداشته باشید و با اینترنت وارد تیک تاک شوید، تیک تاک نمی تواند محل زندگی شما را تشخیص دهد.

1 ــ سیم کارت خود را از گوشی همراهتان خارج کنید:

بسیاری از افراد تصور دارند در صورتی که سیم خود را روی حالت هواپیما قرار دهند و با اینترنت وارد تیک تاک شوند تاثیر گذار است، در صورتی که شما تنها با خارج کردن کامل سیمکارت از گوشی همراه خود موفق به دور زدن تیک تاک در ایران خواهید بود.

2 ــ گوشی همراه خود را از طریق وای فای به اینترنت متصل کنید:

پس درآوردن سیم کارت گوشی خود را روشن کنید و پنج دقیقه صبر کنید تا گوشی همراه شما نبود سیم کارت را کاملا در تمامی تنظیمات گوشی تاثیر دهد، سپس اینترنت گوشی را از طریق وای فای روشن کنید تا بتوانید وارد تیک تاک شوید.

تیک تاک در ایران

2 ــ از فیلتر شکن استفاده کنید:

با استفاده از تکنیک بالا شما محدودیت های تیک تاک در ایران را دور خواهید زد و به راحتی می توانید وارد برنامه تیک تاک برای انجام فعالیت شوید اما مشکل دوم تیک تاک فیلتر بودن این برنامه در کشور ایران می باشد، کشور ایران در برابر ایجاد محدودیت سرور های تیک تاک در ایران ، این برنامه را به صورت کامل فیلتر کرده است و شما بدون استفاده از فیلتر شکن به هیچ عنوان نمی توانید از برنامه استفاده کنید.

آیا فیلتر شکن خاصی برای تیک تاک وجود دارد؟

برای استفاده از تیک تاک فیلتر شکن خاصی وجود ندارد ، شما می توانید با استفاده از فیلتر شکن های عادی که برای تلگرام خود استفاده می کنید، تیک تاک را هم باز کنید، فقط دقت داشته باشید در ابتدا فیلتر شکن را روشن کنید و تا زمانی که از تاثیرگذار بودن فیلتر شکن اطمینان پیدا نکردید وارد برنامه تیک تاک درایران نشوید.

چگونه از تیک تاک استفاده کنیم؟

زمانی که شما تمامی مراحل موجود را برای ورود به برنامه تیک تاک در ایران انجام دادید و با موفقیت وارد شدید، دو حالت برای شما وجود خواهد داشت:

1 ــ کاربر تماشاگر تیک تاک باشید :

شما می توانید در تیک تاک تنها به عنوان تماشاگر باشید و ویدیوهای ساخته شده دیگر کاربران را مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید.

2 ــ پروفایل خود را تشکیل دهید:

در این حالت شما می توانید یک پروفایل بسیار ماهرانه برای خود تشکیل دهید به ساخت ویدیو در تیک تاک بپردازید، برای ساخت پروفایل در تیک تاک شما نیاز به یک اکانت گوگل یا فیس بوک هستید که بهتر است از اکانت فیس بوک استفاده کنید و سپس باید یک عکس پروفایل و بیو تیک تاک انتخاب کنید.

نکته :

در صورتی که شما برای استفاده از تیک تاک از درآوردن سیم کارت خود بهره گرفته اید، می توانید در زمان استفاده از تیک تاک سیم کارت خود را مجدد وارد گوشی همراه کنید و تا زمانی که از برنامه تیک تاک خارج نشده باشید، مشکلی برای شما در فعالیت ایجاد نخود شد اما زمانی که شما از برنامه تیک تاک در ایران خارج شوید و دوباره قصد وارد شدن را داشته باشید با ارور روبرو خواهید بود.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا