اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

اگر شما هم از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید، احتمالاً برای شما نیز معضل ریپورت شدن پیش آمده است. کاربر ریپورت شده نمی‌تواند واکنشی از خود نشان دهد. برای مثال شما قادر نخواهید بود که زیر پست‌های دیگران کامنت بگذارید و یا اینستاگرام این اجازه را به شما نمی‌دهد که پست‌های مورد علاقه خود را لایک کنید و شما دائماً با پیغامی به مضمون action block مواجه می‌شود.  رفع ریپورت اینستاگرام  در ادامه بیشتر راجع به مشکل ریپورت اینستاگرام توضیح خواهیم داد و درباره اینکه چگونه می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم مفصل صحبت خواهیم کرد. اگر به دنبال پاسخ سوالاتی همچون: “چگونه می‌توان برای رفع ریپورت اینستاگرام اقدام کرد؟” می‌گردید به جای درستی آمده‌اید و پیشنهاد می‌شود که این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

چند نفر ریپورت کنند اینستاگرام بسته میشه

چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟
چگونه از ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

اکشن بلاک و یا ریپورت شدن چیست و چگونه اتفاق می افتد؟

در حقیقت این رخداد یک سیستم هوشمند است که توسط اینستاگرام طراحی شده تا کاربران تجربه خوبی داشته باشند. نرم افزار اینستاگرام همواره به دنبال این هدف است که پست‌هایی که ممکن است مورد علاقه شما باشند را به شما توصیه کند. با ربات‌های طراحی شده برای این نرم افزار این کار با دقت خوبی انجام می‌گیرد اما در این میان حساب‌هایی از سوی کاربران دیگر طراحی می‌شوند که با الگوریتم‌های نرم افزار اینستاگرام در تضاد اند. این حساب‌ها تلاش می‌کنند تا یک حساب را به صورت غیر عادی رشد دهند و تعداد لایک و کامنت بیش از اندازه بگیرند. بنابراین اینستاگرام تلاش می‌کند که اجازه فعالیت غیرعادی به حساب‌های مخرب ندهد.  اینستاگرام با الگوریتم‌های خود میزان لایک و کامنت  و یا فالو کردن را محدود کرده است تا همه کاربران بتوانند طبق شرایطی مساوی از این نرم افزار استفاده کنند. ممکن است اکانت شما جزو حساب‌های مخرب تشخیص داده شود و پیغام اکشن بلاک برای شما نمایش داده شود. با نمایش داده شدن این پیغام ممکن است برخی فعالیت‌های شما با محدودیت مواجه شده و برای مثال نتوانید پستی را لایک کرده و یا کامنت بگذارید. در ادامه چند نکته ذکر خواهد شد که به شما کمک می‌کند تا مشکل بلاک اکشن را پشت سر بگذارید و از ریپورت اینستاگرام خارج شوید. با نکات پیش رو هم قادر خواهید بود که از بروز این مشکل جلوگیری کرده و هم آن را برطرف کنید.
عواقب هک برنامه اینستاگرام 
عواقب هک برنامه اینستاگرام

چگونه مشکل ریپورت اینستاگرام را برطرف کنیم؟

تعداد پست‌های مطلوبی داشته باشید.

نخستین فاکتوری که باید آن را رعایت کنید میزان پست‌هایی است که در اکانت خود دارید. به طور معمول اینستاگرام اکانت های تازه ساخته شده که تعداد کمی پست دارند را اسپم تشخیص داده و دچار اکشن بلاک می‌کند. همیشه سعی کنید تعداد پست مطلوبی در اکانت خود داشته باشید، با این کار می‌توانید تا حدودی از بروز مشکل ریپورت اینستاگرام جلوگیری به عمل آورید. همچنین لازم است تا هر چند وقت یک بار یک پست در حساب خود منتشر کنید. توجه داشته باشید که اگر اکانت شما تازه ساخته شده است، بهتر است طی چند روز به انتشار پست‌ها اقدام کنید و پست کردن با تعداد بالا در روز نیز می‌تواند موجب ریپورت شدن شما شود. 

کامل کردن اطلاعات اکانت را جدی بگیرید.

یکی از اقداماتی که اعتماد ربات‌های اینستاگرام را جلب خواهد کرد کامل کردن اطلاعات حساب است. اطلاعاتی نظیر بایو، عکس پروفایل و … باعث می‌شوند که اینستاگرام اکانت شما را با یک اکانت فیک اشتباه نگیرد.   

از انتشار بیش از حد پست خودداری کنید.

یکی از نکاتی که بالاتر نیز به ان اشاره مختصری شد محدودیت بر روی فعال‌های مختلف اینستاگرام است. یکی از این فعالیت‌ها انتشار پست است که می‌تواند به سرعت اکانت شما را به سمت ریپورت شدن بکشاند. اگر به شکل بی رویه اقدام به انتشار پست‌های خود کنید به سرعت با پیام بلاک اکشن مواجه خواهید شد. بهتر است میزان انتشار پست خود در بازه‌های زمانی کوتاه را مدیریت کنید. به صورت دقیق مشخص نیست که این محدودیت به چه میزان می‌باشد و هر کاربر تا چه اندازه پست را می‌تواند بدون ریپورت شدن نشر دهد.  

از لایک کردن بیش از اندازه پرهیز کنید!

لایک کردن بیش از اندازه یکی دیگر از مواردی است که حساب شما را رو به ریپورت شدن می‌برد. تعداد بسیاری از کاربرانی که از مشکل ریپورت شدن گلایه می‌کنند این نکته ساده را رعایت نمی‌کنند و با پیغام اکشن بلاک رو به رو می‌شوند. طبق گفته‌ها نباید تعداد لایک های شما در ساعت از تعداد 300 عدد بیشتر شود. البته این عدد تنها تخمین است و به درستی نمی‌توان عنوان کرد که چه تعداد لایک می‌تواند اکانت را ریپورت کند. بهترین حالت این است که محافظ کارانه عمل کنید و سعی کنید تعداد لایک های خود را مدیریت کنید. 

از فالو کردن بیش از حد خودداری کنید!

بسیاری از افرادی که یک حساب تازه در اینستاگرام باز می‌کنند، سعی می‌کنند تا فالو کردن تعداد زیادی اکانت فالور های بیشتری برای خود جمع آوری کنند. این کار باعث می‌شود تا ربات‌های اینستاگرام جلوی فعالیت شما را بگیرند و این اجازه را به شما ندهند که تعداد اکانت های بیشتری را فالو کنید. همچنین ممکن است فالو کردن بیش از اندازه در لایک و کامنت گذاری شما نیز اختلال بوجود بیاورد و اکانت شما به اصطلاح ریپورت شود. بهتر است تعداد فالو های خود در روز را از عدد 50 بالاتر نبرید و سعی کنید در طول یک ساعت کمتر از 20 اکانت را فالو کنید. 

کامنت و پست تکراری نگذارید!

قرار دادن کامنت و یا پست تکراری باعث می‌شود که اکانت شما اسپم تشخیص داده شود و ممکن است تا طولانی مدت اکانت شما به حالت نرمال بازنگردد. به طور کلی بهتر است که از انجام یک عمل (لایک کردن، کامنت و یا فالو) به طور مداوم و بیش از اندازه خودداری کنید تا اکانت شما در حالت نرمال باقی بماند و بتوانید به استفاده عادی خود از این شبکه اجتماعی ادامه دهید.   

چه تعداد لایک و فالو باعث ریپورت شدن اکانت می‌شود؟

لازم به ذکر است که تاکنون هیچ گزارش رسمی در این باره از سوی اینستاگرام اعلام نشده است اما تخمین‌هایی از سوی کاربران وجود دارد که چه تعداد لایک و یا فالو باعث ریپورت شدن می‌شود. بهتر است تعداد لایک های خود در طول یک ساعت را بین 100 الی 350 پست نگه دارید. تعداد لایک های مجاز شما به چند فاکتور بستگی دارد و نمی‌توان برای آن عدد دقیقی تعیین کرد. برای مثال میزان قدمت اکانت شما و یا فعالیتتان در طولانی مدت می‌تواند در این رقم تأثیر گذار باشد. تعداد کامنت های خود را کمتر از 60 عدد در هر ساعت نگه دارید. توجه داشته باشید که اگر اقدام به انتشار کامنت های تکراری کنید این تعداد بسیار کمتر خواهد بود و ممکن است بعد 20 و یا 30 کامنت با پیغام اکشن بلاک مواجه شوید.  در ارتباط با تعداد مجاز فالو کردن در یک ساعت صحبت شد. اما لازم است بدانید اکانت های قدیمی‌تر و فعال‌تر این قابلیت را دارند که طی یک ساعت تعداد بیشتری اکانت را فالو کنند. فالو کردن بیشتر از 20 عدد در یک ساعت برای اکانت های جدید ریسک ریپورت شدن را بسیار بالا خواهد برد. یکی دیگر از نکات مهم ارسال دایرکت های پیاپی و یا تکراری است. اینستاگرام به این موضوع نیز حساس می‌باشد و اگر دایرکت های شما به تعداد بالایی کاربر ارسال شود خطر ریپورت شدن شما را تهدید می‌کند. توجه داشته باشید که مشکل ریپورت شدن در اینستاگرام بدون هشدار انجام خواهد شد. دقیقاً مشخص نیست که حساب شما چه مدت در حالت اکشن بلاک باقی خواهد ماند. این مورد می‌تواند از چند ساعت و یا چند هفته به طول بینجامد. این احتمال نیز وجود دارد که پس از ریپورت شدن‌های متوالی حساب شما به طور کلی بسته شود. پس سعی کنید این موضوع را جدی بگیرید.  اگر فکر می‌کنید که تمامی قوانین اینستاگرام را به درستی رعایت کرده‌اید و همچنان با این مشکل مواجه هستید می‌توانید با ارسال یک پیغام انگلیسی مشکل خود را از تیم پشتیبانی اینستاگرام پیگیری کنید. برای این کار کافی است وارد بخش تنظیمات حساب خود شوید و از قسمت Report a problem  یک متن انگلیسی بنویسید و در آن مشکل خود را به پشتیبانی این اپلیکیشن اعلام کنید.   

نرم افزار رفع اکشن بلاک اینستاگرام

برخی افراد با انتشار نرم افزارها و ربات‌هایی ادعا می‌کنند که می‌توانند مشکل ریپورت شدن در اینستاگرام را برطرف کنند. اما تمامی این نرم افزارها فیک بوده و ممکن است موجب هک شدن اکانت شما شود پس سعی کنید به شدت از نصب هرگونه نرم افزار مربوط به رفع ریپورت اینستاگرام خودداری کنید. تنها راهی که می‌تواند این مشکل را حل کند صبر کردن و یا پیگیری مشکل از سوی پشتیبانی اینستاگرام است.   

چگونه یک اکانت را در اینستاگرام ریپورت کنیم؟

ریپورت کردن یک اکانت در اینستاگرام هنگامی به کار می‌آید که شما احساس می‌کنید یک حساب در حال نقض قوانین این شبکه اجتماعی است و باید جلوی آن گرفته شود. برای انجام این کار کافی است از گوشه سمت راست بر روی علامت سه نقطه کلیک کرده و از منوی باز شده report  انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید اکانت مربوطه را به دلیل نقض قانونی که فکر می‌کنید ریپورت کنید که هر کدام از موارد در پایین توضیح داده شده‌اند: اگر فکر می‌کنید که اکانت و یا پست مربوطه در حال اسپم کردن است گزینه it’s a spam را انتخاب کنید. در صورتی که می‌خواهید اکانت مورد نظر را برای دلایل دیگری ریپورت کنید گزینه Inappropriate را انتخاب کنید.    I just don’t like it:  هنگامی این گزینه را انتخاب کنید که پست و یا اکانت مورد نظر را دوست ندارید، این کار باعث می‌شود که موارد مشابه کمتر به شما نمایش داده شوند. False information:  این گزینه زمانی کاربرد دارد که حساب مورد نظر شما در حال انتشار اخبار و اطلاعات دروغ و غیر واقعی است. Scam or fraud:  این گزینه مربوط به مواردی است که حساب مربوطه در حال کلاهبرداری است. Self injury:  این گزینه هنگامی کاربرد دارد که اکانت مربوطه تصاویر مربوط به آزار به خود را منتشر می‌کند. Bullying or harassment:  اکانت هایی که اقدام به تهدید دیگران می‌کنند را می‌توانید با این گزینه ریپورت کنید.  Sell of illegal or regulated goods:  این گزینه هنگامی استفاده می‌شود که حساب مربوطه در حال فروش موارد غیرقانونی نظیر اسلحه، مواد مخدر و … است. Violence organizations:  این گزینه هنگامی کاربرد دارد که حساب مربوطه در حال تبلیغ برای سازمان‌های تروریستی و خشونت آمیز است. Nudity activity:  پست‌ها و اکانت های مربوط به برهنگی و تصاویر مستهجن را می‌توانید با این گزینه ریپورت کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا