برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

چگونه از هک واتساپ جلوگیری کنیم ؟

 

تا به امروز یکی از امن ترین و سریع ترین پیام رسان های مجازی را می توان برنامه موفق واتساپ معرفی کرد که در بین برنامه های پیام رسان با توجه به فیلتر شدن تلگرام بسیار محبوب می باشد، به همین دلیل یکی از بزرگ ترین ترس ها هک واتساپ است ، برنامه واتساپ شماره یک کشور ایران معرفی شده است و به همین دلیل ترس از هک برنامه واتساپ نسبت به برنامه های دیگر بیشتر می باشد، در این متن spy24 چگونگی جلوگیری از هک واتساپ را برای شما توضیح خواهد داد.

برنامه پیام رسان واتساپ :

برنامه پیام رسان واتساپ از زمان فیلتر شدن تلگرام در کشور ایران به عنوان برترین برنامه پیام رسان در تمامی کشور ایران تعیین شد، به صورت کلی ساختار این پیام رسان غیر قابل هک می باشد اما بازهم کاربران به دلیل اطلاعات شخصی که در واتساپ خود دارند، ترسی از هک شدن را نیز با خود به همراه دارند، به همین دلیل شما باید نسبت به روش های مختلف هک واتساپ آشنایی داشته باشید و بتوانید از آنها جلوگیری کنید.

هک واتساپ

آیا می توان واتساپ را هک کرد ؟

واتساپ یک پیام رسان غیر قابل نفوذ شناخته شده است و دارای کاربران بسیار زیادی می باشد زیرا نه تنها در کشور ایران پرطرفدار است بلکه به عنوان یک پیام رسان بین المللی شناخته می شود، قابل ذکر است که در ابتدای ساخت این برنامه، برنامه از امنیت بسیار بالایی برخوردار نبود تا اینکه شخصی با نام مارک زاکربرگ در سال 2014 روی امنیت برنامه واتساپ سرمایه گذاری کرد و باعث محبوبیت واتساپ در بین مردم شد.

با گذشت یک تا دو سال بیشتر آموزش های آنلاین توسط این برنامه شروع به انجام شد و با محبوبیت بیشتر ، عوامل امنیت واتساپ نیز افزایش یافت. پس از این برنامه پیام رسان واتساپ به عنوان اولین برنامه پرطرفدار تمامی جهان برای پیام رسان بودن شناخته شد، مارک زاکربرگ با تیم قوی مهندس های کامپیوتر و ریاضی خود برای واتساپ رمز گذاری قدرتمند و پیشرفته ای طراحی کرد  که به هیچ عنوان قابل هک نخواهد بود و از امنیت بسیار بسیار زیادی برخودار است.

آیا تا به حال شخصی توانسته هک واتساپ انجام دهد ؟

تا به امروز در سال 2021 هیچ گزارشی از هک برنامه واتساپ انجام نشده است، زیرا این پیام رسان با رمزگذاری قوی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و تا 99% هک واتساپ غیر ممکن می باشد، همچنین در کشور ایران به دلیل فیلتر کردن برنامه تلگرام ، واتساپ اولین پیام رسان در دسترس می باشد و اولین هدف برای هک کردن است اما تا به امروز هیچ کس موفق به هک واتساپ نشده است.

چگونه از هک واتساپ جلوگیری کنیم ؟

چگونه از هک واتساپ جلوگیری کنیم ؟

آیا تا به امروز شنیده اید که پیشگیری بهتر از درمان است؟ بسیاری از افراد به دنبال این هستند که (برنامه کنترل واتساپ spy24) اما شما می توانید اقداماتی را انجام دهید که به صورت کلی از هک برنامه واتساپ جلوگیری کنید، روش های مقابله با هک واتساپ در این متن بیان شده اند تا شما از خطر کاملا دور باشید و به هیچ عنوان این اتفاق پیش نیاید.

روش های جلوگیری از هک واتساپ :

 

1 ــ جلوگیری از استفاده اسکن واتساپ :

یکی از راه هایی که شخص دوم بتواند هک برنامه واتساپ شما را انجام دهد، استفاده از اسکن برنامه واتساپ در گوشی همراه شما می باشد، برای مثال اگر شما گوشی همراه خود را به شخص دیگری دهید و آن شخص بتواند از به اسکن واتساپ شما دسترسی داشته باشد ، به راحتی از آن برای نصب واتساپ شماره همراه شما روی گوشی خود استفاده خواهد کرد و می توانند به اطلاعات شما نفوذ کند و آنها را به سرقت ببرد، اسکن واتساپ معمولا در واتساپ های زبان انگلیسی با کلمه QR Code نمایش داده می شود.

2 ــ فعال کردن ورود دو مرحله ای در واتساپ :

یکی از بهترین راه هایی که شما می توانید از هک واتساپ خود جلوگیری کنید، فعال کردن ورود دو مرحله ای در پیام رسان واتساپ می باشد، شما می توانید با استفاده از فعال کردن این پلن در برنامه واتساپ خود به راحتی سطح امنیت واتساپ خود را بالا ببرید.

برنامه پیام رسان واتساپ

ورود دو مرحله ای به واتساپ چیست ؟

زمانی که شما پلن ورود دو مرحله ای به واتساپ خود را فعال می کنید، در زمان نصب واتساپ شما روی گوشی همراه دیگر و ورود به برنامه علاوه بر اینکه یک رمز به خط همراه شما ارسال می شود برای ورود، پس از وارد کردن رمز شخص هکر باید یک رمز دیگر وارد کند، این رمز توسط شما طراحی شده است و به هیچ عنوان قابل حدس نخواهد بود.

تنها در صورتی شخص هکر می تواند ورود دو مرحله ای را انجام دهد که از یک رمز ساده و قابل حدس مانند سال تولد خود یا فرزند خود برای ورود به واتساپ استفاده کرده باشید، به همین دلیل هکر پس از اینکه رمز ارسال شده به شماره همراه شما را دریافت می کند، می توانند رمز را با حدس وارد کرده و هک واتساپ را تکمیل کند.

از گذاشتن رمز، سال تولد، سال تولد خانواده، عدد مورد علاقه، 1111 ، 0000 ، 1234 ، 8585 و…. جلوگیری کنید.

اسکن واتساپ

3 ــ شماره خود را در اختیار هیچکس قرار ندهید :

زمانی که شما شماره همراه خود را در برنامه پیام رسان واتساپ وارد میکنید، اگر رمز ارسال شده به شماره همراه را وارد برنامه واتساپ کنید، به راحتی واتساپ نصب خواهد شد، به همین دلیل خطرناک ترین روش هک واتساپ را می توان قرار دادن شماره همراه در اختیار افراد دیگر دانست، در واقع این روش هک واتساپ نامگذاری نمی شود زیرا شخص دوم هیچ تلاشی برای هک نداشته است و تنها شماره شما را با روند قانونی و عادی وارد برنامه پیام رسان واتساپ می کند.

به همین دلیل شما به هیچ عنوان نباشد شماره همراه خود را در اختیار افراد دیگر قرار دهید و همچنین علاوه بر جلوگیری از ارائه شماره همراه خود به افراد دیگر از ارائه رمز ورود واتساپ خود به فرد دیگر نیز اجتناب کنید.

اگه واتساپمون هک شد چیکار کنیم

چگونه می توان از هک واتساپ اطلاع پیدا کرد ؟

1 ــ تغییر عملکرد گوشی همراه شما :

در برخی از مواقع بدون اینکه شما از چرایی عملکرد اطلاع داشته باشید، عملکرد گوشی همراه شما عجیب خواهد شد، برای مثال ممکن است در زمان کار کردن با گوشی همراه به صورت ناخودآگاه و بدون انجام کاری توسط شما گوشی همراه خاموش شود و دوباره روشن شود یا اینکه گوشی به صورت ناخودآگاه در یک مرحله از کار چند دقیقه باقی بماند و شما نتوانید از صفحه باز شده خارج شوید.

2 ــ تخلیه باتری گوشی همراه بیشتر از مصرف شما :

یکی از علائم اصلی هک واتساپ و همچنین هک گوشی همراه تخلیه باتری گوشی همراه شما بدون اینکه مصرف بالایی از گوشی همراه داشته باشید است، زمانی که هکر برای هک واتساپ شما از برنامه های مخرب یا هک کل گوشی همراه استفاده کرده باشد، روش مورد استفاده باتری گوشی همراه شما را مصرف خواهد کرد و باعث می شود تا به صورت ناگهانی شما با تخلیه باتری گوشی همراه خود روبرو شوید.

بسیاری از افراد با مواجه به مصرف باتری به صورت ناخودآگاه و همچنین داغ کردن گوشی همراه تصور دارند که گوشی آنها خراب شده است، در صورتی که 50% امکان هک برنامه های گوشی شما و هک واتساپ وجود دارد، به همین دلیل حتما در صورت مواجه با این عملکرد به بخش تنظیمات گوشی همراه بروید، مصرف باتری را چک کنید تا از اینکه کدام برنامه مصرف باتری بالایی داشته است، آگاه شوید.

در صورتی که مصرف تمامی برنامه های گوشی همراه شما یکسان بود و هیچکدام بالا نبود یعنی گوشی همراه شما هک شده است، اما اگر در بخش مصرف باتری، برنامه واتساپ بخش زیادی از باتری شما را مصرف کرده باشد، مطمئن باشید هک واتساپ انجام شده است و شما حتما باید عوامل امنیتی را انجام دهید.

92177 تصویر6

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا