هک ایمیل

چگونه ایمیل یک نفر را پیدا کنیم؟

پیدا کردن آدرس ایمیل دیگران می تواند دشوار باشد زیرا ایمیل های دیگران مانند شماره تلفن یا آدرسی نیستند که بتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید، همه ما می دانیم که پایگاه داده خاصی از آدرس های ایمیل وجود ندارد که بتوانید در آن جستجو کنید، اما با همه این نظرات، راه حل هایی برای دریافت آدرس ایمیل هست.با روش هایی که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم می توانید به راحتی آدرس ایمیل افراد را دریافت کنید.

چگونه در اینترنت آدرس ایمیل افراد مختلف را جستجو و پیدا کنیم؟

قبل از هر چیز باید مطمئن شویم شخصی که با او تماس می‌گیرم از ایمیل‌های یکبار مصرف استفاده نمی‌کند و یک ایمیل شخصی برای خود ایجاد کرده است، در این صورت می‌توانیم با استفاده از یکی از موارد زیر به آدرس ایمیل او برسیم.

با استفاده از موتور جستجو آدرس ایمیل دیگران را جستجو و پیدا کنید

همانطور که می دانید گوگل یک موتور جستجو است. این موتور جستجو مکانی عالی برای دریافت اطلاعات مانند ایمیل های دیگران مانند سایر موتورهای جستجو است. وقتی در اینجا جستجو می کنیم می توانیم یک پایگاه داده بزرگ از اطلاعات را کشف کنیم. این روش یکی از بهترین روش ها است. اگرچه ابزارهایی برای این کار وجود دارد، اما امروز می خواهم ابتدا این روش ساده و کاربردی را به شما معرفی کنم.

برای یافتن آدرس ایمیل یک شخص خاص کافی است نام آن شخص را همانطور که در زیر مشاهده می کنید جستجو کنید در این صورت شما از گوگل آدرس ایمیل این شخص را با این نام و نام خانوادگی می خواهید. 

1 4
  • برای مثال در جمله زیر به دنبال ایمیلی با مشخصات محمدرضا گلزار هستیم که شاید ایمیل خود را با نام و نام خانوادگی ذخیره نکرده باشند یا سن خود را به ایمیل خود اضافه کرده باشند. با هر پیوست اطلاعات دیگر. می توانید برای جستجوی ایمیلی که می خواهید کمک کنید که ممکن است مرتبط باشد، به عنوان مثال، می توانید سال تولد شخص را بدانید، میلایی یا شمسی است، این می تواند کمک کند، یا آدرس ایمیل، شماره تماس و هر چیز دیگری. این راهنما می تواند چند نمونه از جستجو برای ایمیل های دیگران را بررسی کنید:
  • “@gmail.com” And “Reza Golzar”
  • “@yahoo.com” AND “Isfahan” AND “Reza Golzar”
  • “@aol.com” OR “@hotmail.com” “Tehran university” AND “Mohsen”

 

اگر می‌دانید که شخص از چه پسوندهای ایمیلی استفاده می‌کند – Outlook.com، Gmail.com، Yahoo.com و… – می‌توانید هر یک از این URL‌ها را وارد کنید یا به صورت جداگانه با استفاده از گزینه‌هایی که در بالا می‌بینید جستجو کنید، این جستجوی دقیق تر می تواند به شما در انجام آن کمک کند.

 

ایمیل افراد را با جستجو در وب سایت آنها پیدا کنید

در برخی موارد ممکن است فرد مورد نظر ما دارای سایت خصوصی باشد، در فلان دانشگاه ثبت نام کرده باشد و یا در اداره یا سازمان خاصی کار کند، در چنین مواردی می توانید با استفاده از ترفند زیر جستجو کنید. برای ایمیل محدود به یک سایت خاص و جستجو برای آدرس ایمیل شخص در سایت

روش اول استفاده از تابع جستجوی وب سایت در موتور جستجو است، مثلا صفحه گوگل را باز می کنیم و پروفایل فرد مورد نظر و عبارتی که در زیر می بینید را جستجو می کنیم و ابتدا کلمه سایت و سپس آدرس را می نویسیم. سپس پسوندی را که حدس می زنیم فرد مورد نظر ممکن است برای ایمیل خود استفاده کرده باشد، تایپ می کنم.

سپس با یک تابع and نام شخص را اضافه میکنید به همین راحتی میتوانیم جستجوی خود را به یک وب سایت خاص محدود کنیم و ایمیل فرد دیگری را در سایت مورد نظر خود جستجو کنیم.

  • Site: example.com “@gmail.com” AND “somebody’s name”

این الگوی جستجو فقط به example.com محدود می شود، به این معنی که همه سایت های دیگر بررسی نمی شوند. 

راه دوم برای به دست آوردن ایمیل دیگران

راه دیگر برای دریافت آدرس ایمیل دیگران استفاده از وب سایت هایی است که می توانند در این امر به ما کمک کنند، پس از ورود می توانیم ایمیل مورد نظر مانند VoilaNorbert را در این وب سایت جستجو کنیم. تصویر زیر:

2

در قسمت اول نام و نام خانوادگی فرد مورد نظر را وارد کنید و در قسمت دوم پسوند ایمیلی که حدس زده اید در اختیار شما قرار می گیرد. 

پیدا کردن ایمیل افراد مختلف با استفاده از وب سایت Hunter

شما قبلاً اطلاعات زیادی از افراد دریافت کرده اید. اکنون می توانید از این اطلاعات برای یافتن آدرس ایمیل شخص مورد نظر در وب سایت Hunter استفاده کنید. فقط به یک نام تجاری، یک آدرس  وب سایت یا یک نام در Hunter نیاز دارید. سایت اینترنتی. هنگامی که این اطلاعات را وارد می کنید، تمام آدرس های ایمیل موجود حاوی کلمات یا عبارات مشابه به شما نشان داده می شود.

این وب سایت رایگان نیست، اما امکان جستجوی 150 آدرس ایمیل با استفاده از یک حساب کاربری رایگان ماهانه وجود دارد.عکس زیر صفحه وب سایت Hunter است.

3 3

نکته مهم: بسیاری از سایت ها ادعا می کنند که می توانند آدرس ایمیل افراد را برای شما پیدا کنند، اما لطفا در جستجوی آدرس ایمیل افراد بسیار مراقب باشید، سایت های اسپم زیادی در این زمینه وجود دارد، بنابراین اگر سایت کاملا قابل اعتماد است باید پرداخت کنید، وگرنه هیچی پرداخت نکنید!!!

پیدا کردن آدرس ایمیل مدیران و صاحبان سایت ها با سرویس Who.is

گاهی اوقات شخصی که می خواهیم آدرس ایمیلش را بگیریم صاحب یک کسب و کار اینترنتی است یعنی برای خودش یک وب سایت دارد شما به ایمیل آن شخص دسترسی خواهید داشت چون از ایمیلش برای ثبت سایت خودش استفاده می کند.

اما بهتر است دوباره آن را امتحان کنید، آدرس سایت را در سرویس های کشف پروفایل سایت مانند Who.is وارد کنید و در قسمت Email در بخش Registrar Data ایمیل شخصی که آدرس را ثبت کرده است را جستجو کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا