آیا اینستاگرام من هک شده است؟!آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآموزش کامل صفرتا صد اندرویداینستاگرام ترفند جالب

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟ ۲۰۲۰ (Verified Badge)

اگر می‌خواهید به کاربران شناخته شده و رسمی اینستاگرام تبدیل شوید باید تیک آبی آن را برای پروفایل خود دریابت نمایید که اصطلاحا به این تیک آبی Verified Badge گفته می‌شود. اما چگونه در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنیم؟

با spy24.ir همراه باشید.

مقدمه

در اینستاگرام هر فردی می‌تواند پروفایل های فیک و جعلی متعددی داشته باشد. این مسئله سبب می‌شود تا پیدا کردن صفحه رسمی برخی سلبریتی ها و افراد مشهور برای کاربران دشوار شود.

برای مثال تصور کنید می‌خواهید صفحه رسمی دیوید بکهام را در اینستاگرام پیدا کنید.

در این شرایط اگر نام او را سرچ کنید، لیستی از صفحات مختلفی نمایش داده می‌شود که با نام دیوید بکهام ساخته شده‌اند.

در اینجاست که احتمالا شما سردرگم می‌شوید و این سوال در ذهنتان ایجاد خواهد شد که کدام یک از صفحات موجود صفحه رسمی دیوید بکهام در اینستاگرام است؟

برای رفع این مشکل اینستاگرام تیک آبی را ارائه می‌کند!

یعنی در کنار نام پروفایل رسمی سلبریتی ها یا افراد مشهور یک تیک آبی رنگ کوچک را قرار می‌دهد که اصطلاحا به آن Verified Badge گفته می‌شود.

زمانی که تیک آبی اینستاگرام را در کنار نام پروفایل سلبریتی مشاهده کردید، می‌توانید مطمئن باشید که آن اکانت، صفحه رسمی سلبریتی مورد نظرتان در اینستاگرام خواهد بود.

اما آیا ما هم می‌توانیم در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

اصلا چگونه باید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرد؟

با spy24.ir همراه باشید تا پاسخ سوالات شما را ارائه کنیم.

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید ، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید
شماره تماس از سراسر کشور

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

اما چگونه باید در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنیم؟ طی به روز رسانی که اینستاگرام ارائه کرده یک گزینه جدید در این اپلیکیشن به وجود آمده که با استفاده از آن کاربران می‌توانند درخواست دریافت تبی آبی اینستاگرام (Verified Badge) را ارسال کنند. مراحلی که باید برای ارسال درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام طی شوند به شرح زیر است:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده و به بخش پروفایل خود بروید.
  • وارد بخش Settings شوید.
  • گزینه Request Verification را انتخاب کنید.
  • یوزرنیم و نام کامل خود را در فیلدهای ارائه شده تایپ نمایید و یک کارت شناسایی مورد تایید را هم با انتخاب گزینه Choose File ضمیمه پیام خود کنید. مدارکی که در این قسمت قابل ارسال هستند شامل گواهی نامه بین‌المللی، پاسورت و غیره می‌شوند.
  • مشکل اینستاگرام تیک آب
  • گزینه Send را لمس نمایید.

بدین ترتیب درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام ارسال می‌شود. حالا باید منتظر باشید تا اینستاگرام درخواست شما را مورد بررسی قرار داده و عملیات لازم را در قبال آن انجام دهد.

پیش نیازها برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چه هستند؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام تیک آبی یا همان Verified Badge را فقط برای پروفایل افرادی ارائه می‌کند که سلبریتی بوده یا بنا به هر دلیل کاملا شناخته شده هستند. بنابراین طبیعی است که هر کاربر معمولی قادر به دریافت تیک آبی اینستاگرام نخواهد بود. در توضیحاتی که اینستاگرام در سایت رسمی خود برای دریافت تیک آبی ارائه کرده، نوشته شده که موارد زیر از پیش نیازها و ملزوماتی است که کاربر باید پیش از ارسال درخواست تیک آبی برای پروفایل خود به آن ها توجه کند:

  • معتبر بودن اکانت: اکانت اینستاگرام شما باید واقعی بوده و مربوط به یک شخص حقیقی یا نهاد و شرکت رسمی و تایید شده باشد.
  • منحصر به فرد بودن اکانت: اکانت اینستاگرام شما باید به طور منحصر به فرد پست های مرتبط با بیزینس یا شخص را به همراه داشته باشد. اینستاگرام تیک آبی را به ازای هر بیزینس یا فرد فقط برای یک اکانت ارائه می‌کند. محبوب بودن یک اکانت صرفا به معنای امکان دریافت تیک آبی اینستاگرام نخواهد بود!
  • کامل بودن اکانت: اکانت شما باید عمومی باشد و یک بیو هم برای آن نوشته شده باشد. وجود عکس پروفایل و همچنین حداقل یک پست در اکانت از ملزومات ارائه درخواست تیک آبی اینستاگرام هستند. پروفایل شخصی که می‌خواهد تیک آبی اینستاگرام را دریافت کند نباید شامل لینک های دعوت دیگران به سایر شبکه های اجتماعی باشد!
  • شناخته شده بودن اکانت: اکانت اینستاگرام شما باید مربوط به برند یا شخصی باشد که عموم مردم به شدت نام آن را جستجو می‌کنند. نام برند یا شخصی که درخواست دریافت تیک آبی اینستاگرام را ثبت می‌کنند در منابع خبری مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و فقط در شرایطی تایید می‌شود که فرد در این منابع شناخته شده باشد. صرفا دریافت تبلیغات و ارسال پست های این چنینی در پروفایل اینستاگرام دلیلی مبنی بر وجود امکان دریافت تیک آبی نخواهد بود.

بنابراین اینستاگرام به وضوح مشخص کرده که کاربران باید برای دریافت تیک آبی چه شرایطی داشته باشند. با توجه به این شرایط کاملا مشخص است که فقط و فقط پروفایل افراد مشهور و شناخته شده‌ رسمی در اینستاگرام تیک آبی دریافت خواهند کرد و صرفا پروفایل هایی که پست هایی با چندین هزار لایک و کامنت دارند، نمی‌توانند در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنند.

مشکل اینستاگرام تیک آب

چه روش های دیگری می‌توانند به دریافت تیک آبی اینستاگرام کمک کنند؟

اما مواردی دیگری هم وجود دارند که ممکن است به دریافت تیک آبی اینستاگرام کمک کنند. برای آشنایی با این موارد می‌توانید به مطالعه مقاله “آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی بودن اکانت” بپردازید. فراموش نکنید که مواردی که در مقاله ضمیمه شده نام برده می‌شوند فقط مسائلی هستند که می‌توانند به تایید اکانت اینستاگرام شما کمک کنند. شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام حتما باید الزاماتی که در مرحله قبل به آن ها اشاره داشتیم را به همراه داشته باشید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب شرح دادیم که چگونه باید در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنیم و به صفحه اینستاگرام خود را از سایر صفحات فیک و جعلی ساخته شده با نام خود متمایز نماییم. چنانچه در رابطه با نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسانspy24.ir از آن ها راهنمایی بخواهید.

نوشته چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟ (Verified Badge) اولین بار درspy24.ir . پدیدار شد.

مشکل اینستاگرام تیک آب

حتما در زمان گشت و گذار در اینستاگرام آن تیک آبی معروف را دیده‌اید. همان علامتی که کنار نام بعضی از کاربران اینستاگرام وجود دارد. آیا می‌دانید که این تیک آبی نشانه چیست و به دردی می‌خورد؟ آیا شما هم از آن دسته آدمهایی هستید که برای گرفتن تیک آبی، اینترنت را زیر و رو کرده‌اند و به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند؟

پس درست آمده‌اید چون این مقاله دقیقا برای شماست! من هرآنچه که درباره تیک آبی اینستاگرام نیاز دارید را به شما می‌گویم و همینطور به شما می‌گویم که چگونه با طی کردن چند مرحله از اینستاگرام تیک آبی بگیرید.

اولین قدم برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام این است که این مقاله را تا آخر بخوانید!

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

شاید باورتان نشود اگر بگویم اینستاگرام ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد! بله درست شنیدید. اینستاگرام دیگر برای خودش یک کشور بزرگ است. این کشور بزرگ هر روز یک آپدیت‌ جدید ارائه می‌کند و جذاب‌تر می‌شود. همین جذابیت اینستاگرام است که باعث شده روز به روز به اعضای آن اضافه شود و هر کسی برای خودش یک پروفایل بسازد. حالا در این شلوغی بعضی‌ها که از خودشان نظری ندارند و عاری از هرگونه تفکر و خلاقیت هستند، اقدام به ساخت اکانت‌های جعلی به نام افراد دیگر می‌کنند. افرادی مانند ورزشکاران، بازیگران، سیاست‌مداران و سلبریتی‌ها. تا جایی که گاهی اکانت‌های جعلی یک بازیگر از اکانت واقعی خودش فالوورهای بیشتری دارد! مثلا اگر در جستجوی اینستاگرام نام پینک فلوید را تایپ کنید با تعداد زیادی صفحه با همین نام مواجه می‌شوید. در این حالت، شناسایی صفحه واقعی سخت می‌شود. اینجاست که تیک آبی اینستاگرام وارد عمل می‌شود!

تیک آبی یا همان (Verified Badge) کنار نام کاربری هرکسی نشاندهنده واقعی بودن صفحه آن فرد یا برند است. هرجا تیک آبی در اینستاگرام را دیدید، بدانید که صفحه متعلق به خود شخص بوده و یا تحت نظر مستقیم او اداره می‌شود. این علامت باعث شناسایی پروفایل واقعی شما برای طرفدارانتان می‌شود و باور کنید هیچ کاربرد دیگری ندارد. حالا اگر با این توضیحات فکر می‌کنید که حتما به گرفتن تیک آبی از اینستاگرام نیاز دارید تا انتهای مقاله‌ام با من همراه شوید. من چند راه نه‌چندان ساده ولی واضح را پیش پای شما می‌گذارم تا با استفاده از آنها تیک آبی اینستاگرام را از آن خود کنید.

اینستاگرام به چه کسانی تیک آبی می‌دهد؟

نحوه عملکرد اینستاگرام درباره تیک آبی خیلی روشن و مشخص نیست و معلوم نیست که بالاخره چه کسانی از اینستاگرام تیک آبی دریافت می‌کنند. خود اینستاگرام در سایت رسمیش اعلام کرده که فقط برخی از نهادهای عمومی، افراد مشهور و برندها نشان تایید دریافت می کنند و امکان درخواست یا خرید تیک آبی وجود ندارد. اما اینطور نیست. هم آدم‌های معمولی می‌توانند تیک آبی بگیرند و هم امکان خرید آن در بازار سیاه وجود دارد. برای مثال دو صفحه زیر را ببینید:

صفحه معتبر Comedyslam با ۹ میلیون فالوور تیک آبی ندارد اما یک صفحه دیگر تنها با ۵ هزار فالوور و بدون داشتن حتی یک پست از اینستاگرام نشان تایید دریافت کرده است. پس بدانید و آگاه باشید که شما هم می‌توانید از اینستاگرام تیک آبی بگیرید. درست است که راه دشواری پیش رو دارید اما غیرممکن نیست!

چطور از اینستاگرام تیک آبی بگیرم؟

همانطور که گفتم دقیقا معلوم نیست که اینستاگرام به چه کسانی تیک آبی می‌دهد اما چیزی که مشخص است این است که باید معتبر باشید. صفحه شما باید معتبر باشد تا اینستاگرام آن را تایید کند. حالا این معتبر بودن مشخصه‌های مختلفی دارد که من در ادامه آنها را برای شما توضیح می‌دهم:

۱) فالوورهای خیلی خیلی زیاد داشته باشید!

درست است که کاربرانی با فالوورهای بسیار پایین هم تیک آبی در اینستاگرام دریافت کرده‌اند، اما داشتن فالوورهای بسیار، شانس شما را برای گرفتن تیک آبی بالا می‌برد. پس فالوورهای خود را افزایش دهید و یک اینستاگرامی پرطرفدار شوید. افزایش فالوور در اینستاگرام راه‌های بسیاری دارد اما حتما حتما حواستان باشد که این فالوورها باید واقعی باشند. اگر اقدام به خرید فالوور فیک یا تقلبی کنید، اینستاگرام به سرعت متوجه می‌شود و عملا شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست می‌دهید. شاید با خودتان بگویید:

ای بابا! من که نمی‌توانم یک شبه فالوورهایم را افزایش بدهم، خیلی طول می‌کشد!

خب! من به شما می‌گویم که می‌شود!

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در یک مدت کوتاه، کاملا شدنی است. تنها کافیست که راه آن را بلد باشد. من یک راه بسیار ساده به شما نشان می‌دهم تا شما بتوانید از همین حالا شروع کنید و نتیجه شگفت انگیز آن را در چند روز ببینید! برای فهمیدن این راز شگفت‌انگیز همین الان مقاله افزایش فالوور ما را بخوانید. پس شروع کنید و فالوورهای خود را به شکل سرسام‌آوری افزایش دهید و در کنار آن با انجام دادن کارهای دیگر شانس خود را برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام افزایش دهید. کدام کارها؟ الان می‌گویم!

۲) دست روی دست نگذارید!

اگر در اینستاگرام فعالیت نمی‌کنید پس تیک آبی برای چه می‌خواهید؟! فرض کنیم که شما تمام شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را هم داشته باشید و اصلا خود اینستاگرام هم بیاید صفحتان را چک کند. اگر ببیند که آخرین پست شما دو ماه پیش آپلود شده، قطعا به شما نشان تایید نخواهد داد.

حقیقت این است که در اینستاگرام همه چیز مربوط به فعالیت و ارتباط برقرار کردن است. نگویید سخت و زمان‌بر است! هر چیزی راهکار خودش را دارد. بهتر است بگویم که دیدوگرام راهکار همه چیز را دارد. فعال بودن و ارتباط برقرار کردن با سایر کاربران هم اصول خودش را دارد. اصلا فرقی هم نمی‌کند که تمایل به دریافت تیک آبی دارید یا نه. برای موفقیت، فروش بیشتر، شهرت و یا هر دستاورد دیگری در اینستاگرام، باید تعامل کنید. اگر هنوز به تاثیرات معجزه‌آسای تعامل در اینستاگرام ایمان نیاورده‌اید، پیشنهاد می‌کنم مقاله تعامل در اینستاگرام ما را بخوانید تا متوجه شوید از چه راز بزرگی صحبت می‌کنم.

۳)رسمی باشید و رسمی بپوشید!

بیوگرافی اینستاگرام شما مانند لباس شماست. هرچه رسمی‌تر باشد، بیشتر به رسمیت شناخته می‌شوید و اعتبارتان بالاتر می‌رود. حالا این رسمی بودن در اینستاگرام چطور بوجود می‌آید؟

به راحتی! تنها کافیست آدرس وب‌سایت خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید. قرار دادن آدرس سایت در بیوگرافی اینستاگرام باعث حرفه‌ای‌تر شدن صفحه شما می‌شود. راه دیگر هم این است که اینستاگرام خود را به اکانت‌های دیگر خود همچون فیسبوک و توئیتر وصل کنید. این کار باعث می‌شود که در دنیای مجازی، واقعی‌تر به نظر برسید و اینستاگرام راحت‌تر هویت شما را شناسایی کند. اگر اینستاگرام شما هنوز به فیسبوک متصل نیست و صفحه خود را به صفحه تجاری تبدیل نکرده‌اید، کافیست مرحله به مرحله با این راهنمای ساده پیش بروید. پس لینک کردن اکانت‌هایتان را از یاد نبرید. هرچه اکانت‌های بیشتری به اینستاگرام خود لینک کنید، شانستان برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام هم بیشتر می‌شود.

 ۳) کارهای بد نکنید! رسمی اینستاگرام

یکی از چیزهایی که ثابت می‌کند شما یک فرد واقعی و معتبر هستید، شخصیت شماست.

بله…اینستاگرام برای دادن تیک آبی به شما، همه چیز را بررسی می‌کند. از جمله رفتار و عملکرد شما در این شبکه اجتماعی. اگر ناسزا بگویید، توهین کنید و اقدامات منفی انجام دهید، عملا شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست می‌دهید. زیرا اینستاگرام کارنامه اعمال شما را شناسایی می‌کند. شخصیت شما، پست‌هایی که آپلود می‌کنید و واکنشی که در مقابل فالوورهای خود نشان می‌دهید، تاثیر مستقیمی روی شانس شما برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام دارد. پس رعایت کنیم. اصلا چه تیک آبی در اینستاگرام می‌خواهیم چه نمی‌خواهیم، واقعا چه فرقی می‌کند؟ بیاید در همه حال رعایت کنیم. گاهی اوقات با خودم فکر می‌کنم آیا بعضی از کاربران اینستاگرام نمی‌دانند که کامنت‌هایشان برای خانواده، فامیل و تمام آدم‌های دنیا نمایش داده می‌شود؟

۴) آدم‌های مشهور را هدف قرار دهید!

این مورد کمی سخت است اما خب نشدنی نیست. اگر افراد مشهور و سلبریتی‌ها شما را در کامنت‌هایشان Mention کنند و یا شما را در صفحه خود تبلیغ کنند، شانس شما را برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بسیار بالا می‌برند. چه بهتر که این سلبریتی‌ها خودشان هم تیک آبی اینستاگرام داشته باشند! این باعث می‌شود تا اینستاگرام سریع‌تر شما را شناسایی کند. پس اگر کار ارزشمندی انجام می‌دهید، هنری دارید و یا کسب و کاری را اداره می‌کنید، برای آن حسابی تبلیغ کنید. کارهای خود را برای سلبریتی‌ها بفرستید و اصلا هم خجالت نکشید. خدا را چه دیدید شاید یک شبه معروف شدید.

۵) کلک بزنید!

از انتخاب این عنوان ناراحتم اما خب عنوان بهتری هم به ذهنم نمی‌رسد! حالا من این روش را برایتان توضیح می‌دهم و اگر شما عنوان بهتری به ذهنتان رسید حتما برای من کامنت بگذارید تا آن را تغییر بدهم.

کلک زدن یعنی اینکه برای خودتان اکانت‌های جعلی بسازید. این مرحله برای الان نیست. یعنی باید کمی فالوورهای خود را زیاد کنید، مرحله‌های دیگر را هم انجام بدهید و در آخر برای خودتان صفحات جعلی بسازید. چون دلیل اصلی اینستاگرام برای دادن تیک آبی به افراد واجد شرایط، مشخص کردن صفحه اصلی آنهاست. پس اول واجد شرایط شوید و بعد صفحات تقلبی بسازید تا اینستاگرام فکر کند شما خیلی Fan page دارید! اما یک نکته مهم این وسط وجود دارد! اگر این اکانت‌ها را با گوشی خودتان بسازید، اینستاگرام می‌فهمد که شما خیلی زرنگ هستید! پس با اینترنت‌های مختلف اقدام به ساخت اکانت‌های جعلی کنید تا آی پی شما یک آی پی تکراری و مشخص نباشد.

۶) جهانی شوید!

واقعا که این مرحله از تمام مراحل دیگر سخت‌تر است و کاملا شبیه به یک معجزه می‌ماند! راه دیگر گرفتن تیک آبی اینستاگرام این است که خبرساز شوید و نام شما در خبرگزاری های مهم جهان ثبت شود. کار سختی است، اما کم نبودند آدمهایی که یک شبه جهانی شدند و تیک آبی اینستاگرام گرفتند. پیشنهاد دیدوگرام این است که از راه درست خبرساز شوید و فالوور جمع کنید. وگرنه که همه ما بلد هستیم با دلقک بازی جهانی شویم.

راستی…

می‌دانستید دنیا جهانبخت هم تیک آبی دارد؟!

۷) نامه فدایت شوم بفرستید!

حالا که تمام این کارها را انجام دادید، یک نامه درست و حسابی به زبان انگلیسی بنویسید و برای اینستاگرام ایمیل کنید. از راه‌های مختلف با اینستاگرام مکاتبه کنید و اطلاع دهید که نیاز دارید تا اکانت شما از میان سایر صفحات تقلبی جدا شود. شاید دفعات اول جوابی از سوی اینستاگرام دریافت نکنید، اما با تکرار این کار و فرستادن ایمیل در طولانی مدت حتما جواب خواهید گرفت.

حرف آخر

در نظر داشته باشید که مهم‌ترین دلیل برای گرفتن تیک آبی از اینستاگرام این است که معتبر باشید و فالوورهای بسیار داشته باشید. پس برای شروع، یک برنامه درست و حسابی برای خودتان بنویسید که چطور از راه درست مشهور شوید و در اینستاگرام خودی نشان بدهید. افزایش فالوور هم راه‌های بسیاری دارد که همه آنها درست و اصولی نیستند. دیدوگرام ۸ دستور جادویی برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام به شما یاد می‌دهد. اگر ۸ دستور جادویی ما را مطالع کردید و باز هم نیاز به کمک داشتید، کافیست با ما تماس بگیرید تا رایگان به شما مشاوره بدهیم.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا