اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلدانلود برنامه شنود صداکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چگونه می توان تلگرام را هک کرد؟ از راه دور

چگونه می توان تلگرام را هک کرد؟ تلگرام در ابتدا با ظاهری شبیه به پیام رسان واتس اپ دیده شد و خیلی سریع قابلیت های بسیاری کاربردی به خود اضافه کرد که واتس اپ تا به حال به خود ندیده بود و البته که الان محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در بین کاربران ایرانی به حساب میاد. از راه دور با کامپیوتر

این موضوع رو به راحتی میشه از این که تلگرام در حال حاضر فیلتره اما کاربران اون مهاجرت نکرده اند، دریافت کرد.

خوب یکی از ویژگی های بارز تلگرام امنیت بالای اون هست که حتی صاحبش برای کسی که بتونه تلگرام رو هک کنه جایزه بزرگی در نظر گرفته.

اول از همه می خوام بررسی کنم که آیا تلگرام هک میشه؟

منظورم از هک این نیست که بریم سرور تلگرام رو هک کنیم! چون اون یک کار تیمی به حساب میاد که کاربر عادی اینترنت که هیچی هم از برنامه نویسی نمیدونه قطعا نمیتونه همچین کاری کنه.

منظورم از هک تلگرام اینه که برای مثال بتونید اکانت یک شخص خاص رو هک کنید. در SPY24 بررسی میکنیم

خوب یک چیزی رو اول بگم!

تو فیلما هک رو یک کار عجیب نشون میده که مثلا یارو نشسته پشت یک سیستم یک کار های عیجیبی میکنه یک صفحه های سیاهی وحشتناکی توی کامپیوترش و در عرض چند دقیقه طرف رو هک میکنه خوب این که فیلمه! ????

همین که شما به گوشی یک شخص بدون این که اطلاع داشته باشه و با فریب دادن دسترسی داشته باشه رو میشه یک نمونه ساده از هک دونست.

هک فقط این نیست که شما برنامه نویسی یاد داشته باشید اصلا در خیلی از موارد خود برنامه نویس ها هم انقدر سرور های هدفشون قوی هست که با تکنیک های امنیت شبکه و برنامه نویسی به تنهایی نمیتونن هک کنند.

یعنی کمی هم کار فیزیکی لازم داره.

هک تلگرام با کامپیوتر

چگونه می توان تلگرام را هک کرد؟ هک تلگرام از راه دور

چگونه می توان تلگرام را هک کرد؟

خوب میخوام یک سری روش هایی که توی اینترنت تبلیغ میشه رو همین جا نقض کنیم.

چون اگر اینطوری باشه که یک دونه حساب تلگرام هم در امان نیست!

هک تلگرام با استفاده از کد پنج رقمی که خیلی ها هم همین الان با این روش تلگرام بقیه رو میخونن، روشیه که کاملا قابل تشخیصه و البته قابل جلوگیری!

برای جلوگیری از این خطر کافیه Two Step Verification تلگرام رو فعال کنید.

با این کار اگر کسی به گوشیتون دسترسی داشته باشه و بخواد کد تایید تلگرام رو از گوشیتون بگیره و توی گوشی خودش وارد کنه باز هم باید یک کد دیگه وارد کنه که فقط خودتون میدونید!

یا حتی اگر همین الان مشکوک هستید که شاید یک نفر پیام های شما رو میخونه کافیه به بخش Active Session توی تنظیمات تلگرامتون برید و ببینید آیا به جز دستگاه هایی که میشناسید دستگاه دیگه ای توی اون لیست هست یا نه؟

میخوام بگم این روش ها قدیمی شده! کاملا هم قابل تشخیصه!

یادتون یکم قبل تر گفتم، برنامه هکر تلگرام وجود نداره؟ منظورم از این برنامه هایی بود که میگن خوب شماره تلگرام طرف رو وارد کن….

تلگرام طرف هک شد! همچین برنامه ای نیست ولی خوب برنامه های نظارتی زیادی هستند که یک نمونش ایرانی هم هست.

برنامه نظارتی چیه؟

یک سری برنامه ها ساخته شدن که کارشون اینه روی یک گوشی نصب بشن و اطلاعات اون گویش رو برای مقاصد نظارتی برای شخص دیگه ای بفرستند.

مثلا برای والدین که میخوان بدونن توی گوشی فرزندشون چی میگذره توی تلگرام با کی چت میکنن.

خوب میشه از این برنامه به تعبیری برای هک تلگرام استفاده کرد. دانلود برنامه نظارت برتلگرام دیگران

روش کارش اینطوریه که این برنامه رو دانلود و بعد روی گوشی فرزندتون نصب می کنید. حالا تا زمانی که گوشی به اینترنت وصل باشه تمام اطلاعاتش برای شما میاد.

این روش عملیه، اطلاعات فنی هم نمیخواد، مشخص هم نمیشه.

هک تلگرام از راه دور با کامپیوتر


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا